Was niet negatief. Jezus.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:11 schreef practics het volgende:
[..]
Nee hoor, maar tip voor jou, volg het de volgende keer.
Je kunt nu achteraf wel goedkoop commentaar in een topic gooien, maar je zet alleen je zelf voor lul.
Valt me niet tegen. Valt me meequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Alles onder de 100.000 doden valt eigenlijk tegen na de berichten vooraf
Tuurlijk kan het altijd erger zoals ik al zei, maar dit is de zwaarste storm die dat gebied treft sinds 1820 heb ik begrepen (en veel verder gaat hun geschiedenis nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
springtij is normaliter rond de 2 dagen na volle maan, dus morgen pas. Van de ene kant versterkte die orkaan, maar zijn snelheid nam ook toe in eerdere voorspelling zou hij langzamer aan land komen daardoor had je natuurlijk ook meer stuwing van het water kunnen krijgen. Veel erger dan dit is niet moelijk dat zal vast en zeker nog wel eens gaan plaatsvinden, of wij het mee zullen maken is wel de vraag.
De site is down...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:48 schreef Fargo het volgende:
Iemand maakte een opmerking net over de luchthavens. Iemand die al wat meer weet over wanneer deze weer open gaan?
Best surrealistisch zo'n brug op het strandquote:
Eerst denk je: oh dat water staat maar een paar cm hoog, en dan bedenk je dat het perron een verdieping lager ligt, en dus de hele buis onder water staatquote:
Ja!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Eerst denk je: oh dat water staat maar een paar cm hoog, en dan bedenk je dat het perron een verdieping lager ligt, en dus de hele buis onder water staat
twitter:MichaelPaulson twitterde op dinsdag 30-10-2012 om 23:03:04NYC Marathon expected to go on as scheduled, @MikeBloomberg says. reageer retweet
Dat is vaak zo, geen getroll. Alleen als de storm hier aankomt is het hooguit windkracht 8 met wat regen. Niks boeiends. Het heeft dan ook niet meer die draaikolk vorm.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:31 schreef rakotto het volgende:
Is het nou getroll of de waarheid dat de storm richting Europa komt?
Ah.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat is vaak zo, geen getroll. Alleen als de storm hier aankomt is het hooguit windkracht 8 met wat regen. Niks boeiends.
Orkaan is minimaal windkracht 12 geloof ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:34 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ah.Niets om zorgen om te maken.
Wat was de windkracht daar trouwens? Dat heb ik nergens kunnen lezen in deze reeks.
Gemiddeld 140 km/h, windstoten van 180 km/hquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:34 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ah.Niets om zorgen om te maken.
Wat was de windkracht daar trouwens? Dat heb ik nergens kunnen lezen in deze reeks.
Windkracht 12 is 120km/uquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:35 schreef Tanin het volgende:
[..]
Gemiddeld 140 km/h, windstoten van 180 km/h
Geen idee welke windkracht dat is
De Beaufort-schaal gaat niet verder dan 12.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Orkaan is minimaal windkracht 12 geloof ik.
Nee. Alleen dat het door de mens komt is wellicht een hoax. Het klimaat veranderd nog steeds vrij snel. Dat heeft het altijd al gedaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je weet dat Global Warming een fucking grote hoax is he?
Het is niet Sandy dat vrijdag voor onstuimig weer zal zorgen. Beetje meer wind en wat regen zal er wel komen. Vanmiddag zeiden ze er dit over....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:31 schreef rakotto het volgende:
Is het nou getroll of de waarheid dat de storm richting Europa komt?
De aarde wordt in ieder geval niet warmer, en al helemaal niet door de mens.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nee. Alleen dat het door de mens komt is wellicht een hoax. Het klimaat veranderd nog steeds vrij snel. Dat heeft het altijd al gedaan natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |