De Beaufort-schaal gaat niet verder dan 12.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Orkaan is minimaal windkracht 12 geloof ik.
Nee. Alleen dat het door de mens komt is wellicht een hoax. Het klimaat veranderd nog steeds vrij snel. Dat heeft het altijd al gedaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je weet dat Global Warming een fucking grote hoax is he?
Het is niet Sandy dat vrijdag voor onstuimig weer zal zorgen. Beetje meer wind en wat regen zal er wel komen. Vanmiddag zeiden ze er dit over....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:31 schreef rakotto het volgende:
Is het nou getroll of de waarheid dat de storm richting Europa komt?
De aarde wordt in ieder geval niet warmer, en al helemaal niet door de mens.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nee. Alleen dat het door de mens komt is wellicht een hoax. Het klimaat veranderd nog steeds vrij snel. Dat heeft het altijd al gedaan natuurlijk.
Voel je vrij om de peer-reviewed papers die dat bewijzen te posten in het Global Warming topic in WKN. Hier hebben we het over Sandy.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De aarde wordt in ieder geval niet warmer, en al helemaal niet door de mens.Is gewoon aangetoond hoor.
Voor het gemakquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De aarde wordt in ieder geval niet warmer, en al helemaal niet door de mens.Is gewoon aangetoond hoor.
jammer.. een keertje een echte storm kunnen we ook hier wel eens gebruiken..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat is vaak zo, geen getroll. Alleen als de storm hier aankomt is het hooguit windkracht 8 met wat regen. Niks boeiends. Het heeft dan ook niet meer die draaikolk vorm.
Je woont niet in de randstad? Wij liggen onder zeeniveau, als hier zo'n storm komt heeft dat waarschijnlijk miljoenen slachtoffers. Omdat de helft van Nederland ongeveer 8 tot 1 meter onder water komt te staan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:51 schreef mschol het volgende:
[..]
jammer.. een keertje een echte storm kunnen we ook hier wel eens gebruiken..
modellen, ik geloof er niet echt in.. allemaal voorspellingen gebaseerd op aannames.. ik denk dat een goeie storm (ik zeg niet DIE storm) wel eens goed kan zijn voor ons...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:20 schreef practics het volgende:
[..]
Je woont niet in de randstad? Wij liggen onder zeeniveau, als hier zo'n storm komt heeft dat waarschijnlijk miljoenen slachtoffers. Omdat de helft van Nederland ongeveer 8 tot 1 meter onder water komt te staan.
[ afbeelding ]
Omdat?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:01 schreef mschol het volgende:
[..]
modellen, ik geloof er niet echt in.. allemaal voorspellingen gebaseerd op aannames.. ik denk dat een goeie storm (ik zeg niet DIE storm) wel eens goed kan zijn voor ons...
Ramptoeristje...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:07 schreef zhe-devilll het volgende:
..Ik had toch meer leuke beelden verwacht op de tv!
Bedoel ze laten bijna niks zien, sensatie nada! Pffffff
quote:
De Nederlandse dijken zijn wel even wat beter dan die Amerikaanse rommel hoor. Eerder terug in de topicreeks heb ik al laten zien dat de Nederlandse dijken Sandy zonder enig probleem hadden doorstaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:20 schreef practics het volgende:
[..]
Je woont niet in de randstad? Wij liggen onder zeeniveau, als hier zo'n storm komt heeft dat waarschijnlijk miljoenen slachtoffers. Omdat de helft van Nederland ongeveer 8 tot 1 meter onder water komt te staan.
[ afbeelding ]
we een zacht eitje zijn geworden wat betreft weer: als er 2 blaadjes vallen rijden treinen niet, en bij 1 vlokje sneeuw staan alle (snel)wegen vol met geparkeerde auto'squote:
Je hebt eik wel gelijk. De beelden waren tegenvallend aangezien ze het idd over dood en verderf etc hadden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]Nee echt gisteren leek het erop dat dit een maya end of the worlds was en nu valt het mee en schaamt men zich oid?
Of komen de beelden morgen pas?
een 'alleen-in-de-nacht' stralende Empire state building had ook wel wat hoor..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:18 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Je hebt eik wel gelijk. De beelden waren tegenvallend aangezien ze het idd over dood en verderf etc hadden.
Geen geknakte empire state building...
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:29 schreef mschol het volgende:
[..]
een 'alleen-in-de-nacht' stralende Empire state building had ook wel wat hoor..
was het toch het middelpunt van de nacht
Amerikaanse rommel?? Moet je eens kijken hoe ze 1 van de belangrijkste gebouwen in de stad beschermen:quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De Nederlandse dijken zijn wel even wat beter dan die Amerikaanse rommel hoor. Eerder terug in de topicreeks heb ik al laten zien dat de Nederlandse dijken Sandy zonder enig probleem hadden doorstaan.
Edit: Zie hier
Nee, hoor. Wij hebben in het verleden vaker dit soort orkanen gehad, wij kunnen er tegen omdat wij voor 10 miljard aan Deltawerken hebben liggen. Amerikanen hebben gewoon geen enkele Deltawerken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:20 schreef practics het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |