Zelfs Pechtold (en dat zegt watquote:Op donderdag 1 november 2012 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eigenlijk lachen de mensen die hier zo'n lol hebben zichzelf uit. Dat is het ironische.
Vooral dat idd.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zelfs Pechtold (en dat zegt wat) zei gisteren in het debat dat het geen goed idee is alle midden- en hoge inkomens tegen je te krijgen. Maar goed, wie 't laatst lacht denk ik dan maar. Als er al zoiets was als een gun-factor is die nou al wel helemaal weg, zeker wanneer de minima des lands er zo vrolijk onder zijn en de eerder genoemde groepen domweg uitlacht.
En als je op de bank zit te niksen dag-in dag-uit en geen moeite doet om werk te vinden ga je er 80 euro op vooruit per maand, eerlijk inderdaad. En dat (mede) door een partij die uitkeringstrekkers wou aanpakken, dit klinkt mij meer in de oren als een beloning dan een aanpak.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:49 schreef Roellie80 het volgende:
bij een inkomen van ¤35.000 ga je ¤68 per jaar meer betalen voor de zorg. Poeh wat een spanning...
Ook genoeg mensen die er per maand 350e op achteruit gaan.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:49 schreef Roellie80 het volgende:
bij een inkomen van ¤35.000 ga je ¤68 per jaar meer betalen voor de zorg. Poeh wat een spanning...
De minima des lands hebben de laatste 10 jaar al belachelijk veel moeten inleveren, en telkens zagen ze weer dat VVD en CDA de hogere inkomens in bescherming namen terwijl er geroepen werd dat 'iedereen zou moeten gaan inleveren'.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zelfs Pechtold (en dat zegt wat) zei gisteren in het debat dat het geen goed idee is alle midden- en hoge inkomens tegen je te krijgen. Maar goed, wie 't laatst lacht denk ik dan maar. Als er al zoiets was als een gun-factor is die nou al wel helemaal weg, zeker wanneer de minima des lands er zo vrolijk onder zijn en de eerder genoemde groepen domweg uitlacht.
Van mij mogen ze die ¤80 hebben. Wanneer ze daarmee normaal kunnen leven so-be-it. Gelukkig heeft deze formatie elkaar wel een aantal dingen gegund. Waar andere mensen dat blijkbaar niet doen.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En als je op de bank zit te niksen dag-in dag-uit en geen moeite doet om werk te vinden ga je er 80 euro op vooruit, eerlijk inderdaad.
Als ik ze die 80 piek per maand had gegund ten koste van mijn inkomen dan had ik wel SP gestemd.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:54 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze die ¤80 hebben. Wanneer ze daarmee normaal kunnen leven so-be-it. Gelukkig heeft deze formatie elkaar wel een aantal dingen gegund. Waar andere mensen dat blijkbaar niet doen.
Wat kan jou die 8 tientjes op 35000 schelen zeg, wat een gelul
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:55 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat terwijl de VVD'ers degenen zijn die financieren waar de 'lachers' van moeten leven.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het lachen is ook zeker niet om dit rampbeleid, want dat is gewoon slecht. Hier komen we echt de crisis niet mee uit. Sterker nog, ik denk dat we er voorlopig nog wel in blijven zitten, i.t.t. omringende landen. Het lachen gaat meer over al die VVD'ers die nu lopen te janken, terwijl de VVD al jaren aan afbraakbeleid doet, en die kiezers dit hadden kunnen verwachten.
Niets meer aan toe te voegen. Maar iedereen hier vergeet, dat de studenten alsnog het hardst worden getroffen. Geen studiefinanciering meer en geen OV-jaarkaart meer.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De minima des lands hebben de laatste 10 jaar al belachelijk veel moeten inleveren, en telkens zagen ze weer dat VVD en CDA de hogere inkomens in bescherming namen terwijl er geroepen werd dat 'iedereen zou moeten gaan inleveren'.
Nu zagen ze weer mensen stemmen op de VVD, en die mensen krijgen nu het deksel op de neus omdat ze nu een keertje zelf moeten inleveren, ipv dat het weer helemaal op de minima wordt afgeschoven.
Het lachen is ook zeker niet om dit rampbeleid, want dat is gewoon slecht. Hier komen we echt de crisis niet mee uit. Sterker nog, ik denk dat we er voorlopig nog wel in blijven zitten, i.t.t. omringende landen. Het lachen gaat meer over al die VVD'ers die nu lopen te janken, terwijl de VVD al jaren aan afbraakbeleid doet, en die kiezers dit hadden kunnen verwachten.
Ja inderdaad. Daardoor zit er een korting op de arbeidskorting en hoef je 5% minder inkomstenbelasting te betalen.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ook genoeg mensen die er per maand 350e op achteruit gaan.
....volgens mij zitten we in Nederland ook met woningschaarste en torenhoge huren en koopprijzen omdat de bestaande huizenbezitters massaal profiteren van een idioot doorgeschoten HRA-regeling waar dus het hele land voor moet bloeden...quote:Op donderdag 1 november 2012 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat terwijl de VVD'ers degenen zijn die financieren waar de 'lachers' van moeten leven.
Enige bescheidenheid zou sieren.
Maw, die mensen betaalden naar verhouding al heel veel aan de zorg. Maar kom aan het grote geld en er wordt getoeterd dat het zeker niet eerlijk is!quote:Op donderdag 1 november 2012 12:49 schreef Roellie80 het volgende:
Spijker op zijn kop.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De minima des lands hebben de laatste 10 jaar al belachelijk veel moeten inleveren, en telkens zagen ze weer dat VVD en CDA de hogere inkomens in bescherming namen terwijl er geroepen werd dat 'iedereen zou moeten gaan inleveren'.
Nu zagen ze weer mensen stemmen op de VVD, en die mensen krijgen nu het deksel op de neus omdat ze nu een keertje zelf moeten inleveren, ipv dat het weer helemaal op de minima wordt afgeschoven.
Die hebben toch allang hun schapen op het droge.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:44 schreef tralalala het volgende:
De babyboom VVD'ers lachen in hun vuistje.
Dit vind ik dus het hele punt..twitter:appeltjeeitje1 twitterde op donderdag 01-11-2012 om 15:58:28@AnasCortezReina Ja als het geteisem moet betalen beginnen ze van hoog tot laag te huilen, toen als de minima werd gepakt hoorde ze je niet reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |