P&W waren ook iets beter dan normaal, maar het kan nog veel kritischerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooie tv, beter dan die twee melige knullen die er gister zaten
Tja, dat blijft altijd lastig. Dat vond ik destijds met Dirk Scheringa ook maar als je er al te hard ingaat krijg je dit soort actuele gasten uiteindelijk niet meer in je programma en daar is het helaas om te doen, de kijkcijfersquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
P&W waren ook iets beter dan normaal, maar het kan nog veel kritischer
Nee, ik bedoel meer vergelijkbare gasten, mensen die het nieuws van de dag zijn. Als je als P&W de naam krijgt dat je gasten keihard neersabelt dan denkt iemand die zich het nieuws van de dag mag noemen door een vervelende situatie nog wel eens twee keer na voordat-ie in dat programma gaat zitten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:12 schreef HiDiHo het volgende:
tja...mja...hij is toch al gevallen, ff naschoppen kan niet zoveel pijn doen lijkt mij
er is vast wel een andere advocaat die op die stoel wil zitten.
Vooralsnog is er weinig aan de hand, hij mag gewoon zijn beroep blijven uitoefenen als advocaat. In hoger beroep is de kans dat hij wint zeker niet ondenkbeeldig, dus "toch al gevallen" ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:12 schreef HiDiHo het volgende:
tja...mja...hij is toch al gevallen, ff naschoppen kan niet zoveel pijn doen lijkt mij
er is vast wel een andere advocaat die op die stoel wil zitten.
Ik denk dat ie iig minder populair wordt en minder klanten krijgtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Vooralsnog is er weinig aan de hand, hij mag gewoon zijn beroep blijven uitoefenen als advocaat. In hoger beroep is de kans dat hij wint zeker niet ondenkbeeldig, dus "toch al gevallen" ?
Ja ok, zit iets in.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer vergelijkbare gasten, mensen die het nieuws van de dag zijn. Als je als P&W de naam krijgt dat je gasten keihard neersabelt dan denkt iemand die zich het nieuws van de dag mag noemen door een vervelende situatie nog wel eens twee keer na voordat-ie in dat programma gaat zitten.
Als ie wint in hoger beroep denk ik dat juist het tegenovergestelde eerder zal gebeuren!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ie iig minder populair wordt en minder klanten krijgt
Er zal ook een flink aantal mensen naast een Pimmetje nu ook een Brammetje hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ie iig minder populair wordt en minder klanten krijgt
Uhuh. Af en toe een zijpaadje is prima, maar een hele TV-uitzending middels tientallen posts hier bespreken gaat wat ver. Er is overigens op FOK! een prima lopende Topicreeks: Pauw en Wittemanquote:
Wat we toch moete zouwe zonder blauwe...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh. Af en toe een zijpaadje is prima, maar een hele TV-uitzending middels tientallen posts hier bespreken gaat wat ver. Er is overigens op FOK! een prima lopende Topicreeks: Pauw en Witteman
Aii.. als dat maar geen trend wordt, het bestaansrecht van dit Topic zou er wel eens van af kunnen hangen...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Helaas hebben we geen beelden van Oop's maaltijd vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |