In seizoen 2quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:46 schreef LetsGame het volgende:
Dat van de cameraman heb ik niet gezien, wanneer was dat?
Was het niet ná de terugdringing van zulke sadistische verhaallijnen dat Barbaarsara tot twéé keer toe (toch?) deed alsof ze kanker had? Geef mij (en vele anderen) dan toch maar de sadistische Ludo., juist door het feit dat het ongeloofwaardiger was dan zo'n misselijk stuk vreten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, hoeveel mensen zijn er wel niet die (denken) een overleden persoon zien? Paranormale verschijnselen bestaan, iemand die zijn dood faket en vervolgens op een enorm sadistische manier wraak neemt op de verdachten van de moordaanslag op hem (naar mijn weten) niet.
In seizoen 2quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:46 schreef LetsGame het volgende:
Dat van de cameraman heb ik niet gezien, wanneer was dat?
Leuk dat het behouden is gebleven in de montagequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja! Ik ging STUK toen ik dat zagGewoon zo'n meesterlijk moment, lekker spontaan tussendoor
Volgens mij was het zelfs gewoon gepland.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Leuk dat het behouden is gebleven in de montage
Ze heeft het één keer gefaked, in seizoen 20 toen ze Martijn niet kwijt wilde raken. Dit alles was weer een plannetje van Maxime.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Was het niet ná de terugdringing van zulke sadistische verhaallijnen dat Barbaarsara tot twéé keer toe (toch?) deed alsof ze kanker had? Geef mij (en vele anderen) dan toch maar de sadistische Ludo., juist door het feit dat het ongeloofwaardiger was dan zo'n misselijk stuk vreten.
Volgens het interview met Martin van Steijn in het jubileumboek was het gewoon een spontaan ietsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Volgens mij was het zelfs gewoon gepland.
Nee preciesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:49 schreef LetsGame het volgende:
Oohhhh, was het niet zo dat je iemand de fiets zag stelen en je de cameraman het zag filmen zeg maar of heb ik het mis?
Die uiteraard weer overal mee wegkwam.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze heeft het één keer gefaked, in seizoen 20 toen ze Martijn niet kwijt wilde raken. Dit alles was weer een plannetje van Maxime.
Ooh, ik heb er nooit wat over in het boek gelezen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens het interview met Martin van Steijn in het jubileumboek was het gewoon een spontaan iets
Jup, want mensen overal mee laten wegkomen is geloofwaardig.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Die uiteraard weer overal mee wegkwam.
Dat laatste komt door de "onweerstaanbaarheid" van Lucas Sandersquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jup, want mensen overal mee laten wegkomen is geloofwaardig.
Net als mensen die in een vingerknip homo blijken te zijn en uit de kast willen/durven komen.
Je ziet de jongeren ook nooit meer allemaal samen zoals vroeger.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat laatste komt door de "onweerstaanbaarheid" van Lucas Sanders
Eens!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:39 schreef LaLouchi het volgende:
Ik hoop toch zó dat Ludo weer een badguy wordt
Ooit hadden ze goede schrijvers, goede muziek (Ronaldquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:55 schreef LetsGame het volgende:
Ik ben nu dit aan het kijken. Hier kan GTST van leren qua scriptschrijver/dialogenschrijver/muziek/leaders/casting![]()
Inderdaad. De leader is wel veel beter dan 2 jaar terug, sommige personages zijn wel goed gecast (Aysen bijv.), soms vind ik de muziek best wel goed. Maar zo een ongekend niveau als vroeger zouden ze in nog geen miljoen jaar kunnen halen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ooit hadden ze goede schrijvers, goede muziek (Ronald), een mooie leader en een uitstekende casting, maar die zijn óf ontslagen of om een andere debiele reden veranderd tot wat we nu hebben
De seizoen 19-leader was prima, de seizoen 20-leader totaal nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:59 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Inderdaad. De leader is wel veel beter dan 2 jaar terug,
Aysen is wel goed gecast jaquote:sommige personages zijn wel goed gecast (Aysen bijv.),
Dat zullen dan wel de tracks van Eastriver Collective zijn, of een eventueel ander nummer, want de muziek van Frons Servies is constant hetzelfdequote:soms vind ik de muziek best wel goed.
Met deze makers niet neequote:Maar zo een ongekend niveau als vroeger zouden ze in nog geen miljoen jaar kunnen halen.
Seizoen 19 leaderquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De seizoen 19-leader was prima, de seizoen 20-leader totaal niet
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:06 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/f98df0b5-37d8-4ad0-b7ee-c192c4482846
Dit vind ik een geweldige scène uit die periode. Die tekst ook en de muziek van Ronald.
Roel Fooij. Hij speelde eerder als Sander Overbeeke in Onderweg Naar Morgen, van seizoen 1 t/m 4quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Wie is die acteur die Maarten speelt? Zo'n bekend gezicht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |