Blijft er ook niet lang in gok ik.quote:Op maandag 5 november 2012 19:13 schreef Burner82 het volgende:
Die Eline, waar is die kok? Bij de McKlef of zo?
Dan hou je niemand overquote:Op maandag 5 november 2012 19:14 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Blijft er ook niet lang in gok ik.
Mooie afsluitingquote:
Aan mij zal het niet liggen...quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Als er wordt doorgepost vanavond, is er nog kans op een lapo van mijn kant
Type je ook af en toe wat? anders is het weer zo een privé-Burner-feestjequote:
Ja hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Type je ook af en toe wat? anders is het weer zo een privé-Burner-feestje
Dit is niet haten, slechts overeenkomsten zien...quote:
Het leek het wel te implicerenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dit is niet haten, slechts overeenkomsten zien...
Ik impliceer slechts dat er mijns inziens enige genotypische overeenkomsten zijn, zoals bij vader en zoon vaker voorkomend, tussen kok Remo en de heer Buscemi.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het leek het wel te impliceren
Niet zo elitair hequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik impliceer slechts dat er mijns inziens enige genotypische overeenkomsten zijn, zoals bij vader en zoon vaker voorkomend, tussen kok Remo en de heer Buscemi.
was me slechts in aan het dekkenquote:
Maar ik bleef bij mijn standpuntquote:
Ouiquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:35 schreef zoem het volgende:
Ik ga weer op geheel topchefonwaardige wijze eten maken
De eeuw is ook pas begonnen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:40 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou nou, grootste uitdaging van de eeuw...
Juist omdat ie pas begonnen is klinkt het zo raar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De eeuw is ook pas begonnen natuurlijkin 1999 dat zeggen zou wel heel erg erg zijn
Dan kan het nog hequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Juist omdat ie pas begonnen is klinkt het zo raar.
Best wel, zo ongeveer alles kwijtquote:Op woensdag 7 november 2012 18:51 schreef zoem het volgende:
Das vervelend burner
Voor mij geen topchef vandaag; iemand voor de trein gesprongen
Netjes op tijdquote:
Als het bevalt train ik vanaf komende woensdag bij een triatlhonverenigingquote:Op woensdag 7 november 2012 19:05 schreef zoem het volgende:
Goed gegokt dus
Hoezo je laatste woensdag ?
Ik zou zeggen: GADVERDAMME!!!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:22 schreef egeltje1985 het volgende:
"Te hoog in de zuren". Ik zou zeggen 'te zuur', mja.
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, ja en weer uitspugen. Gordon Ramsay-style.
[ afbeelding ]
Mag dit zeker ook niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mag dit zeker ook niet?HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |