quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:35 schreef zoem het volgende:
Ik ga weer op geheel topchefonwaardige wijze eten maken
De eeuw is ook pas begonnen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:40 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou nou, grootste uitdaging van de eeuw...
Juist omdat ie pas begonnen is klinkt het zo raar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De eeuw is ook pas begonnen natuurlijkin 1999 dat zeggen zou wel heel erg erg zijn
Dan kan het nog hequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Juist omdat ie pas begonnen is klinkt het zo raar.
Best wel, zo ongeveer alles kwijtquote:Op woensdag 7 november 2012 18:51 schreef zoem het volgende:
Das vervelend burner
Voor mij geen topchef vandaag; iemand voor de trein gesprongen
Netjes op tijdquote:
Als het bevalt train ik vanaf komende woensdag bij een triatlhonverenigingquote:Op woensdag 7 november 2012 19:05 schreef zoem het volgende:
Goed gegokt dus
Hoezo je laatste woensdag ?
Ik zou zeggen: GADVERDAMME!!!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:22 schreef egeltje1985 het volgende:
"Te hoog in de zuren". Ik zou zeggen 'te zuur', mja.
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, ja en weer uitspugen. Gordon Ramsay-style.
[ afbeelding ]
Mag dit zeker ook niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mag dit zeker ook niet?HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
donderdag is ook de leukste dagquote:Op donderdag 8 november 2012 19:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik vind dit altijd een leuk onderdeel.
Jep. Ook met die verzuurde vaste gasten.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
donderdag is ook de leukste dag(het is toch donderdag he?
)
Ik weet wel wat er is op donderdagquote:Op donderdag 8 november 2012 19:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep. Ook met die verzuurde vaste gasten.
Ow haha, dan is het toch juist makkelijk. Even kijken wat er bij topchef is en je weet welke dag het is.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat er is op donderdagMaar ben af en toe ff kwijt welke dag het is :S werk teveel
Hahaquote:Op donderdag 8 november 2012 19:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ow haha, dan is het toch juist makkelijk. Even kijken wat er bij topchef is en je weet welke dag het is.
Al 2 dagen bobbie, daarom dat je al 2 dagen komt spiekenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zie ik daar nou een topic dat bijna vol is
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zie ik daar nou een topic dat bijna vol is
It giet aonquote:
Het moet er een keer van komen hequote:Op donderdag 8 november 2012 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Al 2 dagen bobbie, daarom dat je al 2 dagen komt spieken
Doe mijn best maja... alleen is ook maar zo alleen...quote:Op donderdag 8 november 2012 19:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het moet er een keer van komen he
Ik heb het tegenwoordig eigenlijk te druk om Topchef te kijken. Ben laat thuis, waardoor ik ook later eet etc.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Doe mijn best maja... alleen is ook maar zo alleen...
quote:
Ken het, maar eet pas NA topchefquote:Op donderdag 8 november 2012 19:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb het tegenwoordig eigenlijk te druk om Topchef te kijken. Ben laat thuis, waardoor ik ook later eet etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |