quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
Geen boter in huis... moet ff naar de winkel
Wedden dat ik lola eerder gehosseld heb als jij?quote:
Wait whut?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Wedden dat ik lola eerder gehosseld heb als jij?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Wedden dat ik lola eerder gehosseld heb alsdan jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:35 schreef Raene het volgende:
BoterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrIk wist het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks eigenlijk, kom je helpen?quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:35 schreef Raene het volgende:
BoterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrIk was net iets eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:35 schreef muhahaha het volgende:
Glibberige boter voor in de glibberige boterkoek.
Dan is mijn vriend net terug.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Over een half uurtje ben ik vrij
Why?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:37 schreef Tamashii het volgende:
Overigens, ik heb qua leeftijd van meisjes en jongens echt een verschil. Meisjes maakt me niet uit, boven de 18 iig.Maar jongens zeker 3 jaar ouder.
Meisjes mn eigen leeftijd of een jaartje jonger...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:37 schreef Tamashii het volgende:
Overigens, ik heb qua leeftijd van meisjes en jongens echt een verschil. Meisjes maakt me niet uit, boven de 18 iig.Maar jongens zeker 3 jaar ouder.
Go KT go KTquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik doe wel moeite voor je hoor![]()
![]()
Kzou voor mij kiezen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik doe wel moeite voor je hoor![]()
![]()
Kzou voor mij kiezen.
Ja, geen idee. Gewoon gevoel.quote:
Niet? Die maakte we jaren geleden altijd zelfquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:38 schreef Tamashii het volgende:
Goed zelf boterkoek maken is mij nog nooit gelukt.
dat klopt wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Gewoon gevoel.Qua verstand wil ik iemand die bij me past, maar meisjes hebben vaak jonger al wat meer wijsheid zeg maar.
Ja zoiets inderdaad. Ligt aan de jongen/meisje in kwestie, maar vooral geestelijk wil ik iemand waar ik wat van kan leren.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Meisjes mn eigen leeftijd of een jaartje jonger...
Jongens zeker wel een jaar of 3/4 ouder.
Dat iddquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja zoiets inderdaad. Ligt aan de jongen/meisje in kwestie, maar vooral geestelijk wil ik iemand waar ik wat van kan leren.
In Hoorn, bij Lola thuis. Slapen geloof ik ook, maar geen idee of er zoveel plek isquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:37 schreef Tamashii het volgende:
Die meet in Hoorn, waar word ie exact gehouden? En slaapmeet ook of wat?
True, maar hij heeft gister en eergister echt gewerkt en toen was ik vrij maar deed ik niet veel want lui.quote:
Dan moet je het zelf doenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
True, maar hij heeft gister en eergister echt gewerkt en toen was ik vrij maar deed ik niet veel want lui.
Ik dacht bij Raenequote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In Hoorn, bij Lola thuis. Slapen geloof ik ook, maar geen idee of er zoveel plek is
uhm niet hier hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In Hoorn, bij Lola thuis. Slapen geloof ik ook, maar geen idee of er zoveel plek is
Hij wordt zo hard aan de buitenkant en te zacht aan de binnenkant, terwijl ik de lekkerste brownies/appeltaart/kwarktaarten maak, maar boterkoek lukt me gewoon niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet? Die maakte we jaren geleden altijd zelf.
Slapen was bij mij thuis jaquote:
Lol. Ik wil best komen, dan slaap ik bij rokje.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
meisjes zijn eerder volwassen dan mannen. puur hormonaal, en natuurlijk een gemiddelde.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:40 schreef kingtoppie het volgende:
Sinds wanneer zijn meisjes ''wijzer'' dan jongens?
Wat moet je dan verstaan onder wijsheid?
Ik durf niet meer te zeggen hoe we dat dedenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hij wordt zo hard aan de buitenkant en te zacht aan de binnenkant, terwijl ik de lekkerste brownies/appeltaart/kwarktaarten maak, maar boterkoek lukt me gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |