Is echt bewezen volgens mijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Inderdaad zorgen voor hun zoals hun moeder dat doet/deed.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef Sinceria het volgende:
Over bolletje aaien.
Soep maken als ze auw aan hun buik hebben.
Pijpbeurt als ze geil zijn.
Ter aanvulling:quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef Sinceria het volgende:
Over bolletje aaien.
Ik ging laatst naar Thailand, en daar stond mijn biertje wel klaar als ik thuis kwam. Kreeg zelfs een bord eten op schoot.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:11 schreef m.salis het volgende:
ik hoor vaak dat mannen van zorgzaamheid houden in een vrouw, maar wat houdt dat precies in? voorbeelden/beschrijiving aub? ^_^
Dit kan je wel aan je moeder vragen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef Sinceria het volgende:
Over bolletje aaien.
Schattigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ging laatst naar Thailand, en daar stond mijn biertje wel klaar als ik thuis kwam. Kreeg zelfs een bord eten op schoot.
ja dat andere KUN je ook aan je moeder vragen natuurlijk...tis alleen...tja...ranzig en fout, maar vragen kun je 'tquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Dit kan je wel aan je moeder vragen.
Als je een portie klappen wilt hebben kun je het vragen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ja dat andere KUN je ook aan je moeder vragen natuurlijk...tis alleen...tja...ranzig en fout, maar vragen kun je 't
Dat, tenzij je een make love not war moeder hebtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je een portie klappen wilt hebben kun je het vragen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat, tenzij je een make love not war moeder hebtMensen schijnen te zeggen dat dat eigenlijk hetzelfde is als parachute springen. Het is allebei lekker zolang je niet naar beneden kijkt
Jij snapt'em!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef Sinceria het volgende:
Over bolletje aaien.
Dat klinkt niet eens meer als een moeder, meer als de huidhoudster of het huissloofje.quote:Op donderdag 1 november 2012 07:18 schreef Sylvana het volgende:
Bij zorgzaamheid denk ik aan hoe vrouwen in de jaren 50 deden. De man werkte en zodra hij thuis kwam zorgde de vrouw voor het eten en drinken, een schoon huis, gewassen en gestreken kleding, de boodschappen etc. Eigenlijk gewoon voor alles om de man het makkelijk te maken na een lange werkdag, zodat hij kon ontspannen en zij hem verzorgde zodat hij zelf niets meer hoefde te doen.
Maar het kan ook in kleine dingen zitten, zoals de douche vast voor hem aanzetten zodat het water warm is als hij eronder stapt, de handdoek/badjas over de verwarming leggen zodat het lekker warm is, zorgen dat er altijd koud bier in de koelkast ligt, dat de tafel gedekt is en de krant erbij ligt etc.
Niet hier hoorquote:
Nou, want dat kan ik zelf niet bedenken. Top hoor.quote:Op donderdag 1 november 2012 07:45 schreef Lienekien het volgende:
Zorgzaamheid is ook aandacht voor een ander en willen dat die zich goed voelt. Als je merkt dat je vriend wat stil is en hij hoofdpijn blijkt te hebben, dat je zegt 'dan ga je toch even een dutje doen en ik maak je over een uurtje wel weer wakker'.
Ik begrijp niet waarom je daar zo schamper op moet reageren. Het lijkt me nou precies een voorbeeld van zo'n klein dingetje. Iemand die ziet dat je moe bent en aanbiedt even koffie voor je te zetten. Ja, dat kan ik zelf ook wel, maar het is toch een uiting van aandacht?quote:Op donderdag 1 november 2012 07:47 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Nou, want dat kan ik zelf niet bedenken. Top hoor.
Maareh, kleine dingetjes zijn wel hartverwarmend. Op het juiste moment aanbieden iets te doen, iets simpels en kleins. Of dat iemand je ergens mee verrast dat precies in je straatje past. Dat doet me wel wat op zich.
Maar dat zijn momentjes.
Hoezo, dat is wederzijds dienen, de man kan het in dit geval niet omdat hij de gehele dag werkt. De gevoelswaarde die er in ligt is puur die van jouw omdat je het zelf niet doet/ zou doen uit liefde waarschijnlijk ?quote:Op donderdag 1 november 2012 07:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klinkt niet eens meer als een moeder, meer als de huidhoudster of het huissloofje.
lol... had ooit een chocoladeletter voor mijn lief gekochtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |