Dit heeft dus vrij weinig met IF te maken he.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben stom als ik zeg dat er alternatieve routes in gebruik genomen worden bij een gebrek aan energierijke stofjes.![]()
Misschien moet jij eens naar de dokter gaan en vragen of ze jou een balzak met ballen willen aannaaien. LIF is echt een huillie bende bij elkaar.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:27 schreef Mirjam het volgende:
Kap nou eens met da bitchen, ik blijf het niet vragen.
Je hebt het over vasten.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit heeft dus vrij weinig met IF te maken he.
ach welnee. Dat bitchen gebeurt gewoon niet hier, klaar.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit heeft dus vrij weinig met IF te maken he.
[..]
Misschien moet jij eens naar de dokter gaan en vragen of ze jou een balzak met ballen willen aannaaien. LIF is echt een huillie bende bij elkaar.
Ben ik in principe wel met je eensquote:Op donderdag 1 november 2012 22:30 schreef wesleydie het volgende:
Dat IF mag wellicht werken, daar ik mij er niet in verdiept heb, maar het bezit je levensstijl naar mijn idee.
En nooit je meer eens kunnen uitleven in de middag met een lekkere hap, omdat je anders het gewende metabolistische systeem in de war schopt, net zoals af en toe een middagdutje je biologische klok kan veranderen? (vraag) Zo ja, doe mij maar gewoon een minder fanatieke levensstijl met hier en daar toch nog gewoon de lekkere hap. :p
In principe vast je of je vast niet. Niks eten dus. Daarom moet IF ook bij je passen.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:30 schreef wesleydie het volgende:
Dat IF mag wellicht werken, daar ik mij er niet in verdiept heb, maar het bezit je levensstijl naar mijn idee.
En nooit je meer eens kunnen uitleven in de middag met een lekkere hap, omdat je anders het gewende metabolistische systeem in de war schopt, net zoals af en toe een middagdutje je biologische klok kan veranderen? (vraag) Zo ja, doe mij maar gewoon een minder fanatieke levensstijl met hier en daar toch nog gewoon de lekkere hap. :p
Niet eten word je slimmer vanquote:Op donderdag 1 november 2012 22:31 schreef yvonne het volgende:
Docu afgekeken, ik ben helemaal flabbergasted, het is niet alleen een andere manier van dieeten, maar ook van denken. Het druist zo in tegen alles wat je leert of wat je vertelt wordt dat goed voor je is. Maar de resultaten die in de docu gehaald werden spreken voor zich. Pfft.
nah... ik ga Nu kijken dan !quote:Op donderdag 1 november 2012 22:31 schreef yvonne het volgende:
Docu afgekeken, ik ben helemaal flabbergasted, het is niet alleen een andere manier van dieeten, maar ook van denken. Het druist zo in tegen alles wat je leert of wat je vertelt wordt dat goed voor je is. Maar de resultaten die in de docu gehaald werden spreken voor zich. Pfft.
Al heel snel maar ik sportte al heel veel en mijn vetpercentage was al niet hoog.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hoelang heeft het bij jou geduurd voordat je resultaat zag?
Kijk, kingtokkie, iemand die wel nadenkt.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:31 schreef yvonne het volgende:
had je het er in het begin niet heel moeilijk mee? Of ging het meteen al goed?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Al heel snel maar ik sportte al heel veel en mijn vetpercentage was al niet hoog.
Ik ging meer voor het gevoel. Van het steeds eten af zijn en het altijd honger hebben.
Daarbij geloof ik ook echt dat door het vasten je lijf eens toekomt aan andere processen zoals het repareren van cellen maar da's een overtuiging dus een ander verhaal.
Kortom, ik denk dat je snel resultaat zal behalen maar het is geen tijdelijke fix of een crash dieet. Zo zie en doe ik het niet. Ik wil me fit en gezond voelen. Werd ook kriegel van alle suikerpieken en dippen. Dat heb ik niet meer. Olé!
Wat is je doel?
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Veel mensen weten inderdaad niet wat IF is en ze vinden het inderdaad imbeciel. Nu is IF geen heilige graal. Als je doel vet verliezen is dan kan dat ook prima zonder IF. IF is leuk voor de andere voordelen. Kortom: IF moet bij je passen.Wtf is dat dan met die eiwitrijke dieeten die je zouden doen afvallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of die proteinerijke?Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Denk eens na over de tijden dat we nog in grotten leefden en joegen op wild. De mens is niet gemaakt voor 6/7 maaltijden per dag (ja, je kan wel met 6/7 maaltijden per dag afvallen). Jagers gingen ook alleen jagen op een lege maag omdat ze dan meer gefocust zijn. Ik zelf heb ondervonden dat ik o.a. ontzettend veel energie heb, mij veel beter kan concentreren en scherper ben.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:31 schreef yvonne het volgende:
Dat gaat over ketose.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt het over vasten.
Hoe kan dat er nou niks mee te maken hebben?
Ik ben niet zo bekend met dat dieet. Vet verliezen gaat om kcal in vs. kcal uit, niet om welk dieet jij doet of wat je eet. Je kan vet verliezen terwijl je elke dag naar de mac gaat.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wtf is dat dan met die eiwitrijke dieeten die je zouden doen afvallen?
Of die proteinerijke?
Oa, DrFrank dieet, daar zou je een kilo perweek mee afvallen. Maar een eiwit gebruik waarvan ik echt dacht dat kán niet gezond zijn.quote:
In die docu lieten ze zien dat een cel zich minder repliceert, dus ja, een cel heeft meer tijd om zichzelf te repareren.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:33 schreef Noek het volgende:
Daarbij geloof ik ook echt dat door het vasten je lijf eens toekomt aan andere processen zoals het repareren van cellen maar da's een overtuiging dus een ander verhaal.
ik zie veel bodybuilders ook veel schermen met het eten van veel eiwitten inderdaad.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oa, DrFrank dieet, daar zou je een kilo perweek mee afvallen. Maar een eiwit gebruik waarvan ik echt dacht dat kán niet gezond zijn.
Superquote:Op donderdag 1 november 2012 22:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Al heel snel maar ik sportte al heel veel en mijn vetpercentage was al niet hoog.
Ik ging meer voor het gevoel. Van het steeds eten af zijn en het altijd honger hebben.
Kortom, ik denk dat je snel resultaat zal behalen maar het is geen tijdelijke fix of een crash dieet. Zo zie en doe ik het niet. Ik wil me fit en gezond voelen. Werd ook kriegel van alle suikerpieken en dippen. Dat heb ik niet meer. Olé!
Wat is je doel?
Echt, het druist tegen alles in, 6/7 per dag eten, vasten is slecht want dan gaat je lijf juist alles opslaan.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Denk eens na over de tijden dat we nog in grotten leefden en joegen op wild. De mens is niet gemaakt voor 6/7 maaltijden per dag (ja, je kan wel met 6/7 maaltijden per dag afvallen). Jagers gingen ook alleen jagen op een lege maag omdat ze dan meer gefocust zijn. Ik zelf heb ondervonden dat ik o.a. ontzettend veel energie heb, mij veel beter kan concentreren en scherper ben.
De ramadan is ook gewoon vasten, alleen mag je daar geen water drinken en daar ben ik zelf geen voorstander van.
http://spartantraining-bl(...)/04/Eat-Stop-Eat.pdfquote:Op donderdag 1 november 2012 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt, het druist tegen alles in, 6/7 per dag eten, vasten is slecht want dan gaat je lijf juist alles opslaan.
Ik ga die artikelen nog lezen, maar dit zet in feite ons hele, vooral Westerse, beeld over voeding op z'n kop.
Heb je de docu bekeken? Het is écht interessant, maar het gaat tegen alles in wat je geleerd hebt, en ik denk dat we dat nodig hebben in onze Westerse wereld, anders gaan denken over voeding.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zie veel bodybuilders ook veel schermen met het eten van veel eiwitten inderdaad.
nog niet, va ik morgen doenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je de docu bekeken? Het is écht interessant, maar het gaat tegen alles in wat je geleerd hebt, en ik denk dat we dat nodig hebben in onze Westerse wereld, anders gaan denken over voeding.
Ja die had ik al open staanquote:Op donderdag 1 november 2012 22:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://spartantraining-bl(...)/04/Eat-Stop-Eat.pdf
Ook een heel handig pdfje. Is in het Engels maar is makkelijk te lezenDit bestand heeft me overtuigd om IF te gaan doen
Ja, ik denk het ook dat jagers in de prehistorie zoiets hadden van: ''hey jongens, niet eten hoor! Anders zijn we straks niet gefocust onder de jacht!''quote:Op donderdag 1 november 2012 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jagers gingen ook alleen jagen op een lege maag omdat ze dan meer gefocust zijn.
Eet jij sowieso 6/7 keer per dag? Ik doe meer waar ik me prettig bij voel eigenlijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt, het druist tegen alles in, 6/7 per dag eten, vasten is slecht want dan gaat je lijf juist alles opslaan.
Ik ga die artikelen nog lezen, maar dit zet in feite ons hele, vooral Westerse, beeld over voeding op z'n kop.
Ik graasde de hele dag door want ik had honger met een hoofdletter, daardoor vond ik het de eerste week even lastig maar het went heel snel.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
had je het er in het begin niet heel moeilijk mee? Of ging het meteen al goed?
Ik denk dat een volgevreten jager nou niet echt gefocust isquote:Op donderdag 1 november 2012 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, ik denk het ook dat jagers in de prehistorie zoiets hadden van: ''hey jongens, niet eten hoor! Anders zijn we straks niet gefocust onder de jacht!''
DrFrank klinkt als troep, net zoals Sonja Bakker. Geld.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oa, DrFrank dieet, daar zou je een kilo perweek mee afvallen. Maar een eiwit gebruik waarvan ik echt dacht dat kán niet gezond zijn.
Nee, dat ontstaat door een low-carb dieet waarbij de energie uit vet genomen wordt in plaats van koolhydraten. En daar is een ketose het gevolg van.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat onstaat als je te weinig glucose in je bloed hebt ja.
Valt mee. Wij eten volgens bepaalde maatstaven. Bijvoorbeeld 1,5 gram eiwit per kg lichaamsgewicht.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zie veel bodybuilders ook veel schermen met het eten van veel eiwitten inderdaad.
Denk eens logisch na. Wat willen voedingsfabrikanten? Een hoge omzet. Hoe krijg je een hoge omzet? Als mensen veel consumerenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Let wel op dat dit iets heel anders is. Dat wat jij doet is 24 uur vasten, dat wat o.a. ik doe is een bepaald aantal uren vasten en in een de overige uren eten.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://spartantraining-bl(...)/04/Eat-Stop-Eat.pdf
Ook een heel handig pdfje. Is in het Engels maar is makkelijk te lezenDit bestand heeft me overtuigd om IF te gaan doen
Klopt.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, ik denk het ook dat jagers in de prehistorie zoiets hadden van: ''hey jongens, niet eten hoor! Anders zijn we straks niet gefocust onder de jacht!''
Ik denk niet dat men aan jagen denkt als men volgevreten isquote:Op donderdag 1 november 2012 22:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat een volgevreten jager nou niet echt gefocust is
Nou datquote:Op donderdag 1 november 2012 22:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik graasde de hele dag door want ik had honger met een hoofdletter, daardoor vond ik het de eerste week even lastig maar het went heel snel.
Ik eet van 12.00 tot 18.00 uur. De eerste 24 uurs vast was wat wiebelig maar honger komt echt in golven en dan vergeet je het weer. Het went heel snel. En ideaal want op een werkdag zoals vandaag, ben ik 's ochtends zo weg want ik plan de 24 uur vast op een werkdag. Ben dan hartstikke productief en hoef niet te eten voor en tijdens het werk.
God, ik klink echt als een idioot want het druist zo in tegen de oude leer maar ik geloof in deze shit.
nouja, voor jou werkt het kennelijk, en ik vind het echt heel interessante materie. Ook die twee apen naast elkaar, dat geeft wel aan dat er zeker veel waarheid achter deze gedachte zit.ook het feit dat dit zo lijnrecht tegeover de oude leer staat, maakt het heel interessant.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik graasde de hele dag door want ik had honger met een hoofdletter, daardoor vond ik het de eerste week even lastig maar het went heel snel.
Ik eet van 12.00 tot 18.00 uur. De eerste 24 uurs vast was wat wiebelig maar honger komt echt in golven en dan vergeet je het weer. Het went heel snel. En ideaal want op een werkdag zoals vandaag, ben ik 's ochtends zo weg want ik plan de 24 uur vast op een werkdag. Ben dan hartstikke productief en hoef niet te eten voor en tijdens het werk.
God, ik klink echt als een idioot want het druist zo in tegen de oude leer maar ik geloof in deze shit.
Heeft 16/8 meer voordelen dan 24 uur?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
DrFrank klinkt als troep, net zoals Sonja Bakker. Geld.
[..]
Nee, dat ontstaat door een low-carb dieet waarbij de energie uit vet genomen wordt in plaats van koolhydraten. En daar is een ketose het gevolg van.
[..]
Valt mee. Wij eten volgens bepaalde maatstaven. Bijvoorbeeld 1,5 gram eiwit per kg lichaamsgewicht.
[..]
Denk eens logisch na. Wat willen voedingsfabrikanten? Een hoge omzet. Hoe krijg je een hoge omzet? Als mensen veel consumeren
Waarom staat er op verpakking 0% vet in plaats van 0% suiker. Vet is geen boosdoener, vet is van belang voor de hormonale huishouding. Die suikers in dat prut voedsels zijn wel slecht. Waarom zijn er zoveel mensen in het westen zo dik? Omdat ze niet beter weten. Mensen worden dom gehouden, ze slapen.
[..]
Let wel op dat dit iets heel anders is. Dat wat jij doet is 24 uur vasten, dat wat o.a. ik doe is een bepaald aantal uren vasten en in een de overige uren eten.
[..]
Klopt.
Je vast, dus energie wordt opgenomen uit vet.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee, dat ontstaat door een low-carb dieet waarbij de energie uit vet genomen wordt in plaats van koolhydraten. En daar is een ketose het gevolg van.
Kijk morgen de docu maarquote:Op donderdag 1 november 2012 22:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, voor jou werkt het kennelijk, en ik vind het echt heel interessante materie. Ook die twee apen naast elkaar, dat geeft wel aan dat er zeker veel waarheid achter deze gedachte zit.ook het feit dat dit zo lijnrecht tegeover de oude leer staat, maakt het heel interessant.
Als je per se IF wilt doen wel.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:52 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik ben sinds kort fanatiek aan het sporten. Starting Strength. En nu met massa opbouwen eet ik zo'n 3800 kcal per dag. Prop ik dit allemaal in die paar uur of is dat niet handig?
Het is net wat je zelf prefereert. Ik wou alleen even aanduiden dat het in dat boek van jou om 24-uur fasts gaat.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Heeft 16/8 meer voordelen dan 24 uur?
Maar heeft het wel nut want afvallen en vet verliezen is niet mijn primaire doel op het moment. Ik ben aan het bulken; kan IF daarin ook een rol vervullen?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je per se IF wilt doen wel.
Als ik nu 400gr. koolhydraten naar binnen prop ga ik toch niet in ketose. Ketose is niet iets wat hoepla ineens gebeurd, dat is een proces waarbij je dus echt low-carb eet en dat is heel moeilijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je vast, dus energie wordt opgenomen uit vet.
Koolhydraten heb je niet in je lichaam die zijn op als je vast.
mijn excusesquote:Op donderdag 1 november 2012 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is net wat je zelf prefereert. Ik wou alleen even aanduiden dat het in dat boek van jou om 24-uur fasts gaat.
Je hebt het over vasten.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik nu 400gr. koolhydraten naar binnen prop ga ik toch niet in ketose. Ketose is niet iets wat hoepla ineens gebeurd, dat is een proces waarbij je dus echt low-carb eet en dat is heel moeilijk.
Kijk, vind jij het fijn om zoveel te moeten eten in 6/8 uur of wil je liever verspreid over de dag die 3800kcal consumeren?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:58 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Maar heeft het wel nut want afvallen en vet verliezen is niet mijn primaire doel op het moment. Ik ben aan het bulken; kan IF daarin ook een rol vervullen?
Volgens mij spreek jij jezelf ernstig tegenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zelfs nog te dom om te poepen of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |