De Bodega zit er toch al vanaf begin seizoen 2 in?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is weggehaald, net als Emma's gezicht.
De bodegaaaaaa!
Meh, ze heeft een te diepe deuk in de serie achtergelaten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik kon Barbara wel waarderen hoor
Toen ze was opgerot uit de serie
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is weggehaald, net als Emma's gezicht.
De bodegaaaaaa!
Geen idee, maar het aantal tekens is het gelijk aan het cijfer dat ik Kennard Bos zou geven voor zijn schrijfkunsten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hey, waar is de tekst gebleven?
Really? Ik wist het niet zeker, dacht dat nu pas de eerste keer in De Bodega wasquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De Bodega zit er toch al vanaf begin seizoen 2 in?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:34 schreef LetsGame het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, maar het aantal tekens is het gelijk aan het cijfer dat ik Kennard Bos zou geven voor zijn schrijfkunsten.
Is normaal. Je ziet een decor voor het eerst en je vergeet wanneer je het voor het eerst zietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Really? Ik wist het niet zeker, dacht dat nu pas de eerste keer in De Bodega wasMaar als jij het zegt kan dat wel kloppen
Rogier Proper zat achter de geheimzinnige brieven!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:34 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Geen idee, maar het aantal tekens is het gelijk aan het cijfer dat ik Kennard Bos zou geven voor zijn schrijfkunsten.
Volgens mij aflevering 6 van seizoen 2: Mickey en Nancy hebben het moeilijk met de situatie waarin ze zittenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Really? Ik wist het niet zeker, dacht dat nu pas de eerste keer in De Bodega wasMaar als jij het zegt kan dat wel kloppen
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Rogier Proper zat achter de geheimzinnige brieven!
[ afbeelding ]
"Een schrijver moet af en toe de bal toespelen en manipuleren. PS: Ik krijg kramp in mijn arm."
Maar helaas niet meer onder de GTST-productiequote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja hoor, Rogier is nog onder de levenden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:42 schreef Frey het volgende:
De brieven zijn van niemand minder danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:42 schreef Frey het volgende:
De brieven zijn van niemand minder danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:45 schreef LetsGame het volgende:
Ik heb de perfecte titel voor Kennard Bos bedacht:Da's dan een grote belediging voor haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
True.. I'm sorryquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Da's dan een grote belediging voor haar
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[ afbeelding ]
"En waarom sturen jullie Arnie en Robert niet weer een keer samen naar Amerika? ...Wat nou, níet zijn zoon? Dat maak ík wel uit!"
[ afbeelding ]
"En waarom sturen jullie Arnie en Robert niet weer een keer samen naar Amerika? ...Wat nou, níet zijn zoon? Dat maak ík wel uit!"
[ afbeelding ]
Geen zorgen, meneer Proper:quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Rogier Proper zat achter de geheimzinnige brieven!
[ afbeelding ]
"PS: Ik krijg kramp in mijn arm."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |