De kwaliteit is voor zover ik weet vrij goed. alleen over priced. Vergelijkbare kwaliteit van Sennheiser is een stuk goedkoperquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:13 schreef marcie216 het volgende:
Voor dat Beats by Dre uit kwam, vond iedereen koptelefoons maar stom. Nu zijn die van Dre er, en hebben de grootste patsers hem zelf. Maar kwaliteit is daar dus echt goed van?
Puur gelul. Ik zie al jaren heel wat lui met koptelefoons lopen, jaren vóór de Beats uitkwam.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:13 schreef marcie216 het volgende:
Voor dat Beats by Dre uit kwam, vond iedereen koptelefoons maar stom. Nu zijn die van Dre er, en hebben de grootste patsers hem zelf. Maar kwaliteit is daar dus echt goed van?
Oh, en kan jij iets vertellen welke ik nodig moet hebben? Er staat bij de duurdere versie dat hij op Blackberry kan, maar ik ga over 2/3 maandjes toch een S3 halen, maar kunnen de goedkopere ook op alle toestellen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:21 schreef Croissant.fr het volgende:
Kwaliteit is bagger. Alleen de bass klinkt goed (gewoon super geil). Maar iedereen loopt er mee rond, niet eens op hun oren, nee als een fucking nek-accesoire.
Ik vind hem niet eens lekker zitten ivm bril. Op de een of andere manier worden me oren geplet ofzo, dat dragen zeer gaat doen.
Op zich niet zo heel gek aangezien er een bassversterkertje ingebouwd zit in een van de oorschelpen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:21 schreef Croissant.fr het volgende:
Kwaliteit is bagger. Alleen de bass klinkt goed (gewoon super geil). Maar iedereen loopt er mee rond, niet eens op hun oren, nee als een fucking nek-accesoire.
Ik vind hem niet eens lekker zitten ivm bril. Op de een of andere manier worden me oren geplet ofzo, dat dragen zeer gaat doen.
Niet slecht, wel gekleurd geluid. Neem liever AKG of Beyerdynamic studiokoptelefoons.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:13 schreef marcie216 het volgende:
AKG.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet slecht, wel gekleurd geluid. Neem liever AKG of Beyerdynamic studiokoptelefoons.
Maw, je wil gewoon een Beats kopen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:31 schreef marcie216 het volgende:
Ja het kwaliteit is misschien iets minder dan die Sennheiser, maar nog steeds goed toch?
En jullie kunnen niet ontkennen dat het uiterlijk van de Dre's veel mooier is dan die van een Sennheiser.
Maar even de vraag in het neutraal dan : Moet je een speciale uitvoering kopen voor bepaalde mobiele telefoons?
Ben zelf ook overtuigd AKG fan, maar idd Beyerdynamic of b.v. Grado hoofdtelefoons zijn over het algemeen ook erg goedquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
AKG.
Heerlijk geluid, heerlijk draagcomfort, super support.
Ligt aan je sociale omgeving denk ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:13 schreef marcie216 het volgende:
Nee was eigenlijk de vraag : Oortjes of koptelefoon.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maw, je wil gewoon een Beats kopen.
Zeg dat dan gewoon ipv een vaag topic te openen terwijl je al weet dat je er eentje wilt.
En nee, model maakt geen ruk uit qua telefoons.
Grado's zijn lekker, maar open, en daar kan ik erg slecht tegen bij ook maar het minste omgevingsgeluidquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:33 schreef De_existentialist het volgende:
[..]
Ben zelf ook overtuigd AKG fan, maar idd Beyerdynamic of b.v. Grado hoofdtelefoons zijn over het algemeen ook erg goed
Oortjes, dan hoeven wij er niet zo tegenaan te kijken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee was eigenlijk de vraag : Oortjes of koptelefoon.
En dacht eigenlijk dat er vast wel andere merken die ook mee deden aan een mooi uiterlijk, maar de merken die hier genoemd worden zien er niet zo mooi uit, en dan zou ik hem niet eens op zetten in de sportschool..
Dit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:34 schreef BoerBert het volgende:
Als het uiterlijk je meer interesseert dan de kwaliteit moet je het misschien maar in LIF vragen ofzo.
Want uiterlijk is zoooooveel belangrijker dan het geluid wat er uit komt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee was eigenlijk de vraag : Oortjes of koptelefoon.
En dacht eigenlijk dat er vast wel andere merken die ook mee deden aan een mooi uiterlijk, maar de merken die hier genoemd worden zien er niet zo mooi uit, en dan zou ik hem niet eens op zetten in de sportschool..
Dat is waar, had er niet aan gedacht dat de TS hem vooral voor onderweg gebruikt. Voor mezelf hebben open hoofdtelefoon toch wel de voorkeur (heb zelf de 701 van AKG), maar gebruik hem ook alleen thuis in mijn huis.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Grado's zijn lekker, maar open, en daar kan ik erg slecht tegen bij ook maar het minste omgevingsgeluid
Het zal mij een rotzorg wezen wat anderen van mij denken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:37 schreef marcie216 het volgende:
Ja uiterlijk is ook belangrijk ja.
Jullie willen er toch ook leuk uit zien? Voor thuis maakt het inderdaad niet of ze mooi zijn ja of nee, maar als je naar de sportschool gaat is het een ander verhaal..
Ach op marktplaats zijn ze nieuw te krijgen voor 55 euro..
nee boeit me geen fuck, jij geeft teveel om de meningen van anderen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:37 schreef marcie216 het volgende:
Ja uiterlijk is ook belangrijk ja.
Jullie willen er toch ook leuk uit zien? Voor thuis maakt het inderdaad niet of ze mooi zijn ja of nee, maar als je naar de sportschool gaat is het een ander verhaal..
Ach op marktplaats zijn ze nieuw te krijgen voor 55 euro..
Ik wil er wel goed bij lopen ja. Jij draagt toch ook geen stoffen broeken, veel ste groot en onder de pijpen op geslagen en zo nog meer dingen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee boeit me geen fuck, jij geeft teveel om de meningen van anderen.
Geen haters, maar mensen die houden van muziek zoals die bedoeld en gemaakt is.quote:
Dat zeg je verkeerd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik wil er wel goed bij lopen ja. Jij draagt toch ook geen stoffen broeken, veel ste groot en onder de pijpen op geslagen en zo nog meer dingen?
Het is het zelfde als je een kist op je hoofd zet.
De meeste liedjes die ik luister zit ook veel bass in : Swedish house en dergelijke..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen haters, maar mensen die houden van muziek zoals die bedoeld en gemaakt is.
Er is een reden dat er Dre op staat.
Namelijk dat hiphop en andere varianten welke leunen op bass er goed uit komen.
De rest zal ze een zorg wezen.
Nee dat zeg ik niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat zeg je verkeerd.
Je wil een Dre omdat iedereen dat ook doet en doodsbang bent om op te vallen.
Ik draag wat ik wil dragen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik wil er wel goed bij lopen ja. Jij draagt toch ook geen stoffen broeken, veel ste groot en onder de pijpen op geslagen en zo nog meer dingen?
Het is het zelfde als je een kist op je hoofd zet.
Dus uiterlijk boven functioneel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet.
Als jij een koptelefoon kan vinden die er qua uiterlijk ook gewoon goed uitziet, wil ik daar zeker over na denken
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:37 schreef Nestalgie het volgende:
wat is een goede koptelefoon voor veel hip hop, reggea en een beetje dubstep.
Niet al te duur.
En niet naar uiterlijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen die realistisch zijn en niet kijken naar het merkje.
Koop hem dan nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:45 schreef marcie216 het volgende:
Nee niet raar kijken. Ik wil er zelf goed bij lopen. En om duidelijker te zijn : Ik heb vorig jaar wel een koptelefoon gehad van Sony dacht ik. Ik vond hem niet mooi, en heb hem buiten thuis 2x gedragen.
Ook thuis heb ik liever dichte, maar dat is voorkeur.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:37 schreef De_existentialist het volgende:
[..]
Dat is waar, had er niet aan gedacht dat de TS hem vooral voor onderweg gebruikt. Voor mezelf hebben open hoofdtelefoon toch wel de voorkeur (heb zelf de 701 van AKG), maar gebruik hem ook alleen thuis in mijn huis.
Jij vraagt of Beats By Dre goede een goede kwaliteit levert en nee, dat doet het niet. Als jij het doet omdat iedereen zo'n ding heeft en het hip is, dan moet jij dat geld uit gaan geven.quote:
Met een reden.quote:
Een studiomonitor koptelefoon geeft die vaak beter weerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
De meeste liedjes die ik luister zit ook veel bass in : Swedish house en dergelijke..
Toen ging ik voor het geluid..quote:
Entry-level Beyers of AKG'squote:
Troll een eind op joh, haal je beats en zie er blits uit met verneukt geluid.quote:
Heel wat mooier dan een Beats wat mij betreftquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:49 schreef Netsplitter het volgende:
http://nl.akg.com/akg-product-detail-nl/k272-hd.html
Die heb ik en ga ik mee naar m'n werk in het OV.
En het zal mij echt een rotzorg wezen wat anderen daar van denken.
Koop gewoon zo'n prul en hou op met janken. Je wist dat dit ging gebeuren al voordat je dit topic opende.quote:
"Boh wat een goed geluid zeg."quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:49 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga trouwens wel gewoon een keer bij een vriend luisteren, hij heeft er volgens mij ook een.
helaas iets te duurquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:49 schreef Netsplitter het volgende:
http://nl.akg.com/akg-product-detail-nl/k272-hd.html
Die heb ik en ga ik mee naar m'n werk in het OV.
En het zal mij echt een rotzorg wezen wat anderen daar van denken.
Niet open staan voor meningen!quote:
Die koop je ook op imago.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:56 schreef Nestalgie het volgende:
www.thehouseofmarley.nl/h(...)-ear-headphones.html
ik zou deze wel willen, ik zie alleen nergens de prijs staan.
kut site op mobiel
Inderdaad. Comic sansquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:56 schreef Nestalgie het volgende:
www.thehouseofmarley.nl/h(...)-ear-headphones.html
ik zou deze wel willen, ik zie alleen nergens de prijs staan.
kut site op mobiel
Owja tuurlijk.quote:
Eh, Marley wordt er opgeprint dus is het een goede koptelefoon?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Owja tuurlijk.
Het lijkt me een goed ding en dan is het gelijk om imago?
Ik zal wel ff een senheiser kopen omdat het anders om imago gaat.
mij hoor je niet zeggen dat hij goed is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh, Marley wordt er opgeprint dus is het een goede koptelefoon?
Welnee. Styling op regae ook. Marketing.
Ga eens luisteren in een hi-fi zaak zou ik zeggen, AKG is vanaf een euro of 75 te krijgen en klinkt echt beter.
Die was ik vergeten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Aan TS koop gewoon een goede koptelefoon voor dat geld van een goed merk, Audio Technica, AKG, Beyer Dynamic, Sennheiser of Grado oid.
Op de van Woustraat zit HoBo, Muiderstraat kent HiFisolutions.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
mij hoor je niet zeggen dat hij goed is.
Noem eens een hifi zaak in Amsterdam
Nee beats heb ik bij mn huidige telefoon gehad; na 2 maanden kapot, en het geluid was ook nog eens matig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Op de van Woustraat zit HoBo, Muiderstraat kent HiFisolutions.
Ze verkopen ook Beats, maar ga vooral het verschil eens luisteren
Als iemand in dit topic nog een goede goedkope koptelefoon zoekt... Koss Porta Pro heeft wel jaren 80 styling (je moet er van houden), maar levenslang garantie en mieters goed geluid.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee beats heb ik bij mn huidige telefoon gehad; na 2 maanden kapot, en het geluid was ook nog eens matig.
Nu heb ik 10 euro oortjed van de kruidvat die het zelfde geluid hebben__!
als mn loon binnen is ga ik daar eens langs.
Dankje, voor jou hetzelfde! De mensen hier willen helpen, maar willen gewoon niet dat je iets van een merk koopt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Owja tuurlijk.
Het lijkt me een goed ding en dan is het gelijk om imago?
Ik zal wel ff een senheiser kopen omdat het anders om imago gaat.
En al.kocht ik het om imago, jou een.zorg.
mn mening is bij gedraait; TS koop waar jij je goed bij voelt.
Thuis gebruik en in sportschool, word ik echt niet overvallen haha.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:06 schreef EdRendum het volgende:
Beats by Dr Dre... Niets zegt meer "Beroof mij, ik heb niet alleen een dure koptelefoon maar ook een dure telefoon!"
Want AKG, Beyerdynamic en Audio Technica zijn natuurlijk geen gerenomeerde merken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dankje, voor jou hetzelfde! De mensen hier willen helpen, maar willen gewoon niet dat je iets van een merk koopt.
Dit alhoewel ik bijvoorbeeld de ESW9 van audio technica en alle koptelefoons van Grado mooier vind dan de beats by dre.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Want AKG, Beyerdynamic en Audio Technica zijn natuurlijk geen gerenomeerde merken.
Als je had gezegd dat we minder geven om vormgeving en imago dan om de kwaliteit van het geluid dan had je gelijk.
beatsbykopen@hotmail.comquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:51 schreef marcie216 het volgende:
Toch nog een vraagje
Verkopen ze hier echte beats ?http://www.beatsbydrekope(...)re_studio_Zwart.aspx
Ze zeggen dat ze met een echt serienummer worden geleverd.quote:
Dan moet het natuurlijk wel echt zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze met een echt serienummer worden geleverd.
Beats zijn origineel voorzien van serienummer!
Dit hebben ze staan..
Koop gewoon dat dingquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:09 schreef marcie216 het volgende:
En verder heb ik nog wat gevonden :
http://audio-tv-foto.mark(...)D%3D&fta_ind=14&fs=1
Hoe kan je nou zien of ze echt nep zijn?
Eerst zegt hij nog dat hij ze toch niet zo goed vindt klinken en nu wilt hij ze toch weer wel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Koop gewoon dat dingOver een week kun je een topic openen dat je bent opgelicht
Ben blij met mijn AKG Q701quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:33 schreef De_existentialist het volgende:
[..]
Ben zelf ook overtuigd AKG fan, maar idd Beyerdynamic of b.v. Grado hoofdtelefoons zijn over het algemeen ook erg goed
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:31 schreef vandermar het volgende:
Koop gewoon een WESC. Zien er goed uit, veel goedkoper en ook prima geluid.
Audio Technica M50, Audio Technica ESW9, V-Moda M80 en wat lomper de Beyer Dynamic DT 770 of DT 990.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:40 schreef marcie216 het volgende:
Weer een klein beetje ouder, ga ik toch niet voor de Dre's.
Ik zoek nu (zit bij Philips te kijken) een mooie koptelefoon. hoeft niet zo als de Dre's te zijn, maar ze moeten niet zo lomp zijn. Mensen nog goede/ander merken of koptelefonen die hier aan voldoen?
Nee muziek via bluetooth zal wel veel beter zijnquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:17 schreef CoExist het volgende:
Ik was vandaag in mijn woonplaats op zoek naar de Parrot ZIK by Philippe Starck.
[ afbeelding ]
Nergens te krijgen helaas. Proberen die verkopers mij zo'n waardeloze Beats By Dre foptelefoon te verkopen. "Maakt toch niet uit qua geluid."
Verkopers horen beter te weten, maar het gaat om de commercie he...quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:17 schreef CoExist het volgende:
Ik was vandaag in mijn woonplaats op zoek naar de Parrot ZIK by Philippe Starck.
[ afbeelding ]
Nergens te krijgen helaas. Proberen die verkopers mij zo'n waardeloze Beats By Dre foptelefoon te verkopen. "Maakt toch niet uit qua geluid."
De meeste verkopers geloven het ook gewoon hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Verkopers horen beter te weten, maar het gaat om de commercie he...
Ze zouden eens wat meet moeten fokken!quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
De meeste verkopers geloven het ook gewoon hoor.
De headphone word ook met een kabel geleverd. Ik lees trouwens goede berichten over de Bluetooth. Nou ken ik weinig mensen die hun 350,- kostende product op het internet afzeiken dus ik wil hem eerst eens testen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee muziek via bluetooth zal wel veel beter zijn
Ik vind die niet zo mooi. Dat vierkantequote:Op dinsdag 13 november 2012 20:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Marshall Major design is![]()
[ afbeelding ]
Ik zou eerder gaan voor een merk dat altijd hoog wordt aangeschreven, vooral bij zulke bedragen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:23 schreef CoExist het volgende:
[..]
De headphone word ook met een kabel geleverd. Ik lees trouwens goede berichten over de Bluetooth. Nou ken ik weinig mensen die hun 350,- kostende product op het internet afzeiken dus ik wil hem eerst eens testen.
Ik heb nu BOSE al jaren. Een headphone en in-ears. Bevalt ook zeer goed.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zou eerder gaan voor een merk dat altijd hoog wordt aangeschreven, vooral bij zulke bedragen.
Een koptelefoon van een designer merk kopen voor zoveel geldquote:Op woensdag 14 november 2012 00:05 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik heb nu BOSE al jaren. Een headphone en in-ears. Bevalt ook zeer goed.
Maarrrr, ik ben een groot fan van Philippe Starck. Heb horloges, zonnebril, meubels, etc. Ik vind dit ontwerp erg gaaf gedaan.
Ja en...? Beats By Dre kosten even veel.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Een koptelefoon van een designer merk kopen voor zoveel geld
Dus jouw koop redenering is als volgt. "Ik koop deze designer koptelefoon, maakt niet uit dat het 350 is want Beats by Dre zijn net zo duur?"quote:Op woensdag 14 november 2012 18:09 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ja en...? Beats By Dre kosten even veel.
Beats by Dre maken geen zonnebrillen en horlogesquote:Op woensdag 14 november 2012 18:09 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ja en...? Beats By Dre kosten even veel.
Smaken verschillen. Veel luister plezier met je Alessandro MS1i.quote:Op maandag 19 november 2012 10:29 schreef DutchErrorist het volgende:
Jaaaaaaaaaaajaaaaaa. Bijna goed.
Er stond een post onder je van een spammer in heel slecht Nederlands. Ik heb niets tegen jouw keuze.quote:Op maandag 19 november 2012 11:00 schreef CoExist het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Veel luister plezier met je Alessandro MS1i.
Je bedoeld denk ik eerder zware.quote:Op maandag 19 november 2012 11:10 schreef HansjeTeeuwen het volgende:
Koop de Ultrasone HFI-580.
[ afbeelding ]
De betere en goedkopere tegenhanger van de Beats. Erg goede bass, waar je wel van moet houden.
Hier kost ie 139 euro.
Sorry my bad.quote:Op maandag 19 november 2012 11:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Er stond een post onder je van een spammer in heel slecht Nederlands. Ik heb niets tegen jouw keuze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |