Ik had het ook al lang niet aangeraakt, maar met de nieuwe patches is hij leuk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is dat? Doe je nu meer dps ditdat? Ik heb Diablo echt al een tijd niet meer aangeraakt. Shifto is het weer gaan spelen zei hij
.
Hetzelfde als hierquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had het ook al lang niet aangeraakt, maar met de nieuwe patches is hij leuk.
hoe heette shift ookalweer ingame?
Jep, je hebt nu monsterpowerlevels, dus inferno is eindelijk goed te spelen, en je kan monsterpowerlevels aanzetten als het te makkelijk is.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hetzelfde als hier.
Is ie zoveel beter dan?
Hm misschien geef ik 'm nog wel een zwieper dan. Hij staat er nog opquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jep, je hebt nu monsterpowerlevels, dus inferno is eindelijk goed te spelen, en je kan monsterpowerlevels aanzetten als het te makkelijk is.Veel meer personal tweakings aan moeilijkheidsgraad.
![]()
En veel bugs gefixed.
En paragon levels, dus na 60 kan je door levelen voor wat betere stats en meer magicfind.
Hoppa, legendary nummer 2quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm misschien geef ik 'm nog wel een zwieper dan. Hij staat er nog op. Inferno nooit verder gekomen dan act2
.
Netjes broquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
in de 1e 200 uur 2 hele gare legendarys, nu in 20 minuten 3 dikke
Ik heb ook een barb en de demon hunter was ik mee bezigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jammer, dan heb ik geen legendary voor je
barb lvl 60?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb ook een barb en de demon hunter was ik mee bezig
Zou kunnenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
barb lvl 60?
en ik heb een quiver voor je
ik heb wel wat shit voor jequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou kunnen, hij was wel vet hoog in ieder geval
Wat is het geen wat jij precies appart vind? Of welke gedachte heb jij er bij?quote:ik vind het gewoon apart als mannen uren over kleding (kunnen) praten. of daarmee bezig zijn.
Ik krijg vandaag ook een raar berichtje.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:12 schreef Murdera het volgende:
Een vrouw probeert me te hosselen op een datingsite.
Ze is 50, houd van demu borgir, is satanist en zit het liefst gezellig saampjes op een terrasje.
Ik kwam niet meer bij.
Wie weet wat voor leuke dingen je kunt doen met je snikkel tussen het onderstel en het zitkussen van je bankstel.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:20 schreef ook_gek het volgende:
Ik krijg vandaag ook een raar berichtje.
"Ik vind alles leuk, van pompen van meubels tor breien"
Pompen van meubels? Heb ik wat gemist? Is dit een genaratie kloof van een jaar? Ben ik ouderwets?
Ga er maar van uit dat het pimpen van meubels is
quote:Op donderdag 1 november 2012 09:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Pompen van meubels? Heb ik wat gemist? Is dit een genaratie kloof van een jaar? Ben ik ouderwets?
Of hij/zij bedoelt.. van pompen KOMMA van meubelsquote:Op donderdag 1 november 2012 09:20 schreef ook_gek het volgende:
quote:Op donderdag 1 november 2012 11:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of hij/zij bedoelt.. van pompen KOMMA van meubels
quote:Op donderdag 1 november 2012 09:12 schreef Murdera het volgende:
Een vrouw probeert me te hosselen op een datingsite.
Ze is 50, houd van demu borgir, is satanist en zit het liefst gezellig saampjes op een terrasje.
Ik kwam niet meer bij.
Snap ik.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Ff een toyboy scoren denkt ze bij zichzelf
Gezellig op een terrasje zitten met je demu borgir shirt aan klinkt toch als een behoorlijk rijk levenquote:
27-club. Ik hoor er nog niet bij, nog 9 maanden te gaan.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:09 schreef Cue_ het volgende:
Ow god.. m'n vriendin op whatapp
"ik word 27 in 2013.."
goh nee echt?!
Maarja ze is overtuigd dat ze doodgaat als ze 27 is. Geen idee waarom, maar dat gevoel heeft ze al jaren en jaren.
En ja 13 ongeluksgetal.. dat wordt nog wat
Kan wel uitkomen als ze een trein gaat koppenquote:Op donderdag 1 november 2012 12:09 schreef Cue_ het volgende:
Ow god.. m'n vriendin op whatapp
"ik word 27 in 2013.."
goh nee echt?!
Maarja ze is overtuigd dat ze doodgaat als ze 27 is. Geen idee waarom, maar dat gevoel heeft ze al jaren en jaren.
En ja 13 ongeluksgetal.. dat wordt nog wat
Nouja niet voor die club. Want toen ze dat in haar hoofd kreeg wist ze nog niet eens van het bestaan daarvan af.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:10 schreef Mystikvm het volgende:
27-club. Ik hoor er nog niet bij, nog 9 maanden te gaan.
Dan is ze gewoon een neuroot.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja niet voor die club. Want toen ze dat in haar hoofd kreeg wist ze nog niet eens van het bestaan daarvan af.
Ik moest hier ook wel gelijk aan denkenquote:Op donderdag 1 november 2012 12:11 schreef Mystikvm het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/27_club
Dat weet jij toch helemaal niet? Ken jij haar vriendin ofzo? Waar bemoei je je dan mee?quote:Op donderdag 1 november 2012 12:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik moest hier ook wel gelijk aan denken
Waarschijnlijk denkt ze dat ze beroemd is of zo
Er moet alles aan gedaan worden dit verhaal in het belachelijk te trekkenquote:Op donderdag 1 november 2012 12:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat weet jij toch helemaal niet? Ken jij haar vriendin ofzo? Waar bemoei je je dan mee?
Heeft ze niet ooit een keer op zo'n death calculator site geklikt ofzo?quote:Op donderdag 1 november 2012 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja niet voor die club. Want toen ze dat in haar hoofd kreeg wist ze nog niet eens van het bestaan daarvan af.
En dan via facebook postenquote:Op donderdag 1 november 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heeft ze niet ooit een keer op zo'n death calculator site geklikt ofzo?
Heb je een wilde levensstijl?quote:Op donderdag 1 november 2012 12:36 schreef ook_gek het volgende:
Mijn collega's denken ook niet dat ik de 45 ga halen
Leuk zulke collega's.
Na die leeftijd is er ook niks meerquote:Op donderdag 1 november 2012 12:36 schreef ook_gek het volgende:
Mijn collega's denken ook niet dat ik de 45 ga halen
Leuk zulke collega's.
Je kleinkinderen als je je hebt voortgeplantquote:Op donderdag 1 november 2012 12:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Na die leeftijd is er ook niks meer
Ik vind van niet. Donderdag vrijdag zaterdag kroeg, elk weekend op stap enz.quote:
Niet?quote:Op donderdag 1 november 2012 12:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Na die leeftijd is er ook niks meer
die collega van je die weg isquote:Op donderdag 1 november 2012 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Gezocht!!
Iemand die als boksbal dienst wil doen!
Wat denk je bij de naam Capstan?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:09 schreef Cue_ het volgende:
Bij de naam Faxie denk ik altijd aan een vrouw
Baggernaam vooral. Zal wel mannetje zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:09 schreef debeterebob het volgende:
Wat denk je bij de naam Capstan?
Benzin want die is heel lief en heeft alles voor een vrouw over!quote:Op donderdag 1 november 2012 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Gezocht!!
quote:Op donderdag 1 november 2012 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Baggernaam vooral. Zal wel mannetje zijn.
niks mis met een goede smaak (heb ik ook al zeg ik het zelf), maar uren over kleding kunnen "klessebessen" vind ik typisch iets voor vrouwen en daarom dus ook discutabel wanneer mannen dat doen. ik vind het echtquote:Op donderdag 1 november 2012 01:20 schreef ook_gek het volgende:
@Dawg,
[..]
Wat is het geen wat jij precies appart vind? Of welke gedachte heb jij er bij?
Discutabel zeg je, maar je geeft nog geen antwoord wat voor gevoel het je geeft.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:15 schreef dawg het volgende:
[..]
niks mis met een goede smaak (heb ik ook al zeg ik het zelf), maar uren over kleding kunnen "klessebessen" vind ik typisch iets voor vrouwen en daarom dus ook discutabel wanneer mannen dat doen. ik vind het echt
ik vind het vooral erg oppervlakkig. kleding en mode.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Discutabel zeg je, maar je geeft nog geen antwoord wat voor gevoel het je geeft.
Ik gok dat je het richting gay of te metrosexueel vind gaan?
kom maarquote:Op donderdag 1 november 2012 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Gezocht!!
Je hebt toch twee titanen van tieten? Gebruik die!quote:Op donderdag 1 november 2012 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Gezocht!!
daar komen ongelukken vanquote:Op donderdag 1 november 2012 17:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt toch twee titanen van tieten? Gebruik die!
Maar dan is het geen discutabel punt maar een mening. In dit geval jou meningquote:Op donderdag 1 november 2012 17:01 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind het vooral erg oppervlakkig. kleding en mode.
quote:Op donderdag 1 november 2012 15:15 schreef dawg het volgende:
[..]
niks mis met een goede smaak (heb ik ook al zeg ik het zelf), maar uren over kleding kunnen "klessebessen" vind ik typisch iets voor vrouwen en daarom dus ook discutabel wanneer mannen dat doen. ik vind het echt
Hij zegt toch ook dat hij het dicutabel VINDT , das toch een mening...?quote:Op donderdag 1 november 2012 17:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar dan is het geen discutabel punt maar een mening. In dit geval jou mening
Er zijn vast onderwerpen waar jij over kan praten die ik of iemand anders erg oppervlakkig vind. Dan is dat geen discutabel punt, maar een simpele mening. Namelijk mijn mening
ik beweer nergens dat het een feit is. en je hoeft je niet persoonlijk aangesproken te voelen hoor, ik zie dat je dat wel doet, maar nogmaals, het is slechts mijn mening. ik vind mode gewoon oppervlakkig. voor vrouwen net zo goed, al vind ik het bij vrouwen minder storend omdat ze veel meer met hun uiterlijk bezig zijn. toch vind ik mensen die shoppen/mode etc als hobby of groot interessegebied hebben erg oppervlakkig.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar dan is het geen discutabel punt maar een mening. In dit geval jou mening
Er zijn vast onderwerpen waar jij over kan praten die ik of iemand anders erg oppervlakkig vind. Dan is dat geen discutabel punt, maar een simpele mening. Namelijk mijn mening
Dat zeg ik ook nergens dat jij het als feit neer zet toch?quote:Op donderdag 1 november 2012 17:22 schreef dawg het volgende:
[..]
ik beweer nergens dat het een feit is.
Ik was inderdaad onderdeel van het gesprek en was benieuwd wat jij een discutabel punt vond. De achterliggende gedachte dus. Puur interessen meer niet.quote:en je hoeft je niet persoonlijk aangesproken te voelen hoor, ik zie dat je dat wel doet,
Ach ieder zo zijn eigen interessen / hobby toch?quote:maar nogmaals, het is slechts mijn mening. ik vind mode gewoon oppervlakkig. voor vrouwen net zo goed, al vind ik het bij vrouwen minder storend omdat ze veel meer met hun uiterlijk bezig zijn. toch vind ik mensen die shoppen/mode etc als hobby of groot interessegebied hebben erg oppervlakkig.
pimpen van meubels misschienquote:Op donderdag 1 november 2012 09:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat is er nu raar aan een kastje verven en plezier beleven aan het resultaat?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pimpen van meubels misschien
Wat een vreemde hobby maar goed
En als je goed bent kan je er zelfs nog geld mee verdienenquote:Op donderdag 1 november 2012 18:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat is er nu raar aan een kastje verven en plezier beleven aan het resultaat?
ik ken een vrouw die pimpt meubeltjes, vind t altijd echt leuk om fotos te bekijken, echt wel super leuke dingetjes!quote:Op donderdag 1 november 2012 18:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als je goed bent kan je er zelfs nog geld mee verdienen
Zou niets voor mij zijn. Ik hou van simpel.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ken een vrouw die pimpt meubeltjes, vind t altijd echt leuk om fotos te bekijken, echt wel super leuke dingetjes!
ik hoef ook geen mega groot gepimpt kitchy dressoir, maar bijvoorbeeld een klein tafeltje in de gang, of zon smal kastje voor aan de keukenmuur, schattige lampenkapjes... me like!quote:Op donderdag 1 november 2012 18:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou niets voor mij zijn. Ik hou van simpel.
Onder "bezig zijn met mode" versta ik blijkbaar heel iets anders dan jij.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:35 schreef ook_gek het volgende:
Het leuke is dat iedereen bewust of onbewust bezig is met mode. Jij trekt bv ook alleen maar kleren aan die jij mooi vind, je koopt dat in een winkel of ergens online waar ze toch de laatste mode aanbiedendus onbewust ben je wel bezig met mode.
Met dat soort dingen heb ik dus niets. Maar als het er zou zijn zou ik het niet erg vindenquote:Op donderdag 1 november 2012 18:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik hoef ook geen mega groot gepimpt kitchy dressoir, maar bijvoorbeeld een klein tafeltje in de gang, of zon smal kastje voor aan de keukenmuur, schattige lampenkapjes... me like!
ghehe gelukkig maar, zou raar zijn als jij ergens op visite gaat waar zon gepimpt kastje staat en je pakt je pot verf uit je binnenzak en begint alles weer netjes strak wit te vervenquote:Op donderdag 1 november 2012 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met dat soort dingen heb ik dus niets. Maar als het er zou zijn zou ik het niet erg vinden
Dat zou wel een actie zijnquote:Op donderdag 1 november 2012 18:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe gelukkig maar, zou raar zijn als jij ergens op visite gaat waar zon gepimpt kastje staat en je pakt je pot verf uit je binnenzak en begint alles weer netjes strak wit te verven
voor 40 plussers ofzo vind ik het wel een ok hobby, maar voor een jonge meid vind ik het een beetje oudbollig.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat is er nu raar aan een kastje verven en plezier beleven aan het resultaat?
Vooral dat laatste ja. Vriendin van mijn broer is 27 meen ik en volop aan het haken/breien.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
voor 40 plussers ofzo vind ik het wel een ok hobby, maar voor een jonge meid vind ik het een beetje oudbollig.
Maar goed dat is MIJN mening
Net als punniken, haken en breien... Vind ik ook iets voor achter de geraniums
Ik ben ouder dus dan mag ik het welquote:Op donderdag 1 november 2012 19:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vooral dat laatste ja. Vriendin van mijn broer is 27 meen ik en volop aan het haken/breien..
Ja, jij wel want anders steek je me lek met zo een brei-naald.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben ouder dus dan mag ik het wel
ja dat bedoel ik, vind het gewoon een oma hobby.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vooral dat laatste ja. Vriendin van mijn broer is 27 meen ik en volop aan het haken/breien..
Hehehehequote:Op donderdag 1 november 2012 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, jij wel want anders steek je me lek met zo een brei-naald.
Wat trek je aan qua kleding, hoe presenteer je je zelf. Wat wil je uitstralen met je kleding.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:43 schreef Cue_ het volgende:
Lol met mode bezig zijn omdat jekleren koopt?
Tja als ze weinig anders aanbieden dan (oude en nieuwe) mode.. dan kan je weinig anders he.
Fietsen, zwemmen, stukje rijden etcquote:Op donderdag 1 november 2012 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, vind het gewoon een oma hobby.
Maar goed ik ben ook meer van de wat actievere hobby'sFitness, voetbal, wandelen met de hond, hardlopen enzo
ja inderdaadquote:Op donderdag 1 november 2012 19:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fietsen, zwemmen, stukje rijden etc
Ow en natuurlijk sex
Praise CAquote:Op donderdag 1 november 2012 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, vind het gewoon een oma hobby.
Maar goed ik ben ook meer van de wat actievere hobby'sFitness, voetbal, wandelen met de hond, hardlopen enzo
Sinds wanneer heb je een hond nodig?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:22 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb geen hond..... en de buurtkatten lopen ook niet altijd mee
Have fun c_aquote:Op donderdag 1 november 2012 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed, ben er weer vandoor! Op naar Feijenoord
Have funquote:Op donderdag 1 november 2012 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed, ben er weer vandoor! Op naar Feijenoord
Omdat het gezellig is, omdat huisdieren in het algemeen leuk zijnquote:Op donderdag 1 november 2012 19:23 schreef muhahaha het volgende:
Sinds wanneer heb je een hond nodig?
Ow je had het over meelopenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Omdat het gezellig is, omdat huisdieren in het algemeen leuk zijn
Weet je wel niet wat dat kost een vriendquote:Op donderdag 1 november 2012 19:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow je had het over meelopen![]()
.
Dan neem je een vriend.. Die zijn ook leuk en gezellig heb ik me laten vertellen.
Ja... ookquote:Op donderdag 1 november 2012 19:25 schreef muhahaha het volgende:
Ow je had het over meelopen![]()
.
Dan neem je een vriend.. Die zijn ook leuk en gezellig heb ik me laten vertellen.
Geen idee.... reken jij dat eens uit?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je wel niet wat dat kost een vriend
Meestal levert het juist wat op, kostwinner e.d.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja toch niet dan? Lekker knus op de bank of samen sportenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... ook
Een vriend nemen.... goed idee...![]()
enzo
Ik ben heel goedkoopquote:Op donderdag 1 november 2012 19:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee.... reken jij dat eens uit?
Ik zoek een vriendin die mijn kan onderhoudenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meestal levert het juist wat op, kostwinner e.d.
Dit. Of vriendin.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier dan, ik ben liever zelfstandig.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben heel goedkoopbeetje aandacht en wat eten meer niet.
[..]
Ik zoek een vriendin die mijn kan onderhouden
Ik zie er niet uit als ik sport..... daarom loop ik ook in het donker over het industrieterreinquote:Op donderdag 1 november 2012 19:29 schreef muhahaha het volgende:
Ja toch niet dan? Lekker knus op de bank of samen sporten
Yeps, dat inderdaadquote:Op donderdag 1 november 2012 19:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Veel plezier dan, ik ben liever zelfstandig.
Ben je dan niet bang om enge mannen tegen te komen?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zie er niet uit als ik sport..... daarom loop ik ook in het donker over het industrieterrein....
Schat, niemand ziet eruit tijdens het sporten... dat boeit ook geen ene flikker, lekker hard raggen en je kapot zwetenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zie er niet uit als ik sport..... daarom loop ik ook in het donker over het industrieterrein....
Die tyft ze helemaal kapotquote:Op donderdag 1 november 2012 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang om enge mannen tegen te komen?
Nee...quote:Op donderdag 1 november 2012 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang om enge mannen tegen te komen?
Met haar breinaalden zekerquote:
Okay... , maar ik vind het vooral ook lekker stil..... ik werd echt soms helemaal gestoord van die kreunende steunende kerels als ze iets van gewichten moesten drukken.... man... ik kan dat toch ook toch zoquote:Op donderdag 1 november 2012 19:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schat, niemand ziet eruit tijdens het sporten... dat boeit ook geen ene flikker, lekker hard raggen en je kapot zweten.
Engel is toch een lieve jonge dame, die doet dat nietquote:Op donderdag 1 november 2012 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee jongen, zo vol op die oog BAM jonguh HOU HAAR TEGEN!!!
Van die oergeluiden maken jaquote:Op donderdag 1 november 2012 19:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Okay... , maar ik vind het vooral ook lekker stil..... ik werd echt soms helemaal gestoord van die kreunende steunende kerels als ze iets van gewichten moesten drukken.... man... ik kan dat toch ook toch zo
Fijn mijn frustratie botvieren....quote:Op donderdag 1 november 2012 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee jongen, zo vol op die oog BAM jonguh HOU HAAR TEGEN!!!
Ik blijf wel uit je buurt.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Fijn mijn frustratie botvieren....![]()
Ik heb nog wel een paar mensen die je mag slaanquote:Op donderdag 1 november 2012 19:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Fijn mijn frustratie botvieren....![]()
Dat doe ik ook als halverwege mijn hardloop rondje ben... en als ik niemand zie dan ga ik altijd stomme dingen roepen ter aanmoediging.... je weet welquote:Op donderdag 1 november 2012 19:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Van die oergeluiden maken jahaha, nee dat doe ik niet. Ik ben meer een hijger
Sorry mevrouwquote:
Je bent niet eng.... als je maar niet zomaar tijdens het hardlopen out of the blue op mijn schouder tiktquote:
Praten lukt me niet zo goed tijdens het hardlopenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat doe ik ook als halverwege mijn hardloop rondje ben... en als ik niemand zie dan ga ik altijd stomme dingen roepen ter aanmoediging.... je weet wel
Ik mag niet zomaar mensen slaan..quote:Op donderdag 1 november 2012 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar mensen die je mag slaan
Oh moet ik een reden geven? Ze zijn vervelend, engquote:Op donderdag 1 november 2012 19:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik mag niet zomaar mensen slaan..
Ik swaffel je wel op je schouderquote:Op donderdag 1 november 2012 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je bent niet eng.... als je maar niet zomaar tijdens het hardlopen out of the blue op mijn schouder tikt
O ... ik ben vrouw dat multitask ik er wel ff bijquote:Op donderdag 1 november 2012 19:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Praten lukt me niet zo goed tijdens het hardlopen. Moet nog ademhalen jeweeet.
Oja jij wel omdat je een vrouw bentquote:Op donderdag 1 november 2012 19:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O ... ik ben vrouw dat multitask ik er wel ff bijof ik focus me juist op het ademhalen... het ritme bewaren is ook goed voor het juiste looptempo
I have a MI .....quote:Op donderdag 1 november 2012 19:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik swaffel je wel op je schouder![]()
Afbeulen.... dat gaat niet werken he.... ik moet het wel vrijwillig willen doenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja jij wel omdat je een vrouw bent
Is goed, gaan we hele gesprekken doen tijdens het afbeulen.
Alles is vrijwillig natuurlijk, de ketting zit vast aan het keukenblokquote:Op donderdag 1 november 2012 19:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Afbeulen.... dat gaat niet werken he.... ik moet het wel vrijwillig willen doen
Respect als hij je swaffeled tijdens het hardlopenquote:
Krijg ik zo'n lange ketting dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alles is vrijwillig natuurlijk, de ketting zit vast aan het keukenblok
Nee, ik kan hem juist niet meenemenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Krijg ik zo'n lange ketting dan?
Oe oe vetquote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:
Nee, ik kan hem juist niet meenemen
quote:Oe oe vet
In ieder geval niet tijdens het hardlopen.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of ben jij iemand die graag aan de riem gaat?
Kunnen we onderweg nog wat smén
Ik kan met de fiets komen.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In ieder geval niet tijdens het hardlopen.
Dan is de riem niet lang genoeg
Ik fiets terwijl jij hardloopt. Dan is die riem lang zat.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een stukje fietsen is ook leukIk ken nog wel een stel leuke routes
Nee... dan ga jij maar hardlopen en ik fietsenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik fiets terwijl jij hardloopt. Dan is die riem lang zat.![]()
Mijn fiets is te groot voor je.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... dan ga jij maar hardlopen en ik fietsen
Echt niet.... en ik kan op een mannenfiets fietsenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn fiets is te groot voor je.
Dit is een mountainbike en dan kunnen je voeten niet bij de grond.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Echt niet.... en ik kan op een mannenfiets fietsen
Bij een gewone mannenfiets wel danquote:Op donderdag 1 november 2012 19:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit is een mountainbike en dan kunnen je voeten niet bij de grond.
Ook nietquote:Op donderdag 1 november 2012 19:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bij een gewone mannenfiets wel dan
Nou dan.... en bij alle twee heb je toch ook zo'n ding tussen je benen... dus eigenlijk gewoon gelijk dusquote:
Stang heet dat ja alhoewel je nu ook fietsen kunt kopen waarbij de stang lager zitquote:Op donderdag 1 november 2012 20:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou dan.... en bij alle twee heb je toch ook zo'n ding tussen je benen... dus eigenlijk gewoon gelijk dus
Nou.... geen probleem dus...quote:Op donderdag 1 november 2012 20:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stang heet dat ja alhoewel je nu ook fietsen kunt kopen waarbij de stang lager zit
Wat jij wil.... eigen fiets regelen... en de riem thuis latenquote:Op donderdag 1 november 2012 20:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar eeh, jij ging dus hardlopen en dan ik met de fiets mee zodat je aan de riem blijft
Hm, het is wel een heel stuk naar je toe fietsenquote:Op donderdag 1 november 2012 20:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat jij wil.... eigen fiets regelen... en de riem thuis laten
Kloptquote:Op donderdag 1 november 2012 20:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, het is wel een heel stuk naar je toe fietsen
*wijst achter je*quote:
Hangt er van af wie er sterft in je dromenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:58 schreef Murdera het volgende:
Ik bedenk me pas net, de laatste maand oid is er gemiddeld niet meer dan 1 sterfgeval per week in mijn dromen.
Minder nachtmerries.
Ligt er aan, maar het is nooit leuk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hangt er van af wie er sterft in je dromen
Elk leven is even veel waard... heldquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt er aan, maar het is nooit leuk.
De dingen die je hersenen op DMT produceren zijn echt bizar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Elk leven is even veel waard... held
Geil.quote:
Hoe komt het eigenlijk dat je zo vaak nachtmerries hebt? flink trauma opgelopen ooit ofzo?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:58 schreef Murdera het volgende:
Ik bedenk me pas net, de laatste maand oid is er gemiddeld niet meer dan 1 sterfgeval per week in mijn dromen.
Minder nachtmerries.
Dat slaapt een stuk beterquote:Op donderdag 1 november 2012 23:58 schreef Murdera het volgende:
Minder nachtmerries.
Niet dat ik weet. Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat je zo vaak nachtmerries hebt? flink trauma opgelopen ooit ofzo?
Dromenboek:quote:
Lijkt me niet echt van toepassing.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dromenboek:
‘Dromen over de dood kondigen slechts in zeer weinig gevallen de eigenlijke dood aan. Meestal zeggen ze alleen maar, dat er iets in het diepst van onze ziel in leven wordt gehouden, wat eigenlijk zou moeten verdwijnen. Deze dromen zijn derhalve de hulp van het onbewuste, om de levensweg een andere richting te geven en het gevaar, dat ons bedreigt, te ontwijken, Wanneer we over de dood van een geliefde persoon dromen, dan symboliseert dit volgens Jung het zich losmaken uit een symbiose met de betreffende persoon.’
‘Wanneer we in onze droom een soort doodvonnis ervaren over personen met wie we nauwe banden onderhouden, dan zouden we heel goed over onze houding tegenover deze mensen moeten nadenken. Is deze houding eerlijk en puur?’
Doe er wat mee
zou goed kunnen. Merk je ook dergelijke angst als je wakker bent?quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:24 schreef Murdera het volgende:
Lijkt me niet echt van toepassing.
Wellicht simpelweg een onderdeel van psychose en verwerking van angst voor het verlies van de werkelijkheid en mijn omgeving.
Soms verlies ik mezelf een beetje ja.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zou goed kunnen. Merk je ook dergelijke angst als je wakker bent?
Lastig uit te leggen.quote:
Heb wel eens een korte tijd iets gespeeld, maar toen was ik 15.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:31 schreef Murdera het volgende:
Lastig uit te leggen.
Je gamed niet he?
Anders moet je Amnesia: the dark descend eens spelen. Dat is de beste uitleg.
Dat en vijanden die ineens opduiken en je achterna zitten zonder dat je je kunt verwerenquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:38 schreef Cue_ het volgende:
Zit naar een teaser te kijke,n maar zie vooral donker / gangen enzo.
Volgens mij een heel irritant spel
Mjah daar gaat het niet zo zeer om, het gaat om de veranderingen van perceptie zodra "de gekte/the darkness" te sterk is geworden.valt niet echt te zien van een filmpjequote:Op vrijdag 2 november 2012 09:38 schreef Cue_ het volgende:
Zit naar een teaser te kijke,n maar zie vooral donker / gangen enzo.
Volgens mij een heel irritant spel
Ik las het idd net in een beschrijvingquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:40 schreef muhahaha het volgende:
Dat en vijanden die ineens opduiken en je achterna zitten zonder dat je je kunt verweren
Ow en geluidjes maken
Ik heb het ook niet gespeelt, zover ik weet speelt het zich af in de middeleeuwen en loop je constant door de duisternis met het gevaar altijd op de loer. Dit word vergezelt met geluiden of monsters die ineens opduiken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik las het idd net in een beschrijving
maar dus survivalgame waarin je niet moet proberen gek te worden.
De vertaling naar het dagelijkse (echte) leven vind ik alleen wat lastig te maken.
Ja wat ik lees ook van .. als je te lang in het duister loopt (zonder licht) wordt de hoofdpersoon ook langzaam gek en wordt het nog lastiger.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gespeelt, zover ik weet speelt het zich af in de middeleeuwen en loop je constant door de duisternis met het gevaar altijd op de loer. Dit word vergezelt met geluiden of monsters die ineens opduiken.
Haha nice, ik heb het maar niet gespeeltquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja wat ik lees ook van .. als je te lang in het duister loopt (zonder licht) wordt de hoofdpersoon ook langzaam gek en wordt het nog lastiger.
je zou het moeten spelen om te kunnen begrijpen denk ik.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:42 schreef Cue_ het volgende:
De vertaling naar het dagelijkse (echte) leven vind ik alleen wat lastig te maken.
Om het echt te begrijpen misschien wel. Kan wel een beetje voorstellen hoe zo'n situatie invloed op je kan hebben. Of dat het invloed kan hebben op je geestelijke gesteldheid. Welke impact precies geeft, geen idee, ben daar misschien ook niet de persoon voor omdat door een game te kunnen ervaren .quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:52 schreef Murdera het volgende:
Je zou het moeten spelen om te kunnen begrijpen denk ik.
De visuele veranderingen zijn bijna exact aan de visuele veranderingen die ik soms meemaak ja.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Om het echt te begrijpen misschien wel. Kan wel een beetje voorstellen hoe zo'n situatie invloed op je kan hebben. Of dat het invloed kan hebben op je geestelijke gesteldheid. Welke impact precies geeft, geen idee, ben daar misschien ook niet de persoon voor omdat door een game te kunnen ervaren .
Maar ik neem aan dat je dit liet zien omdat het een visuele uitbeelding van hoe jij je soms kan voelen?
Geen rare enge beesten in jouw kast of onder het bed?quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:32 schreef Murdera het volgende:
De visuele veranderingen zijn bijna exact aan de visuele veranderingen die ik soms meemaak ja.
Dat uiteraard zonder monsters en donkere kastelen etc.
Heb psychologen en meds gehad enzo.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen rare enge beesten in jouw kast of onder het bed?
Ooit wel eens met iemand over gehad? Lijkt me nogal eng.
Maar verder niet geholpen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb psychologen en meds gehad enzo.
okquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:54 schreef Murdera het volgende:
Neh. Ik kan er wel mee leven. Zolang ik me niet te druk maak.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ok
lijkt mij nogal vaag/eng. Maar ik leef dan ook gewoon echt in de realiteit en dagdromen is al lastig voor mij
Dat is waar natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:12 schreef Murdera het volgende:
![]()
En alles went natuurlijk wel.
Maar goed, genoeg over mij.
Al leuke weekendplannen?
Kom je dan in het bewoonde land wonen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:09 schreef Joysa het volgende:
Als verhuizen doorgaat moet ik een nieuw bureau.
Naar ikea
Ik heb een hekel aan ikea.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:09 schreef Joysa het volgende:
Als verhuizen doorgaat moet ik een nieuw bureau.
Naar ikea
Neequote:Op vrijdag 2 november 2012 12:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom je dan in het bewoonde land wonen?
Ik vind het eens in het jaar ofzo wel leukquote:
Waar ga je dan heen verhuizen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik vind het eens in het jaar ofzo wel leuk
Zelfde stad, andere wijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar ga je dan heen verhuizen?
Die verdient wel een hoek jaquote:
Wie?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Benzin want die is heel lief en heeft alles voor een vrouw over!
Ik heb het idee dat jij dan terugslaatquote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 17:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt toch twee titanen van tieten? Gebruik die!
quote:
quote:
Rokje is daar ook?quote:
Top! Fijn voor jullie.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:28 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
De belangrijkste reden dat we gaan verhuizen.
Echt waar? Ik wil ook naar Limburgquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje is daar ook?
[..]
Top! Fijn voor jullie.
Hoe vetquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:44 schreef Murdera het volgende:
JOY, SAMZZ
http://www.geekologie.com(...)-your-own-dinosa.php
Hoi evilmevrouwquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Douchen.. Ik ben te lui maar moet echt
dag tijnknulquote:
Meneer maltaquote:
Meneer tijnbreinquote:
Beter dan gisteren.quote:
Beter dan gisteren?quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beter dan gisteren.En met jou?
Kutdag gehad gisteren. Iemand vond het nodig om mij te kwetsen of dat nu bewust of onbewust is weet ik niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beter dan gisteren?
Ik heb een beetje een kater
Sucksquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kutdag gehad gisteren. Iemand vond het nodig om mij te kwetsen of dat nu bewust of onbewust is weet ik niet.
Ja, enorm. Het erge is ook dat die persoon er niet veel aan kan doen omdat die niet lekker in zijn vel zitquote:
Wat was er gebeurd dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, enorm. Het erge is ook dat die persoon er niet veel aan kan doen omdat die niet lekker in zijn vel zit
Mijn zusje kan/wil niet naar mijn verjaardag komen.quote:
Misschien kan ze een andere keer komen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn zusje kan/wil niet naar mijn verjaardag komen.
Das niet leukquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn zusje kan/wil niet naar mijn verjaardag komen.
Ze komt wel langs rond mijn verjaardag, maar ik had een idee en dat idee was niet leuk en ze had het "druk" met andere dingenquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien kan ze een andere keer komen?
Wel vervelend dat soort dingen.
Wat was het idee?quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze komt wel langs rond mijn verjaardag, maar ik had een idee en dat idee was niet leuk en ze had het "druk" met andere dingen
Jij!quote:
Hear hearquote:
Ik wel een kleintjequote:
Ik ook niet. Wel kort geslapen omdat ik vannacht familie heb opgehaald op Schiphol. Dat telt ook wat mij betreft.quote:
Te saai?quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik las het.![]()
Ik wou ook wel, maar t was te saai
Maar, maar.....bier! En tieten!quote:
Kon niet super veel drinken ivm storingsdienst. Daarbij werd ik ineens erg moe van al die drank. Dus om half 1 lag ik zowat al te slapen in de kroegquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bier boeit me niet, tieten heb ik al jaren
Slapen? Ja dan is het behoorlijk saai.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kon niet super veel drinken ivm storingsdienst. Daarbij werd ik ineens erg moe van al die drank. Dus om half 1 lag ik zowat al te slapen in de kroeg
(was er ook al om half 10 ofzo )
Had gewoon later moeten gaan, maar verveelde mequote:Op zaterdag 3 november 2012 13:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Slapen? Ja dan is het behoorlijk saai.
Thuis slapen dan, ipv in de kroeg. Comfortabeler en goedkoper.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had gewoon later moeten gaan, maar verveelde me
Daarom ook naar huis gegaanquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thuis slapen dan, ipv in de kroeg. Comfortabeler en goedkoper.
Of de barman heeft gewoon geen enkel gevoel voor lichaamstaal.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Ik zat ook in het begin beetje in gedachten te struinen enzo. De barman ook ineens van "goh heb je liefdesverdriet?" -uh.. nee.. "ben je verliefd dan? " .. uh nee
vraag me wel af wat ik dan in godsnaam uitstraalde
Nouja de eerste vraag van m'n oudleraar die daar ook altijd zit was "moet ik je alleen laten. of..? "quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:54 schreef AirwiN het volgende:
Of de barman heeft gewoon geen enkel gevoel voor lichaamstaal.
Wijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:00 schreef Barbusse het volgende:
Je zat dus gewoon depressief in je glas te turen terwijl je bier doodsloeg.
Smooth, dawg. Very smoothquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:47 schreef dawg het volgende:
[..]
je hebt een gleuf tussen je beentjes.
dat kutwifi in de trein werkt niet.
Gij vuige hosselkoning!quote:
Je maakt mij lang genoeg mee om te weten dat mijn interesse puur tietengeoriënteerd is.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je maakt mij lang genoeg mee om te weten dat mijn interesse puur tietengeoriënteerd is.
Ik erken dat het eigenaarschap van jouw tieten bij jou ligt. Ik streef niet naar overname van het eigenaarschap. Ik vind het voldoende als ze op afroep aan mij ter beschikking worden gesteld om te bekijken en/of aan te raken.quote:
Hahahahahaquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik erken dat het eigenaarschap van jouw tieten bij jou ligt. Ik streef niet naar overname van het eigenaarschap. Ik vind het voldoende als ze op afroep aan mij ter beschikking worden gesteld om te bekijken en/of aan te raken.
En daar krijg je mijn humor voor terug. Ik zie de win-win.quote:
intimiteitquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vrouwen die over hun intimiteit praten
Ik moet meteen denken aan die Chilly reclames.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vrouwen die over hun intimiteit praten
Erover praten of het doen?quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:10 schreef Evie het volgende:
eerste met vrouwen 2e met mannen over het algemeen
Wazig maar wel chill.. voor het eerst sinds maaaanden uitgeslapenquote:
Goed. Weekje vrij gehad om uit te rusten. Dat had ik ook echt wel nodig. En dat uitrusten is goed gelukt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:13 schreef Evie het volgende:
Wazig maar wel chill.. voor het eerst sinds maaaanden uitgeslapen(uitslapen en lui zijn
)
Hoe is het met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |