Zonder Nederland ?quote:
Vic hermans was ooit topscorer op een WKquote:Op donderdag 1 november 2012 12:08 schreef borisz het volgende:
Jup. NL faalde in de kwalificatie.
Ooit werden we nog derde op dat WK.
Ik lag al in bed. Moest ff pissen.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:26 schreef Ole het volgende:
Wat is die Linschoten ineens een oude man
Middenklasse?quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:04 schreef Ole het volgende:
Geloof het ook niet. Zou betekenen dat ik net zo goed vier dagen kan gaan werken. Middenklasse wordt wel heel erg gepakt zo. Het zal wel weer in het midden uitkomen.
Nee logisch, anders moet je een nieuw shirt laten maken. Wees maar blij dat je geen Feyenoorder bent, moet je elk jaar aan het begin van het seizoen een nieuw shirt laten maken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:05 schreef borisz het volgende:
Intertoto was toen nog niet in handen van de UEFA, dus tellen we voor het gemak niet mee.
Het werken wordt wel erg zwaar gestraft als je net iets boven modaal zit. Als de HRA er ook aangaat hou ik een minimumloontje over..quote:Op donderdag 1 november 2012 23:39 schreef borisz het volgende:
Het komt niet door de EK. PVV, CDA en GL/D66 zijn tegen dus het gaat hem niet worden in de eerste kamer.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:45 schreef Ole het volgende:
[..]
Het werken wordt wel erg zwaar gestraft als je net iets boven modaal zit. Als de HRA er ook aangaat hou ik een minimumloontje over..
die komen er nooit meer bovenop idf!quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat denk je van de afgestudeerden straks met hun studieschuld ?
Ja. Ik zou van mijn salaris echt elk dubbeltje moeyen omdraaien als ik een gezin zou hebben. Loop net alletoeslagen mis. Vergis je daar niet in!quote:
Lieve Bossie. Je weet dat ik je grootste fan ben.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:16 schreef Bos81 het volgende:
Hoi even een korte mededeling dat ik sinds maandag even in het ziekenhuis lig om goed tot rust te komen. Zal dus flink minder of helemaal niet posten. Wat er precies is, zeg ik liever niet, maar mensen die me een beetje kennen weten dat wel..
![]()
![]()
![]()
Sterkte Bosquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:16 schreef Bos81 het volgende:
Hoi even een korte mededeling dat ik sinds maandag even in het ziekenhuis lig om goed tot rust te komen. Zal dus flink minder of helemaal niet posten. Wat er precies is, zeg ik liever niet, maar mensen die me een beetje kennen weten dat wel..
![]()
![]()
![]()
Morgen.quote:
kan ik me wat bij indenken ja. enge vent.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:18 schreef borisz het volgende:
Dales. In Leeuwarden worden ze nog zwetend wakker van die man.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:27 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb zin in ziekenhuis eten.. Ik hoor hier dus echt thuis
halve liter pullen, maar zijn al meteen overgegaan tot het kopen van pitchersquote:
Hup Ajaxquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:04 schreef borisz het volgende:
Ja vreselijk dat dialect.
Hup Ajax [ afbeelding ]
Nou als je de aardappelpurree alleen al ziet, denk je toch echt van niet. Maar die hadden we vandaag nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]of ze kunnen er gewoon goed koken tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |