Dat kun je niet terugdraaien. Althans, dit jaar niet. Volgend jaar zijn de regels anders (dan worden ze hetzelfde als voor fiscaal partnerschap). Ik krijg nu dus geen zorgtoeslag door het inkomen van mijn vriend, terwijl ik zelf de maximumtoeslag zou krijgen. Doe je niks aan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn jullie geen toeslagenpartners danDoor mij krijgt G geen zorgtoeslag meer namelijk en we hebben er nooit om gevraagd om toeslagenpartners te worden. Hoe draai ik dit terug?
gaafquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en ik heb de trein op tijd gehaald, met een veel te zware koffer*pfffff*
Nu eerst eten en slapen bij mn vriendin in Amsterdam, en dan morgen naar Schiphol & Canada!
Je bent in Amsterdam, en stuurt mij geeneens een berichtje om te meeten?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
Nu eerst eten en slapen bij mn vriendin in Amsterdam, en dan morgen naar Schiphol & Canada!
Heel even diep ademen... en dan hier posten. Het luchtte bij mij eerder echt wel opquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:09 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb zin om mijn hart te luchten over een collega maar geen zin om het hele verhaal te typen![]()
(Hypocriet, deed ze zelf de eerste keer duidelijk ook niet)quote:Komt mij niet uit. Graag in de agenda kijken.
(niet met grote letters)quote:Hoi ....,
Daar staat met grote letters “pasregeling” dan werk ik dus niet.
Sorry even verder kijkenwaarvoor dank
Ik wil net zeggen...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:26 schreef B.ertha het volgende:
Gaf ik daar toch zo mijn naam weg voor het hele Internetz
Niet dat jullie hier het nog niet weten, maar toch
De meest voorspelbare reactie die er is: je bent zwangerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een ijzersmaak in m'n mond en het gevoel alsof ik buiten adem ben. Terwijl ik gewoon op m'n stoel zit.
Te weinig gedronken? Laag Hb? Neem een dropje en een glas waterquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een ijzersmaak in m'n mond en het gevoel alsof ik buiten adem ben. Terwijl ik gewoon op m'n stoel zit.
/BHVquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:37 schreef B.ertha het volgende:
Te weinig gedronken? Laag Hb? Neem een dropje en een glas water
Hartaanval kan ook nog
Ook dat heb ik daar niet geleerdquote:
Ik ben minder vaste klant hier, denk ik. In ieder geval korter en vaak met tussenpozen. Ik mis dus nog wel eens wat. Vandaar dat ook niemand bezwaard moet zijn als ik ergens niet op reageerquote:
Nee hoor, ik zal die grap niet nog een keer maken. Je hebt gelijk: gezond verstand gebruikenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:43 schreef B.ertha het volgende:
Ook dat heb ik daar niet geleerdKom op mensen, gaan we dat nu iedere keer vragen/zeggen? Er is ook nog zoiets als gezond verstand
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je bent in Amsterdam, en stuurt mij geeneens een berichtje om te meeten?
Geintje
Leuk, veel plezier alvast
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:00 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Ik was afgelopen zondag in Amstelveen
![]()
Ik rijd nu een tunnel in....quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:55 schreef B.ertha het volgende:
Ik bel naar huis om even iets te bespreken. Krijg ik als afscheid de poes aan de telefoon (spin spin) en word ik geacht om tegen haar te praten (ik zit gewoon aan mijn bureau met collega's om me heen). Vraagt Sheep ook nog "wat zei ze?"![]()
En zo leerde ik heel subtiel iemand af te schepen terwijl mijn omgeving niets in de gaten had
Sorry... met kinderen was ik er zelfs. Maar we een playdate in Koog aan de Zaan. We hebben Peace alleen afgezet bij P60.quote:
Wellicht heeft ze de kleine al in de armenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:45 schreef B.ertha het volgende:
Oof al aan het persen? Haar meldplicht is al lang overschreden
Afstandelijk is op zich niet erg, ik hoef niet met elke collega heel vriendschappelijk om te gaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:50 schreef Soempie het volgende:
Ik kan sowieso al niks met mensen die afstandelijk en direct zijn.Nare combinatie vind ik het.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:55 schreef B.ertha het volgende:
Ik bel naar huis om even iets te bespreken. Krijg ik als afscheid de poes aan de telefoon (spin spin) en word ik geacht om tegen haar te praten (ik zit gewoon aan mijn bureau met collega's om me heen). Vraagt Sheep ook nog "wat zei ze?"![]()
En zo leerde ik heel subtiel iemand af te schepen terwijl mijn omgeving niets in de gaten had
Ik had toch wel verwacht te werpen voor jij vertrokquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
Dat bezoek, dat duurt nou al 42 weken. Wanneer schop je die er een keertje uit?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nog niets te melden hoor, behalve wat bezoek en een broodje eten
de jongen op de foto is de pottenbakker, however, op de foto is hij niet aan het pottenbakkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:11 schreef Soempie het volgende:
Heb je een beetje kunnen slapen, Ophelia?
PS, is die ene jongen op de foto dé pottenbakker?
Boh... kan me zo voorstellen dat je het nu wel een keer zat bent, of niet?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nog niets te melden hoor, behalve wat bezoek en een broodje eten
[..]
Ik had toch wel verwacht te werpen voor jij vertrok![]()
Geen issues met Sandy meer te verwachten?
40 wekenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat bezoek, dat duurt nou al 42 weken. Wanneer schop je die er een keertje uit?
O ja, 40quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
40 wekenEn kindjes schoppen mag niet van de politie....
Vooral als je met een oortje in belt. Dan denkt helemaal iedereen dat je kierewiet bent, als je zo in het luchtledige aan het babbelen bentquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:23 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, ik vind het wel leuk als ik naar huis bel en Jair wil ook nog even met papa praten. Dan krijg je in de trein van die gekke gesprekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |