Het is al tekenend dat hij wel daar z'n verhaal gaat doen maar niet komt opdraven in z'n eigen tuchtzaak.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
Eens kijken wat ie te vertellen heeft in pauw & witteman
Mensen als Tom Schalken zet je niet ongestraft te kakken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat hebben 'ze' hem niet in dank afgenomen en nu was het payback-time.
idd, hufter is het. zakkenvullerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is al tekenend dat hij wel daar z'n verhaal gaat doen maar niet komt opdraven in z'n eigen tuchtzaak.
Die bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mensen als Tom Schalken zet je niet ongestraft te kakken.
Lef heeft-ie wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:32 schreef HiDiHo het volgende:
'Ik wil mijn beroep hoog in het vaandel houden'
P&W waren ook iets beter dan normaal, maar het kan nog veel kritischerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooie tv, beter dan die twee melige knullen die er gister zaten
Tja, dat blijft altijd lastig. Dat vond ik destijds met Dirk Scheringa ook maar als je er al te hard ingaat krijg je dit soort actuele gasten uiteindelijk niet meer in je programma en daar is het helaas om te doen, de kijkcijfersquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
P&W waren ook iets beter dan normaal, maar het kan nog veel kritischer
Nee, ik bedoel meer vergelijkbare gasten, mensen die het nieuws van de dag zijn. Als je als P&W de naam krijgt dat je gasten keihard neersabelt dan denkt iemand die zich het nieuws van de dag mag noemen door een vervelende situatie nog wel eens twee keer na voordat-ie in dat programma gaat zitten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:12 schreef HiDiHo het volgende:
tja...mja...hij is toch al gevallen, ff naschoppen kan niet zoveel pijn doen lijkt mij
er is vast wel een andere advocaat die op die stoel wil zitten.
Vooralsnog is er weinig aan de hand, hij mag gewoon zijn beroep blijven uitoefenen als advocaat. In hoger beroep is de kans dat hij wint zeker niet ondenkbeeldig, dus "toch al gevallen" ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:12 schreef HiDiHo het volgende:
tja...mja...hij is toch al gevallen, ff naschoppen kan niet zoveel pijn doen lijkt mij
er is vast wel een andere advocaat die op die stoel wil zitten.
Ik denk dat ie iig minder populair wordt en minder klanten krijgtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Vooralsnog is er weinig aan de hand, hij mag gewoon zijn beroep blijven uitoefenen als advocaat. In hoger beroep is de kans dat hij wint zeker niet ondenkbeeldig, dus "toch al gevallen" ?
Ja ok, zit iets in.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer vergelijkbare gasten, mensen die het nieuws van de dag zijn. Als je als P&W de naam krijgt dat je gasten keihard neersabelt dan denkt iemand die zich het nieuws van de dag mag noemen door een vervelende situatie nog wel eens twee keer na voordat-ie in dat programma gaat zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |