quote:Op donderdag 1 november 2012 19:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als jahr00n zijn stats post crasht FOK!
Get your weight up homie!quote:Op donderdag 1 november 2012 19:46 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Faka met deze tuigjes opeens dan? Ik volg het topic een tijdje wat minder actief en ik zie namen als "straatsoldaat" en "yeenboutdatlife" what you know about that? no T.I.
Morgen weer pompen na een deload/tentamenweek. Zin innnnnn![]()
Veel te veel brood, je hebt echt meer variatie nodigquote:Op donderdag 1 november 2012 20:14 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Wat ik nu eet en drink op een dag:
- 12-14 volkoren boterhammen met pindakaas
- liter volle melk
- wheyshake
- 500 gram magere kwark
- warme maaltijd (rijst met kip/ aardappels met groente/ pasta)
Zelf heb ik het idee dat het nogal veel koolhydraten zijn vergeleken met eiwitten en vet (als is die pindakaas daar wel een flinke bron van). Wat vinden jullie? Ik doe SS.
Ach nee man, zolang hij genoeg eiwit binnenkrijgt (en dat doet hij met de melk, kwark, whey, kip) is brood prima in de bulk. Zo is panzer ook van skinnyboi naar meest buffe user gegaan.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Veel te veel brood, je hebt echt meer variatie nodig
Lijkt me niet echt goed als je bijna al je kcal uit brood en pindakaas haaltquote:Op donderdag 1 november 2012 20:20 schreef Zith het volgende:
[..]
Ach nee man, zolang hij genoeg eiwit binnenkrijgt (en dat doet hij met de melk, kwark, whey, kip) is brood prima in de bulk. Zo is panzer ook van skinnyboi naar meest buffe user gegaan.
Zijn voeding en SS = snel erg sterk worden.
Neem aan de botten er vanaf halen toch?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil de totale kcals, eiwitten en vetten van lamskotelletjes uitrekenen alleen weet ik niet of ik de overgebleven botten van het totaal aantal gram af moet halen of juist niet (ook al eet je die niet)?
Ja daarom post ik dit ook, het lijkt mij ook een beetje krom.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt goed als je bijna al je kcal uit brood en pindakaas haalt
Eieren,Kipfilet (weet niet hoeveel kip je bij de rijst doet) nog een pak volle melk, brinta.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:30 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ja daarom post ik dit ook, het lijkt mij ook een beetje krom.
Wat zou je mij aanbevelen om in plaats van brood te eten?
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Neem aan de botten er vanaf halen toch?
Er is niets mis met wat je eet.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:30 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ja daarom post ik dit ook, het lijkt mij ook een beetje krom.
Wat zou je mij aanbevelen om in plaats van brood te eten?
Niks mis mee. Zolang je er niet vet van wordt gewoon doorgaan. Je zal later wel tegen een punt aanlopen dat je het moet veranderen, maar de combi SS en dit eten is voor nu niks mis mee.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:14 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Wat ik nu eet en drink op een dag:
- 12-14 volkoren boterhammen met pindakaas
- liter volle melk
- wheyshake
- 500 gram magere kwark
- warme maaltijd (rijst met kip/ aardappels met groente/ pasta)
Zelf heb ik het idee dat het nogal veel koolhydraten zijn vergeleken met eiwitten en vet (als is die pindakaas daar wel een flinke bron van). Wat vinden jullie? Ik doe SS.
En noten natuurlijkquote:Op donderdag 1 november 2012 20:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Eieren,Kipfilet (weet niet hoeveel kip je bij de rijst doet) nog een pak volle melk, brinta.
Hoeveel gram rijst eet je?
waar staan die fotos dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:37 schreef Zith het volgende:
[..]
Er is niets mis met wat je eet.
Je eet genoeg eiwit, je hoeft niet meer eiwit te eten.
Je zegt groente te eten.
Je eet boven onderhoud.
Enige waar je op moet letten is of je niet te ver boven onderhoud zit.
Zoek anders de foto's van Panzermaus op in deze topicreeks. Hij is van ultra skinny naar super gespierd gegaan in 1 jaar tijd met een dieet van pindakaas.
http://www.fitness-seller.nl/fitnessartikelen/riemen/quote:Op donderdag 1 november 2012 20:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zou iemand nog een keer die link kunnen posten van die site waar je goedkoop goede kwaliteit belts kon bestellen? Volgens mij postte Yuri die
Het gaat goed. Een kleine beet hoef je je geen zorgen om te maken. Mijn kat beet echt door, die tandjes gingen er helemaal in. Dan heb je een probleem.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:45 schreef Pastapipos het volgende:
Snakey, hoe gaat het eigenlijk met je hand? Word al bijna bang om met m'n katten te spelen/stoeien ;p
Bedanktquote:Op donderdag 1 november 2012 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.fitness-seller.nl/fitnessartikelen/riemen/
Belangrijk is, is dat je goed op de weegschaal let. Zorg er voor dat je niet meer of minder dan een halve kilo per week aankomtquote:Op donderdag 1 november 2012 20:57 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Bedankt jongens!
Ja, ik ga er zeker opletten dat ik niet teveel vet aanmaak. Zodra ik dat zie gebeuren dan ga ik wel iets minderen, ik wil sowieso niet zoiets als GOMAD doen.
Ik ga zeker wat proberen te variėren met noten en eieren bijvoorbeeld, maar ik ben blij dat de basis van mijn schema wel goed is. Ik lees al een hele tijd mee, en ik leer hier veel.
Panzer deed GOMAD. Op een gegeven moment kwam er zelfs melk uit zijn tepels (srs).quote:Op donderdag 1 november 2012 20:57 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Bedankt jongens!
Ja, ik ga er zeker opletten dat ik niet teveel vet aanmaak. Zodra ik dat zie gebeuren dan ga ik wel iets minderen, ik wil sowieso niet zoiets als GOMAD doen.
Ik ga zeker wat proberen te variėren met noten en eieren bijvoorbeeld, maar ik ben blij dat de basis van mijn schema wel goed is. Ik lees al een hele tijd mee, en ik leer hier veel.
Mooie tip, ik zal me morgenvroeg even wegen en volgende week weer.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Belangrijk is, is dat je goed op de weegschaal let. Zorg er voor dat je niet meer of minder dan een halve kilo per week aankomt
Dat is nog eens commitmentquote:Op donderdag 1 november 2012 21:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Panzer deed GOMAD. Op een gegeven moment kwam er zelfs melk uit zijn tepels (srs).
one love panzer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |