Dat soort posts verdienen enkel dit soort reacties.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Altijd dezelfde mensen met dezelfde reacties.![]()
![]()
Geen idee, weet ik veel hoe ze leven.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:06 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat moet een uitkeringstrekker met een auto? Naar het cafe rijden?
Hij heeft wel een punt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:49 schreef Friek_ het volgende:
twitter:WesselKievit twitterde op woensdag 31-10-2012 om 13:45:09VVD stemmen, PVDA krijgen! Nooit meer VVD stemmen in ieder geval, stelletje hyena's! reageer retweet
Droom lekker verder. Nogal een vertekend wereldbeeld heb jij schijnbaar.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:04 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als student jarenlang gedaan. Geen enkel probleem. En aangezien een steuntrekker geen collegegeld betaalt houdt die nog een paar duizend euro per jaar over. Lekker op vakantie naar de andere kant van de wereld op kosten van de werkende burger.
Vraag het de Tokkies.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:06 schreef Nobu het volgende:
Dat kost dan ook geen drol. Als je tenminste tevreden bent zatte russen en tieners die enkel het woord kut en kanker kennen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezien het volk wat op vakantie gaat rond de mediterraan zou ik niet zeggen een wereldreis, maar een reis sowieso wel.
Wellicht van belang om indien nodig een baan aan de andere kant van het land te accepteren. Dat schijnt tegenwoordig ook verplicht te worden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:06 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Droom lekker verder. Nogal een vertekend wereldbeeld heb jij schijnbaar.
Er zullen ongetwijfeld uitkeringstrekkers zijn die van dat geld kunnen autorijden of zelfs kunnen sparen, maar dat is echt geen gemeengoed. Denk eens realistisch man.
Een beetje huurwoning kost al gauw 300 euro per maand (en na huurtoeslag netto zo'n 200 euro), zorgverzekering eraf, diverse andere verzekeringen, gas, water en licht, eten en drinken, nee de gemiddelde Bijstandsgerechtigde houdt echt niets over hoor.
Dus na je huur heb je 490 per maand over? 20 euro zorgverzekering, reken nog eens 100 euro per maand voor gas water licht en andere verzekeringen, kun je voor 370 euro eten. Lachend.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Droom lekker verder. Nogal een vertekend wereldbeeld heb jij schijnbaar.
Er zullen ongetwijfeld uitkeringstrekkers zijn die van dat geld kunnen autorijden of zelfs kunnen sparen, maar dat is echt geen gemeengoed. Denk eens realistisch man.
Een beetje huurwoning kost al gauw 300 euro per maand (en na huurtoeslag netto zo'n 200 euro), zorgverzekering eraf, diverse andere verzekeringen, gas, water en licht, eten en drinken, nee de gemiddelde Bijstandsgerechtigde houdt echt niets over hoor.
Het is gestoord dat iemand die hard gewerkt heeft, de juiste beslissingen op de juiste momenten heeft genomen en het lef heeft om te ondernemen gestraft wordt voor zijn succes.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:42 schreef notitice het volgende:
[..]
Lol,jij begrijpt het echt niet.
Ga maar eens een paar jaar met mijn inkomen zitten.
Zeker mogen mensen genieten van hun zuurverdiende geld,maar ga nu niet zielig doen over een paar honderd euro extra per maand als je er al zoveel hebt.
Zelfs als iemand met 75 k bijna 500 euro per maand moet geven aan de zorg houdt diegene alsnog ergens rond de 2500-4000 euro per maand over.
Dat is geeneens te vergelijken met een inkomen onder de 1000 euro.
Ik heb een hekel aan mensen die alleen maar aan zichzelf denken,en zielig beginnen te doen als ze erachter komen dat ze met nog meer mensen in Nederland wonen die niet allemaal elk jaar minstens 1 keer op vakantie kunnen.
Beweer je nou serieus dat steuntrekkers geen auto rijden? Denk je dat ik vanaf de andere kant van de wereld zit te posten ofzo? Neem een ander in de maling. Dit is volstrekte onzin, en dat weet je.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet dat een Bijstandsgerechtigde een auto kan betalen, maar om even in je droomwereld mee te gaan.
Ik zei al dat er best mensen zullen zijn die het voor elkaar krijgen, maar dat dit echt geen gemeengoed is voor een Bijstandsgerechtigde. Wat wil je ook voor 690 euro per maand.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:14 schreef Nobu het volgende:
[..]
Beweer je nou serieus dat steuntrekkers geen auto rijden? Denk je dat ik vanaf de andere kant van de wereld zit te posten ofzo? Neem een ander in de maling. Dit is volstrekte onzin, en dat weet je.
quote:
Als je er wat bijklust moet het wel mogelijk zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zei al dat er best mensen zullen zijn die het voor elkaar krijgen, maar dat dit echt geen gemeengoed is voor een Bijstandsgerechtigde. Wat wil je ook voor 690 euro per maand.
Ja, als je ook nog wilt roken en zuipen kun je geen auto meer betalen. Het is inderdaad geen vetpot. Je kunt er echter prima van rondkomen en dat is voldoende.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zei al dat er best mensen zullen zijn die het voor elkaar krijgen, maar dat dit echt geen gemeengoed is voor een Bijstandsgerechtigde. Wat wil je ook voor 690 euro per maand.
Vrijwillig in de bijstand.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:19 schreef Murdera het volgende:
Ik heb een vermoeden wat dan het probleem is.
100 euro voor gas, water en licht is wel optimistisch, en je vergeet andere verzekeringen zoals een WA en inboedelverzekering (volgens mij verplicht?), je vergeet verder ook een telefoon / internetabonnement (ook praktisch voor sollicitatie-activiteiten), en niet maandelijks maar een paar keer per jaar wat geld om nieuwe (of tweedehandse) kleding en schoenen aan te schaffen, daarnaast betalen uitkeringsgerechtigden ook gewoon afvalstoffenheffing (de vrijstelling van het betalen voor gemeentelijke heffingen kennen lang niet alle gemeenten), en zo ben ik vast nog een aantal dingen vergeten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus na je huur heb je 490 per maand over? 20 euro zorgverzekering, reken nog eens 100 euro per maand voor gas water licht en andere verzekeringen, kun je voor 370 euro eten. Lachend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |