abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118678137
ik hoor vaak dat mannen van zorgzaamheid houden in een vrouw, maar wat houdt dat precies in? voorbeelden/beschrijiving aub? ik hou er erg van om zorgzaam te zijn naar mijn vriend toe en wil graag tips van acties die gewaardeerd worden door mannen/ben benieuwd wat mannen nou eigenlijk fijn vinden

dus vertel, zorgzame dingen die jouw vriendin wel eens heeft gedaan en die je kon waarderen, of dingen in het algemeen die je je vriendin graag zou zien doen.

[ Bericht 31% gewijzigd door m.salis op 31-10-2012 20:01:19 ]
pi_118678193
Zoals hun moeder.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 19:14:07 #3
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_118678252
quote:
7s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Zoals hun moeder.
Inderdaad zorgen voor hun zoals hun moeder dat doet/deed.
Doei!
pi_118678280
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:14 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Inderdaad zorgen voor hun zoals hun moeder dat doet/deed.
Is echt bewezen volgens mij :D
pi_118678290
Over bolletje aaien.

Soep maken als ze auw aan hun buik hebben.

Pijpbeurt als ze geil zijn.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  Moderator woensdag 31 oktober 2012 @ 19:29:13 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_118678945
quote:
7s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef Sinceria het volgende:
Over bolletje aaien.

:D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_118679021
quote:
Over bolletje aaien.

Ter aanvulling:

Bier halen zodra hierom gevraagd wordt.
pi_118679062
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:11 schreef m.salis het volgende:
ik hoor vaak dat mannen van zorgzaamheid houden in een vrouw, maar wat houdt dat precies in? voorbeelden/beschrijiving aub? ^_^
Ik ging laatst naar Thailand, en daar stond mijn biertje wel klaar als ik thuis kwam. Kreeg zelfs een bord eten op schoot.
pi_118680079
quote:
Over bolletje aaien.

Dit kan je wel aan je moeder vragen. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_118680280
quote:
2s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:31 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik ging laatst naar Thailand, en daar stond mijn biertje wel klaar als ik thuis kwam. Kreeg zelfs een bord eten op schoot.
Schattig ;)
  Moderator woensdag 31 oktober 2012 @ 20:04:51 #11
16180 crew  CoolGuy
pi_118680951
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:50 schreef trovey het volgende:

[..]

Dit kan je wel aan je moeder vragen. :+
ja dat andere KUN je ook aan je moeder vragen natuurlijk...tis alleen...tja...ranzig en fout, maar vragen kun je 't :+
pi_118680984
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

ja dat andere KUN je ook aan je moeder vragen natuurlijk...tis alleen...tja...ranzig en fout, maar vragen kun je 't :+
Als je een portie klappen wilt hebben kun je het vragen. :P
Optimist tot in de kist
  Moderator woensdag 31 oktober 2012 @ 20:09:49 #13
16180 crew  CoolGuy
pi_118681232
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:05 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat, tenzij je een make love not war moeder hebt :+ Mensen schijnen te zeggen dat dat eigenlijk hetzelfde is als parachute springen. Het is allebei lekker zolang je niet naar beneden kijkt :')
  woensdag 31 oktober 2012 @ 20:29:19 #14
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_118682372
Goede fipo wel.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_118682541
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat, tenzij je een make love not war moeder hebt :+ Mensen schijnen te zeggen dat dat eigenlijk hetzelfde is als parachute springen. Het is allebei lekker zolang je niet naar beneden kijkt :')
:')
Optimist tot in de kist
pi_118682611
Koken, afwassen, bier halen.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_118682736
Alsof je alleen maar een vriendin kunt hebben :')
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_118692267
quote:
Over bolletje aaien.

Jij snapt'em! O+

Lief smsje als je je kut voelt

Of wat ik ook altijd vet lief vond van m'n vorige vriendin is dat ze altijd speciaal een 6packje bier mee nam als ze wist dat ik langs kwam in het weekend. Kleine dingen doen het hem vaak O+ (geldt ook andersom natuurlijk)
pi_118693477
quote:
Zoals hun moeder.
Dit ja.
pi_118694776
Bij zorgzaamheid denk ik aan hoe vrouwen in de jaren 50 deden. De man werkte en zodra hij thuis kwam zorgde de vrouw voor het eten en drinken, een schoon huis, gewassen en gestreken kleding, de boodschappen etc. Eigenlijk gewoon voor alles om de man het makkelijk te maken na een lange werkdag, zodat hij kon ontspannen en zij hem verzorgde zodat hij zelf niets meer hoefde te doen.

Maar het kan ook in kleine dingen zitten, zoals de douche vast voor hem aanzetten zodat het water warm is als hij eronder stapt, de handdoek/badjas over de verwarming leggen zodat het lekker warm is, zorgen dat er altijd koud bier in de koelkast ligt, dat de tafel gedekt is en de krant erbij ligt etc.
  Moderator donderdag 1 november 2012 @ 07:20:59 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_118694794
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 07:18 schreef Sylvana het volgende:
Bij zorgzaamheid denk ik aan hoe vrouwen in de jaren 50 deden. De man werkte en zodra hij thuis kwam zorgde de vrouw voor het eten en drinken, een schoon huis, gewassen en gestreken kleding, de boodschappen etc. Eigenlijk gewoon voor alles om de man het makkelijk te maken na een lange werkdag, zodat hij kon ontspannen en zij hem verzorgde zodat hij zelf niets meer hoefde te doen.

Maar het kan ook in kleine dingen zitten, zoals de douche vast voor hem aanzetten zodat het water warm is als hij eronder stapt, de handdoek/badjas over de verwarming leggen zodat het lekker warm is, zorgen dat er altijd koud bier in de koelkast ligt, dat de tafel gedekt is en de krant erbij ligt etc.
Dat klinkt niet eens meer als een moeder, meer als de huidhoudster of het huissloofje.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_118694939
quote:
Zoals hun moeder.
Niet hier hoor :')

Doe mij maar gewoon vieze seks, smeer ik zelf mn broodje wel :)
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_118694949
quote:
14s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:14 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Is echt bewezen volgens mij :D
Jep. Is ook zo voor vrouwen trouwens. Die zoeken vaak een persoon die wat op hun vader lijkt.
  donderdag 1 november 2012 @ 07:45:35 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118694955
Zorgzaamheid is ook aandacht voor een ander en willen dat die zich goed voelt. Als je merkt dat je vriend wat stil is en hij hoofdpijn blijkt te hebben, dat je zegt 'dan ga je toch even een dutje doen en ik maak je over een uurtje wel weer wakker'.
The love you take is equal to the love you make.
pi_118694969
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 07:45 schreef Lienekien het volgende:
Zorgzaamheid is ook aandacht voor een ander en willen dat die zich goed voelt. Als je merkt dat je vriend wat stil is en hij hoofdpijn blijkt te hebben, dat je zegt 'dan ga je toch even een dutje doen en ik maak je over een uurtje wel weer wakker'.
Nou, want dat kan ik zelf niet bedenken. Top hoor.

Maareh, kleine dingetjes zijn wel hartverwarmend. Op het juiste moment aanbieden iets te doen, iets simpels en kleins. Of dat iemand je ergens mee verrast dat precies in je straatje past. Dat doet me wel wat op zich.

Maar dat zijn momentjes.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  donderdag 1 november 2012 @ 07:54:37 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118695027
quote:
14s.gif Op donderdag 1 november 2012 07:47 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Nou, want dat kan ik zelf niet bedenken. Top hoor.

Maareh, kleine dingetjes zijn wel hartverwarmend. Op het juiste moment aanbieden iets te doen, iets simpels en kleins. Of dat iemand je ergens mee verrast dat precies in je straatje past. Dat doet me wel wat op zich.

Maar dat zijn momentjes.
Ik begrijp niet waarom je daar zo schamper op moet reageren. Het lijkt me nou precies een voorbeeld van zo'n klein dingetje. Iemand die ziet dat je moe bent en aanbiedt even koffie voor je te zetten. Ja, dat kan ik zelf ook wel, maar het is toch een uiting van aandacht?
pi_118695098
Vrouwen die ook aan hun partner denken, in plaats van alleen aan zichzelf. Iets met wederzijds begrip en geven en nemen. Het heeft geen reet te maken met altijd achter je aan rennen om je te verwennen. Dan ben je fout bezig.
pi_118695467
Heerlijk om voor iemand te zorgen O+
In life, every ending is a new beginning..
pi_118695512
quote:
99s.gif Op donderdag 1 november 2012 07:20 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat klinkt niet eens meer als een moeder, meer als de huidhoudster of het huissloofje.
Hoezo, dat is wederzijds dienen, de man kan het in dit geval niet omdat hij de gehele dag werkt. De gevoelswaarde die er in ligt is puur die van jouw omdat je het zelf niet doet/ zou doen uit liefde waarschijnlijk ?

De man kan deze rol ook prima vervullen zou hij huisvader zijn. Deze dingen doe je uit liefde voor je partner, en je kunt begrijpen dat dat gewaardeerd zou worden door de ontvangende partij.

Als ontvanger kun je hierin natuurlijk ook jou wederdiensten aanbieden voor de vrouw in de vorm van waardering en weekeinden weg samen en dan de taken verdelen door ook de vrouw dan te verwennen zodra daar ruimte voor is als de man vrij heeft. Cirkeltje rond toch ?
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_118695531
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 08:31 schreef LaLouchi het volgende:
Heerlijk om voor iemand te zorgen O+
lol... had ooit een chocoladeletter voor mijn lief gekocht :') en die had ik in d'r laars gedaan.

Was het alweer vergeten, maar de volgende dag wil ze d'r laars aantrekken... Hoor ik dus een hoop gekanker uit de gang (de lieverd O+) eindigend met een "wat de fuck is dit nou?"

Ze kreeg d'r laars dus niet aan met die chocoladeletter erin. Hield ze 'm op de kop, kwam dat ding eruit. De overgang van boze blik naar een mengeling van vertedering en schaamte... Dat was wel goud.

Weet niet waarom dit me opeens te binnen schiet, maar dat soort dingetjes doen me wel wat, beide richtingen uit.
  Moderator donderdag 1 november 2012 @ 08:39:06 #31
9859 crew  Karina
Woman
pi_118695574
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2012 08:34 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Hoezo, dat is wederzijds dienen, de man kan het in dit geval niet omdat hij de gehele dag werkt. De gevoelswaarde die er in ligt is puur die van jouw omdat je het zelf niet doet/ zou doen uit liefde waarschijnlijk ?

De man kan deze rol ook prima vervullen zou hij huisvader zijn. Deze dingen doe je uit liefde voor je partner, en je kunt begrijpen dat dat gewaardeerd zou worden door de ontvangende partij.

Als ontvanger kun je hierin natuurlijk ook jou wederdiensten aanbieden voor de vrouw in de vorm van waardering en weekeinden weg samen en dan de taken verdelen door ook de vrouw dan te verwennen zodra daar ruimte voor is als de man vrij heeft. Cirkeltje rond toch ?
Iemand zijn pantoffels brengen vind ik toch echt te ver gaan. Al werk je de hele dag, sommige dingen kun je best zelf even doen.
niet zo tof doen
pi_118695591
quote:
99s.gif Op donderdag 1 november 2012 08:39 schreef Karina het volgende:

[..]

Iemand zijn pantoffels brengen vind ik toch echt te ver gaan. Al werk je de hele dag, sommige dingen kun je best zelf even doen.
Het gaat er ook niet over of je het wel of niet kunt. Het gaat over het willen behagen van de ander. Dit dient dan wel wederzijds te zijn vind ik.
  Moderator donderdag 1 november 2012 @ 08:41:25 #33
9859 crew  Karina
Woman
pi_118695600
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 08:40 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Het gaat er ook niet over of je het wel of niet kunt. Het gaat over het willen behagen van de ander. Dit dient dan wel wederzijds te zijn vind ik.
Ik ben niet zo van het willen behagen... en eerlijk gezegd hoeft het van mij andersom ook niet. Ik zou er de kriebels van krijgen: iemand die de heel tijd voor me wil "zorgen".
niet zo tof doen
pi_118695620
quote:
99s.gif Op donderdag 1 november 2012 08:41 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van het willen behagen... en eerlijk gezegd hoeft het van mij andersom ook niet. Ik zou er de kriebels van krijgen: iemand die de heel tijd voor me wil "zorgen".
Waarom niet ? Het is toch heerlijk om verzorgt te worden (Zonder dat het overdreven is )
Waar komt die antipathie vandaan bij jouw ? Waarom die kriebels, is dat vanuit je opvoeding of overtuiging.
pi_118695760
Medelijden met de eventuele man van Karina 8)7
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  Moderator donderdag 1 november 2012 @ 08:54:09 #36
9859 crew  Karina
Woman
pi_118695818
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 08:43 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Waarom niet ? Het is toch heerlijk om verzorgt te worden (Zonder dat het overdreven is )
Waar komt die antipathie vandaan bij jouw ? Waarom die kriebels, is dat vanuit je opvoeding of overtuiging.
Te lang alleen denk ik... en niet iedereen vindt het lekker om verzorgd te worden he? Wat is daar zo vreemd aan?
niet zo tof doen
pi_118695965
quote:
99s.gif Op donderdag 1 november 2012 08:54 schreef Karina het volgende:

[..]

Te lang alleen denk ik... en niet iedereen vindt het lekker om verzorgd te worden he? Wat is daar zo vreemd aan?
Dat is tegennatuurlijk namelijk ! Misschien juist leuk om eens te gaan daten , weet natuurlijk niet hoe oud je bent, maar ik proef een beetje teleurstelling en bitterheid. Maar ik kan er naast zitten natuurlijk.

Iedereen vind het leuk en wil zich gewaardeerd voelen door anderen, daar hoort ook verzorging bij en liefde kunnen ontvangen. Vind ik :P
  Moderator donderdag 1 november 2012 @ 09:03:15 #38
9859 crew  Karina
Woman
pi_118695976
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:02 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Dat is tegennatuurlijk namelijk ! Misschien juist leuk om eens te gaan daten , weet natuurlijk niet hoe oud je bent, maar ik proef een beetje teleurstelling en bitterheid. Maar ik kan er naast zitten natuurlijk.

Iedereen vind het leuk en wil zich gewaardeerd voelen door anderen, daar hoort ook verzorging bij en liefde kunnen ontvangen. Vind ik :
Ik ben te oud om nog te gaan daten ;) Dat zal het zijn.
niet zo tof doen
pi_118696002
quote:
99s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:03 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik ben te oud om nog te gaan daten ;) Dat zal het zijn.
Niemand is te oud om te daten en gelukkig te zijn ! Try it.
pi_118696018
Zorgen dat het eten klaar is als hij thuis komt
Kleren gewassen en gestreken zodat hij elke ochtend iets schoons aan heeft
man hoeft niks te doen in het huishouden, want hij werkt :')
Als meneer opstaat de koffie al klaar hebben..
Pantoffels brengen
vuile sokken opruimen die op de grond zijn gegooid

Soep maken als meneer ziek is (al moet je daarvoor vrij nemen van je eigen baan, andersom gebeurd dat natuurlijk nooit, dan moet je alles zelf doen, want vrij nemen omdat je vriendin ziek is kan natuurlijk echt niet)

en alles doen met een grote glimlach

:Z
  Moderator donderdag 1 november 2012 @ 09:05:25 #41
9859 crew  Karina
Woman
pi_118696027
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:04 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Niemand is te oud om te daten en gelukkig te zijn ! Try it.
Been there, done that ;)
niet zo tof doen
pi_118696042
quote:
99s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:05 schreef Karina het volgende:

[..]

Been there, done that ;)
En ? is het bevallen. En wat was je ervaring hierin. Misschien dat het een leuke discussie kan zijn.
pi_118696051
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 08:02 schreef Apuleius het volgende:
Vrouwen die ook aan hun partner denken, in plaats van alleen aan zichzelf. Iets met wederzijds begrip en geven en nemen. Het heeft geen reet te maken met altijd achter je aan rennen om je te verwennen. Dan ben je fout bezig.
Mijn vent krijgt alles wat hier opgenoemd is, en NOG vindt hij het te weinig. Sorry hoor, ik werk fulltime en mannen hebben geen polio
pi_118696067
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 08:40 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Precies, natuurlijk kan mijn vriend zulke dingen ook zelf, maar ik vind het fijn om te doen en hij om te ontvangen.

Ander voorbeeld, zaterdag gaan we naar de sauna. Dat vinden we allebei heerlijk zo'n dagje ontspannen. Maar hij vindt het niet fijn im zulke dingen te regelen. Hij kan het wel, maar ik ben gewoon meer van het organiseren. Dus reserveer ik de sauna en de massages (vraag van te voren dan welke massage hij wil) en dan hoeft hij zich er verder niet druk over te maken en alleen zaterdag in de auto te stappen en er naartoe te rijden.
pi_118696081
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:06 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Mijn vent krijgt alles wat hier opgenoemd is, en NOG vindt hij het te weinig. Sorry hoor, ik werk fulltime en mannen hebben geen polio
Lees mijn post nog eens rustig door, misschien dat je het dan wel snapt.
pi_118696121
quote:

[..]

Dan is hij het niet waard en heeft een verkeerde kijk op de zaken. Het is namelijk geen eis die je kunt stellen, maar een ideaal die je samen kunt bereiken door het elkaar te gunnen en gemakkelijk te maken.
pi_118696122
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:08 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Lees mijn post nog eens rustig door, misschien dat je het dan wel snapt.
ja ik heb gelezen wat er staat, maar mannen klagen altijd over wederzijds blabla maar als je ze vraagt wat ze dan willen, noemen ze de dingen op die ze al hebben.
Mannen zijn zo gefocust op het feit dat vrouwen niet als hun mammie zijn dat ze niet meer zien wat ze wel hebben :)
pi_118696130
quote:

[..]

Het gaat er natuurlijk om dat je het vanuit je zelf wilt en dat je er ook waardering voor krijgt. Als je alles doet, het nog te weinig is volgens hem en je er geen waardering voor krijgt, ja dan zit het fout natuurlijk.
pi_118696133
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:07 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Precies, natuurlijk kan mijn vriend zulke dingen ook zelf, maar ik vind het fijn om te doen en hij om te ontvangen.

Ander voorbeeld, zaterdag gaan we naar de sauna. Dat vinden we allebei heerlijk zo'n dagje ontspannen. Maar hij vindt het niet fijn im zulke dingen te regelen. Hij kan het wel, maar ik ben gewoon meer van het organiseren. Dus reserveer ik de sauna en de massages (vraag van te voren dan welke massage hij wil) en dan hoeft hij zich er verder niet druk over te maken en alleen zaterdag in de auto te stappen en er naartoe te rijden.
O+
pi_118696155
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:07 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Zo te horen hebben jullie een goede relatie ! Top. Iedereen heeft zo zijn natuurlijke pluspunten en daar beide een zo optimaal mogelijk gebruik van maken is slim en handig !
  Moderator donderdag 1 november 2012 @ 09:11:26 #51
9859 crew  Karina
Woman
pi_118696159
quote:
7s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:06 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

En ? is het bevallen. En wat was je ervaring hierin. Misschien dat het een leuke discussie kan zijn.
Nee niet goed bevallen, ik ben er denk ik niet (meer) voor in de wieg gelegd.
niet zo tof doen
pi_118696182
quote:
7s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:09 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Dan is hij het niet waard en heeft een verkeerde kijk op de zaken. Het is namelijk geen eis die je kunt stellen, maar een ideaal die je samen kunt bereiken door het elkaar te gunnen en gemakkelijk te maken.
+1

Ben jij een kloon van mij?
pi_118696188
quote:
99s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:11 schreef Karina het volgende:

[..]

Maar waarom dan niet ? Door daar naar te kijken kun je anderen en jezelf inzicht verschaffen in waarom het fout gaat. Daar hebben anderen dan weer wat aan.
pi_118696200
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:12 schreef Sylvana het volgende:

[..]

+1

Ben jij een kloon van mij?
Zover ik weet niet :P Maar ook + 1 voor jouw !
  Moderator donderdag 1 november 2012 @ 09:15:00 #55
9859 crew  Karina
Woman
pi_118696233
quote:
7s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:12 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Maar waarom dan niet ? Door daar naar te kijken kun je anderen en jezelf inzicht verschaffen in waarom het fout gaat. Daar hebben anderen dan weer wat aan.
Daar is dit topic niet voor, maar in het kort: te hoge verwachtingen en te kieskeurig geworden denk ik. Vooral dat laatste.
niet zo tof doen
pi_118696245
ik ben zon zorgzaam typje vrees ik :@. in het weekend zet ik n kop koffie naast zn bed als ie net wakker is. Ik maak n ontbijtje en regel wat leuks om te gaan doen.

maar ik vind het fijn om te doen O+ in het weekend heb ik er de tijd voor dus dan doe ik t met plezier. hij heeft het me nooit gevraagd ofzo, maar ik zie hoe gelukkig hij ervan wordt :) werkt prima voor ons
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_118696264
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:10 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Het gaat er natuurlijk om dat je het vanuit je zelf wilt en dat je er ook waardering voor krijgt. Als je alles doet, het nog te weinig is volgens hem en je er geen waardering voor krijgt, ja dan zit het fout natuurlijk.
natuurlijk doe ik het omdat ik het zelf wil, maar soms is het vervelend als hij begint over het feit dat ik vrouwelijke capaciteiten mis, omdat ik bijv vergeten ben hem aan iets te herinneren terwijl ik hem op de dag zelf al heb gemaild geappt en een reminder in de agenda heb geplaatst.
Ik ben ook maar een mens.

Maar wat jij beschreef over de sauna mbt organisatorische zaken doe ik ook allemaal. Gewoon omdat ik het leuk vind. Soms is het alleen fijn dat zulke dingen niet als vanzelfsprekend worden aangenomen.
pi_118696291
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:09 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

ja ik heb gelezen wat er staat, maar mannen klagen altijd over wederzijds blabla maar als je ze vraagt wat ze dan willen, noemen ze de dingen op die ze al hebben.
Mannen zijn zo gefocust op het feit dat vrouwen niet als hun mammie zijn dat ze niet meer zien wat ze wel hebben :)
Jij klaagt, ik niet. Een vrouw die als mijn moeder zou zijn hoef ik niet. Gewoon samen alles zien te doen, van de afwas en ramen lappen, tot naar verjaardagen gaan, koken en praten. Kan- of wil één van beide partners dat niet, dan is er vast wel iets wat hij/zij beter kan en op die manier kan je alles mooi compenseren. Het ligt ook aan de situatie, of je samen werkt of niet.
pi_118696300
quote:
99s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:11 schreef Karina het volgende:

[..]

-O-
pi_118696306
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:16 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

natuurlijk doe ik het omdat ik het zelf wil, maar soms is het vervelend als hij begint over het feit dat ik vrouwelijke capaciteiten mis, omdat ik bijv vergeten ben hem aan iets te herinneren terwijl ik hem op de dag zelf al heb gemaild geappt en een reminder in de agenda heb geplaatst.
Ik ben ook maar een mens.

Maar wat jij beschreef over de sauna mbt organisatorische zaken doe ik ook allemaal. Gewoon omdat ik het leuk vind. Soms is het alleen fijn dat zulke dingen niet als vanzelfsprekend worden aangenomen.
Tja sorry maar dan ligt het gewoon aan hem en niet aan jou. Als mijn vriend zo zou reageren zou ik er ook niks aan vinden en het gewoon niet meer doen. Het moet idd geen vanzelfsprekendheid zijn. Dan ben je idd alleen een huissloofje.
pi_118696309
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:15 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben zon zorgzaam typje vrees ik :@. in het weekend zet ik n kop koffie naast zn bed als ie net wakker is. Ik maak n ontbijtje en regel wat leuks om te gaan doen.

maar ik vind het fijn om te doen O+ in het weekend heb ik er de tijd voor dus dan doe ik t met plezier. hij heeft het me nooit gevraagd ofzo, maar ik zie hoe gelukkig hij ervan wordt :) werkt prima voor ons
Ik neem aan dat hij dat hij dat ook wel eens voor jou doet?
pi_118696325
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:18 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij dat hij dat ook wel eens voor jou doet?
tuurlijk :)
pi_118696336
quote:
99s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:15 schreef Karina het volgende:

[..]

Daar is dit topic niet voor, maar in het kort: te hoge verwachtingen en te kieskeurig geworden denk ik. Vooral dat laatste.
Dat hoor je inderdaad vaak. Niet echt een pluspunt eerlijk gezegd. Maar dat is een helaas veel voorkomend probleem van wijzer worden en weten wat je vooral niet meer wilt.

Maar eigenlijk ben je zelf beschadigd door de eerdere relaties en gebeurtenissen daarin, en kun je nu niet meer een relatie ingaan zonder de ervaringen die je eerder hebt meegemaakt en daardoor zoek je de ideale partner die zeer waarschijnlijk niet bestaat.

Het zou juist goed zijn om hier aandacht aan te besteden en kijken hoe je daar lessen uit kunt trekken, niet alleen voor jezelf maar juist ook om valkuilen te voorkomen voor de mensen die het 'pad' nog moeten gaan betreden. Maw, voorkomen door te informeren ?
pi_118696339
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Tja sorry maar dan ligt het gewoon aan hem en niet aan jou. Als mijn vriend zo zou reageren zou ik er ook niks aan vinden en het gewoon niet meer doen. Het moet idd geen vanzelfsprekendheid zijn. Dan ben je idd alleen een huissloofje.
Hij doet ook genoeg voor mij hoor, daar niet van, dus daar heb ik geen problemen mee, het is geven en delen. Ik zie hoe blij hij wordt als ik dankjewel ofzo zeg. Maar andersom krijg ik dat dus nooit. Heb er een keer een opmerking over gemaakt, maar toen kreeg ik te horen dat dat gewoon vanzelfsprekend moet zijn..
pi_118696341
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:15 schreef littledrummergirl het volgende:

Dat zijn idd de kleine dingen die het hem doen O+
pi_118696353
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:17 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Jij klaagt, ik niet. Een vrouw die als mijn moeder zou zijn hoef ik niet. Gewoon samen alles zien te doen, van de afwas en ramen lappen, tot naar verjaardagen gaan, koken en praten. Kan- of wil één van beide partners dat niet, dan is er vast wel iets wat hij/zij beter kan en op die manier kan je alles mooi compenseren. Het ligt ook aan de situatie, of je samen werkt of niet.
Ja dat vind ik ook maar zie mijn post aan Sylvana, ik mis waardering. Het moet niet allemaal vanzelfsprekend zijn
pi_118696387
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:20 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Hij doet ook genoeg voor mij hoor, daar niet van, dus daar heb ik geen problemen mee, het is geven en delen. Ik zie hoe blij hij wordt als ik dankjewel ofzo zeg. Maar andersom krijg ik dat dus nooit. Heb er een keer een opmerking over gemaakt, maar toen kreeg ik te horen dat dat gewoon vanzelfsprekend moet zijn..
Dat komt weer omdat je een vrouw bent.
pi_118696390
quote:

[..]

Hij meet dus met 2 maten. Als ik van de badkamer kom loop ik langs de keuken naar de woonkamer. Als ik dan zie dat zijn drinken op is neem ik wat nieuws mee. Dan zegt mijn vriend ook altijd dankjewel, want zoiets moet je idd niet als iets vanzelfsprekend gaan zien, dat ik dus ALTIJD maar voor zijn drinken moet zorgen.
pi_118696420
even over waardering :)

ik heb mezelf een beetje aangeleerd om ook tegenover mijn partner oprecht dankbaar te zijn voor dingen en dat ook blijven zeggen. dus niet klakkeloos n kop koffie voor je neus laten zetten terwijl je dootfokt, maar even benoemen dat je er blij mee bent :) als je dat zelf blijft doen gaan anderen dat overnemen :Y
pi_118696427
quote:

[..]

Hij meet dus met 2 maten. Als ik van de badkamer kom loop ik langs de keuken naar de woonkamer. Als ik dan zie dat zijn drinken op is neem ik wat nieuws mee. Dan zegt mijn vriend ook altijd dankjewel, want zoiets moet je idd niet als iets vanzelfsprekend gaan zien, dat ik dus ALTIJD maar voor zijn drinken moet zorgen. En als ik een keer bezig ben dan schenkt hij mijn drinken bij.
pi_118696440
wat sylvana zegt dus :+
pi_118696467
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:25 schreef littledrummergirl het volgende:
even over waardering :)

ik heb mezelf een beetje aangeleerd om ook tegenover mijn partner oprecht dankbaar te zijn voor dingen en dat ook blijven zeggen. dus niet klakkeloos n kop koffie voor je neus laten zetten terwijl je dootfokt, maar even benoemen dat je er blij mee bent :) als je dat zelf blijft doen gaan anderen dat overnemen :Y
Haha in dezelfde minuut met het zelfde voorbeeld over waardering komen :D
pi_118696558
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:25 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hij meet dus met 2 maten. Als ik van de badkamer kom loop ik langs de keuken naar de woonkamer. Als ik dan zie dat zijn drinken op is neem ik wat nieuws mee. Dan zegt mijn vriend ook altijd dankjewel, want zoiets moet je idd niet als iets vanzelfsprekend gaan zien, dat ik dus ALTIJD maar voor zijn drinken moet zorgen. En als ik een keer bezig ben dan schenkt hij mijn drinken bij.
Ik denk dat hij het gewoon niet doorheeft, hij was de baby in huis, mammie deed alles voor hem en zn broers (met als gevolg dat zijn broer nog thuiswoont terwijl hij bijna 45 is, geen rijbewijs oid heeft en totaal niet zelfstandig is)
Ik probeer het er wel in te krijgen, dat stukje waardering, maar daar gaat denk ik nog wel een tijdje overheen.
  donderdag 1 november 2012 @ 09:34:20 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118696592
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:32 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ik denk dat hij het gewoon niet doorheeft, hij was de baby in huis, mammie deed alles voor hem en zn broers (met als gevolg dat zijn broer nog thuiswoont terwijl hij bijna 45 is, geen rijbewijs oid heeft en totaal niet zelfstandig is)
Ik probeer het er wel in te krijgen, dat stukje waardering, maar daar gaat denk ik nog wel een tijdje overheen.
Relatie verder wel leuk?
pi_118697140
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Relatie verder wel leuk?
Ja hoor, verder is alles geweldig.. Hij is met uitzondering van dit puntje wel alles wat ik wil.
Moet alleen nog even "doorkneden" :)
pi_118699049
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:05 schreef trovey het volgende:

[..]

SM met je moeder?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_118699344
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:58 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ja hoor, verder is alles geweldig.. Hij is met uitzondering van dit puntje wel alles wat ik wil.
Moet alleen nog even "doorkneden" :)
Is dit diezelfde dweil van die topics van like een jaar geleden ofzo? Ben je weer bij hem terug? :')
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  donderdag 1 november 2012 @ 11:31:36 #78
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_118699591
Mannen die specifiek een zorgzaam type willen :').

Echt gast wtf, kun je niet voor jezelf zorgen of heb je een mama-complex ofzo?

En echte vent zorgt voor z'n vrouw, niet andersom.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_118699835
quote:
14s.gif Op donderdag 1 november 2012 11:31 schreef fathank het volgende:
Mannen die specifiek een zorgzaam type willen :').

Echt gast wtf, kun je niet voor jezelf zorgen of heb je een mama-complex ofzo?

En echte vent zorgt voor z'n vrouw, niet andersom.
_O- Hoezo product van de klassiek opvattingen...
  donderdag 1 november 2012 @ 11:41:33 #80
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_118699879
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 11:40 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

_O- Hoezo product van de klassiek opvattingen...
En leg mij eens uit wat daar mis mee is.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')