quote:Op woensdag 14 november 2012 14:33 schreef Candaasje het volgende:
Ok, nou, hier is mijn inzending dan. Het liep iets anders dan gepland![]()
Ik had bedacht dat het al héél wat zou zijn als Diva naast het kraampje zou gaan zitten....maar ik was nog bezig met de spulletjes pakken en neerzetten, en Diva duikt met volle overtuiging het kraampje in, op weg naar het biks (waarvan ik dacht dat het wel even veilig lag, want zo'n kraampje zou wel raar en eng zijn enzo.......)
Het karton hield het allemaal niet zo heel goed (*hop* konijn er vol op..) maar 't is nu wel een echt marktkoopkonijn!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
Het duurde een uur voordat hij het aan wilde pakken
Normaal is hij niet van papiertjes weg te slaan, maar de flits was misschien een beetje eng
[ afbeelding ]
Die is geweldig!quote:Op woensdag 14 november 2012 14:33 schreef Candaasje het volgende:
Ik had bedacht dat het al héél wat zou zijn als Diva naast het kraampje zou gaan zitten....maar ik was nog bezig met de spulletjes pakken en neerzetten, en Diva duikt met volle overtuiging het kraampje in, op weg naar het biks (waarvan ik dacht dat het wel even veilig lag, want zo'n kraampje zou wel raar en eng zijn enzo.......)
Het karton hield het allemaal niet zo heel goed (*hop* konijn er vol op..) maar 't is nu wel een echt marktkoopkonijn!![]()
[ afbeelding ]
Awesome!quote:Op woensdag 14 november 2012 14:33 schreef Candaasje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoorde net van deze actiequote:Op donderdag 15 november 2012 00:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
Fack, ik heb vandaag ook nog een vlinder op mijn vinger gehad maar nooit aan deze actie gedacht. Dommerd ben ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Memento-Mori op 15-11-2012 01:35:25 ]
Een echte Whizzkat! En wees gerust, eenmaal een lekker plekje gevonden - zeker bij de pc - moet je ze er vaak met gepast geweld afvegen, wil je nog zelf kunnen typen. (Om 2 min. later weer hetzelfde te mogen doen).quote:Op woensdag 14 november 2012 23:46 schreef Waterweg het volgende:
ondertussen een paar honderd euro uitgegeven aan hangmandjes, ligkussens en klimdingen..maar een paar facturen liggen natuurlijk het allerlekkerst!
ik was natuurlijk te laat voor de goede setting met f&f, maar dit gaat vast de komende dagen nog een keer lukken!
[ afbeelding ]
(is overigens Yeti, van Cat_Tank, F&F / 2 kittens (10mnd) zoeken nieuw onderkomen
Omgedoopt tot Juultje. Ik ga ook nog een foto oefenen met Nessie, nu Babetje)
Vladimir is tof!quote:Op woensdag 14 november 2012 23:57 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn inzending:
[ afbeelding ]
Hij kwam ff langsfladderen, zie ook F&F / Ontmoet Vladimir!
quote:Op donderdag 15 november 2012 01:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
even de "mandjes" van de dames misbruikt
en eentje dat ze in camera kijken maarja flits enzoDat je kat ook gewoon in dat dozenbouwwerk gaat liggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh verhip, die zwart/witte is natuurlijk je kat met geelzucht. (Ja toch, het was toch geelzucht?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Candaasje, daar lag ze al,.dozen erop gelegd, ze bleef gewoon liggen.
En ingetje, gaat ook goed,.wel zwaar aan meds alleen
Praat me er niet van, ik heb nu al 6 keer de boa's en vlaggetjes opgeruimd omdat ze niet mee wilden werkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:49 schreef Candaasje het volgende:
En Greys, waar blijf jouw inzending?
Hehehehe, leuk hè, huisdieren?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Praat me er niet van, ik heb nu al 6 keer de boa's en vlaggetjes opgeruimd omdat ze niet mee wilden werken
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Praat me er niet van, ik heb nu al 6 keer de boa's en vlaggetjes opgeruimd omdat ze niet mee wilden werken
Ik doe sowieso buiten mededinging mee, maar wil gewoon iets gezelligs inleveren en had het helemaal in mijn hoofd hoe het moet worden, maar ik moet ze nog effe paaienquote:
Lolquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |