quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
Geen boter in huis... moet ff naar de winkel
Wedden dat ik lola eerder gehosseld heb als jij?quote:
Wait whut?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Wedden dat ik lola eerder gehosseld heb als jij?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Wedden dat ik lola eerder gehosseld heb alsdan jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:35 schreef Raene het volgende:
BoterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrIk wist het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks eigenlijk, kom je helpen?quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:35 schreef Raene het volgende:
BoterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrIk was net iets eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:35 schreef muhahaha het volgende:
Glibberige boter voor in de glibberige boterkoek.
Dan is mijn vriend net terug.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Over een half uurtje ben ik vrij
Why?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:37 schreef Tamashii het volgende:
Overigens, ik heb qua leeftijd van meisjes en jongens echt een verschil. Meisjes maakt me niet uit, boven de 18 iig.Maar jongens zeker 3 jaar ouder.
Meisjes mn eigen leeftijd of een jaartje jonger...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:37 schreef Tamashii het volgende:
Overigens, ik heb qua leeftijd van meisjes en jongens echt een verschil. Meisjes maakt me niet uit, boven de 18 iig.Maar jongens zeker 3 jaar ouder.
Go KT go KTquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik doe wel moeite voor je hoor![]()
![]()
Kzou voor mij kiezen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik doe wel moeite voor je hoor![]()
![]()
Kzou voor mij kiezen.
Ja, geen idee. Gewoon gevoel.quote:
Niet? Die maakte we jaren geleden altijd zelfquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:38 schreef Tamashii het volgende:
Goed zelf boterkoek maken is mij nog nooit gelukt.
dat klopt wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Gewoon gevoel.Qua verstand wil ik iemand die bij me past, maar meisjes hebben vaak jonger al wat meer wijsheid zeg maar.
Ja zoiets inderdaad. Ligt aan de jongen/meisje in kwestie, maar vooral geestelijk wil ik iemand waar ik wat van kan leren.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Meisjes mn eigen leeftijd of een jaartje jonger...
Jongens zeker wel een jaar of 3/4 ouder.
Dat iddquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja zoiets inderdaad. Ligt aan de jongen/meisje in kwestie, maar vooral geestelijk wil ik iemand waar ik wat van kan leren.
In Hoorn, bij Lola thuis. Slapen geloof ik ook, maar geen idee of er zoveel plek isquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:37 schreef Tamashii het volgende:
Die meet in Hoorn, waar word ie exact gehouden? En slaapmeet ook of wat?
True, maar hij heeft gister en eergister echt gewerkt en toen was ik vrij maar deed ik niet veel want lui.quote:
Dan moet je het zelf doenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
True, maar hij heeft gister en eergister echt gewerkt en toen was ik vrij maar deed ik niet veel want lui.
Ik dacht bij Raenequote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In Hoorn, bij Lola thuis. Slapen geloof ik ook, maar geen idee of er zoveel plek is
uhm niet hier hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In Hoorn, bij Lola thuis. Slapen geloof ik ook, maar geen idee of er zoveel plek is
Hij wordt zo hard aan de buitenkant en te zacht aan de binnenkant, terwijl ik de lekkerste brownies/appeltaart/kwarktaarten maak, maar boterkoek lukt me gewoon niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet? Die maakte we jaren geleden altijd zelf.
Slapen was bij mij thuis jaquote:
Lol. Ik wil best komen, dan slaap ik bij rokje.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
meisjes zijn eerder volwassen dan mannen. puur hormonaal, en natuurlijk een gemiddelde.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:40 schreef kingtoppie het volgende:
Sinds wanneer zijn meisjes ''wijzer'' dan jongens?
Wat moet je dan verstaan onder wijsheid?
Ik durf niet meer te zeggen hoe we dat dedenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hij wordt zo hard aan de buitenkant en te zacht aan de binnenkant, terwijl ik de lekkerste brownies/appeltaart/kwarktaarten maak, maar boterkoek lukt me gewoon niet.
Slapen? Komt er wel iets van slapen als jij bij rokje ligt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol. Ik wil best komen, dan slaap ik bij rokje.
Neuhhquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt er nu al spijt van he?
Ik heb het over een bepaalde leeftijd. Meisjes zijn vroeger wijs dan jongens. Later trekt dat weer bij.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:40 schreef kingtoppie het volgende:
Sinds wanneer zijn meisjes ''wijzer'' dan jongens?
Wat moet je dan verstaan onder wijsheid?
Dat zeggen ze, ik heb het nooit terug zien komen in gedrag...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:40 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
meisjes zijn eerder volwassen dan mannen. puur hormonaal, en natuurlijk een gemiddelde.
Eauh.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slapen? Komt er wel iets van slapen als jij bij rokje ligt?
Ik dacht dat je het over jouw specifieke situatie had.. Dus meisjes van jouw leeftijd - 1 jaar tov mannen van jouw leeftijd + 4 jaar.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb het over een bepaalde leeftijd. Meisjes zijn vroeger wijs dan jongens. Later trekt dat weer bij.
Het worden er wel steeds meerquote:
Het is een feit schatje. Niet elk meisje, maar het gemiddelde meisje wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, ik heb het nooit terug zien komen in gedrag...
Na het 18e levensjaar zie ik zelfs kinderachtiger gedrag terug bij vrouwen.
meestal is tegen de 25 het verschil weer onmerkbaar. en zoals ik al zei, gemiddelde. als jij toevallig erg veel volwassen mannen om je heen hebt, lijkt het voor jou al weer anders.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, ik heb het nooit terug zien komen in gedrag...
Na het 18e levensjaar zie ik zelfs kinderachtiger gedrag terug bij vrouwen.
Nee, dit zijn pure psychologische feiten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over jouw specifieke situatie had.. Dus meisjes van jouw leeftijd - 1 jaar tov mannen van jouw leeftijd + 4 jaar.
Ik kan ook tentjes opzetten in de achtertuinquote:
Haha, hoeveel kun je er kwijt?quote:
Ik heb nog nooit een bron mogen aanschouwen, hoewel iedereen het ziet als een feit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dit zijn pure psychologische feiten.
Had ik jou al niet een keer titels van boeken gegeven?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bron mogen aanschouwen, hoewel iedereen het ziet als een feit.
Heb je misschien een bron?
Ik heb een 2 persoons logeerbed, een 2 persoons slaapbank, een bank, een een persoons luchtbed en een 2 persoonsluchtbed...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, hoeveel kun je er kwijt?![]()
Ik kan kiezen, of een 1-persoons matje of een 2-persoons opblaasbed
25 jaar!?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:42 schreef NitraatPoep het volgende:
zoals ik al zei, gemiddelde. als jij toevallig erg veel volwassen mannen om je heen hebt, lijkt het voor jou al weer anders.
Oooow dat is veel!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb een 2 persoons logeerbed, een 2 persoons slaapbank, een bank, een een persoons luchtbed en een 2 persoonsluchtbed...
Jeez wat een groot huis? Woon je samen of bij je ouders?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb een 2 persoons logeerbed, een 2 persoons slaapbank, een bank, een een persoons luchtbed en een 2 persoonsluchtbed...
Waarom ga je in discussie. Dat ze op een ouder iemand vallen is een kwestie van smaak.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
25 jaar!?
Gemiddeld persoon van +- 21 snapt toch wel hoe die zich ''volwassen'' moet gedragen?
Ik woon zo hard alleen in een huis waar LL met 4 personen woontquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jeez wat een groot huis? Woon je samen of bij je ouders?
Ik heb geen boeken, gewoon een internet artikeltje oid.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Had ik jou al niet een keer titels van boeken gegeven?
Zelfde als mijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jeez wat een groot huis? Woon je samen of bij je ouders?
Dit gaat toch over iets andersquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef muhahaha het volgende:
Waarom ga je in discussie. Dat ze op een ouder iemand vallen is een kwestie van smaak.
Eauh, heb je een goede baan?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik woon zo hard alleen in een huis waar LL met 4 personen woont.
Zo ergquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelfde als mij![]()
gewoon een eengezinswoning
Nee natuurlijk is dat geen internet artikeltje. Ik heb mijn informatie uit studies.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb geen boeken, gewoon een internet artikeltje oid.
En dat stopt op 21 jarige leeftijd toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:44 schreef Tamashii het volgende:
Overigens staat er zoiets in bijna elk psychologie boek over adolescentie.
Ik had een goede baan en een vriendin waar ik mee samenwoonde.quote:
Alleen? Ik dacht dat je al samen woondequote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik woon zo hard alleen in een huis waar LL met 4 personen woont.
Naja ik mis de relevantie. Dit was 30 jaar geleden al zo en nog steeds zo. Dat vrouwen meestal op oudere mannen vallen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit gaat toch over iets anders
Adolescentie? 22.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dat stopt op 21 jarige leeftijd toch?
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen? Ik dacht dat je al samen woonde
Oh, dat klinkt alsof het nu anders is.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik had een goede baan en een vriendin waar ik mee samenwoonde.
Ik ben degene met de boterkoek.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Er is dus ook nog plek in haar bed
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom? een huis voor de toekomstsamen met je vriendje en kindjes
wat ik in mijn omgeving zie, wisselt dat erg hard, sommige mensen zijn op hun 16e al erg verantwoordelijk en volwassen, en anderen op hun 28e nog niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dat stopt op 21 jarige leeftijd toch?
Dus lichamelijk zijn vrouwen tot +- 22 jaar voor op mannen zou je zeggen, daarna is het verschil lichamelijk qua volwassenheid tov de groepen verwaarloosbaar.quote:
Ik heb nu een vriend en ik ben werkeloosquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt alsof het nu anders is.
Nee, maar ik heb je al verteld over de psychische aspecten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus lichamelijk zijn vrouwen tot +- 22 jaar voor op mannen zou je zeggen, daarna is het verschil lichamelijk qua volwassenheid tov de groepen verwaarloosbaar.
Maar dat zegt nog niks over de psyche.
Ik heb een zus van 29 die woede aanvallen kan hebben en gaat schreeuwen enzo.. Heel onvolwassen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:47 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
wat ik in mijn omgeving zie, wisselt dat erg hard, sommige mensen zijn op hun 16e al erg verantwoordelijk en volwassen, en anderen op hun 28e nog niet.
Mwop dat is wel even wat anders ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb nu een vriend en ik ben werkeloos.
Dat zegt nog niet veel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel want ik zou mijn stuk van haar buikje af eten.![]()
quote:
inderdaad, zo ken ik een jongen van 18 die al twee jaar op zichzelf woont, hard werkt, en zn leven goed op orde heeft. altijd uitzonderingen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb een zus van 29 die woede aanvallen kan hebben en gaat schreeuwen enzo.. Heel onvolwassen.
Amper.. Ik heb al een jaar mot met de belastingdienst wat betreft mijn huurtoeslagquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwop dat is wel even wat anders ja.Huis nog wel financieel haalbaar?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb dibs op jou. Gezellig wordt dat
Threesomequote:
Ok...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:48 schreef Tamashii het volgende:
Nee, maar ik heb je al verteld over de psychische aspecten.
Als je maar zorgt dat je de huur betaald. Intermaris is niet liefquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Amper.. Ik heb al een jaar mot met de belastingdienst wat betreft mijn huurtoeslag.. Ik krijg eindelijk aan het eind van deze maand mn geld.. dan is het weer redelijk haalbaar
.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
Dus ach, hoe dan ook lijkt het me sowieso ook een subjectief begrip ''volwassenheid''
Maargoed, mensen zijn het er vaak wel over eens welke waarden meer meetellen als andere waarden..
I know intermaris sucks. Die huur heb ik nog altijd gewoon betaald, mijn voedselintake moet er soms onder lijdenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je maar zorgt dat je de huur betaald. Intermaris is niet lief
De boter wordt voor mij gehaald, daarna ga ik even een ragoutje in elkaar flansenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:50 schreef NitraatPoep het volgende:
ik ga lekker volwassen doen en zorgen dat er eten gekookt wordt. fijne avond mensen!
Ragoutquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De boter wordt voor mij gehaald, daarna ga ik even een ragoutje in elkaar flansen
Zo doe je datquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De boter wordt voor mij gehaald, daarna ga ik even een ragoutje in elkaar flansen
Ik wil je wel helpen (als in: als ik wat over heb ?)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:52 schreef Raene het volgende:
[..]
I know intermaris sucks. Die huur heb ik nog altijd gewoon betaald, mijn voedselintake moet er soms onder lijden
Pffft, dat zijn altijd klote situaties. Sterkte iig, ik ga weer ff wat doen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Amper.. Ik heb al een jaar mot met de belastingdienst wat betreft mijn huurtoeslag.. Ik krijg eindelijk aan het eind van deze maand mn geld.. dan is het weer redelijk haalbaar
.
Komt wel goed hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen (als in: als ik wat over heb ?)
Thanksquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pffft, dat zijn altijd klote situaties. Sterkte iig, ik ga weer ff wat doen.
In dit topic heb ik het daarover. En over een paar jaar mag ik mijzelf hopelijk psychologe noemen, dus je kunt best aannemen dat ik niet ergens over praat waar ik niks van weet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok...
Kan het me niet herinneren...
Maargoed ik laat het even varen.. Ik heb er nooit iets over gelezen en in de praktijk heb ik altijd het omgekeerde gemerkt. - moet als kanttekening plaatsen dat die meisjes zelf altijd wel dachten dat ze volwassener waren -
Dus ach, hoe dan ook lijkt het me sowieso ook een subjectief begrip ''volwassenheid''
Maargoed, mensen zijn het er vaak wel overeens welke waarden meer meetellen als andere waarden..
Nee echtquote:
Ik ben heel koppigquote:
Dat blijktquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben heel koppig... Ik wil geeneens geld of boodschappen aannemen van mijn vriend
Nee, wijsheid is geen objectief woord.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:54 schreef Tamashii het volgende:
n waarde, maar het is objectief wanneer je het erover hebt dat het gemiddelde meisje van 17/18/19 meer wijsheid in pacht heeft dan een gemiddelde jongen van die leeftijd.
Ik eet vanavond worteltjes en broccoli met aardappeltjes en kip uit mijn belachelijk dure tupperware stoompanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat blijktJe zou beter moeten weten. Slecht eten = slechte gezondheid
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik eet vanavond worteltjes en broccoli met aardappeltjes en kip uit mijn belachelijk dure tupperware stoompan. Ik eet wel gezond
.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
Ja, 5 uur. Kijken of ik Gitaar spot in Arnhem.
Schat, ga eens een fatsoenlijk boek lezen. Ik ben er nu klaar mee.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, wijsheid is geen objectief woord.
En hoe zou dat uberhaupt moeten komen dan? Alsof vrouwen meer ervaring hebben op die leeftijd.(Ja ervaring is vaak iets wat zorgt voor wijsheid)
Ik geloof best dat je er veel van weet hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
In dit topic heb ik het daarover. En over een paar jaar mag ik mijzelf hopelijk psychologe noemen, dus je kunt best aannemen dat ik niet ergens over praat waar ik niks van weet.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
Ja, 5 uur. Kijken of ik Gitaar spot in Arnhem.
Succes beidenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]! ik ga mijn jongens vastbinden aan een stoel... die zijn onmeunig druk
Hoe kan je een woord als ''wijsheid'' waar iedereen een andere waarde aan hecht. Nou gebruiken als objectieve meetwaarde in een onderzoek?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:01 schreef Tamashii het volgende:
Schat, ga eens een fatsoenlijk boek lezen. Ik ben er nu klaar mee.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:02 schreef Raene het volgende:
Ik ga even een paar sollicitaties de deur uit slingeren!
Succesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]! ik ga mijn jongens vastbinden aan een stoel... die zijn onmeunig druk
In D&D is het gewoon een score. 4d6 min de laagste. Dus een score van 3 tot 18.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe kan je een woord als ''wijsheid'' waar iedereen een andere waarde aan acht. Nou gebruiken als objectieve meetwaarde in een onderzoek?
Dungeons and dragonsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In D&D is het gewoon een score. 4d6 min de laagste. Dus een score van 3 tot 18.
Je hebt tenminste een score van 11 nodig om spells te doen als je cleric of druid bent.
Oh bah..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga een ragoutje in elkaar flansen
Vind je mij ook lekker??quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Oh bah..![]()
Ik vind bijna alles lekker.. Maar Ragout..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Rangerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete class?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind je mij ook lekker??
In before:Nee want ze is niet op zoek naar een tweede kind om op te voeden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OH SHIT BURN IN YOUR FACE OHOHOHOHOH WOEHOEHOEHOESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee want ze is niet op zoek naar een tweede kind om op te voeden.
OH SHIT BURN IN YOUR FACE OHOHOHOHOH WOEHOEHOEHOEMijn mondhoeken gingen een halve cm omhoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijne ook! OMG!quote:
Dual wield of ranged?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]
OH SHIT BURN IN YOUR FACE OHOHOHOHOH WOEHOEHOEHOEZo jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Neem je me nu in de maling ofzoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijne ook! OMG!
Dual wield of ranged?
[..]
OH SHIT BURN IN YOUR FACE OHOHOHOHOH WOEHOEHOEHOEIk dacht eerst: ''Dan slikt ze toch de pil''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen dacht ik:
Rustig aan.
Nee.quote:
Daar doe ik het al voor, ik waardeer de kleine dingen in het leven.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken gingen een halve cm omhoog.
Mijn excuses.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: ''Dan slikt ze toch de pil''
Toen dacht ik:
[ afbeelding ]
Ook als je psycholoog bent heb je de wijsheid over de werking van onze hersenen nog niet in pacht hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Schat, ga eens een fatsoenlijk boek lezen. Ik ben er nu klaar mee.
Dat zeg ik toch ook nergens? Maar deze discussie is eerder geweest, inclusief bronnen uit boeken etc etc, dus als het dan nog niet duidelijk is, dan houd ik er mee op.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook als je psycholoog bent heb je de wijsheid over de werking van onze hersenen nog niet in pacht hoor.
We weten veeeel en veel meer van alles wat er hier op aarde leeft, van de oorsprong van de mensheid en de dieren, en wat er in de allerdiepste krochten van de zee zit, dan van de hersenen.
.. Ik brak over iets anders overigens, dat je een subjectief begrip objectief noemt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nergens? Maar deze discussie is eerder geweest, inclusief bronnen uit boeken etc etc, dus als het dan nog niet duidelijk is, dan houd ik er mee op.
Nieuwe onderzoeken blijven steeds nieuwe dingen aantonen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nergens? Maar deze discussie is eerder geweest, inclusief bronnen uit boeken etc etc, dus als het dan nog niet duidelijk is, dan houd ik er mee op.
quote:
Missie geslaagdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nieuwe onderzoeken blijven steeds nieuwe dingen aantonen.
[..]Ik moest heel hard lachen.
Wat ga je worden?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:35 schreef Raene het volgende:
Zo dat zijn 4 sollicitaties weer de deur uit.
Wat is jouw beroep eigenlijk? Iets medisch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:35 schreef Raene het volgende:
Nog niks ontvangen hier..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:35 schreef Raene het volgende:
Van alles!quote:
Doktersassistentequote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is jouw beroep eigenlijk? Iets medisch?
Ik heb die vacature maar laten gaan.quote:
Wat denk jij weer slecht over mij zeg.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Van alles!
[..]
Doktersassistente.
[..]
Ik heb die vacature maar laten gaan.
Word ik je assistent wel.quote:
Hoezoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat denk jij weer slecht over mij zeg.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind je mij ook lekker??
In before:HeerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Je gaat ranger worden?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:35 schreef Raene het volgende:
Als wat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was gewoon een onschuldige vacature hoor..
If onlyquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:44 schreef Raene het volgende:
Ik zou wel boswachtster willen zijn ofzo. of Reisleidster in een ver land
.
Oh. Dat klinkt niet gek eigenlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Personal Assistent/Hostess op de touringcar.
Wat je maar wiltquote:
Volgensmij vind jij alle vrouwen die hier posten "om te smullen"quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dankje, ik vind jou ook wel om te smullen.
Toen ik 4 was was ik ervan overtuigd dat ik opera zangeres ging worden.quote:
Ja, maar je wilde hem niet, dus helaas..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh. Dat klinkt niet gek eigenlijk...
Dat is niet waar.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij vind jij alle vrouwen die hier posten "om te smullen"![]()
Verder valt het niet op ofzo...
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij vind jij alle vrouwen die hier posten "om te smullen"![]()
Verder valt het niet op ofzo...
Je hebt het nieteens.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar je wilde hem niet, dus helaas..
Wat is deze world of warcraft ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je paladin en dan Lay on hands. Jeweettog?
Als ik eigen baas was geweest had het wel gekund, maarja, loonslaaf op de touringcar enzo..quote:
Het leven van een buschauffeur gaat niet over rozen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik eigen baas was geweest had het wel gekund, maarja, loonslaaf op de touringcar enzo..
ik wou mijn eigen coffeeshop hebben samen met een vriendin van mequote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:44 schreef Raene het volgende:
Ik zou wel boswachtster willen zijn ofzo. of Reisleidster in een ver land
.
Ik heb daar laatst nog wilde plannen over gehad,quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wou mijn eigen coffeeshop hebben samen met een vriendin van me
Lijkt me niet handig ook om door rozenperkjes heen te rijden.. Laat ik maar op de weg blijvenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Het leven van een buschauffeur gaat niet over rozen.
whahaha vetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb daar laatst nog wilde plannen over gehad omdat we sinds een maand of 2 geen coffeeshops in de stad meer hebben.
Weet je waar er wel koffieshops zijn?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb daar laatst nog wilde plannen over gehad,
omdat we sinds een maand of 2 geen coffeeshops in de stad meer hebben.
Ik weet hoe het is, komt wel goed als je ouder wordtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dat hou je maar lekker voor je, dat gezeur ben ik wel meer dan zat namelijk.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet hoe het is, komt wel goed als je ouder wordt
Jij wel, maar de dames zijn je straks helemaal zat, dat snap je wel?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Laat mij lekker beunen, dat vind ik leuk.
Laat hem lekker zn goddelijke gang gaan, wijven zat op deze aardklootquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij wel, maar de dames zijn je straks helemaal zat, dat snap je wel?
Cool! Ik wilde vroeger hersenchirurg wordenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Van alles!
[..]
Doktersassistente.
[..]
Ik heb die vacature maar laten gaan.
Ik denk dat die prima in staat zijn er zelf iets van te zeggen als ze iets niet leuk vinden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij wel, maar de dames zijn je straks helemaal zat, dat snap je wel?
Dankje.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Laat hem lekker zn goddelijke gang gaan, wijven zat op deze aardkloot.
Alsjeblieft.quote:
Wat maakt zequote:
Anders maakt ie een tweede account profileert zich als een ontzettende charmeur.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Laat hem lekker zn goddelijke gang gaan, wijven zat op deze aardkloot.
Patinaak-aardappel puree met andijvie en spekjes.quote:
Lekkerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Patinaak-aardappel puree met andijvie en spekjes.
Ik heb alles gehaald omdat ik dat graag wilde eten. Zij heeft nog nooit een pastinaak gezien geloof ik.
Ik weet niet eens wat het isquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Patinaak-aardappel puree met andijvie en spekjes.
Ik heb alles gehaald omdat ik dat graag wilde eten. Zij heeft nog nooit een pastinaak gezien geloof ik.
Pastinaak is zo'n grote witte wortel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is
Ik heb pizza
Tevens: hoi
Ik moest het googelen voordat ik wist wat het was.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Pastinaak is zo'n grote witte wortel.
Ah. Nu weet ik het weerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Pastinaak is zo'n grote witte wortel.
Het smaakt zoetig... Ik heb het al jaren niet meer gegeten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah. Nu weet ik het weer. En dat terwijl ik op de groente afdeling van de hanos heb gewerkt
.
Nooit gehad, waar smaakt het naar?
Hmm, ben wel benieuwd nuquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Het smaakt zoetig... Ik heb het al jaren niet meer gegeten.
Ze is erg behaard?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:07 schreef heloef het volgende:
Er zit zo'n typisch leuk meisje in schaapskleren tegenover me in de trein.
Trouwens nog een klacht: ik moet straks gaan betalen voor de trein.
Beetje schooien voor snoepjes aan de deurquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:13 schreef Raene het volgende:
Ik wou dat ze gewoon dat hele sint-maarten af zouden schaffen,
om vervolgens halloween over te nemen..
Veel leuker vind ik, met de kostuums enzo. Niks meer met die stomme klote liedjes over dat je moeder een dikzak is, die hoor ik godverdomme 20 keer op een avond
!
En als wat ben jij vandaag verkleed?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:13 schreef Raene het volgende:
Veel leuker vind ik, met de kostuums enzo. Niks meer met die stomme klote liedjes over dat je moeder een dikzak is, die hoor ik godverdomme 20 keer op een avond
!
Nooit last van hier.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:13 schreef Raene het volgende:
!
Moeder een dikzak?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:13 schreef Raene het volgende:
!
Ik als feeks. Ik hoefde alleen maar m'n haar iets te touperenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als wat ben jij vandaag verkleed?
Huisvrouw.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als wat ben jij vandaag verkleed?
Ja enorme wildgroei.quote:
Wat moet je weten dan? Pa en ma kunnen wat Italiaans.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helpt niet. Anders vroeg ik het niet
Maffia, pizza verder kom ik nietquote:
Spaghetti.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maffia, pizza verder kom ik niet
Hahaquote:
Wat moet je doen dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:27 schreef Raene het volgende:
Waarom kan ik mezelf nergens toe zetten.
Ik heb nog nooit een Aldi pizza gehad, dus geen idee in hoeverre die vullenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel 1 op denk ik
Is er dan wel 1 van de Aldi, maar dan nog
Herkenbaarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:27 schreef Raene het volgende:
Normaal zit ik wel redelijk vol. En ze zijn best lekkerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Aldi pizza gehad, dus geen idee in hoeverre die vullen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:22 schreef Fera het volgende:
Mijn halve familie is gedeeltelijk Italiaans, maar ze spreken het allen geen woord.
Bij ons om de hoek zit een Albert Heijn, dus daar doen we eigenlijk altijd boodschappenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Normaal zit ik wel redelijk vol. En ze zijn best lekker
Die heeft ook lekkere pizza'squote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij ons om de hoek zit een Albert Heijn, dus daar doen we eigenlijk altijd boodschappen.
Vast wel of ander zet je tv vast op comcenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het straks nog onthouden heb![]()
Dan vergeet ik er nog naar te kijkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast wel of ander zet je tv vast op comcen
quote:
Aahhhh.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:39 schreef Faxie het volgende:
Ik wil opgevrolijkt worden door leuke DM'etjes van mooie Fok dames
M'n gloednieuwe vliegertje is op de scherpe rotsen geklapt vandaag...poef!
Dan heb jij nog nooit een pizza van Pulcinella gehad.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sowieso vind ik die pizza's uit de supermarkt en zelf gebakken meestal lekkerder dan die van een pizzeria
Zonde manquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:39 schreef Faxie het volgende:
En zondag m'n lijnen doorgesneden omdat iemand z'n vlieger over de mijne vloogquote:
Student?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:27 schreef Raene het volgende:
Dat klopt. Overigens zijn ze bij een echte pizzeria wel lekkerder dan van de NewYorker, of Domino's ofzoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een pizza van Pulcinella gehad.
Balen manquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:39 schreef Faxie het volgende:
Beterschap voor je vlieger alvastquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij ligt nu bij de vliegerdokter.... 't mag weer wat kosten
En ik was er zo zuinig op
Jij vliegert? Als in, met een vliegerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:39 schreef Faxie het volgende:
Wat een lul zeg.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
En zondag m'n lijnen doorgesneden omdat iemand z'n vlieger over de mijne vloog
't Zit wel mee hoor
Pulcinella is dan ook een echte pizzeriaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klopt. Overigens zijn ze bij een echte pizzeria wel lekkerder dan van de NewYorker, of Domino's ofzo
[..]
Balen man
Keertje samen pizza eten?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pulcinella is dan ook een echte pizzeria. Damn, wat een goddelijke pizza's, pasta's e.d.
.
Check m'n fobo andersquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij vliegert? Als in, met een vlieger? Of zo'n ding waar je onder hangt?
Wel klote dat ie kapot is.
Pulcinella is een afhaalrestaurant, daar kan je niet gaan zitten etenquote:
Ik kijk nooit in Fobo's, eens doen danquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Check m'n fobo anders
Krijg ik van jou een lief DM'etje zodat ik me beter ga voelen, snif?
Hij zag me niet.... nouja zijn lijn ook naar de klote, shit happens...quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pulcinella is een afhaalrestaurant, daar kan je niet gaan zitten eten. Alleen wachten.
[..]
Ik kijk nooit in Fobo's, eens doen dan.
Hoe was de soep?quote:
Die is pittigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Jammer weer.
[..]
Hoe was de soep?
Ojaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die is pittigMaar ik heb die niet gegeten verder..
Rijst met kippenragout it was
Waarom? Meenemen en lekker thuis opetenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Jammer weer.
[..]
Hoe was de soep?
Kan ook jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Meenemen en lekker thuis opeten.
De pizza's van La Candela zijn ook wel goed, alleen niks kan tegen Pulcinella op.
Beide in Enschedequote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ook ja
En dat zegt me ook niks
Enormquote:
Hoi Ktquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:47 schreef kingtoppie het volgende:
LOlaaa mijn liefste, ik kan niet zonder jouuu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |