donderdag is ook de leukste dagquote:Op donderdag 8 november 2012 19:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik vind dit altijd een leuk onderdeel.
Jep. Ook met die verzuurde vaste gasten.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
donderdag is ook de leukste dag(het is toch donderdag he?
)
Ik weet wel wat er is op donderdagquote:Op donderdag 8 november 2012 19:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep. Ook met die verzuurde vaste gasten.
Ow haha, dan is het toch juist makkelijk. Even kijken wat er bij topchef is en je weet welke dag het is.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat er is op donderdagMaar ben af en toe ff kwijt welke dag het is :S werk teveel
Hahaquote:Op donderdag 8 november 2012 19:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ow haha, dan is het toch juist makkelijk. Even kijken wat er bij topchef is en je weet welke dag het is.
Al 2 dagen bobbie, daarom dat je al 2 dagen komt spiekenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zie ik daar nou een topic dat bijna vol is
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zie ik daar nou een topic dat bijna vol is
It giet aonquote:
Het moet er een keer van komen hequote:Op donderdag 8 november 2012 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Al 2 dagen bobbie, daarom dat je al 2 dagen komt spieken
Doe mijn best maja... alleen is ook maar zo alleen...quote:Op donderdag 8 november 2012 19:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het moet er een keer van komen he
Ik heb het tegenwoordig eigenlijk te druk om Topchef te kijken. Ben laat thuis, waardoor ik ook later eet etc.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Doe mijn best maja... alleen is ook maar zo alleen...
quote:
Ken het, maar eet pas NA topchefquote:Op donderdag 8 november 2012 19:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb het tegenwoordig eigenlijk te druk om Topchef te kijken. Ben laat thuis, waardoor ik ook later eet etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |