PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Die Mata gewoon voor elke andere spaanse CAM in de BBVA en klaar toch? Oh nee dan zit je weer met arfa.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:44 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Het lukt me echt niet om iedereen op 9 te krijgen binnen het thema, met de spelers die ik wil gebruiken. Past gewoon net niet de hele tijd. Ik laat het maar even, verzin misschien straks nog wat anders. Nasri, Xabi Alonso, Fabregas en nog wat spelers gebruikt, werkt niet.
Ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:44 schreef leoon. het volgende:
Is het trouwens toegestaan om mezelf nu aan de OP toe te voegen?
Ligt er aan of je een lekkere chick bent.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:44 schreef leoon. het volgende:
Wat is dan je thema/wensen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:44 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Het lukt me echt niet om iedereen op 9 te krijgen binnen het thema, met de spelers die ik wil gebruiken. Past gewoon net niet de hele tijd. Ik laat het maar even, verzin misschien straks nog wat anders. Nasri, Xabi Alonso, Fabregas en nog wat spelers gebruikt, werkt niet.
Nee, dan heeft Benzema 0,5 punt te weinig. Daar loop ik de hele tijd tegenaan....quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:45 schreef leoon. het volgende:
[..]
Die Mata gewoon voor elke andere spaanse CAM in de BBVA en klaar toch? Oh nee dan zit je weer met arfa.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ligt er aan of je een lekkere chick bent.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:44 schreef leoon. het volgende:
P'ciesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja.
Hoewel de echte bazen toch niet in de OP staan.
Frans Spaans, met geschikte spelers. Ik kan wel een Spaanse kutspits naast Benzema zetten en klaar, maar daar zit ik niet op te wachten. Heb allemaal formaties geprobeerd, maar in 3atb is Piqué te traag en zou hij aan de buitenkant moeten, Ramos is te duur. Het middenveld moet ook in balans zijn.quote:
Als je Nasri op CAM zet heeft iedereen toch gewoon 9?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:44 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dan krijg je het Benzema-probleem bij Torres. Half puntje te weinig...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als je Nasri op CAM zet heeft iedereen toch gewoon 9?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:48 schreef GuRBuH het volgende:
Lol, ik dacht echt de hele week dat Miranda een IF had...:{
Nee kijken hoe duur ie was...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
En je wilde nu even gaan inslaan?
Yepquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:48 schreef leoon. het volgende:
[..]
Wat is je PS3 naam dan? ook bombmnnl?
Niet per se te langzaam, maar ik vind hem niet interessant. Stats zijn niet zo bijzonder en ik hoor nooit wat over hem, dus dan speel ik er liever niet meequote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:50 schreef GuRBuH het volgende:
Trezeguet zul je wel te langzaam vinden Stijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet per se te langzaam, maar ik vind hem niet interessant. Stats zijn niet zo bijzonder en ik hoor nooit wat over hem, dus dan speel ik er liever niet meeBen best kritisch helaas
Ik vond hem echt geweldig. Voelde lang niet zo langzaam, balvast en goede afmaker. Maar snap wel wat je bedoelt, ik heb ook liever spelers die me leuk lijken op een of andere manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Niet per se te langzaam, maar ik vind hem niet interessant. Stats zijn niet zo bijzonder en ik hoor nooit wat over hem, dus dan speel ik er liever niet meeBen best kritisch helaas
Je kunt nog een Real Madrid - Diarra ergens proberen te scoren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Alonso er uit, Arteta LCDM en Diaby/Cabaye RCDM
[..]
Diaby kan ook nog ipv cazorla en dan Torres in de spits.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Diegoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:00 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Gokhan Inler![]()
Filipe Luis
Lucas
Wie?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:00 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Gokhan Inler![]()
Filipe Luis
Lucas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij had eerst die Gokhan neergezet, later die 2 andere namen erbijquote:
Inler niet kennenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij had eerst die Gokhan neergezet, later die 2 andere namen erbijHad nog nooit van die speler gehoord
59quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:03 schreef DutchSL het volgende:
Een Spaanse IF CB voor de verandering, zal wel weer onder de 60 pace hebben.
De eerste IF van lucas is toch RW? Die kan RM worden tochquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:02 schreef KrAlex het volgende:
Jammer van die Lucas dat het nu een LM is. Anders had je een beestachtig team gehad met Neymer op LM en Lucas op RM in een 3-5-2.
Deze speelt wel in de BPL maar hij heeft inderdaad onder de 60 pace. Maar zijn shooting is omhoog gegaan door die goal die hij maakte.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:03 schreef DutchSL het volgende:
Een Spaanse IF CB voor de verandering, zal wel weer onder de 60 pace hebben.
Ooh die Gokhan is een speler die in 2005 ofzo werd afgekeurd bij Fenerbahce door Cristoph Daum.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij had eerst die Gokhan neergezet, later die 2 andere namen erbijHad nog nooit van die speler gehoord
Haha, nee, ken m echt niet. Meer spelers zijn er niet te plaatsen voor mij trouwens. Had gehoopt op Eriksen, omdat ik alleen nog een eredivisie team heb.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Inler niet kennenMaster of longshots.
Ik ken hem ook alleen maar door fifa hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nee, ken m echt niet. Meer spelers zijn er niet te plaatsen voor mij trouwens. Had gehoopt op Eriksen, omdat ik alleen nog een eredivisie team heb.
ik moet zeggen dat ik door Fifa best veel spelers heb leren kennen, voordat ik met FUT begon wist ik amper wie wie was, was een beetje niveautje GJE wat dat betreftquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ken hem ook alleen maar door fifa hoor.
groen schoentje: speelt op de juiste positiequote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:07 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Ik kom weer even met een domme vraag, links onder de foto van de spelers naast die schoen, betekent dat als die groen is dat die in een juiste formatie speelt ?
[ afbeelding ]
Die patch die ik heb gekocht kwam ook niet zo goed van pas in mijn opstelling.
Hang jezelf op.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:07 schreef Fuszy het volgende:
blegh,
projectgroep van me wil me koppelen aan iemand uit dat groepje. Leuk meisje enz... want die zie ik wel te zitten maar ik doe het liever zelf
.
argh... best vervelend. Dat alleen maar omdat ze al weken lopen te vragen of we wat hebben en nu zei ik dat ik op ziekenbezoek ging (vandaag is ze geopereerd).
/lief dagboek
kut groepje
Geprobeerd en het is mislukt /kut levenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hang jezelf op.
Met vriendelijk groet, Jarden
Lucas LMquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:00 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Gokhan Inler![]()
Filipe Luis
Lucas
sorry maar ik bied nog steeds 1 euro per 100k meer =[quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Zoek nog altijd 300k voor op de Xbox
Ik vind de champions league een commercieel gedrocht. Eerst die poule wedstrijden, waarin vooral berekenend gevoetbald wordt. Daarna nummers 1 tegen nummers 2 waar je van te voren toch wel kunt inschatten wie er door gaan. Vanaf de kwartfinale kan het interessant worden, maar de tv gaat meestal pas aan tijdens de halve finale.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:09 schreef DutchSL het volgende:
Volg je de CL ook niet Toefjes?
Inler vorig jaar tegen ChelseaJammer dat Napoli niet door ging.
Nee hoor,ik zou lekker alles verkopen, en spelers in jouw formatie gaan kopen. Een 4-1-2-1-2 kaart kost ongeveer 6K.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:12 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Dacht ik al, nog heel wat werk voor mij dus![]()
Fifa loopt ook alweer vast..
Gewoon 32 balletjes in in bak gooien en zonder 365476 potten de poules helemaal random loten, zo zou het moeten zijnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind de champions league een commercieel gedrocht. Eerst die poule wedstrijden, waarin vooral berekenend gevoetbald wordt. Daarna nummers 1 tegen nummers 2 waar je van te voren toch wel kunt inschatten wie er door gaan. Vanaf de kwartfinale kan het interessant worden, maar de tv gaat meestal pas aan tijdens de halve finale.
Echt 90 minuten kijken doe ik alleen naar AZ, en de onderlinge wedstrijden tussen PSV, Ajax, Feyenoord en FC Twente
Gomez > Lewandowskiquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:14 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets maken.
Zal uiteindelijk wel zonder Lucas worden wegens te duur though.
Die zijn snel toegevoegd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:14 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets maken.
Zal uiteindelijk wel zonder Lucas worden wegens te duur though.
Ja,of net als vroeger: Europa Cup 1. Het is toch een aanfluiting dat een nummer 4 van een competitie, of de nummer 2 van een zeer matige competitie aan een CHAMPIONS league mee kan doen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:16 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Gewoon 32 balletjes in in bak gooien en zonder 365476 potten de poules helemaal random loten, zo zou het moeten zijn
Komt denk ik omdat ze nu alleen de stats van het kaartje nog maar kunnen zien.quote:
Ik zit nu op de bankquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie zitten er op de bank? Bij mij doet de link van het TOTW het niet
Dat kan best wel hoor. Als je keek hoe hoog Chelsea eindigde in de competitie terwijl ze de CL wonnenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja,of net als vroeger: Europa Cup 1. Het is toch een aanfluiting dat een nummer 4 van een competitie, of de nummer 2 van een zeer matige competitie aan een CHAMPIONS league mee kan doen?
Maar er moet door heel Europa minstens 30 avonden per jaar Europees voetbal gekeken worden, ivm geld. Dus ik snap het ook wel.
Wil niet te veel Duitsers wegens gun factorquote:
Ja, omdat ik met een nPower league 1 club ben begonnen. Maar ik heb 2 spelers gratis opgepikt die ik wel voor meer kan verkopenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:18 schreef Der_Rudi het volgende:
Zeg DS2, had jij het er gister niet over dat je geen budget had voor de groeibriljantjes in carrière?
Over wat voor kaart heb je het, denk dat ik eerder stap voor stap ga wijzigen. Het team wat ik nu heb speelt wel fijn, maar zit ook nog maar in divisie 3quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor,ik zou lekker alles verkopen, en spelers in jouw formatie gaan kopen. Een 4-1-2-1-2 kaart kost ongeveer 6K.
Maar het gaat erom dat een CL nog leuker is om te kijken met enkel de kampioenen. Dan worden de verhoudingen in het voetbal ook beter, nu slurpt de nr4 uit engeland bakken met geld binnen en wij komen er niet eens meer met 2 clubs in. Tevens word de EL interessanter met enkel de nr2 'squote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat kan best wel hoor. Als je keek hoe hoog Chelsea eindigde in de competitie terwijl ze de CL wonnen
dat is veel duurder dan gewoon alles verkopen en daarna alle spelers die je weer wil in de goede formatie weer kopen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:21 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Over wat voor kaart heb je het, denk dat ik eerder stap voor stap ga wijzigen. Het team wat ik nu heb speelt wel fijn, maar zit ook nog maar in divisie 3
Ow, dacht dat je je spelers 1 voor 1 om wilde toveren naar de juiste in je formatiequote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:21 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Over wat voor kaart heb je het, denk dat ik eerder stap voor stap ga wijzigen. Het team wat ik nu heb speelt wel fijn, maar zit ook nog maar in divisie 3
Ik speel in dezelfde league met Bury.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, omdat ik met een nPower league 1 club ben begonnen. Maar ik heb 2 spelers gratis opgepikt die ik wel voor meer kan verkopen
Dan vind ik het meteen niet meer leuk. Beetje geld kopen met je puntjesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:23 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ik speel in dezelfde league met Bury.
Voor de gein eens het item "financiele overname" unlocked in de EAS fc catalogus.
40 miljoen pond transfer budget![]()
Chemy zegt niet meer zoveel door de scripting deze editie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, dacht dat je je spelers 1 voor 1 om wilde toveren naar de juiste in je formatieAls je dit team al fijn vindt spelen, ben ik benieuwd hoe je je team vindt spelen als je 100 chemistry hebt
beter dan met geld je puntjes kopenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:24 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Dan vind ik het meteen niet meer leuk. Beetje geld kopen met je puntjes(ieder zo zijn ding)
scripting was veeeeeeel erger in fifa 12. chemistry is nog steeds super belangrijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:24 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Chemy zegt niet meer zoveel door de scripting deze editie.
Ik vond dat ik wel altijd rare wedstrijden won, en verloor. Maar van een low chem team heb ik nog niet verloren. Zelfs ik niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:24 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Chemy zegt niet meer zoveel door de scripting deze editie.
Hahaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wil niet te veel Duitsers wegens gun factoren Gomez lijkt me best slecht voor zijn prijs. Aan de andere kant Lewandowski ook wel een beetje.
Arnautovic kan ook nog.
Maar zijn er speciale formatie kaarten, waar moet ik dan aan denken ? Aan soort spelers packs met alleen spelers die geschikt zijn voor die formatie ? Hoeveel coins gaat mij dat kosten en zijn die spelers dan wel goed ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, dacht dat je je spelers 1 voor 1 om wilde toveren naar de juiste in je formatieAls je dit team al fijn vindt spelen, ben ik benieuwd hoe je je team vindt spelen als je 100 chemistry hebt
Dat is waar, ik heb zelf ook altijd met 100 chemy gespeeld. Maar ik merk dat wel dat als ik het mindere team heb, ik vaak lucky win, en als ik met mijn bazen speel ik knullig verlies.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond dat ik wel altijd rare wedstrijden won, en verloor. Maar van een low chem team heb ik nog niet verloren. Zelfs ik niet.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:28 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Dat is waar, ik heb zelf ook altijd met 100 chemy gespeeld. Maar ik merk dat wel dat als ik het mindere team heb, ik vaak lucky win, en als ik met mijn bazen speel ik knullig verlies.
En als je jouw H2H/FIWC stats vergelijkt met je FUT stats schrik je. H2H zet ik veel betere series neer
Waarom is het dan niet meer leuk? Je kunt er nog steeds geen super team voor kopen ofzo?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:24 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Dan vind ik het meteen niet meer leuk. Beetje geld kopen met je puntjes(ieder zo zijn ding)
Nopquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie dit ook bij de webapp?
Bij de speler op de kaart zie je boven de foto een formatie. Bijvoorbeeld 4-3-3. Jij speelt 4-1-2-1-2, dus een speler die 4-3-3 speelt, zal niet optimaal functioneren in jouw systeem. Daarvoor kun je inderdaad formatie kaartjes kopen. Elke formatie heeft zijn prijs. Er zijn te veel formaties, heb geen zin om alles uit te tikken. Je kunt kijken bij de auctions - training search- formation om een idee te krijgen, of even kijken op ultimatedb.nlquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:27 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Maar zijn er speciale formatie kaarten, waar moet ik dan aan denken ? Aan soort spelers packs met alleen spelers die geschikt zijn voor die formatie ? Hoeveel coins gaat mij dat kosten en zijn die spelers dan wel goed ?
okquote:
Enig idee hoe het kan dat ik dat wel krijgquote:
Snap ik het nou goed dat je bedoeld dat ik helemaal geen spelers hoef te vervangen maar alleen zo'n traings kaartje hoef te kopen en dan draaien ze optimaal in mijn systeem ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij de speler op de kaart zie je boven de foto een formatie. Bijvoorbeeld 4-3-3. Jij speelt 4-1-2-1-2, dus een speler die 4-3-3 speelt, zal niet optimaal functioneren in jouw systeem. Daarvoor kun je inderdaad formatie kaartjes kopen. Elke formatie heeft zijn prijs. Er zijn te veel formaties, heb geen zin om alles uit te tikken. Je kunt kijken bij de auctions - training search- formation om een idee te krijgen, of even kijken op ultimatedb.nl
Het klinkt als een stofzuiger, maar nog nooit op gereden. Lijkt mij niets net als elektrische auto's benzine hoort er bijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:32 schreef Toefjes het volgende:
Iemand hier trouwens ervaringen met een elektrische scooter?
Ja, dat klopt. Dan wordt het vlakje (niet het schoentje) groen. Alleen jij speelt 4-1-2-1-2, en dat is de duurste formatie. Die kaarten zijn 6000 coins per stuk. (ongeveer)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:33 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Snap ik het nou goed dat je bedoeld dat ik helemaal geen spelers hoef te vervangen maar alleen zo'n traings kaartje hoef te kopen en dan draaien ze optimaal in mijn systeem ?
hou er liever van om mijn team op te bouwen met talentjes en daarop winst te maken. maarja wat ik al zei. meningen verschillenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:30 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Waarom is het dan niet meer leuk? Je kunt er nog steeds geen super team voor kopen ofzo?
Alleen de scouts ben je al 10m aan kwijt.
Ja, maar vaak zijn die trainingskaartjes duurder dan de speler gewoon opnieuw kopen in de goede formatie!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:33 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Snap ik het nou goed dat je bedoeld dat ik helemaal geen spelers hoef te vervangen maar alleen zo'n traings kaartje hoef te kopen en dan draaien ze optimaal in mijn systeem ?
Huh wat? in paar uur ac uitgespeeld?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:34 schreef Rijst het volgende:
AC uitgespeeld. Eerste half uur vond ik echt vet. Daarna werd het eentonig en saai. Na 3 kwart van het verhaal begon ik het steeds meer te waarderen en het einde was vet.
Nu deel 2 installeren.
Hij post er al een paar dagen overquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:35 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Huh wat? in paar uur ac uitgespeeld?ik deed er weken over. Alle side missies ook enzo
Ik dacht eerst ook dat 'ie het over AC3 had.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:35 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Huh wat? in paar uur ac uitgespeeld?ik deed er weken over. Alle side missies ook enzo
Nu begint het pas echt Rijstquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:34 schreef Rijst het volgende:
AC uitgespeeld. Eerste half uur vond ik echt vet. Daarna werd het eentonig en saai. Na 3 kwart van het verhaal begon ik het steeds meer te waarderen en het einde was vet.
Nu deel 2 installeren.
Een paar dagen. Die sidequests heb ik niet gedaan omdat ik zsm met 2 wil beginnenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:35 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar mijn huishoudboekje eens grondig onder handen gaan nemen. Meer bezuinigen en het geld dat ik bespaar aan vette dingen uitgeven zoals vakanties. Benzine is erg duur, zo'n ding kun je gewoon op de zaak opladen, en is dus super goedkoop in vergelijking met een auto+ benzinequote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:34 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Het klinkt als een stofzuiger, maar nog nooit op gereden. Lijkt mij niets net als elektrische auto's benzine hoort er bij
ooooooh 1. Ik ga 3 ook denk downloaden op pc over een maandjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Een paar dagen. Die sidequests heb ik niet gedaan omdat ik zsm met 2 wil beginnen
Ok, en dat is dan voor het hele team neem ik aan voor 1 speler ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Dan wordt het vlakje (niet het schoentje) groen. Alleen jij speelt 4-1-2-1-2, en dat is de duurste formatie. Die kaarten zijn 6000 coins per stuk. (ongeveer)
Speel je AC op PS3 of 360 eigenlijk?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Een paar dagen. Die sidequests heb ik niet gedaan omdat ik zsm met 2 wil beginnen
Lamprou deed het ook niet heel slecht toch voor zo'n ukkepuk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:38 schreef vandermar het volgende:
Hoe kan Babel een 6 hebben en Janmaat een 5 in VIDie hebben duidelijk een andere wedstrijd gezien. Tevens Lamprou een 7
Eerder een 5.
Leerdam een voldoende
Heeft ook niets te doen gehad op die 2 goals naquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lamprou deed het ook niet heel slecht toch voor zo'n ukkepuk.
Voor 1 speler. Voor jouw team zou het dus voor 11 spelers ongeveer 66.000 coins kosten om ze om te scholen. Daarom speler verkopen en in de juiste formatie terugkopen veel goedkoper.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:38 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Ok, en dat is dan voor het hele team neem ik aan voor 1 speler ?
@DutchSL daar heb je waarschijnlijk wel gelijk in, denk dat ik dat ook maar ga doen.
Je rijdt alleen wel voor lul. En door de regenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar mijn huishoudboekje eens grondig onder handen gaan nemen. Meer bezuinigen en het geld dat ik bespaar aan vette dingen uitgeven zoals vakanties. Benzine is erg duur, zo'n ding kun je gewoon op de zaak opladen, en is dus super goedkoop in vergelijking met een auto+ benzine
Xbox. Op de PS3 vind ik dat soort spellen af en toe saai zonder partyquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Speel je AC op PS3 of 360 eigenlijk?
Eigenlijk moet je dit soort grafische hoogstandjes op een computer spelen, maarja voor een goede High-End graka ben je toch al gauw een paar honderd euro kwijt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Speel je AC op PS3 of 360 eigenlijk?
Het is toch een single player spel, dus hoezo party?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Xbox. Op de PS3 vind ik dat soort spellen af en toe saai zonder party
Ik heb net een nieuwe PC.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dit soort grafische hoogstandjes op een computer spelen, maarja voor een goede High-End graka ben je toch al gauw een paar honderd euro kwijt.
Dat maakt me niet uit, en op weer kun je je kleden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je rijdt alleen wel voor lul. En door de regen
Die rijden me wel eens bijna aan, niet omdat ik ze wil koppen maar gewoon omdat ik ze niet hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:32 schreef Toefjes het volgende:
Iemand hier trouwens ervaringen met een elektrische scooter?
Ja maar dan kan je ondertussen wel even de wereldproblemen bespreken in de party.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is toch een single player spel, dus hoezo party?
Haha, ja die dingen zijn muisstil. Wel chill, kan ik lekker ongestoord naar de mp3 speler luisterenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die rijden me wel eens bijna aan, niet omdat ik ze wil koppen maar gewoon omdat ik ze niet hoor
Ja maar het is soms nogal saai zonder partyquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is toch een single player spel, dus hoezo party?
Die HD monitor ga je nog wel aanschaffen toch? En voor de besturing kun je gewoon een bluetooth dongle gebruiken, zodat je met je PS3 controller kunt spelen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe PC.
Maar ik heb geen HD monitor en besturing is minder enzo.
Bij Achmed.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik dacht dat RIjst het over AC3 had, ik zat al met zo'n '' hoofd voor de computer.
Hebben jullie 'm al? Waar kan ik 'm een beetje goedkoop kopen?
¤47 bij de MM.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik dacht dat RIjst het over AC3 had, ik zat al met zo'n '' hoofd voor de computer.
Wat moet je dan met een party, gewoon lullen onder het gamen tegen mensen die een ander spel spelen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja maar het is soms nogal saai zonder partyDat mis ik wel op de ps3.
Heb deze doublepack jammer dat ze niet zoiets voor Revelations en Brotherhoofd hebben![]()
Of gewoon xbox controller aanschaffen, die werkt nativequote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die HD monitor ga je nog wel aanschaffen toch? En voor de besturing kun je gewoon een bluetooth dongle gebruiken, zodat je met je PS3 controller kunt spelen.
net zoals vorig jaar bij revelationsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat moet je dan met een party, gewoon lullen onder het gamen tegen mensen die een ander spel spelen?
Op PS3 krijg je AC gratis op de disc meegeleverd bij AC Revelations
Haha inderdaad, dat ga ik dus echt niet doenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor 1 speler. Voor jouw team zou het dus voor 11 spelers ongeveer 66.000 coins kosten om ze om te scholen. Daarom speler verkopen en in de juiste formatie terugkopen veel goedkoper.
MM 47 euro voor normaal en 55 voor een of andere dlc erbij.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Soms maari k ben vaak stilquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:46 schreef DutchSL het volgende:
moet je dan met een party, gewoon lullen onder het gamen tegen mensen die een ander spel spelen?
Ja, dat zeg ik toch, revelationsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:47 schreef bombmannl het volgende:
[..]
net zoals vorig jaar bij revelations
Hij is gewoon bang alleen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat moet je dan met een party, gewoon lullen onder het gamen tegen mensen die een ander spel spelen?
Op PS3 krijg je AC gratis op de disc meegeleverd bij AC Revelations
Dit merk ik wel bij Rijst, gelukkig ben ik wat socialer en Cr00kkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Soms maari k ben vaak stilLekker nutteloos
Crookk is net een wijf manquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dit merk ik wel bij Rijst, gelukkig ben ik wat socialer en Cr00kk
Omdat je gegevens ONLINE staan opgeslagen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:53 schreef Janeiros het volgende:
Godverdomme, waarom wordt je OFFLINE pot afgesloten als de EA servers ermee kappen.. dikke onzin
Oh snapquote:
Nogmaals, offline bestaat niet in FUT.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:53 schreef Janeiros het volgende:
Godverdomme, waarom wordt je OFFLINE pot afgesloten als de EA servers ermee kappen.. dikke onzin
I get it ja, maar wel klote. Want zo blijf je bezig met contractenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nogmaals, offline bestaat niet in FUT.
Je hebt single player, maar ook daarvoor heb je verbinding met de EA servers nodig.
waarom hoor ik alleen jou erover dat het zo vaak gebeurd vraag ik me dan af. Misschien ligt het wel aan je eigen verbinding.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:59 schreef Janeiros het volgende:
[..]
I get it ja, maar wel klote. Want zo blijf je bezig met contracten
Zijn internet heeft het barca syndroom.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom hoor ik alleen jou erover dat het zo vaak gebeurd vraag ik me dan af. Misschien ligt het wel aan je eigen verbinding.
Ok, ¤13,50 danquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sorry maar ik bied nog steeds 1 euro per 100k meer =[
Denk aan hoe goed je de economie stimuleertquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:24 schreef bombmannl het volgende:
nu 6 uur lang gaan afwassen![]()
tot vanavond mensen!![]()
![]()
![]()
zal ik doenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk aan hoe goed je de economie stimuleert
Nee, 95:03 ofzoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:27 schreef Duuc-nl het volgende:
Gister bij Reading, was er 4 minuten extra tijd, maar arsenal scoort op 94:57?
was nog een wissel in extra tijd geloof ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:27 schreef Duuc-nl het volgende:
Wissel en publiek wilde een bal niet teruggeven. Extra tijd is ook een minimum, maar snap wel dat niet iedereen bij Reading er blij mee is.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:27 schreef Duuc-nl het volgende:
Beter onderhandelen misschienquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:28 schreef Confetti het volgende:
Ben ik een enorme sukkel dat ik 100,000 voor 10E verpats?![]()
Ik zie mensen voor 15E verkopen maar ben nog niet zulke gekke kopers tegengekomen.
Poker neemt alle xbox coins over voor 13 euro atm, 10 sowieso.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:28 schreef Confetti het volgende:
Ik zie mensen voor 15E verkopen maar ben nog niet zulke gekke kopers tegengekomen.
Heb alleen PS3 coins, die eigenlijk nog meer waard zijn volgens mijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Poker neemt alle xbox coins over voor 13 euro atm, 10 sowieso.
Dodelijk irritant ja..bij het NL elftal ook, maar dit was zelfs voor zijn doen triestquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:30 schreef Duuc-nl het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)reading-arsenal.html
Wat een mongool die commentator
OOOEEEEE
Jemig de pemig![]()
Vorig jaar verkocht ik in April mijn coins voor 12.50.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:28 schreef Confetti het volgende:
Ellen hoog?quote:
Ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Is Chelsea - Man Utd vanavond op EL?
Irritantste commentator die er is imo.quote:
Second In Formquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:34 schreef DuTank het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/726318
hihi, laat ik het maar tot een mooi Bundesliga teampje maken.
Wat is SIF?
Leo Driessen is ook een mongool..die kan het beter bij bloopervideo's houdenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Irritantste commentator die er is imo.
Dat is altijd zo, maar je kan toch gewoon opzeggen na die 2 maanden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:37 schreef Duuc-nl het volgende:
Godverdomme, net naar de burger king, 2 maanden gratis EL, is het eerste twee maanden, zit je weer vast aan een abbo
Shay Given op doelquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:39 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste wedstrijd hopeloos verloren met 0-6Die keeper heeft werkelijk NIKS klem.
Wereld van verschil met Handandovic..
Ruffierquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:39 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
LLorisquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:39 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bied 14, alleen lijkt iedereen zijn coins al verpatst te hebbenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Poker neemt alle xbox coins over voor 13 euro atm, 10 sowieso.
Ja ik had hem in een pakket gekregen, dus jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Second In Form![]()
Farfan > Blaszykowski
Santana en Gundogan zijn cheape aanraders
Hoe bevalt Remy?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:39 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Maar die stats zien er al helemaaaal niet goed uit, speel jij met hem?quote:
Nu dat geld nog hebbenquote:
Ja, prima keeper! Ik ga de IF soberwieszo halen!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:42 schreef leoon. het volgende:
[..]
[..]
Maar die stats zien er al helemaaaal niet goed uit, speel jij met hem?
[..]
Nu dat geld nog hebben
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:42 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Een echte goaltjesdief zo te zien..
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:42 schreef leoon. het volgende:
[..]
Die heeft zo beetje alles voor open doel mis geschoten.
Is voor een vriend van hemquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:42 schreef Tim86 het volgende:
Waarom neemt poker eigenlijk al die xbox coins over? Gaat hij ze pricefixen?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jezus zeg...Het is Joker, maar knap dat je de eerste letter al goed hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Nee het is Shrek's zijn zoon.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is Joker, maar knap dat je de eerste letter al goed had
quote:
Confetti misschien wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:44 schreef quer het volgende:
heeft morgen iemand 100k coins voor een tientje?
*ps3
CHAAAAAAAAAAAAMAHACKKquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dat commentaar inderdaad bij Reading - Arsenal
Haten op Givenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:42 schreef leoon. het volgende:
[..]
[..]
Maar die stats zien er al helemaaaal niet goed uit, speel jij met hem?
[..]
Nu dat geld nog hebben
Anticlimax.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:45 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren speelde ik een van mijn allerbeste wedstrijden ooit met mijn silvers in de gold cup...en toen ik de 7-0 maakte vlak voor tijd met een geniaal stiftje van Castaignos trok hij de stekker eruit en werd ik erna zelf ook van de server getrapt..echt te naar is die bug. Soms dagen geen last van en dan ineens weer wel.
Jaquote:
Kentucky wel, dat is detennismaster, Maar niet kenchuckyquote:
Matthijs toch, hoe lang kom je hier nou al?quote:
Als je dat niet kanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
en ik kan het pictogram niet veranderen
Te lang, maar nog niet lang genoeg blijkbaarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Matthijs toch, hoe lang kom je hier nou al?
Staat gewoon altijd op het EA forum sticky.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Te lang, maar nog niet lang genoeg blijkbaar
Schijnt dat EA ook een forum heeft.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Te lang, maar nog niet lang genoeg blijkbaar
Dankjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)off#ciK2W0tanHWzR:pc
Ga je dan ook hier weg?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:51 schreef MartijnTor het volgende:
Morgen alles weer verkopen, stop met fut
Laat ik het zo zeggen, je voegt niks toe, dus jaquote:
Dan heb je een digitale achterstandquote:
Ik ga de 11e november naar PSV - Heerenveenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:53 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben er weer weg van, eerst naar PSV en daarna biertjes hakken in de stad
Nou vertel het dan captain know it all.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan heb je een digitale achterstand
aah balen manquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:54 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik ga de 11e november naar PSV - Heerenveen
Dan kan ik nog even op FOK blijvenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:53 schreef Kamikazie het volgende:
Ah dat dacht ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/(...)20-fc-eindhoven.html
Ik weet de inloggegevens niet van onsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ah dat dacht ik.
[ afbeelding ]
Dan vraag je ze toch op.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet de inloggegevens niet van ons
Veel plezier. Hattrick Memphisquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:53 schreef Kamikazie het volgende:
Teletekstsupportertje. Gelukkig staat Marcie weer met blote borst te zingen! JALALLALALAquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik wist niet eens dat PSV thuis moest in de bekerNaja dit zijn ongeveer de enige wedstrijden die ik oversla
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Teletekstsupportertje. Gelukkig staat Marcie weer met blote borst te zingen! JALALLALALA
PSV-supporters zingen nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Teletekstsupportertje. Gelukkig staat Marcie weer met blote borst te zingen! JALALLALALA
Ik vind dat een seizoenskaarthouder best een bekerwedstrijdje tegen EHC Euts of hoe die club ook heet kan overslaan zonder teletekstsupporter te zijnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
wat edit je mijn postquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk een 'PSV-supporters zingen niet dus je post klopt niet'.
Ik zag hem vandaag staan ja, met graties TomTomquote:
Allemaal aparte dingen, ook rijbewijzen en MagLites, die naar mijn weten illegaal zijnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zag hem vandaag staan ja, met graties TomTom
Heb je die motivatie brief al geschreven voor eur?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Krijg ik nog antwoord op mijn vraag?
GJE heeft het te druk voor FIFA dus ik ben bang dat hij ook geen tijd heeft voor het beantwoorden van je vraag.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Voor wanneer moet dat? Misschien ook nog eens gaan en brief heb ik toch alquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:08 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Heb je die motivatie brief al geschreven voor eur?
Welke vraagquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Beats by drequote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij staat er nu wel met zijn Dr Dre's Beats by Dre..?
Vanaf morgen kan je je inschrijven voor proefstudeerdagenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voor wanneer moet dat? Misschien ook nog eens gaan en brief heb ik toch al
morgen doen. Jij?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:08 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Heb je die motivatie brief al geschreven voor eur?
hoe ik dat icoon verander.quote:
Thanks zal er nog eens over denkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:09 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Vanaf morgen kan je je inschrijven voor proefstudeerdagen
http://www.7tutorials.com/how-change-icon-shortcutquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
morgen doen. Jij?
[..]
hoe ik dat icoon verander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Als je mijn post nou had gelezen had je gezien dat ik zo het pictogram niet kan wijzigen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://www.7tutorials.com/how-change-icon-shortcut
Gewoon te googlen
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:12 schreef vandermar het volgende:
Marcie luistert lekker veel muziek die ook heel veel bass hebbenHij zit wel in topics waar jij vaker heen zou moeten, zoals 'gezond en slank'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://forum.fok.nl/user/history/372226
Idd GJE. LE-ZENquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als je mijn post nou had gelezen had je gezien dat ik zo het pictogram niet kan wijzigen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij zit wel in topics waar jij vaker heen zou moeten, zoals 'gezond en slank'.
Deze zou jij moeten zitten, en nooit meer terugkomenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij zit wel in topics waar jij vaker heen zou moeten, zoals 'gezond en slank'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |