Tja, maar wanneer hebben we voor het laatst een goede RB gehad? Ons centrum is inderdaad wel erg zwak. Zanka en Pieters zijn de enige die ik nog met enig niveau zie.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:04 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ook als hij transfervrij is, hoeft het van mij niet zo nodig. Het wordt eens tijd dat er kwaliteit voor in de verdediging gehaald wordt in plaats van selectie-opvulling.
Hmm wat zal het zijn, Gerets? Daarna was het niveau steeds minder en minder ja (Manolev, Reiziger, Bøgelund, Lamey, Kromkamp...quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tja, maar wanneer hebben we voor het laatst een goede RB gehad? Ons centrum is inderdaad wel erg zwak. Zanka en Pieters zijn de enige die ik nog met enig niveau zie.
Fantastisch wat een non-nieuws. Vrouwenvoetbal.... tssss...quote:
okequote:Op vrijdag 2 november 2012 21:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Fantastisch wat een non-nieuws. Vrouwenvoetbal.... tssss...
Van ajax winnen is altijd leuk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Fantastisch wat een non-nieuws. Vrouwenvoetbal.... tssss...
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tja, maar wanneer hebben we voor het laatst een goede RB gehad?
Berry van Aerle.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:22 schreef Lemming22 het volgende:
Hmm wat zal het zijn, Gerets? Daarna was het niveau steeds minder en minder ja (Manolev, Reiziger, Bøgelund, Lamey, Kromkamp...)
Klopt, maar tochquote:
Meen me te herinneren dat Lamey toch één heel seizoen heel goed gespeeld heeft hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:22 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hmm wat zal het zijn, Gerets? Daarna was het niveau steeds minder en minder ja (Manolev, Reiziger, Bøgelund, Lamey, Kromkamp...)
Gerets inderdaad. Ik vond Culina het op rechts achter wel altijd heel aardig doen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:22 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
jup.quote:
Lekker wijf die van Kromkamp.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat Lamey toch één heel seizoen heel goed gespeeld heeft hoorEvenals Kromkamp, totdat hij zijn vriendin in elkaar mepte.
Ik had 't ook niet gedaan neequote:
Deed het wel aardig, maar ook hij was een middenvelder die uit armoede maar op die plek moest spelen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gerets inderdaad. Ik vond Culina het op rechts achter wel altijd heel aardig doen.
Brenet is een type Van de Wiel. Verdedigend aardig. Aanvallend aardiger. Vorig seizoen was hij met name in het de eerste seizoenshelft goed. Daarna kakte hij wat in. Is ook eventjes geblesseerd geweest. Dit seizoen is hij in de voorbereiding bij de selectie mogen starten. Blijkbaar is Advocaat niet heel erg van hem onder de indruk geweest anders had hij Hutchinson wel mogen beconcurreren. Dit seizoen heb ik hem pas 3 keer gezien, maar heeft daar op mij niet heel erg veel indruk gemaakt. Lijkt wat stil te staan in zijn ontwikkeling.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:54 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Deed het wel aardig, maar ook hij was een middenvelder die uit armoede maar op die plek moest spelen.
Het wordt tijd voor een echte rechtsback, eentje die verdedigen als hoofdtaak heeft. Wat voor back is Brenet en hoe doet die het de laatste tijd in het tweede?
Ondertussen lopen Toivonen en Wijnaldum ook nog steeds rond.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:26 schreef Doublepain het volgende:
PSV kijkt na prijskaartje Maher naar Duarte of Djuricic. Hoewel ik dan liever Djuricic heb, heb ik liever dat PSV gewoon niemand koopt
wordt er ook schijtziek van. Soms een bank met tyton, narsingh, matavz, wijnaldum. En ola en Pieters geblesseerd. Zijn 5,5 international. En nog zo wisselvallig en soms gewoon kut als wat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ondertussen lopen Toivonen en Wijnaldum ook nog steeds rond.
Brands blijft maar (goeie) aanvallende spelers uit de Eredivisie naar PSV halen.
Heeft meer te maken met de problemen van de verdediging.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wordt er ook schijtziek van. Soms een bank met tyton, narsingh, matavz, wijnaldum. En ola en Pieters geblesseerd. Zijn 5,5 international. En nog zo wisselvallig en soms gewoon kut als wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |