Is echt bewezen volgens mijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Inderdaad zorgen voor hun zoals hun moeder dat doet/deed.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef Sinceria het volgende:
Over bolletje aaien.
Soep maken als ze auw aan hun buik hebben.
Pijpbeurt als ze geil zijn.
Ter aanvulling:quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef Sinceria het volgende:
Over bolletje aaien.
Ik ging laatst naar Thailand, en daar stond mijn biertje wel klaar als ik thuis kwam. Kreeg zelfs een bord eten op schoot.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:11 schreef m.salis het volgende:
ik hoor vaak dat mannen van zorgzaamheid houden in een vrouw, maar wat houdt dat precies in? voorbeelden/beschrijiving aub? ^_^
Dit kan je wel aan je moeder vragen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef Sinceria het volgende:
Over bolletje aaien.
Schattigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ging laatst naar Thailand, en daar stond mijn biertje wel klaar als ik thuis kwam. Kreeg zelfs een bord eten op schoot.
ja dat andere KUN je ook aan je moeder vragen natuurlijk...tis alleen...tja...ranzig en fout, maar vragen kun je 'tquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Dit kan je wel aan je moeder vragen.
Als je een portie klappen wilt hebben kun je het vragen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ja dat andere KUN je ook aan je moeder vragen natuurlijk...tis alleen...tja...ranzig en fout, maar vragen kun je 't
Dat, tenzij je een make love not war moeder hebtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je een portie klappen wilt hebben kun je het vragen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat, tenzij je een make love not war moeder hebtMensen schijnen te zeggen dat dat eigenlijk hetzelfde is als parachute springen. Het is allebei lekker zolang je niet naar beneden kijkt
Jij snapt'em!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef Sinceria het volgende:
Over bolletje aaien.
Dat klinkt niet eens meer als een moeder, meer als de huidhoudster of het huissloofje.quote:Op donderdag 1 november 2012 07:18 schreef Sylvana het volgende:
Bij zorgzaamheid denk ik aan hoe vrouwen in de jaren 50 deden. De man werkte en zodra hij thuis kwam zorgde de vrouw voor het eten en drinken, een schoon huis, gewassen en gestreken kleding, de boodschappen etc. Eigenlijk gewoon voor alles om de man het makkelijk te maken na een lange werkdag, zodat hij kon ontspannen en zij hem verzorgde zodat hij zelf niets meer hoefde te doen.
Maar het kan ook in kleine dingen zitten, zoals de douche vast voor hem aanzetten zodat het water warm is als hij eronder stapt, de handdoek/badjas over de verwarming leggen zodat het lekker warm is, zorgen dat er altijd koud bier in de koelkast ligt, dat de tafel gedekt is en de krant erbij ligt etc.
Niet hier hoorquote:
Nou, want dat kan ik zelf niet bedenken. Top hoor.quote:Op donderdag 1 november 2012 07:45 schreef Lienekien het volgende:
Zorgzaamheid is ook aandacht voor een ander en willen dat die zich goed voelt. Als je merkt dat je vriend wat stil is en hij hoofdpijn blijkt te hebben, dat je zegt 'dan ga je toch even een dutje doen en ik maak je over een uurtje wel weer wakker'.
Ik begrijp niet waarom je daar zo schamper op moet reageren. Het lijkt me nou precies een voorbeeld van zo'n klein dingetje. Iemand die ziet dat je moe bent en aanbiedt even koffie voor je te zetten. Ja, dat kan ik zelf ook wel, maar het is toch een uiting van aandacht?quote:Op donderdag 1 november 2012 07:47 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Nou, want dat kan ik zelf niet bedenken. Top hoor.
Maareh, kleine dingetjes zijn wel hartverwarmend. Op het juiste moment aanbieden iets te doen, iets simpels en kleins. Of dat iemand je ergens mee verrast dat precies in je straatje past. Dat doet me wel wat op zich.
Maar dat zijn momentjes.
Hoezo, dat is wederzijds dienen, de man kan het in dit geval niet omdat hij de gehele dag werkt. De gevoelswaarde die er in ligt is puur die van jouw omdat je het zelf niet doet/ zou doen uit liefde waarschijnlijk ?quote:Op donderdag 1 november 2012 07:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klinkt niet eens meer als een moeder, meer als de huidhoudster of het huissloofje.
lol... had ooit een chocoladeletter voor mijn lief gekochtquote:
Iemand zijn pantoffels brengen vind ik toch echt te ver gaan. Al werk je de hele dag, sommige dingen kun je best zelf even doen.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:34 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Hoezo, dat is wederzijds dienen, de man kan het in dit geval niet omdat hij de gehele dag werkt. De gevoelswaarde die er in ligt is puur die van jouw omdat je het zelf niet doet/ zou doen uit liefde waarschijnlijk ?
De man kan deze rol ook prima vervullen zou hij huisvader zijn. Deze dingen doe je uit liefde voor je partner, en je kunt begrijpen dat dat gewaardeerd zou worden door de ontvangende partij.
Als ontvanger kun je hierin natuurlijk ook jou wederdiensten aanbieden voor de vrouw in de vorm van waardering en weekeinden weg samen en dan de taken verdelen door ook de vrouw dan te verwennen zodra daar ruimte voor is als de man vrij heeft. Cirkeltje rond toch ?
Het gaat er ook niet over of je het wel of niet kunt. Het gaat over het willen behagen van de ander. Dit dient dan wel wederzijds te zijn vind ik.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Iemand zijn pantoffels brengen vind ik toch echt te ver gaan. Al werk je de hele dag, sommige dingen kun je best zelf even doen.
Ik ben niet zo van het willen behagen... en eerlijk gezegd hoeft het van mij andersom ook niet. Ik zou er de kriebels van krijgen: iemand die de heel tijd voor me wil "zorgen".quote:Op donderdag 1 november 2012 08:40 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet over of je het wel of niet kunt. Het gaat over het willen behagen van de ander. Dit dient dan wel wederzijds te zijn vind ik.
Waarom niet ? Het is toch heerlijk om verzorgt te worden (Zonder dat het overdreven is )quote:Op donderdag 1 november 2012 08:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het willen behagen... en eerlijk gezegd hoeft het van mij andersom ook niet. Ik zou er de kriebels van krijgen: iemand die de heel tijd voor me wil "zorgen".
Te lang alleen denk ik... en niet iedereen vindt het lekker om verzorgd te worden he? Wat is daar zo vreemd aan?quote:Op donderdag 1 november 2012 08:43 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Waarom niet ? Het is toch heerlijk om verzorgt te worden (Zonder dat het overdreven is )
Waar komt die antipathie vandaan bij jouw ? Waarom die kriebels, is dat vanuit je opvoeding of overtuiging.
Dat is tegennatuurlijk namelijk ! Misschien juist leuk om eens te gaan daten , weet natuurlijk niet hoe oud je bent, maar ik proef een beetje teleurstelling en bitterheid. Maar ik kan er naast zitten natuurlijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Te lang alleen denk ik... en niet iedereen vindt het lekker om verzorgd te worden he? Wat is daar zo vreemd aan?
Ik ben te oud om nog te gaan datenquote:Op donderdag 1 november 2012 09:02 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Dat is tegennatuurlijk namelijk ! Misschien juist leuk om eens te gaan daten , weet natuurlijk niet hoe oud je bent, maar ik proef een beetje teleurstelling en bitterheid. Maar ik kan er naast zitten natuurlijk.
Iedereen vind het leuk en wil zich gewaardeerd voelen door anderen, daar hoort ook verzorging bij en liefde kunnen ontvangen. Vind ik :
Niemand is te oud om te daten en gelukkig te zijn ! Try it.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben te oud om nog te gaan datenDat zal het zijn.
Been there, done thatquote:Op donderdag 1 november 2012 09:04 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Niemand is te oud om te daten en gelukkig te zijn ! Try it.
En ? is het bevallen. En wat was je ervaring hierin. Misschien dat het een leuke discussie kan zijn.quote:
Mijn vent krijgt alles wat hier opgenoemd is, en NOG vindt hij het te weinig. Sorry hoor, ik werk fulltime en mannen hebben geen polioquote:Op donderdag 1 november 2012 08:02 schreef Apuleius het volgende:
Vrouwen die ook aan hun partner denken, in plaats van alleen aan zichzelf. Iets met wederzijds begrip en geven en nemen. Het heeft geen reet te maken met altijd achter je aan rennen om je te verwennen. Dan ben je fout bezig.
Precies, natuurlijk kan mijn vriend zulke dingen ook zelf, maar ik vind het fijn om te doen en hij om te ontvangen.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:40 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet over of je het wel of niet kunt. Het gaat over het willen behagen van de ander. Dit dient dan wel wederzijds te zijn vind ik.
Lees mijn post nog eens rustig door, misschien dat je het dan wel snapt.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:06 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Mijn vent krijgt alles wat hier opgenoemd is, en NOG vindt hij het te weinig. Sorry hoor, ik werk fulltime en mannen hebben geen polio
Dan is hij het niet waard en heeft een verkeerde kijk op de zaken. Het is namelijk geen eis die je kunt stellen, maar een ideaal die je samen kunt bereiken door het elkaar te gunnen en gemakkelijk te maken.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:06 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Mijn vent krijgt alles wat hier opgenoemd is, en NOG vindt hij het te weinig. Sorry hoor, ik werk fulltime en mannen hebben geen polio
ja ik heb gelezen wat er staat, maar mannen klagen altijd over wederzijds blabla maar als je ze vraagt wat ze dan willen, noemen ze de dingen op die ze al hebben.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:08 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Lees mijn post nog eens rustig door, misschien dat je het dan wel snapt.
Het gaat er natuurlijk om dat je het vanuit je zelf wilt en dat je er ook waardering voor krijgt. Als je alles doet, het nog te weinig is volgens hem en je er geen waardering voor krijgt, ja dan zit het fout natuurlijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:06 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 november 2012 09:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Precies, natuurlijk kan mijn vriend zulke dingen ook zelf, maar ik vind het fijn om te doen en hij om te ontvangen.
Ander voorbeeld, zaterdag gaan we naar de sauna. Dat vinden we allebei heerlijk zo'n dagje ontspannen. Maar hij vindt het niet fijn im zulke dingen te regelen. Hij kan het wel, maar ik ben gewoon meer van het organiseren. Dus reserveer ik de sauna en de massages (vraag van te voren dan welke massage hij wil) en dan hoeft hij zich er verder niet druk over te maken en alleen zaterdag in de auto te stappen en er naartoe te rijden.
Zo te horen hebben jullie een goede relatie ! Top. Iedereen heeft zo zijn natuurlijke pluspunten en daar beide een zo optimaal mogelijk gebruik van maken is slim en handig !quote:Op donderdag 1 november 2012 09:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Precies, natuurlijk kan mijn vriend zulke dingen ook zelf, maar ik vind het fijn om te doen en hij om te ontvangen.
Ander voorbeeld, zaterdag gaan we naar de sauna. Dat vinden we allebei heerlijk zo'n dagje ontspannen. Maar hij vindt het niet fijn im zulke dingen te regelen. Hij kan het wel, maar ik ben gewoon meer van het organiseren. Dus reserveer ik de sauna en de massages (vraag van te voren dan welke massage hij wil) en dan hoeft hij zich er verder niet druk over te maken en alleen zaterdag in de auto te stappen en er naartoe te rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |