Naam?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:00 schreef CatsInTheWell het volgende:
Lekker lekker, die nieuwe live-plaat.
Erg fijnquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:23 schreef Leonos het volgende:
The White Stripes - Under Great White Northern Lights (2010) dus
Loopt nog stroef daar inderdaad... Hopelijk gaan we ze snel weer touren en uiteraard naar Nederlandquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Erg fijn.
Maar echt nieuw materiaal is het nog steeds het wachten op.
ik kwam rond een uur of 1 binnen, en het was erg rustig.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:08 schreef ranja het volgende:
Daar had je gister een punt mee kunnen verdienen in trivia
Gaaf hoor. Was het druk in de winkel? Ik heb 'm al op lp (oude versie, zwart vinyl) anders was ik ook wel langsgelopen.
Ja, ik dusquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:39 schreef ranja het volgende:
Ik vraag me af hoeveel van de mensen die in de rij stonden er in de winkel achter kwamen dat je er niet kan pinnen
Dat heb ik ook... ergens is het niet onverwacht. Bovendien worden ze toch niet weer zo goed als op de eerste 3 albums, denk dat de koek wel op is nu.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef tim. het volgende:
Ik weet nog niet of ik dit goed of slecht nieuws vind.
Heerlijk om zo'n post terug te lezenquote:Op woensdag 12 maart 2003 20:03 schreef Beregd het volgende:
Wat zie ik daarjuist met mijn lodder oog in de humo. de nieuwe singel is uit ("seven nations army"). Heeft er iemand het nummer al gehoord?
Ik zie juist dat ze het sebiet op studio brussel gaan draaien
Dit moet een van de eerste topics zijn waar ik ooit gepost heb. Inerdaad leuk om terug te lezen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Heerlijk om zo'n post terug te lezen
Vorig jaar helemaal gemist op Lowlandsquote:The White Stripes hebben vijf albums
gemaakt,waaronder één met de titel De
Stijl,vernoemd naar de Nederlandse
kunststroming.Ze wonnen vijf Grammy's
en één Brit-award.Vorig jaar stond de
band op Lowlands.
zo logisch vind ik het allemaal niet, ze maakten steeds albums die niet leken op hun vorige en die zeker beter waren dan die van de gemiddelde rockband.quote:
http://pitchfork.com/news(...)olling-record-store/quote:Two years ago, Jack White launched Third Man Records, his Nashville record label and store. And now the store has expanded beyond Nashville with a vehicle that will travel around peddling Third Man's wares.
The Third Man Rolling Record Store will carry all sorts of limited edition Third Man vinyl releases, as well as exclusive Third Man Rolling Record Store t-shirts, tote bags, and other pieces of swag, including "drinking accessories," according to a press release. The truck also features two turntables and a microphone, so guest DJs can spin records inside the store, and a fancy sound system, so that bands can plug in and play outside. Jack White himself teamed up with an auto custom shop to design all the styling, and you can see the vehicle looking full badass in the video below.
The Rolling Record Store will debut in Austin during SXSW, March 16-20, where it'll host musical performances, guest DJs, and special appearances, and you'll be able to buy exclusive records, including four different pieces of tri-color vinyl. After that, the truck will travel to various other shows and festivals.
Om hier nog even op terug te komen: Heb al verschillende keren gehoord dat mensen de eerste single, Love Interruption, niet geweldig vonden maar het album toch erg vet. Dus er is hoopquote:Op maandag 16 april 2012 08:13 schreef ranja het volgende:
Hm, die laatste soort weet ik niet of ik daar op zit te wachten. Heb de 2 singles gehoord, die eerste vond ik maar matig....
Uw wensen worden vervuld, hij staat nu op de luisterpaalquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:42 schreef ranja het volgende:
Oh, ik heb geen itunes. Hopelijk komt-ie op de luisterpaal en/of spotify.
Gaat ie Lucky Fonz en de jongste Hank Williams achterna?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:34 schreef Arn0 het volgende:
Weet niet of je het wist, maar je kan het hele album gratis en legaal streamen in iTunes:
http://jackwhiteiii.com/
Nu wel uitverkocht.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:17 schreef Felixa het volgende:
Zou Jack de HMH nog vol krijgen?
Het is nog niet uitverkocht tot op heden.
Ik vond het retestrak tot de 5 minuten break na een uur. Toen was de scherpte eraf, ze herpakte zichzelf wel enigzins maar het niveau van het eerste uur werd niet meer gehaald.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:11 schreef Felixa het volgende:
Ik weet het niet zo goed.
Sowieso had ik liever de mannenband gezien i.p.v. de vrouwenband.
Vond het af en toe wat rommelig overkomen (bijv. Seven Nation Army).
De momenten waarop Jack zelf helemaal losging op zijn gitaar waren wel fantastisch.
Mhuwhahaha, tijd voor een nieuw topic. Een Jack White topic!quote:Dit topic sluit automatisch over 1 post.
» Er is al 643 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |