quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
Geen boter in huis... moet ff naar de winkel
Wedden dat ik lola eerder gehosseld heb als jij?quote:
Wait whut?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Wedden dat ik lola eerder gehosseld heb als jij?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Wedden dat ik lola eerder gehosseld heb alsdan jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:35 schreef Raene het volgende:
BoterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrIk wist het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks eigenlijk, kom je helpen?quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:35 schreef Raene het volgende:
BoterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrIk was net iets eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:35 schreef muhahaha het volgende:
Glibberige boter voor in de glibberige boterkoek.
Dan is mijn vriend net terug.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Over een half uurtje ben ik vrij
Why?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:37 schreef Tamashii het volgende:
Overigens, ik heb qua leeftijd van meisjes en jongens echt een verschil. Meisjes maakt me niet uit, boven de 18 iig.Maar jongens zeker 3 jaar ouder.
Meisjes mn eigen leeftijd of een jaartje jonger...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:37 schreef Tamashii het volgende:
Overigens, ik heb qua leeftijd van meisjes en jongens echt een verschil. Meisjes maakt me niet uit, boven de 18 iig.Maar jongens zeker 3 jaar ouder.
Go KT go KTquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik doe wel moeite voor je hoor![]()
![]()
Kzou voor mij kiezen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik doe wel moeite voor je hoor![]()
![]()
Kzou voor mij kiezen.
Ja, geen idee. Gewoon gevoel.quote:
Niet? Die maakte we jaren geleden altijd zelfquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:38 schreef Tamashii het volgende:
Goed zelf boterkoek maken is mij nog nooit gelukt.
dat klopt wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Gewoon gevoel.Qua verstand wil ik iemand die bij me past, maar meisjes hebben vaak jonger al wat meer wijsheid zeg maar.
Ja zoiets inderdaad. Ligt aan de jongen/meisje in kwestie, maar vooral geestelijk wil ik iemand waar ik wat van kan leren.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Meisjes mn eigen leeftijd of een jaartje jonger...
Jongens zeker wel een jaar of 3/4 ouder.
Dat iddquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja zoiets inderdaad. Ligt aan de jongen/meisje in kwestie, maar vooral geestelijk wil ik iemand waar ik wat van kan leren.
In Hoorn, bij Lola thuis. Slapen geloof ik ook, maar geen idee of er zoveel plek isquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:37 schreef Tamashii het volgende:
Die meet in Hoorn, waar word ie exact gehouden? En slaapmeet ook of wat?
True, maar hij heeft gister en eergister echt gewerkt en toen was ik vrij maar deed ik niet veel want lui.quote:
Dan moet je het zelf doenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
True, maar hij heeft gister en eergister echt gewerkt en toen was ik vrij maar deed ik niet veel want lui.
Ik dacht bij Raenequote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In Hoorn, bij Lola thuis. Slapen geloof ik ook, maar geen idee of er zoveel plek is
uhm niet hier hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In Hoorn, bij Lola thuis. Slapen geloof ik ook, maar geen idee of er zoveel plek is
Hij wordt zo hard aan de buitenkant en te zacht aan de binnenkant, terwijl ik de lekkerste brownies/appeltaart/kwarktaarten maak, maar boterkoek lukt me gewoon niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet? Die maakte we jaren geleden altijd zelf.
Slapen was bij mij thuis jaquote:
Lol. Ik wil best komen, dan slaap ik bij rokje.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
meisjes zijn eerder volwassen dan mannen. puur hormonaal, en natuurlijk een gemiddelde.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:40 schreef kingtoppie het volgende:
Sinds wanneer zijn meisjes ''wijzer'' dan jongens?
Wat moet je dan verstaan onder wijsheid?
Ik durf niet meer te zeggen hoe we dat dedenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hij wordt zo hard aan de buitenkant en te zacht aan de binnenkant, terwijl ik de lekkerste brownies/appeltaart/kwarktaarten maak, maar boterkoek lukt me gewoon niet.
Slapen? Komt er wel iets van slapen als jij bij rokje ligt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol. Ik wil best komen, dan slaap ik bij rokje.
Neuhhquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt er nu al spijt van he?
Ik heb het over een bepaalde leeftijd. Meisjes zijn vroeger wijs dan jongens. Later trekt dat weer bij.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:40 schreef kingtoppie het volgende:
Sinds wanneer zijn meisjes ''wijzer'' dan jongens?
Wat moet je dan verstaan onder wijsheid?
Dat zeggen ze, ik heb het nooit terug zien komen in gedrag...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:40 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
meisjes zijn eerder volwassen dan mannen. puur hormonaal, en natuurlijk een gemiddelde.
Eauh.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slapen? Komt er wel iets van slapen als jij bij rokje ligt?
Ik dacht dat je het over jouw specifieke situatie had.. Dus meisjes van jouw leeftijd - 1 jaar tov mannen van jouw leeftijd + 4 jaar.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb het over een bepaalde leeftijd. Meisjes zijn vroeger wijs dan jongens. Later trekt dat weer bij.
Het worden er wel steeds meerquote:
Het is een feit schatje. Niet elk meisje, maar het gemiddelde meisje wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, ik heb het nooit terug zien komen in gedrag...
Na het 18e levensjaar zie ik zelfs kinderachtiger gedrag terug bij vrouwen.
meestal is tegen de 25 het verschil weer onmerkbaar. en zoals ik al zei, gemiddelde. als jij toevallig erg veel volwassen mannen om je heen hebt, lijkt het voor jou al weer anders.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, ik heb het nooit terug zien komen in gedrag...
Na het 18e levensjaar zie ik zelfs kinderachtiger gedrag terug bij vrouwen.
Nee, dit zijn pure psychologische feiten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over jouw specifieke situatie had.. Dus meisjes van jouw leeftijd - 1 jaar tov mannen van jouw leeftijd + 4 jaar.
Ik kan ook tentjes opzetten in de achtertuinquote:
Haha, hoeveel kun je er kwijt?quote:
Ik heb nog nooit een bron mogen aanschouwen, hoewel iedereen het ziet als een feit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dit zijn pure psychologische feiten.
Had ik jou al niet een keer titels van boeken gegeven?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bron mogen aanschouwen, hoewel iedereen het ziet als een feit.
Heb je misschien een bron?
Ik heb een 2 persoons logeerbed, een 2 persoons slaapbank, een bank, een een persoons luchtbed en een 2 persoonsluchtbed...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, hoeveel kun je er kwijt?![]()
Ik kan kiezen, of een 1-persoons matje of een 2-persoons opblaasbed
25 jaar!?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:42 schreef NitraatPoep het volgende:
zoals ik al zei, gemiddelde. als jij toevallig erg veel volwassen mannen om je heen hebt, lijkt het voor jou al weer anders.
Oooow dat is veel!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb een 2 persoons logeerbed, een 2 persoons slaapbank, een bank, een een persoons luchtbed en een 2 persoonsluchtbed...
Jeez wat een groot huis? Woon je samen of bij je ouders?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb een 2 persoons logeerbed, een 2 persoons slaapbank, een bank, een een persoons luchtbed en een 2 persoonsluchtbed...
Waarom ga je in discussie. Dat ze op een ouder iemand vallen is een kwestie van smaak.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
25 jaar!?
Gemiddeld persoon van +- 21 snapt toch wel hoe die zich ''volwassen'' moet gedragen?
Ik woon zo hard alleen in een huis waar LL met 4 personen woontquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jeez wat een groot huis? Woon je samen of bij je ouders?
Ik heb geen boeken, gewoon een internet artikeltje oid.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Had ik jou al niet een keer titels van boeken gegeven?
Zelfde als mijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jeez wat een groot huis? Woon je samen of bij je ouders?
Dit gaat toch over iets andersquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef muhahaha het volgende:
Waarom ga je in discussie. Dat ze op een ouder iemand vallen is een kwestie van smaak.
Eauh, heb je een goede baan?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik woon zo hard alleen in een huis waar LL met 4 personen woont.
Zo ergquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelfde als mij![]()
gewoon een eengezinswoning
Nee natuurlijk is dat geen internet artikeltje. Ik heb mijn informatie uit studies.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb geen boeken, gewoon een internet artikeltje oid.
En dat stopt op 21 jarige leeftijd toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:44 schreef Tamashii het volgende:
Overigens staat er zoiets in bijna elk psychologie boek over adolescentie.
Ik had een goede baan en een vriendin waar ik mee samenwoonde.quote:
Alleen? Ik dacht dat je al samen woondequote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik woon zo hard alleen in een huis waar LL met 4 personen woont.
Naja ik mis de relevantie. Dit was 30 jaar geleden al zo en nog steeds zo. Dat vrouwen meestal op oudere mannen vallen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit gaat toch over iets anders
Adolescentie? 22.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dat stopt op 21 jarige leeftijd toch?
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen? Ik dacht dat je al samen woonde
Oh, dat klinkt alsof het nu anders is.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik had een goede baan en een vriendin waar ik mee samenwoonde.
Ik ben degene met de boterkoek.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Er is dus ook nog plek in haar bed
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom? een huis voor de toekomstsamen met je vriendje en kindjes
wat ik in mijn omgeving zie, wisselt dat erg hard, sommige mensen zijn op hun 16e al erg verantwoordelijk en volwassen, en anderen op hun 28e nog niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dat stopt op 21 jarige leeftijd toch?
Dus lichamelijk zijn vrouwen tot +- 22 jaar voor op mannen zou je zeggen, daarna is het verschil lichamelijk qua volwassenheid tov de groepen verwaarloosbaar.quote:
Ik heb nu een vriend en ik ben werkeloosquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt alsof het nu anders is.
Nee, maar ik heb je al verteld over de psychische aspecten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus lichamelijk zijn vrouwen tot +- 22 jaar voor op mannen zou je zeggen, daarna is het verschil lichamelijk qua volwassenheid tov de groepen verwaarloosbaar.
Maar dat zegt nog niks over de psyche.
Ik heb een zus van 29 die woede aanvallen kan hebben en gaat schreeuwen enzo.. Heel onvolwassen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:47 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
wat ik in mijn omgeving zie, wisselt dat erg hard, sommige mensen zijn op hun 16e al erg verantwoordelijk en volwassen, en anderen op hun 28e nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |