SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door Timwonnacott op 31-10-2012 15:17:27 ]
Jammer, je moet wel goed zoeken om een compensatie voor deze te vinden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:06 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja die gaat er uit hé. Zit er al te lang in.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:07 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Jammer, je moet wel goed zoeken om een compensatie voor deze te vinden.
-SH
Je posts ondertekenen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:07 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Jammer, je moet wel goed zoeken om een compensatie voor deze te vinden.
-SH
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je posts ondertekenen.
~Piekartz
tong80 klonen...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je posts ondertekenen.
~Piekartz
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Explain.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:20 schreef MineraalWater het volgende:
Ow netjes, Er is nu dus ook een app voor Windows 8 dat je een start knop hebt
zowel de boxed als de digital download editie....quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:32 schreef Ame_thyst het volgende:
Trainz 2012
http://www.simulatorcentr(...)nz-simulator-84.html
+
Discount Code:
PlanetAuranTS1275
=
10 dollar
Ik dacht effe aan de naam dat het een Halloween DLC was voor Train simulator.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:32 schreef Ame_thyst het volgende:
Trainz 2012
http://www.simulatorcentr(...)nz-simulator-84.html
+
Discount Code:
PlanetAuranTS1275
=
10 dollar
gief plsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:07 schreef mschol het volgende:
intressant, kom een 2de officiele licentie voor windows 7 ultimate tegen
En dan te bedenken dat 60 jaar geleden al die urkertjes visstekken hadden op de plek waar joun geboortehuis staat!quote:
Mwa, 80-70 jaar is iets accurater. In 42 waren de werkzaamheden al in volle gangquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat 60 jaar geleden al die urkertjes visstekken hadden op de plek waar joun geboortjehuis staat!
Ohja, ik zat met zuidelijk flevoland in mn hoofd als einddatum van de gehele werkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mwa, 80-70 jaar is iets accurater. In 42 waren de werkzaamheden al in volle gang
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Klopt! Al is dat natuurlijk eerder uit mijn Flevolandelijk trots.
ik snap je nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:20 schreef MineraalWater het volgende:
"Ik heb een nepnaam mn echte is bardo van banjo movies
Ja dat zei net iemand, Bardo is een dikke youtuber. En niet dik van Super vet cool man! maar Dikzak.quote:
"she smells good"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:10. Zoetermeer
Ah, Zoetje, de Tarrel van Zuid-Holland. Ooit een onschuldig dorp, totdat een conglomeraat van kwaad besloot er de slaapstad van Den Haag van te maken, met als resultaat een soort post-apocalyptische archiefkast van menselijk leed. Als steden sterven en zelfs de aasgieren het woonkadaver verlaten hebben, zien ze er uit als Zoetermeer. Nep Haag. 's-Gravenhoax. Als Zoetermeer een karakter zou zijn in een tienerhorror, zou hij als eerste sterven vanwege totaal gebrek aan vermogen om sympathie op te wekken bij de kijker. Dit, bijvoorbeeld, is wat in Zoetermeer door gaat voor een winkelcentrum. Net als de rest van de stad ziet het er uit alsof het is ontworpen door iemand in de terminale fase van syfilis. Hetgeen -cirkeltje rond- weer iets is wat je in de lokale bardancing Spetters op kan lopen van de barkrukken.
Heb me helemaal dood gelachen, die hele lijstquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:18 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)we_af_gaan.html#more
[..]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:02 schreef TJV het volgende:
AC3-spoiler, niet lezen als je niet begonnen bent.Hoe ver ben je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu sequence 5quote:
Aha. Aan het einde van sequence 3 zat ik echt "waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat"quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:11 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Aha. Aan het einde van sequence 3 zat ik echt "waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat"
Inmiddels uitgespeeld een half uurtje geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Lol dit is zo waarquote:6. Helmond
Even buiten alle cliché's, Limburg is toch wel het mooiste stukje buitenland wat we in Nederland hebben liggen. Heel Limburg? Neen, één dorpje biedt dapper weerstand tegen concepten als leefbaarheid, schoonheid en woongenot. De steenpuist van Limburg, waar dikke kromme aarsharen uit groeien met namen als Dr. Knippenbergcollege, Carolus Borromeus College en Jan van Brabant College. Het meest overbodige aan Helmond zijn de vier stations. Wie er niet woont wil er niet wezen en wie er vandaan komt is toch al reddeloos verloren. We doen iedereen een groot plezier door een keer 's nachts heel Helmond de Zuid-Willemsvaart in te bulldozeren en te laten afdrijven richting de bodem van de Noordzee.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:47 schreef drumstickNL het volgende:
[Minecraft SC #136] POEPIES user TJV blijft lapo's pakken. Zie zelfde TT ook.
Ik lag er vannacht nog wakker van.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:16 schreef TJV het volgende:
Nooit geweten dat het zo diep zat kippenvleugeltje.
[..]
omdat de pcversie een maand later komt. 360 en PS3 stonden vrijdag al op spotnet.quote:Op donderdag 1 november 2012 07:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik lag er vannacht nog wakker van.
In anders nieuws, waarom is AC3 nog niet te downloaden.
Ja weekbanquote:
Oh naja; ik ga 'm downloaden omdat ze vorig jaar en dat jaar ervoor zo naaiend waren met de pc versie door die een half jaar later uit te brengen maar die heb ik wel gekocht.quote:Op donderdag 1 november 2012 07:39 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
omdat de pcversie een maand later komt. 360 en PS3 stonden vrijdag al op spotnet.
quote:De traditionele vreugdeschoten raakten een hoogspanningskabel, die terecht kwam op een metalen deur
Aldie kan je niet vervang, Maar toch halloquote:Op donderdag 1 november 2012 08:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
Aldie is weg, ik vang het op. HALLO.
Ik zal hem eens even op mijn acc... Laat maar.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Aldie kan je niet vervang, Maar toch hallo
True true...quote:Op donderdag 1 november 2012 09:48 schreef Ame_thyst het volgende:
Aldie invloeden na ban:
-topic gaat 10x trager
-onderwerpen zijn veel te ontopic
-GTA denkt aldie te kunnen vervangen
-de sfeer is verpest
-vogelkooi heeft opnieuw zelfmoord gepleegd
en namens aldie
[ afbeelding ]
Ik denk wel meer, loat goan.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:48 schreef Ame_thyst het volgende:
Aldie invloeden na ban:
-topic gaat 10x trager
-de sfeer is verpest
en namens aldie
[ afbeelding ]
Dat plaatjequote:Op donderdag 1 november 2012 09:48 schreef Ame_thyst het volgende:
Aldie invloeden na ban:
-topic gaat 10x trager
-de sfeer is verpest
en namens aldie
[ afbeelding ]
iedereen kan dat, zo moeilijk is dat nietquote:Op donderdag 1 november 2012 10:01 schreef bobbernaut het volgende:
Gtaboii
Denken dat je aldie kan vervangen!!!
Denken dat je als gtaboii aldie kan vervangen_____!!!!
NEE. IK WIL GODVERDOMME NIET VERWANT WORDEN MET STOEREBOII.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:01 schreef bobbernaut het volgende:
Gtaboii
Denken dat je aldie kan vervangen!!!
Denken dat je als gtaboii aldie kan vervangen_____!!!!
Vroeger was ik wat leuker en gezelliger, ik heb die SC van FUT eens gebruikt maar dat was niet zo goed voor mijn humor denk ik.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:02 schreef Flodder450 het volgende:
Geef GTAboy de tijd om zich te bewijzen
Je hebt een week om jezelf te bewijzen
Hoi gtaboyquote:Op donderdag 1 november 2012 08:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
Aldie is weg, ik vang het op. HALLO.
Wilt iemand eL1g2.jpg even ergens re uploaden of dmen?quote:Op donderdag 1 november 2012 09:48 schreef Ame_thyst het volgende:
Aldie invloeden na ban:
-topic gaat 10x trager
-de sfeer is verpest
en namens aldie
[ afbeelding ]
Goed, ben niet echt aan het opletten tijdens de les maarja.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:20 schreef Mender het volgende:
[..]
zeker! Lekker aan de koffie jwz... hoe is het met jou dan?
you need to get over the humpquote:Op donderdag 1 november 2012 10:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
bobbernaut
bob
kleuter, mijn hart is ontstoken nu, godverdomme.
Hump de bump.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:22 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
you need to get over the hump
ditquote:Op donderdag 1 november 2012 10:22 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
you need to get over the hump
quote:Op donderdag 1 november 2012 10:20 schreef TJV het volgende:
Mender en jwz.![]()
![]()
Mijn wereldbeeld wat doe je
Zoals?quote:Op donderdag 1 november 2012 10:25 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik kan een aantal nummers wel waarderen!
Californication is gewoon een geniaal nummer. De clip is fantastisch en de tekst is ook fantastisch.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:29 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Eigenlijks ook de enige nummers die ik goed ken van ze
Die kan met haar dikheid de hele sky wel grey maken ja.quote:
Vooruit, ik haat nog niet op je, hou je dan op met boii? Want ik hou niet daarvan.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:30 schreef bobbernaut het volgende:
Gtaboii die haat op mij
Denken dat je aldie kan vervangen
50 tinten?quote:Op donderdag 1 november 2012 10:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die kan met haar dikheid de hele sky wel grey maken ja.
Nooit geschoten altijd mis toch?quote:Op donderdag 1 november 2012 10:30 schreef bobbernaut het volgende:
Gtaboii die haat op mij
quote:Op donderdag 1 november 2012 10:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Vooruit, ik haat nog niet op je, hou je dan op met boii? Want ik hou niet daarvan.Heb nu een ontstoken hart.
allemaal meiden op facebook die trots vertellen dat ze het hebben gekocht, hebben gelezen en het helemaal geweldig vindenquote:
bobbertje tochquote:Op donderdag 1 november 2012 10:30 schreef bobbernaut het volgende:
Gtaboii die haat op mij
Share it then.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:37 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Nou, de fok!rar zit nog wel WAT kwaliteit in, in tegenstelling tot KPD
Ik gebruik het vakerquote:Op donderdag 1 november 2012 10:20 schreef TJV het volgende:
Mender en jwz.![]()
![]()
Mijn wereldbeeld wat doe je
Maar niet zo vaakquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:39 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja je weet maar nooit met al die kloons de laatste tijd jwz
Praten over fok rar is insta ban hequote:Op donderdag 1 november 2012 10:37 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Nou, de fok!rar zit nog wel WAT kwaliteit in, in tegenstelling tot KPD
Het zijn er meer, ik heb m dacht ik maar ik ga er niet over praten doeiquote:Op donderdag 1 november 2012 10:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oh lol ik heb een fok.rar gevonden, iets van 50 plaatjes erin. Ik denk dat ik het begrijp.
Hoi bobberquote:Op donderdag 1 november 2012 10:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Praten over fok rar is insta ban he
ok gr grquote:Op donderdag 1 november 2012 10:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Het zijn er meer, ik heb m dacht ik maar ik ga er niet over praten doei
KRABBBIE!quote:
foto's van quinty staan er gelukkig NIET inquote:Op donderdag 1 november 2012 10:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Het zijn er meer, ik heb m dacht ik maar ik ga er niet over praten doei
als je dat niet kan halen, ben je eigs best wel slechtquote:Op donderdag 1 november 2012 10:45 schreef -Datdus- het volgende:
13:00 op school zijn. Fuck me right?
Same herequote:Op donderdag 1 november 2012 10:50 schreef Mordecai het volgende:
Ik begin vandaag ook om 13:00. Om 15:00 begint mijn weekend ;o
De 3 wijzen. Ownee de 3 stalkers zijn het hoorde ik net van mijn collega.quote:
Je hebt altijd mij nogquote:Op donderdag 1 november 2012 11:31 schreef drumstickNL het volgende:
IK PROBEER LEONARDO DA VINCI TE KLONEN OM BOUWPLANNEN VOOR ONZE BASIS TE MAKEN
TOT NU TOE GEEN SUCCES
caps caps caps
ok dibs op flodderquote:Op donderdag 1 november 2012 11:39 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Je hebt altijd mij nog
Ik kan wel meer dan kerken bouwen hoor
i feel u bro; dat is het harde leven he e n de mnsen maar klagen dat ze t slecht hebbenquote:Op donderdag 1 november 2012 11:49 schreef mar456 het volgende:
Ik moet van 13.50 tot 14.50 naar school![]()
Waarom doen ze niet 1 dag 2 uur ipv 2 dagen 1 uur
Als je nog een extra dikke rol papier nodig hebt om op te tekenen dan hoor ik het wel he.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:39 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Je hebt altijd mij nog
Ik kan wel meer dan kerken bouwen hoor
Oordeel zelf?quote:Op donderdag 1 november 2012 12:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mord kun jij een beetje forten bouwen dan?
go with the flowquote:Op donderdag 1 november 2012 12:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik kan totaal niet goed bouwen in Minecraft, iemand tips?
Ik bedoel, sommige huizen zien er goed afgewerkt uit, die van mijn zijn:quote:
Probeer er detail in the stoppen, door bijv. een overhangend dak te maken of het "skelet" van een huis van bijv. hout te maken terwijl de muur van wol is. En schoorstenen, dakjes bij een deur te maken, vines, torches, en shiz toe te voegen.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik bedoel, sommige huizen zien er goed afgewerkt uit, die van mijn zijn:
|-------------------------|
Gewoon zo plain.
Moet de basis er goed uitzien of enkel goed functioneren?quote:Op donderdag 1 november 2012 12:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Als je nog een extra dikke rol papier nodig hebt om op te tekenen dan hoor ik het wel he.
Mord kun jij een beetje forten bouwen dan?
Skyrim fans gezocht; dibs op het sneeuwgebied namelijk.
Ja sure; de mappen worden aardig wat groter volgens de planning dus waarom niet. Het duurt sowieso een dag of 4 voordat je elkaar kan vinden en met pech langer.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:41 schreef Timwonnacott het volgende:
Dikke beacon in het midden zodat je goed zichtbaar bent ook.
Nu doen we ipv secret gewoon een grotere map; de basis van drumpie dat gewoon een kasteel was konden we toen ook pas na 3 dagen goed zoeken pas vinden.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:43 schreef Timwonnacott het volgende:
Omdat als je het dan eenmaal heb gevonden het zo weer voorbij is. Secret is toch 2x zo baas
Je kunt hem gewoon halen mits we nether aanzetten.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:45 schreef Timwonnacott het volgende:
Overigens is die beacon nogal duur dus zonder creative wordt het hem toch niet.
Ja, die 3 skulls zijn 'rare' drops, die skeletten zelf spawnen ook niet altijd. En dan moet je de Wither nog killen, ook niet makkelijk, en dan natuurlijk 81 iron/gold/diamond/emerald/lapis of een combo.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:46 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je kunt hem gewoon halen mits we nether aanzetten.
Oh was dat serieus dan, toch hartstikke hinderlijk schapen vervoeren terwijl je aangevallen wordt? (Moet graan vastblijven houden, dus easy target en loopt sloom want die schapen schieten nooit op.)quote:Op donderdag 1 november 2012 14:47 schreef drumstickNL het volgende:
jep; daar komt dat idee met die schapen van pas.
wmb kun je die verslepen naar een 2e basis als de 1e ingenomen is.
Als je met 15 man samenwerkt wel; kunnen de admins misschien wel een bonus aan dat team geven in de vorm .. - moet ik nog even over nadenken. Dus als ze het halen he.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, die 3 skulls zijn 'rare' drops, die skeletten zelf spawnen ook niet altijd. En dan moet je de Wither nog killen, ook niet makkelijk, en dan natuurlijk 81 iron/gold/diamond/emerald/lapis of een combo.
Ik zie het niet gebeuren hoor
klopt want anti xray plugin.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, die 3 skulls zijn 'rare' drops, die skeletten zelf spawnen ook niet altijd. En dan moet je de Wither nog killen, ook niet makkelijk, en dan natuurlijk 81 iron/gold/diamond/emerald/lapis of een combo.
Ik zie het niet gebeuren hoor
Wel grappiger dan een vlag, je hebt 15 man ongeveer dus je kunt 10 laten verdedigen terwijl 5 schapen vervoeren.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Oh was dat serieus dan, toch hartstikke hinderlijk schapen vervoeren terwijl je aangevallen wordt? (Moet graan vastblijven houden, dus easy target en loopt sloom want die schapen schieten nooit op.)
Nou ja, het verzamelen is niet lastig met een team. Tis gewoon zonde van de resources, kan je beter armor/weapons van maken.quote:
Mag je wel dynamiet gebruiken dan? anders kom je nooit door de muur heenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Wel grappiger dan een vlag, je hebt 15 man ongeveer dus je kunt 10 laten verdedigen terwijl 5 schapen vervoeren.
Als we implementeren dat je niet mag graven/bouwen bij een enemy base zou je een basis vrij lang vast moeten kunnen houden.
Worden dus grote muren van massief cobble met lava binneninquote:Op donderdag 1 november 2012 14:41 schreef drumstickNL het volgende:
Goed uitzien met een functionele core waarin alles dicht bij elkaar is gezet, bijv. een kamer met alle tools e.d. erin. Rest gewoon muren en torens.
Jep.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mag je wel dynamiet gebruiken dan? anders kom je nooit door de muur heen
mobtrap makenquote:Op donderdag 1 november 2012 15:43 schreef Brum_brum het volgende:
Is er een manier om creepers te farmen voor hun buskruit? Zonder cheats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zn topicquote:
helemaal gelijk inquote:Op donderdag 1 november 2012 17:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Beter een hipster dan dat vuilniszakkenschorem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Mender op 01-11-2012 19:00:43 ]
quote:Op donderdag 1 november 2012 18:45 schreef Mender het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]jezus. Ben je aan het vertalen geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:
Bliksem bliksem boemanquote:
Wuut hij was toch modquote:Op donderdag 1 november 2012 20:19 schreef MineraalWater het volgende:
Haha Stokstaart gebanned op mFOK!
Kijk je ook XER-FEY?quote:
Er zit een railsysteem, maar alle rails die bij station keulen zat is weggehaald door kankergriefersquote:Op donderdag 1 november 2012 20:36 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik verdwaal echt op dat mfok. Geen goeie infra of bestemmingsplannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |