De kwaliteit is voor zover ik weet vrij goed. alleen over priced. Vergelijkbare kwaliteit van Sennheiser is een stuk goedkoperquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:13 schreef marcie216 het volgende:
Voor dat Beats by Dre uit kwam, vond iedereen koptelefoons maar stom. Nu zijn die van Dre er, en hebben de grootste patsers hem zelf. Maar kwaliteit is daar dus echt goed van?
Puur gelul. Ik zie al jaren heel wat lui met koptelefoons lopen, jaren vóór de Beats uitkwam.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:13 schreef marcie216 het volgende:
Voor dat Beats by Dre uit kwam, vond iedereen koptelefoons maar stom. Nu zijn die van Dre er, en hebben de grootste patsers hem zelf. Maar kwaliteit is daar dus echt goed van?
Oh, en kan jij iets vertellen welke ik nodig moet hebben? Er staat bij de duurdere versie dat hij op Blackberry kan, maar ik ga over 2/3 maandjes toch een S3 halen, maar kunnen de goedkopere ook op alle toestellen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:21 schreef Croissant.fr het volgende:
Kwaliteit is bagger. Alleen de bass klinkt goed (gewoon super geil). Maar iedereen loopt er mee rond, niet eens op hun oren, nee als een fucking nek-accesoire.
Ik vind hem niet eens lekker zitten ivm bril. Op de een of andere manier worden me oren geplet ofzo, dat dragen zeer gaat doen.
Op zich niet zo heel gek aangezien er een bassversterkertje ingebouwd zit in een van de oorschelpen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:21 schreef Croissant.fr het volgende:
Kwaliteit is bagger. Alleen de bass klinkt goed (gewoon super geil). Maar iedereen loopt er mee rond, niet eens op hun oren, nee als een fucking nek-accesoire.
Ik vind hem niet eens lekker zitten ivm bril. Op de een of andere manier worden me oren geplet ofzo, dat dragen zeer gaat doen.
Niet slecht, wel gekleurd geluid. Neem liever AKG of Beyerdynamic studiokoptelefoons.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:13 schreef marcie216 het volgende:
AKG.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet slecht, wel gekleurd geluid. Neem liever AKG of Beyerdynamic studiokoptelefoons.
Maw, je wil gewoon een Beats kopen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:31 schreef marcie216 het volgende:
Ja het kwaliteit is misschien iets minder dan die Sennheiser, maar nog steeds goed toch?
En jullie kunnen niet ontkennen dat het uiterlijk van de Dre's veel mooier is dan die van een Sennheiser.
Maar even de vraag in het neutraal dan : Moet je een speciale uitvoering kopen voor bepaalde mobiele telefoons?
Ben zelf ook overtuigd AKG fan, maar idd Beyerdynamic of b.v. Grado hoofdtelefoons zijn over het algemeen ook erg goedquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
AKG.
Heerlijk geluid, heerlijk draagcomfort, super support.
Ligt aan je sociale omgeving denk ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:13 schreef marcie216 het volgende:
Nee was eigenlijk de vraag : Oortjes of koptelefoon.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maw, je wil gewoon een Beats kopen.
Zeg dat dan gewoon ipv een vaag topic te openen terwijl je al weet dat je er eentje wilt.
En nee, model maakt geen ruk uit qua telefoons.
Grado's zijn lekker, maar open, en daar kan ik erg slecht tegen bij ook maar het minste omgevingsgeluidquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:33 schreef De_existentialist het volgende:
[..]
Ben zelf ook overtuigd AKG fan, maar idd Beyerdynamic of b.v. Grado hoofdtelefoons zijn over het algemeen ook erg goed
Oortjes, dan hoeven wij er niet zo tegenaan te kijken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee was eigenlijk de vraag : Oortjes of koptelefoon.
En dacht eigenlijk dat er vast wel andere merken die ook mee deden aan een mooi uiterlijk, maar de merken die hier genoemd worden zien er niet zo mooi uit, en dan zou ik hem niet eens op zetten in de sportschool..
Dit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:34 schreef BoerBert het volgende:
Als het uiterlijk je meer interesseert dan de kwaliteit moet je het misschien maar in LIF vragen ofzo.
Want uiterlijk is zoooooveel belangrijker dan het geluid wat er uit komt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee was eigenlijk de vraag : Oortjes of koptelefoon.
En dacht eigenlijk dat er vast wel andere merken die ook mee deden aan een mooi uiterlijk, maar de merken die hier genoemd worden zien er niet zo mooi uit, en dan zou ik hem niet eens op zetten in de sportschool..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |