abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118674276
quote:
7s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:19 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ja, als je ook nog wilt roken en zuipen kun je geen auto meer betalen. Het is inderdaad geen vetpot. Je kunt er echter prima van rondkomen en dat is voldoende.
Exact.
Als het een vetpot was stopte iedereen met zijn baan. :P
pi_118674303
quote:
15s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:17 schreef Jackie-Treehorn het volgende:

[..]

:')

Voor chronisch zieken, mensen die afgekeurd zijn, ouderen en gehandicapten betaal ik met liefde belasting, maar het spekken van niet-willers, lamzakken en mensen die voor al hun persoonlijke problemen allerlei smoesjes verzinnen en altijd de oorzaak buiten zichzelf leggen daarvan mogen ze van mij per direct de uitkering stopzetten. Je gaat maar werken voor je centen.

Doen wij ook. :W
En jij kan zo achter je computertje beoordelen dat Notice niet onder één van die groepen valt? Held. :')

Overigens kan men ook tijdelijk werkloos zijn, niet altijd stroomt men zo van de ene in de andere baan. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 31 oktober 2012 @ 17:22:17 #203
104871 remlof
Europees federalist
pi_118674307
Tiemetwietert twitterde op woensdag 31-10-2012 om 17:16:39 Hoe snel kunnen we dit kabinet om zeep helpen! #zorgpremie #vvd #markrutte mafkezen word nog betaald ook door ons reageer retweet
Heerlijk al die VVD'ers die huilie-juilie doen _O-
pi_118674332
quote:
15s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:17 schreef Jackie-Treehorn het volgende:

[..]

:')

Voor chronisch zieken, mensen die afgekeurd zijn, ouderen en gehandicapten betaal ik met liefde belasting, maar het spekken van niet-willers, lamzakken en mensen die voor al hun persoonlijke problemen allerlei smoesjes verzinnen en altijd de oorzaak buiten zichzelf leggen daarvan mogen ze van mij per direct de uitkering stopzetten. Je gaat maar werken voor je centen.

Doen wij ook. :W
Huh?

Ik ben chronisch ziek maar ik kan en wil niet de hele dag thuiszitten,vandaar dat ik ik vrijwilligerswerk doe,hoeveel moeite me dat ook kost.Jammer dat bijna alle reacties hierop neerkijken.

Don't judge if you don't have a clue.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 17:23:19 #205
104871 remlof
Europees federalist
pi_118674351
quote:

[..]

Ja, als je ook nog wilt roken en zuipen kun je geen auto meer betalen. Het is inderdaad geen vetpot. Je kunt er echter prima van rondkomen en dat is voldoende.
Als je zuipt mag je toch geen auto rijden :P
pi_118674357
Hahahaha

Ik heb zelf VVD gestemd ;(
Beetje 't idee van de minst slechte partij imo
And then the one day you find, ten years have got behind you
No one told you when to run, you missed the starting gun
pi_118674366
quote:

[..]

Je hebt last van je oogkleppen en je vooroordelen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 31 oktober 2012 @ 17:24:10 #208
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_118674381
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

En jij kan zo achter je computertje beoordelen dat Notice niet onder één van die groepen valt? Held. :')

Overigens kan men ook tijdelijk werkloos zijn, niet altijd stroomt men zo van de ene in de andere baan. :)
Als je in de bijstand zit ben je niet "tijdelijk" werkloos, dan had je nl. een WW uitkering gehad.
En ja; dat klinkt hard, maar ik zit ook niet heel de week op mijn krent om af en toe - als ik zin heb - wat te doen.

Als je vrijwilligerswerk doet kun je ook betaald werk doen.
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_118674383
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

pi_118674404
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:24 schreef Jackie-Treehorn het volgende:

[..]

Als je in de bijstand zit ben je niet "tijdelijk" werkloos, dan had je nl. een WW uitkering gehad.
En als je vrijwilligerswerk kunt doen, dan kun je ook betaald werk doen.

En ja; dat klinkt hard, maar ik zit ook niet heel de week op mijn krent om af en toe - als ik zin heb - wat vrijwilligerswerk te doen.
No clue at all,ga lekker tuinieren ofzo
pi_118674407
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:24 schreef Jackie-Treehorn het volgende:

[..]

En als je vrijwilligerswerk kunt doen, dan kun je ook betaald werk doen.

En ja; dat klinkt hard, maar ik zit ook niet heel de week op mijn krent om af en toe - als ik zin heb - wat vrijwilligerswerk te doen.
Nee hoor, de WW kan ook ophouden na 3 maanden, of men kan ook gewerkt hebben en geen recht hebben op WW doordat men een te korte arbeidsgeschiedenis kent bijvoorbeeld.

Verder zit er een kern van waarheid in je standpunt mbt vrijwilligerswerk en het verrichten van betaald werk, maar het is wel iets te kort door de bocht, aangezien vrijwilligerswerk gebeurd op basis van vrijblijvendheid en men dus geen last heeft van een evt arbeidshandicap want het is dan niet erg indien men een keer afhaakt of niet volledig kan participeren. Bij een betaalde baan werpt dit al belemmeringen op.
pi_118674414
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:24 schreef notitice het volgende:

[..]

Ik vind je zielig hoor. :)
pi_118674506
quote:
10s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:25 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik vind je zielig hoor. :)
Dat gevoel is wederzijds.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 17:28:03 #214
367642 Jackie-Treehorn
pi_118674517
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:24 schreef notitice het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft al 20 jaar een mild progressieve vorm van MS en werkt 20 uur per week bij een verzekeringsmaatschappij waar ze, in goed overleg, heel goed aan de slag kan met haar ziekte en beperkingen. Niet eens omdat ze het geld nodig heeft, want dat is gelukkig niet zo, maar gewoon omdat ze te trots is om haar hand op te houden en omdat ze waarde hecht aan deelname in het arbeidsproces, persoonlijke ontwikkeling, contacten enz. enz.

Ik heb wel degelijk een clue. Het is gewoon niet zo leuk om te horen dat je een lamzak bent als je uit 1986 komt en je in de bijstand zit.
Refill?
pi_118674534
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:27 schreef notitice het volgende:

[..]

Dat gevoel is wederzijds.
Oh, was ik hier ook aan het huilen dat ik het allemaal niet kan bolwerken? ;(
  woensdag 31 oktober 2012 @ 17:29:23 #216
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_118674554
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Je hebt last van je oogkleppen en je vooroordelen.
Was het maar zo'n feest.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 17:30:38 #217
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_118674592
quote:
13s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:28 schreef Jackie-Treehorn het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft al 20 jaar een mild progressieve vorm van MS en werkt 20 uur per week bij een verzekeringsmaatschappij waar ze, in goed overleg, heel goed aan de slag kan met haar ziekte en beperkingen. Niet eens omdat ze het geld nodig heeft, want dat is gelukkig niet zo, maar gewoon omdat ze te trots is om haar hand op te houden en omdat ze waarde hecht aan deelname in het arbeidsproces, persoonlijke ontwikkeling, contacten enz. enz.

Ik heb wel degelijk een clue. Het is gewoon niet zo leuk om te horen dat je een lamzak bent als je uit 1986 komt en je in de bijstand zit.
Elk bedrijf neemt natuurlijk mensen met een beperking aan. Uiteraard is al het werk geschikt voor mensen met een beperking. Man man man, ga toch een eind heen met je voorbeeld.
pi_118674636
quote:

[..]

Ongelooflijk dit...jammer dat je oordeelt over iets waar je geen enkel idee van hebt,duidelijk.
pi_118674645
quote:

[..]

Want de mogelijkheden van je moeder staan symbool voor iedereen met - insert aandoening - ? Ook dat is natuurlijk weer een beetje te kort door de bocht.

Al is blijven participeren in de samenleving uiteraard wel van groot belang.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 17:32:32 #220
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_118674651
Gewoon minstens 100k per jaar opstrijken, dan heb je nergens last van
  woensdag 31 oktober 2012 @ 17:32:57 #221
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_118674661
Dit is een zuur SP-topic geworden. Gelukkig dat ze niet regeren.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 17:34:04 #222
367642 Jackie-Treehorn
pi_118674695
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:30 schreef betyar het volgende:

[..]

Elk bedrijf neemt natuurlijk mensen met een beperking aan. Uiteraard is al het werk geschikt voor mensen met een beperking. Man man man, ga toch een eind heen met je voorbeeld.
Dan ga je toch een opleiding doen? In de bijstand heb je tijd zat. Ondertussen kun je misschien onbetaald werk verrichten in de betreffende sector. Er zijn genoeg sectoren geschikt voor onbetaald werk voor mensen met een beperking en zo doe je ondertussen ook werkervaring op.

Het probleem van mensen in de bijstand is dat ze veek teveel denken in rechten, problemen en onmogelijkheden en veel te weinig in uitdagingen, kansen en plichten.

Klagen en janken, dat is makkelijker dan je realiseren dat je zelf verantwoordelijk bent voor je eigen leven en niemand anders.
Refill?
  woensdag 31 oktober 2012 @ 17:34:17 #223
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_118674708
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:32 schreef notitice het volgende:

[..]

Ongelooflijk dit...jammer dat je oordeelt over iets waar je geen enkel idee van hebt,duidelijk.
Voel je vooral geroepen om iets constructievers bij te dragen dan enkel "ongelooflijk" en "geen idee".
pi_118674759
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

Oh, was ik hier ook aan het huilen dat ik het allemaal niet kan bolwerken? ;(
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus niet op jou specifiek gericht. Maar over huilen gesproken; ik zie alleen maar VVDers die lopen te klagen dat ze wellicht in de toekomst een paar honderd euro meer kwijt zijn met hun riante inkomen.

Maar als je rond moet komen van een schamele uitkering dan moet je niet klagen, en dan moet je daar opeens eenvoudig van kunnen rondkomen?

Natuurlijk mogen mensen blij zijn dat er sociale voorzieningen bestaan in Nederland die worden opgebracht door alle mensen die iedere dag weer hard werken, maar de arrogantie / decadentie, het verwrongen wereldbeeld, en het neerbuigende toontje tov mensen die het (tijdelijk) wat minder hebben getroffen, en hier meestal niet eens zelf wat aan kunnen doen (door ziekte of handicap bijvoorbeeld), staat mij erg tegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tomatenboer op 31-10-2012 18:35:50 ]
pi_118674826
quote:
13s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:34 schreef Jackie-Treehorn het volgende:

[..]

Dan ga je toch een opleiding doen? In de bijstand heb je tijd zat. Ondertussen kun je misschien onbetaald werk verrichten in de betreffende sector. Er zijn genoeg sectoren geschikt voor onbetaald werk voor mensen met een beperking en zo doe je ondertussen ook werkervaring op.

Het probleem van mensen in de bijstand is dat ze veek teveel denken in rechten, problemen en onmogelijkheden en veel te weinig in uitdagingen, kansen en plichten.

Klagen en janken, dat is makkelijker dan je realiseren dat je zelf verantwoordelijk bent voor je eigen leven en niemand anders.
Ook dat is altijd makkelijk roepen voor mensen die altijd alles voor de wind is gegaan en nooit enige tegenslag heeft gekend. Dan heb je inderdaad de "kansen" voor het grijpen.

Waarmee ik niet wil zeggen dat mensen met een uitkering geen eigen verantwoordelijkheid zouden hebben en meer durf ten toon zouden mogen spreiden, een opleiding is helemaal geen slecht plan bijvoorbeeld, al moet die ook gefinancierd worden natuurlijk, en garanties heb je daarna ook niet.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 17:40:22 #226
312023 Klondike_Kat
Heeft een miljoenenbedrijf
pi_118674924
Wij pakken alles af van jullie rijke tattas. Deal with it.
My Mama used to tell me if u can't find somethin to live for, you best find somethin to die for
pi_118675097
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:37 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ook dat is altijd makkelijk roepen voor mensen die altijd alles voor de wind is gegaan en nooit enige tegenslag heeft gekend. Dan heb je inderdaad de "kansen" voor het grijpen.

Waarmee ik niet wil zeggen dat mensen met een uitkering geen eigen verantwoordelijkheid zouden hebben en meer durf ten toon zouden mogen spreiden, een opleiding is helemaal geen slecht plan bijvoorbeeld, al moet die ook gefinancierd worden natuurlijk, en garanties heb je daarna ook niet.
Iedereen hier in Nederland heeft de kans of de kans gehad om te studeren
-XOXO-
pi_118675118
quote:

[..]

Omdat jouw dikke moeder het kan, kan iedereen het? :') godverdomme.
pi_118675139
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:44 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Iedereen hier in Nederland heeft de kans of de kans gehad om te studeren
Klopt. Maar dat creeërt nog geen gelijk speelveld voor iedereen.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 17:46:43 #230
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_118675182
quote:
13s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:34 schreef Jackie-Treehorn het volgende:

[..]

Dan ga je toch een opleiding doen? In de bijstand heb je tijd zat.
En wie betaalt die opleiding? Zij zelf? Waarvan?
Mensen met een beperking kunnen ook zomaar aan een opleiding beginnen en die ook daadwerkelijk afmaken.....

quote:
Ondertussen kun je misschien onbetaald werk verrichten in de betreffende sector. Er zijn genoeg sectoren geschikt voor onbetaald werk voor mensen met een beperking en zo doe je ondertussen ook werkervaring op.
Vrijwilligerswerk? Of wil je bedrijven gaan subsidiëren met gratis arbeidskrachten, Dezelfde bedrijven die janken dat de overheid niet met hun moet bemoeien?

quote:
Het probleem van mensen die andere mensen veroordelen zonder de achtergrond te kennen is een groter probleem dan een mens die in de put zit en daar niet mee ruit kan komen.

quote:
Als je zo'n samenleving wenst neem je dan ook de gevolgen daarvan?
  woensdag 31 oktober 2012 @ 17:47:19 #231
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_118675198
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:45 schreef Chai het volgende:

[..]

Omdat jouw dikke moeder het kan, kan iedereen het? :') godverdomme.
Ik moest lachen, sorry.
pi_118676351
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:40 schreef Klondike_Kat het volgende:
Wij pakken alles af van jullie rijke tattas. Deal with it.
Wie zijn 'wij' ?
pi_118676511
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:35 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus niet op jouw specifiek gericht. Maar over huilen gesproken; ik zie alleen maar VVDers die lopen te klagen dat ze wellicht in de toekomst een paar honderd euro meer kwijt zijn met hun riante inkomen.
Mijn reacties zijn nergens klagend geweest over inleveren, ik verdien zelf niet meer dan modaal.
Wel zet ik mijn vraagtekens bij de weg die we inslaan.
Dat lijkt me niet de juiste weg. :)
pi_118676682
quote:
99s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 14:55 schreef Yi-Long het volgende:
BTW, de zorg, huisvesting, en waarschijnlijk ook het onderwijs, lijkt me in Cuba een stuk beter geregeld dan hier in NL.
De tering. Wat is er mis met jou :') _______!
pi_118677077

[ Bericht 100% gewijzigd door Voorschrift op 31-10-2012 18:59:33 (doe maar niet, voor de smaak.) ]
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 31 oktober 2012 @ 19:09:24 #236
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_118678032
Werken is voor de dommen joh!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 19:28:12 #237
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_118678899
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 18:30 schreef Murdera het volgende:

[..]

Mijn reacties zijn nergens klagend geweest over inleveren, ik verdien zelf niet meer dan modaal.
Wel zet ik mijn vraagtekens bij de weg die we inslaan.
Dat lijkt me niet de juiste weg. :)
PvdA gestemd?
  woensdag 31 oktober 2012 @ 20:53:38 #238
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118683756
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 18:34 schreef IkBenSjoerd het volgende:

[..]

De tering. Wat is er mis met jou :') _______!
Blijkbaar ben ik het resultaat van het matige Nederlandse onderwijssysteem.
pi_118685247
Als PVV-er kan ik zeggen dat Wilders gelijk heeft gehad toen hij zei dat als je Rutte om drie uur 's nachts wakker maakte, hij als eerste zou vragen "Waar kan ik tekenen om geld te geven aan de EU?"

En nu blijkt Rutte inderdaad een vieze vuile linkse landverrader te zijn.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_118687369
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als PVV-er kan ik zeggen dat Wilders gelijk heeft gehad toen hij zei dat als je Rutte om drie uur 's nachts wakker maakte, hij als eerste zou vragen "Waar kan ik tekenen om geld te geven aan de EU?"

Nog denken in landen anno 2012 :') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 21:57:24 #241
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_118687372
quote:

Nee hoor, Rutte heeft compromissen gesloten met de PVDA. Aangezien op de laatste ook heel veel mensen hebben gestemd, weet je nog :)
Leef en Laten Leven
pi_118688526
quote:
_O-
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:31 schreef Klondike_Kat het volgende:

[..]

Zo is het. De meeste VVD'ers hebben nooit te hoeven struggelen om rond te komen, werken niet voor een minimumloon en kijken vaak neer op de minder bedeelden in dit land. Het is gewoon tijd dat alles eerlijk verdeeld wordt en dat de rekening eens voor de graaiers zelf is.
Want mensen die wat meer verdienen hebben hier geen recht op? Die hebben hier voor geknokt, gewerkt. Ze verdienen niet voor niets meer dan een ander. Wat een onzin om alles eerlijk te verdelen, dan is er toch totaal geen motivatie meer om veel te gaan verdienen.
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:35 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Die mensen mogen niet genieten van hun hard verdiende geld?
Ik kan er zo niet tegen als mensen gaan zeiken om dingen die andere zich wel kunnen veroorloven :r
Inderdaad. Alsof ze voor niets zo hard werken en dat hebben bereikt. "Ja, lever maar weer in aan de armen, wel zo eerlijk". :') Wat een onzin.
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:42 schreef notitice het volgende:

[..]

Lol,jij begrijpt het echt niet.
Ga maar eens een paar jaar met mijn inkomen zitten.

Zeker mogen mensen genieten van hun zuurverdiende geld,maar ga nu niet zielig doen over een paar honderd euro extra per maand als je er al zoveel hebt.
Zelfs als iemand met 75 k bijna 500 euro per maand moet geven aan de zorg houdt diegene alsnog ergens rond de 2500-4000 euro per maand over.
Dat is geeneens te vergelijken met een inkomen onder de 1000 euro.

Ik heb een hekel aan mensen die alleen maar aan zichzelf denken,en zielig beginnen te doen als ze erachter komen dat ze met nog meer mensen in Nederland wonen die niet allemaal elk jaar minstens 1 keer op vakantie kunnen.
Oh, wat dacht je van deze situatie: Pa, ma, 5 kinderen ..? Dat loopt hard op met de kosten als ik zo die plannen lees met de inkomens vanaf 75K. Jij bent onredelijk, waarom zou iemand die hard heeft gewerkt en nu een hoog inkomen heeft alles maar weggeven aan een pauper. Iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen daden.
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:08 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Droom lekker verder. Nogal een vertekend wereldbeeld heb jij schijnbaar.

Er zullen ongetwijfeld uitkeringstrekkers zijn die van dat geld kunnen autorijden of zelfs kunnen sparen, maar dat is echt geen gemeengoed. Denk eens realistisch man. :')

Een beetje huurwoning kost al gauw 300 euro per maand (en na huurtoeslag netto zo'n 200 euro), zorgverzekering eraf, diverse andere verzekeringen, gas, water en licht, eten en drinken, nee de gemiddelde Bijstandsgerechtigde houdt echt niets over hoor.
Wel eens de gemiddelde uitkeringtrekker gezien? :') Overal een grote flatscreen, dure gadgets en vakanties alsof ze miljonair zijn. Wat klopt er niet.
pi_118689275
Die twitteraars :') Waarom? :'(
pi_118689929
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:16 schreef .FuckFace. het volgende:

Wel eens de gemiddelde uitkeringtrekker gezien? :') Overal een grote flatscreen, dure gadgets en vakanties alsof ze miljonair zijn. Wat klopt er niet.
Jouw beeld van uitkeringstrekkers. :')

Ik ontken overigens niet dat er uitkeringstrekkers bestaan met een smartphone en flatscreens etc. maar het meest waarschijnlijke is dat zij deze apparatuur voordat zij in de Bijstand belandden al in hun bezit hadden natuurlijk.

Maar in stereotyperingen denken is leuker (en makkelijker), ik snap dat wel. :P
pi_118690120
Werken is voor arbeiders.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 31 oktober 2012 @ 23:38:19 #246
165633 eriksd
The grand facade...
pi_118692622
quote:

Henkie! Misschien had Geert er dan niet uit moeten stappen?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_118693460
Ik ben geen VVD-er. Maar volgens mij is er niets te lachen.
  donderdag 1 november 2012 @ 00:47:50 #248
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118693476
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:53 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Nee hoor PVV gestemd, ik had dit wel zien aankomen
:') !
pi_118693558
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 00:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben geen VVD-er. Maar volgens mij is er niets te lachen.
Vreemde vorm van humor inderdaad :+
  donderdag 1 november 2012 @ 01:00:08 #250
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_118693648
Was Nederland nog maar een absolute monarchie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')