Zet jij het ff op facebook?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:52 schreef pullup het volgende:
Hij heeft niet veel te willen overigens we komen gewoon langs op uitnodiging van omie
quote:
Nou, er zitten nu wel een aantal FOK!kers op de chat hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:00 schreef 5thencounter het volgende:
En De Oop is weer terug, na een flitsende schijnbeweging zich nóg meer ongans te tikken met God weet wie, behalve alle belangstellende Fokkers, dat weet ik dan weer wel...
[ afbeelding ]
Hijzelf krijgt ook vaak niet meer dan dat en wij krijgen er dan nog frisse lucht bij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:59 schreef Ratelbandolero het volgende:
We krijgen al een boterham op de stoep dat valt best mee toch ?
Mooi zo, ik kan niet wachten op hun reacties HIER...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, er zitten nu wel een aantal FOK!kers op de chat hoor.
Jij, mootie ... wie nog meer?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, er zitten nu wel een aantal FOK!kers op de chat hoor.
Ik heb een kaarsje bij de deur van zijn kantoor gezet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
btw, hebben jullie het ook zo met Bram te doen?
Wat is er met Bram?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
Zit jij in een jungle ofzo?quote:
Dan kunnen we nu beter in Jip en Janneke taal verdergaan, zeker?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop volgt nauwlettend de discussies hier
[ afbeelding ]
Hij kijkt wel tamelijk strengquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop volgt nauwlettend de discussies hier
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht dat je Bram van Eline bedoelde.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zit jij in een jungle ofzo?
in één dag baan kwijt, vrouw kwijt
Snollie had 'm gister toch al verteld dat ze 'n ander heeft?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zit jij in een jungle ofzo?
in één dag baan kwijt, vrouw kwijt
Zég, hou je een beetje in jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gódkolere... en dat heeft ook 3 sterren.....
Bram van Eline? Onder welke steen heb jij gezeten? Hij heeft inmiddels ook al een relatie met het zusje van Dennix achter de rugquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je Bram van Eline bedoelde.
Ok...twee dagenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Snollie had 'm gister toch al verteld dat ze 'n ander heeft?
Het was te verwachten na het winnen van de Zaak Wildersquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
Mootie?? Hahahahahaquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het was te verwachten na het winnen van de Zaak Wilders
Hoe moet ik dat weten dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bram van Eline? Onder welke steen heb jij gezeten? Hij heeft inmiddels ook al een relatie met het zusje van Dennix achter de rug
Yep....hoogmoed komt voor de valquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat hebben 'ze' hem niet in dank afgenomen en nu was het payback-time.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alweer die 'ze'quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat hebben 'ze' hem niet in dank afgenomen en nu was het payback-time.
Het is al tekenend dat hij wel daar z'n verhaal gaat doen maar niet komt opdraven in z'n eigen tuchtzaak.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
Eens kijken wat ie te vertellen heeft in pauw & witteman
Mensen als Tom Schalken zet je niet ongestraft te kakken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat hebben 'ze' hem niet in dank afgenomen en nu was het payback-time.
idd, hufter is het. zakkenvullerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is al tekenend dat hij wel daar z'n verhaal gaat doen maar niet komt opdraven in z'n eigen tuchtzaak.
Die bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mensen als Tom Schalken zet je niet ongestraft te kakken.
Lef heeft-ie wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:32 schreef HiDiHo het volgende:
'Ik wil mijn beroep hoog in het vaandel houden'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |