Ik had het niet beter kunnen verwoorden dan jij!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Niet helemaal hoorLucas loopt weldegelijk in een avondjurk
[..]
Ik moet wel zeggen dat die verhaallijn iets té onrealistisch was. Ik bedoel: ken jij iemand die ooit gevangen is gezet op een boot omdat-ie verdacht wordt van moord op de persoon die dood leek te zijn, maar in feite springlevend is en nu op deze manier wraak neemt?
Het ging gewoon te ver, net zoals sommige kijkers het sadisme van "John" in seizoen 9 te ver vonden gaan. Of Frits die ingevroren bleek te zijn met de helft van een amulet in zijn hand. Je kunt als soapschrijver ver gaan, dat is waar, maar het moet wel kúnnen. De kijkers moeten (gek genoeg) kunnen zeggen: 'oh, zoiets kan mij ook overkomen'. En dáár zijn de schrijvers toen de fout mee ingegaan.
Mja, maar om nu cliffhangers als 'Nina vind Mike zo gemeen dat hij zijn werk voor haar vind gaan' ook weer het andere uiterste. Wat te denken van Benjamin's exit-lijn? Véél te onrealistisch maar toch wel mooi gedaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Niet helemaal hoorLucas loopt weldegelijk in een avondjurk
[..]
Ik moet wel zeggen dat die verhaallijn iets té onrealistisch was. Ik bedoel: ken jij iemand die ooit gevangen is gezet op een boot omdat-ie verdacht wordt van moord op de persoon die dood leek te zijn, maar in feite springlevend is en nu op deze manier wraak neemt?
Het ging gewoon te ver, net zoals sommige kijkers het sadisme van "John" in seizoen 9 te ver vonden gaan. Of Frits die ingevroren bleek te zijn met de helft van een amulet in zijn hand. Je kunt als soapschrijver ver gaan, dat is waar, maar het moet wel kúnnen. De kijkers moeten (gek genoeg) kunnen zeggen: 'oh, zoiets kan mij ook overkomen'. En dáár zijn de schrijvers toen de fout mee ingegaan.
Tussendoorpiet wil even tussendoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:33 schreef Frey het volgende:
Dokter Hokuspokuspiet zal Bing wel even beter toveren.
Ik hoop op Nina vs. Sjors!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tijd dat zij eens wat geks gaat doen
Jankend op de huiskamervloer vind je nog niet gek genoeg?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tja, dan moet Dennis wel eerst terugkomenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jankend op de huiskamervloer vind je nog niet gek genoeg?
...Nee, ik ook niet. Laat haar het spijkerpistool maar weer uit de kast trekken!
Dat is waar. De schrijvers zijn te voorzichtig en te serieus geworden. Olga Madsen en Rogier zeiden niet voor niets dat je als soapschrijver de lol van het genre in moest zien en het met een knipoog moet schrijven.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mja, maar om nu cliffhangers als 'Nina vind Mike zo gemeen dat hij zijn werk voor haar vind gaan' ook weer het andere uiterste.
Mwah, hoeveel mensen zijn er wel niet die (denken) een overleden persoon zien? Paranormale verschijnselen bestaan, iemand die zijn dood faket en vervolgens op een enorm sadistische manier wraak neemt op de verdachten van de moordaanslag op hem (naar mijn weten) niet.quote:Wat te denken van Benjamin's exit-lijn? Véél te onrealistisch maar toch wel mooi gedaan
Triootje met Mike en Nina?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat was Nickquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:39 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Tja, dan moet Dennis wel eerst terugkomen
Nee iets geks-geksquote:
Dit is al behoorlijk gedurfd voor de huidige schrijversquote:
Ik bedoelde dat ze eerst Dennis moest hebben om een spijkerpistool te kunnen stelenquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dit is al behoorlijk gedurfd voor de huidige schrijvers
Straks gaat Kwalbert Verlinke in RTL Boulevard beweren dat de schrijvers weer "een taboe doorbreken"
Weet je hoeveel werk dat is voor de makers?! Dan moeten ze een karakteromschrijving voor die vreemde persoon maken, desnoods een naam bedenken, er moet iemand gecast worden...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:42 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze eerst Dennis moest hebben om een spijkerpistool te kunnen stelen(slaat eigenlijk nergens op, maar ja, ze stelen tegenwoordig nooit meer van een vreemde )
Of de fiets van Daniël die voor de deur van De Cactus gestolen werd (door de cameraman)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:43 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wisten jullie nog dat Stan een scooter stal, maar het nooit heeft teruggegeven? (op beeld dan)
Ja! Ik ging STUK toen ik dat zagquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of de fiets van Daniël die voor de deur van De Cactus gestolen werd (door de cameraman)
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of de fiets van Daniël die voor de deur van De Cactus gestolen werd (door de cameraman)
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Weet je hoeveel werk dat is voor de makers?! Dan moeten ze een karakteromschrijving voor die vreemde persoon maken, desnoods een naam bedenken, er moet iemand gecast worden...
Nee, dan is dit véél beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |