Met 1000 fans uit Staphorst in het Gelredomequote:
Jazekerr en 500 op de korenmarktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met 1000 fans uit Staphorst in het Gelredome
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kneusjes bij De Graafschap
Ha zullen vast wel paar oude klasgenoten tussen zitten, geinig volk daar. Hopen dat ze stuntenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Godverdomme wat veel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Meer dan Psv gemiddeld meeneemtquote:
Ze zijn wel net zo ruig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meer dan Psv gemiddeld meeneemt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond afslachting van Sparta![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk inderdaad dat Heracles in zijn huidige vorm, inclusief goudhaantje Gouriye, Sparta met een nulletje of 5 inmaakt.quote:
Ik hoop dat het daar bij blijftquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Heracles in zijn huidige vorm, inclusief goudhaantje Gouriye, Sparta met een nulletje of 5 inmaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |