Annie was right all along, it ís a hard knock life...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:48 schreef Bajskorv het volgende:
Dit weekend maar weer eens langs! Gvd in oktober volgens mijn 5 dagen thuis geweest ofzo, kutreizen.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Poule starten? Wie het raadt krijgt don zijn sns x asics.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:20 schreef Atta-boy het volgende:
Waar is voor jou dan eigenlijk thuis?![]()
Volgens mij ben je het meest van de tijd in Zweden of niet?
Dit dus. Thuis is waar mijn chick isquote:
Die zijn zo Nice. Vooral die gt3 is bijna instant cop. Vind de lunar braata zelf ook erg Nice, maar dat suède in het slechte weer is lastig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:30 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Zijn die high and low bricks and mortars.
Eens. Die Braata vind ik best ok. Zag er wat van staan bij Firmament, was best dope.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:21 schreef An_awesome_wave het volgende:
Vind al die stussy x nike stuff best nice.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoodie ook niks mis mee
[ afbeelding ]
Erg dope! Gelukkig lijkt het een brede release te worden, wel mooi om een paartje eruit te vissen.quote:
Uit de tijd dat je toen die dingen voor retail kon kopen is heel veel vroeger. Je wordt ouder en wijzer en dan verkoop je allesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:28 schreef Atta-boy het volgende:
Denk dat deze niet zo limited gaat worden maar net zoals de trainer en racer.
Lijkt wel alsof er nu ineens heel veel heat aangeboden word op mp enzo.
Mags zijn wel wat waard maar geen 6500quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:10 schreef Atta-boy het volgende:
Maar playstations, what the dunks, livestrong af'1's, cigars, air mags en zulk soort spul zie je niet elke dag op marktplaats voorbij komen![]()
Denk dat die gast ook serieus ziek veel moeite heeft moeten doen en flink wat uit heeft moeten geven om zo'n collectie te hebben. Prijzen slaan wel helemaal nergens op. 6500 euro voor die mags, op die veiling gingen ze aan het einde toch voor $2000 ofzo?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:36 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Erg dope! Gelukkig lijkt het een brede release te worden, wel mooi om een paartje eruit te vissen.
Ik vind vooral die rode om te smullenquote:“Brick” red and “Mortar” grey makeups of the Asics GT-II and Gel Lyte III build the latest pack from Highs and Lows. The Perth shop will host a launch party on November 10th, followed by an Australia-wide drop on November 17th. Look for this collaboration to release globally on November 23rd at the accounts listed below, including the Nice Kicks Shop in Austin, TX.
WoodWood – Copenhagen, EUROPE
Naked – Copenhagen, EUROPE
Sneakers n Stuff – Stockholm, EUROPE
B-Elles - Helsinki, EUROPE
Footpatrol – London, EUROPE
Hanon – Aberdeen, EUROPE
Wellgosh - Leicester, EUROPE
End Clothing – Newcastle, EUROPE
Avenue – Antwerp, EUROPE
Patta – Amsterdam, EUROPE
Seventyfive – Amsterdam, EUROPE
Woei- Rotterdam, EUROPE
No Boys Allowed – Den Haag, EUROPE
Slam Jam – Milan, EUROPE
I Love Tokyo – Rome, EUROPE
Titolo – Berne, EUROPE
Solebox – Berlin, EUROPE
The Good Will Out – Cologne, EUROPE
Colette – Paris, EUROPE
Le Rayon Frais – Bordeaux, EUROPE
FOTT – Moscow, EUROPE
Proper – Long Beach, CA USA
UNDFTD – Los Angeles, CA USA
Nice Kicks – Austin, TX USA
Kick HI – Honolulu, HI USA
Feature – Las Vegas, NV USA
St. Alfred’s – Chicago, IL USA
Concepts – Boston, MA USA
Bodega – Boston, MA USA
KITH – New York City, NY USA
KITH – Brooklyn, NY USA
Packer – New Jersey USA
Bait – Laguna Beach, CA USA
ASICS IRVINE, CA USA
Loaded – Auckland, NZ
Goed nieuws.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:25 schreef xSanjay het volgende:
[..]
[..]
Ik vind vooral die rode om te smullen
Ja, wellicht dat ik voor november wat geld opzij leg voor m'n eerste exclusieve sneakerquote:
Even kijken hoe london uit valt. Moet zo ook al geld apart leggen voor wat anders. Leven is duur amigos.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:28 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ja, wellicht dat ik voor november wat geld opzij leg voor m'n eerste exclusieve sneaker
Pure waarheid. Wat ga je in Londen doen Vault?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:30 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Even kijken hoe london uit valt. Moet zo ook al geld apart leggen voor wat anders. Leven is duur amigos.
Vriend van mij ging met vrienden. Alles geboekt vrienden haken af dus nu ga ik mee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:43 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Pure waarheid. Wat ga je in Londen doen Vault?
Ik dacht dat je de bajs kwam opzoeken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vriend van mij ging met vrienden. Alles geboekt vrienden haken af dus nu ga ik mee.
Haha, ik ben er maar 3 dagen en heb het denk ik te druk met die shopping list van jouquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:31 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de bajs kwam opzoeken.
Ik was voor boot en 3 dagen london 230 kwijt. Dus ik zeg doenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:09 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wilde gisteren bijna boeken, liep langs een reisbureau dat geloof ik 4 dagen Londen + ontbijt en vlucht had voor 230 euro.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:10 schreef Atta-boy het volgende:
metallica future wolf gang kill them all
Awh, ja volgens mij is het "normaal" niet heel veel duurder. Weet niet wanneer je wil gaan maar zou even wachten ivm die stormenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:10 schreef Atta-boy het volgende:
Dat is ook niet duur, boot is ook wel chill.
Zou met m'n chick gaan maar die heeft nu ff geen geld dus moet nog ff wachten
Vergeet de boot, da's niet eens goedkoop, duurt eindeloos, etc... Als je toch een alternatief voor vliegen zoekt, neem dan de trein via Brussel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:10 schreef Atta-boy het volgende:
Dat is ook niet duur, boot is ook wel chill.
Zou met m'n chick gaan maar die heeft nu ff geen geld dus moet nog ff wachten
Vriend van mij zei dat dat tof was en daarom voor de boot gekozen. Mij maakt het toch niet zoveel uit aangezien ik niet meer zo verlegen om geld zit. Vaker gevlogen en nog nooit op een boot geweest.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:20 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Vergeet de boot, da's niet eens goedkoop, duurt eindeloos, etc... Als je toch een alternatief voor vliegen zoekt, neem dan de trein via Brussel.
Weet niet, was totaal 230 kwijt incl hotel in het centrum. Die paar tientjes boeien mij ook niet zo.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:24 schreef Atta-boy het volgende:
Boot vanaf Calais is super cheap. Iets van 40-50 per auto. Als je met meer man gaat is dat denk ik wel super chill. Als je maar alleen gaat of met z'n 2en niet echt denk ik.
Nice, maar niet voor 219e. Denk dat het wollen ook snel minder fresh wordt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:10 schreef acbs2 het volgende:
11:00 release bij sns, refresh, productpage error, paar x refreshen, page online, size in cart, bestellen klaar.
Hebben ze de teller weer gereset; staat weer op 50 min wachttijd. :lol:
CSB
[ afbeelding ]
wat zijn dit?!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:10 schreef acbs2 het volgende:
11:00 release bij sns, refresh, productpage error, paar x refreshen, page online, size in cart, bestellen klaar.
CSB
[ afbeelding ]
Ik bedoel niet eens dat het materiaal hard achteruit gaat. Ik heb meer dat ik dit soort spul op wivahs er dope uit vind zien, maar het zelf vrij snel zat ben. Het slijtage probleem heb ik ook niet meer. Heb nu 30-40 paar (moet een keer tellen, maar de helft staat in Amsterdam) en draag echt alleen in het weekend sneakers. Gemiddeld dus 2.5 dag per schoen per jaarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:18 schreef acbs2 het volgende:
Heb maar 1 paar voeten. Als mn kast klaar is ergens begin december zal ik paar pics droppen, dan begrijp je mss waarom deze niet zo snel erop achteruit zullen gaan
Gast is wel beetje shaddy, of ben ik gek? Lijkt meer een reseller met die hoeveelheid verschillende maten, en daarnaast verkoopt hij een enorme hoeveelheid andere shit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:10 schreef Atta-boy het volgende:
Maar playstations, what the dunks, livestrong af'1's, cigars, air mags en zulk soort spul zie je niet elke dag op marktplaats voorbij komen![]()
Denk dat die gast ook serieus ziek veel moeite heeft moeten doen en flink wat uit heeft moeten geven om zo'n collectie te hebben. Prijzen slaan wel helemaal nergens op. 6500 euro voor die mags, op die veiling gingen ze aan het einde toch voor $2000 ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoop dat het lukt mate.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:30 schreef Atta-boy het volgende:
Die zijn echt heel nice on foot man. Damn.
Als alles door gaat heb ik zo de steal van het jaar, post ze als ik weet of de deal doorgaat.
Deze ooit een halve maat te klein gevonden in de sale bij 24/7.quote:
Zijn tof ja. Zoek ze nog in een US 7 - 8.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:39 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Deze ooit een halve maat te klein gevonden in de sale bij 24/7.
Baal weer dat ze niet pasten nu ik deze pic zie, erg nice vault
Heel lekker.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:27 schreef acbs2 het volgende:
Vond ze er on-foot er erg dope uitzien en ben een sucker voor flyknit kicks. Gister paarse flyknits van mn vriendin binnen gehad, echt moeilijk hard die krengen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer pics hier: http://sneakernews.com/20(...)er-release-reminder/
<3, ik heb nu echt zin in die releasequote:
Van die bricks and mortar pack bedoel je?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:43 schreef xSanjay het volgende:
[..]
<3, ik heb nu echt zin in die release! Verwachten jullie dat mensen gaan campen? En wat is de RP, iets van 150?
Uhuquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:44 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Van die bricks and mortar pack bedoel je?
Twijfel of daarvoor gecamped wordt. Die Footpatrol release deed ook niet veel, en deze wordt volgens mij op meer plekken verkocht?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:49 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het mailen waar ze mijn maat binnen krijgenfuck kleine maat hebben.
Welke maat had je ook alweer, 40? Wel lelijk idd. Wel handig bij wmn releasesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:49 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het mailen waar ze mijn maat binnen krijgenfuck kleine maat hebben.
Ik weet al van bepaalde shops dat ze ze niet krijgen. Pm gelukkig chill hier met atta over maar geen zin dat iemand anders ze voor mijn neus weg kaapt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:53 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Welke maat had je ook alweer, 40? Wel lelijk idd. Wel handig bij wmn releases.
Ja 4 winkels in Nederland. Maar size 10 gaat volgens mij behoorlijk rap. Gelukkig heb ik de 23e college in A'dam. Ga ik daarvoor langs. Nu nog alleen zorgen dat ik money hebquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Twijfel of daarvoor gecamped wordt. Die Footpatrol release deed ook niet veel, en deze wordt volgens mij op meer plekken verkocht?
Ik heb een 11, die gaat minder hard, maar er zijn er meestal ook minder van. Ik kijk wel of ik ergens een hookup kan vinden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:56 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ja 4 winkels in Nederland. Maar size 10 gaat volgens mij behoorlijk rap. Gelukkig heb ik de 23e college in A'dam. Ga ik daarvoor langs. Nu nog alleen zorgen dat ik money heb.
Van de week even langs woei, informeren of ze mijn kindermaatje krijgen. Geen zin om naar a'dam te gaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:56 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ja 4 winkels in Nederland. Maar size 10 gaat volgens mij behoorlijk rap. Gelukkig heb ik de 23e college in A'dam. Ga ik daarvoor langs. Nu nog alleen zorgen dat ik money heb.
Nieuwe foto's hebben mij ook over gehaald. Mooi schoentje.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:33 schreef don-diablo het volgende:
Ik moet echt even niks halen, maar vind ze beide zo Nice..
Denk trouwens dat No Boys Allowed sowieso wel jouw maat binnen krijgt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:49 schreef vault_tec het volgende:
[..]
quote:Hoi Letates,
Ben inmiddels erg benieuwd wie deze roddel verspreid. De Brick and Mortar pack is namelijk alleen verkrijgbaar in mannenmaten. Dus zeker niet verkrijgbaar bij NO BOYS ALLOWED.
Groeten,
No Boys Allowed
Dit wordt kutten voor ons. Als jij info over woei hebt moet je het laten weten. Ik wil jou niet in de weg zitten mate.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:40 schreef Atta-boy het volgende:
Dit word de fok schoen van 2012.
Grijze in een kleine maat we in this!
Moet nog mailtjes terug krijgen van woei / 75 / pattaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:42 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Vreemd. Nog niks gevonden waar hij komt in us7 dus?
Heb het net ff gevraagd. Hoop vanavond meer info over woei te hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:42 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dit wordt kutten voor ons. Als jij info over woei hebt moet je het laten weten. Ik wil jou niet in de weg zitten mate.
Is cool. Dan doe ik het niet meer.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:45 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Heb het net ff gevraagd. Hoop vanavond meer info over woei te hebben.
Die zijn toch bij de sneakers te krijgen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:47 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Mocht iemand hier die zwarte free 2+ met grijze speckled zool ergens vinden in US11, let me know.
Kan hem nergens vinden, maar ik zoek driftig door
Kunnen waarschijnlijk wel aan andere paartjes komen in die maatquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:46 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Is cool. Dan doe ik het niet meer.Wel fijn dat een van de weinige gasten die ook 7 heeft ook actief is op fok en LB
![]()
Ik ben nog wel te spreken over Nike sb, maar niet alles en het is niet meer wat het geweest is. Moet er wel een kanttekening bij plaatsen dat ik Nike veel meer leukere dingen zie doen de laatste tijd dan leuke sb colourways.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:03 schreef vault_tec het volgende:
Hoop dat het goed komt. Begin nike SB steeds kutter te vinden en dingen als asics en NB trekken mij steeds meer.
Amen. Weet niet of mijn smaak verandert is of nike sb het kwijt is maar sb brengt weinig wat ik wil hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:03 schreef vault_tec het volgende:
Hoop dat het goed komt. Begin nike SB steeds kutter te vinden en dingen als asics en NB trekken mij steeds meer.
Hahaha, heerlijk die neverending stress altijd. Ben blij dat ik er vanaf benquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Pm gelukkig chill hier met atta over maar geen zin dat iemand anders ze voor mijn neus weg kaapt.
Hoeveel heb je eig weggedaan en waarom? Geen releases van de laatste tijd waar je iets van wilt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:23 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Hahaha, heerlijk die neverending stress altijd. Ben blij dat ik er vanaf ben
Een paar of 50. Waarom? Omdat het nergens op slaat om zoveel schoenen te hebben, en omdat het beter is om het bedrag dat je aan kleding uitgeeft evenredig aan je outfit uit te geven. Is stukken beter dan een 'redelijke' outfit hebben en alleen maar high end schoeisel. En het kostte teveel tijd, geld, opslagruimte.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hoeveel heb je eig weggedaan en waarom? Geen releases van de laatste tijd waar je iets van wilt?
Ik heb er zelf geen stress van iig. Vind het wel leuk om te volgen, maar ben niet zo'n freak erin.
Klopt, zeker qua runners Nike wél gaaf bezig. Free's, flyknits etc.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ben nog wel te spreken over Nike sb, maar niet alles en het is niet meer wat het geweest is. Moet er wel een kanttekening bij plaatsen dat ik Nike veel meer leukere dingen zie doen de laatste tijd dan leuke sb colourways.
Asics ben ik altijd al fan van geweest, NB niet.
Dit snap ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:32 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Een paar of 50. Waarom? Omdat het nergens op slaat om zoveel schoenen te hebben, en omdat het beter is om het bedrag dat je aan kleding uitgeeft evenredig aan je outfit uit te geven. Is stukken beter dan een 'redelijke' outfit hebben en alleen maar high end schoeisel. En het kostte teveel tijd, geld, opslagruimte.
Er zijn genoeg releases die ik wil maar heb gewoon geen zin meer in zo'n enorme kast vol zooi. Beter gewoon af en toe een paartje en dat ook fatsoenlijk dragen. Allemaal mijn mening overigens, wat iemand anders doet mij hij of zij uiteraard zelf weten.
Ik heb geloof ik niet heel veel GR's. Laatste tijd meer collabs gehaald dan andere dingen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:52 schreef Bajskorv het volgende:
Eens. Ik moet wat minder GRs kopen. Leuker om voor de wat mooiere en gelimiteerde versies te gaan. Ook moeilijk en minder verkrijgbaar, dus je koopt direct minder. Wel GRs voor hardlopen en gym.
Nadat ik het schreef, bedacht ik dat ik ook weinig echt GRs heb. Moet alles een keer op een rij zetten. Ook niet echt veel collabs ofzo, maar wel wat lastiger te krijgen spul als de Inneva's, etc.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik niet heel veel GR's. Laatste tijd meer collabs gehaald dan andere dingen.
Vind het nog steeds wel jammer dat ik ze gemist heb, maar ik heb de SNS GT2 en daar ben ik erg blij mee. Nu ook aan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:58 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nadat ik het schreef, bedacht ik dat ik ook weinig echt GRs heb. Moet alles een keer op een rij zetten. Ook niet echt veel collabs ofzo, maar wel wat lastiger te krijgen spul als de Inneva's, etc.
Liep niet echt hard blijkbaar?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:10 schreef acbs2 het volgende:
CSB
[ afbeelding ]
Liggen bij SNS inderdaad.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:48 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Die zijn toch bij de sneakers te krijgen?
Je kan ook bij sneakers vragen of ze ze willen bijbestellen voor je.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Lagen in Utrecht en Amsterdam niet in 11 bij sneakers en dacht bij Caliroots ook niet.
Zal als ik thuis ben nog even checken, thanks
Soms komen ze bij woei of ze een schoen uit 2004 kunnen bij bestellenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:25 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Je kan ook bij sneakers vragen of ze ze willen bijbestellen voor je.
Kon zoiets maar bij woei of patta
Die zijn keihard @ bajs, vind alleen dat woven materiaal niet zo lekker zacht op dat modelhoop dat het nu iets lekkerder is.
Ik heb die tijdens het EK zien liggen (zonder de free zool) en vond het materiaal niet zo. Die Puma's die je had gepost zijn ook nice in het rood.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:22 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, not so sure... meer pics nodig.
[ afbeelding ]
Klopt, vond het toen ook niks. Denk niet de de Free zool dat verhelpt. Wel aardige nieuws CWs voor Asics in 2013quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb die tijdens het EK zien liggen (zonder de free zool) en vond het materiaal niet zo. Die Puma's die je had gepost zijn ook nice in het rood.
Die eerste zijn zeker okéquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:33 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Klopt, vond het toen ook niks. Denk niet de de Free zool dat verhelpt. Wel aardige nieuws CWs voor Asics in 2013
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens, maar toch dope. Beetje jeugdliefde, die Kill Bill cw.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die eerste zijn zeker okéVind de tweede net iets te Bruce Lee.
Mailtje is uit de deur, thanksquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:25 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Je kan ook bij sneakers vragen of ze ze willen bijbestellen voor je.
Kon zoiets maar bij woei of patta
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:17 schreef acbs2 het volgende:
^
http://www.size.co.uk/product/nike-free-run+-2/84853/
Free shipping tot 12 uur gmt.
UK10 in stock voor je, no thanks.
Was SNS geen mogelijkheid dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:23 schreef Grachtenpinguin het volgende:
En nu is hij wel uitverkocht, helaas niet door mij gekocht.
Over slechte timing gesproken, bedankt in ieder geval acbs.
Jij, en vele andere hier, gaan lekker de laatste tijd <3quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:58 schreef Atta-boy het volgende:
jwz brada!
Net als deze DMP's fapfapfap
[ afbeelding ]
Ga ik als het goed is ruilen voor m'n what the kobe's
dat ligt aan je hookup. Ik had ooit een ebay auction gewonnen maar bleek dat de verkoper alleen binnen US verstuurde. Schoenen werd naar mijn hookup gestuurd en zij stuurde weer later door naar mij. Kostte wel extra verzendkosten, maar had de auction voor een redelijk bedrag gewonnen.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:40 schreef Atta-boy het volgende:
Idd, als het via niketalk of iets is dan zijn we allebei de lul als iemand iets fout doet, nu alleen ik![]()
Via een hook-up is het toch nog hetzelfde of niet?
Lekker G, money getten alles.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:55 schreef Atta-boy het volgende:
Groene en paarse air max patta en homegrowns gekocht voor 100 p/s.
[ afbeelding ]
Jwz brada YMCMBquote:Op donderdag 1 november 2012 18:05 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Lekker G, money getten alles.
Ik ga nu rellen in london
Mooi dat je er blij mee bent. Ik zag ze laatst liggen bij Nike geloof ik. Sowieso is de retro een nogal uitgeklede versie van het origineel, die hadden een pompsysteem ingebouwd. Verder is de retro air unitdinges van de 180s van vandaag ongeveer 1/3 kleiner dan de originelen, dat helpt ook niet mee. OGs waren echt imposante schoenen, deze retro's zijn echt lullige pielschoentjes.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:43 schreef Esje-lief het volgende:
Lang geleden dat ik nieuwe sneakers heb gekocht, maar toen ik deze op Twitter langs zag komen moest ik ze hebben! Trotse eigenaar van Nike air force 180 glow in the dark.. zal v de week een wivah maken..
Ik doe daar ook niet aan hoor. Vind het juist wat fijner als m'n broek wat over de schoenen heen valt ipv er zo op staat zeg maar als bij een pinroll etc.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:04 schreef Modus het volgende:
Ik heb Speed Turfs, die draag ik echt niet anders dan AM1s ofzo. Maar ja ik doe ook niet aan pinrolls en dat soort shizzle.
dat is vaak met GR's, over een paar maanden/jaren worden mensen pas wakker. Kijk maar naar de vorige pagina met o.a. de AM1 Black Smoke, mensen slapen op de normale CW's.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:14 schreef Modus het volgende:
Vandaag binnen gehad.
[ afbeelding ]
Niks collab, niks wovenpaardenpenishaarshit waarvan je over 5 jaar denkt 'what the hell was I thinking'. Gewoon een subtiele cw met mooi suede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
Klopt. Ik wil deze nog halen denk ik:quote:Op donderdag 1 november 2012 20:49 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dat is vaak met GR's, over een paar maanden/jaren worden mensen pas wakker. Kijk maar naar de vorige pagina met o.a. de AM1 Black Smoke, mensen slapen op de normale CW's.
Kan ook deels veroorzaakt worden omdat de bovenste schoen een kleinere maat lijkt te zijn zo op het eerste oog.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:15 schreef SHOOOTO het volgende:
shape van de bovenste AM1 is raar vergeleken met de onderste. Midsole lijkt zo groot en banaan-achtig.
Volgens mij ligt die cw nog in een vaag sneaker outlet in centrum Den Haag.
Waar zou die zitten? Bestel hem denk ik online maar nog nooit van een outlet gehoord in NL eik.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:15 schreef SHOOOTO het volgende:
shape van de bovenste AM1 is raar vergeleken met de onderste. Midsole lijkt zo groot en banaan-achtig.
Volgens mij ligt die cw nog in een vaag sneaker outlet in centrum Den Haag.
op de grote markt in Den Haag, zit op de hoek van concrete en baretta.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Waar zou die zitten? Bestel hem denk ik online maar nog nooit van een outlet gehoord in NL eik.
ik heb de donker grijze versie.. Ik vind het niet echt lullige piel schoenen. Ze zijn aardig aan de maat.. Maar als je ze vergelijkt met de voorganger snap ik je..quote:Op donderdag 1 november 2012 19:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Mooi dat je er blij mee bent. Ik zag ze laatst liggen bij Nike geloof ik. Sowieso is de retro een nogal uitgeklede versie van het origineel, die hadden een pompsysteem ingebouwd. Verder is de retro air unitdinges van de 180s van vandaag ongeveer 1/3 kleiner dan de originelen, dat helpt ook niet mee. OGs waren echt imposante schoenen, deze retro's zijn echt lullige pielschoentjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de retro:
[ afbeelding ]
Laat ze naar Groningen of Rotterdam (desnoods Amsterdam) komen. Dan heb ik er ook wat aan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 04:32 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Voor Vault, AAW en anderen: morgenochtend 9 uur begint de kaartverkoop voor Alt-J in tivoli.
Mochten jullie dit niet al weten natuurlijk
quote:Today we can give you a first official look at the future of the Air Force 1 – the Nike Lunar Force 1, where the brand adds Lunarlon cushioning and Hyperfuse construction to the iconic basketball sneaker.
With the addition of the new technologies, the shoe performs better and becomes much lighter. Even though the Lunarlon technology has been added to the mid and outer sole, there is still a Zoom Air Unit placed in the heel of the sneaker. Subtle other details include a slimmer toe box and a trimmed rubber outer sole, as well as an interior bootie.
The Nike Lunar Force 1 will be released on December 12, 2012, at select global Nike Sportswear locations.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:BRON: highsnobiety
http://www.all4sneakers.com/index.php?p=aboutusquote:Op donderdag 1 november 2012 22:58 schreef Modus het volgende:
Wel gehoord maar geen idee waar ze zitten, op Lelystad ofzo na.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:31 schreef SHOOOTO het volgende:
The Nike Lunar Force 1 – Official First Look
[..]
[ afbeelding ]Yup, zo ga ik de AF1 ook nog lekker vinden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Met die zool wil ik ze wel proberen, maar denk dat ik het nog steeds geen hit vind...quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:15 schreef SHOOOTO het volgende:
andere hoek, Nike Free Woven NRG
[ afbeelding ]
Ik vind ze niet zo.. Die lunar force 1 vind ik wel erg erg geslaagd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:17 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Met die zool wil ik ze wel proberen, maar denk dat ik het nog steeds geen hit vind...
Ik vind ze ook niet zo, maar compleet woven + free... Dat moet vrij lekker zitten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo.. Die lunar force 1 vind ik wel erg erg geslaagd.
Ik vond het materiaalgebruik op die vorige woven dingen helemaal niet zo fijn. Voelde helemaal niet zo soepel imo.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:26 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet zo, maar compleet woven + free... Dat moet vrij lekker zitten.
AF1's waren nooit gangster... Imhoquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:55 schreef Atta-boy het volgende:
Nee leek net staaldraad ofzo. Hoop dat deze wat lekkerder materiaal hebben.
Weet niet wat ik van die af1's moet vinden.
Vind ze gelijk een stuk minder gangster
AF1 is DE thug schoen manquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:56 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
AF1's waren nooit gangster... Imho![]()
Vorige material was idd klote, hier zit leer doorheen, hopelijk maakt dat het wat fijner...
North Face, had er een TNF van moeten maken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:13 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
AF1 is DE thug schoen man![]()
Wat voor schoen is dat? Ken nf geloof ik niet. Of bedoel je naked&famous?
Ziet er best cool uit als winterschoen al zijn het mij iets te veel kleuren, miss dat donkerblauwe veters al helpen though.
Die adidas vind ik ook echt zo Nice hè.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:40 schreef Bajskorv het volgende:
Net bewezen dat ik echt wel discipline heb, geen van onderstaande sneakers gekocht deze week![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ik begrijpen maar dit heeft ook zeer zeker wat. Morgen misschien even langs een adidas winkel om te checken of ze er liggen om te zien hoe ze irl zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:47 schreef Bajskorv het volgende:
Ik ook. Had hem nog mooier gevonden als het niet zwart, maar donkerblauw was geweest.
Ja, ze zijn helemaal verrotquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:52 schreef acbs2 het volgende:
Jezus atta, zijn dat nou gewoon express slechte pickupfoto's om de beater status te maskeren of valt het mee
Jawel, maar ik krijg gewoon echt niet dezelfde hits als bijvoorbeeld .co.uk. Weird?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:14 schreef Atta-boy het volgende:
Als je ebay.com doet wel toch of niet?
die htm's zijn nice man, hoeveel vraagt hij er voor?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:17 schreef acbs2 het volgende:
Van die patta's kan ik het zeker niet beoordelen maar de midsole van die homegrowns ziet er vies uit. Welke maten zijn die patta's?
Bajs, dat is wel de mooiste van de 2 mixed htm cw's. Heb ze daadwerkelijk verkocht zien worden voor 500+ euro maar das straight rape man.
Yup, maar prijzen zijn sowieso wel echt enorm verschillend. Laten we kijken wat deze kerel willen, zo'n CW zou hier in de prijzenkast gaan...quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:22 schreef acbs2 het volgende:
Yup maar solids zijn minder gewild dan de mixed cw's. Van de solids zijn rood en zwart het meest gewild en blauw en neongeel het minst.
verschoon jij wel gewoon je beddengoed?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:22 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Betere pic van homegrowns, moet iets gecleaned en dan is ie good to go.
Zijn us9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem ze wel van je over voor 100 euro. Lijkt me een goede deal.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:22 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Betere pic van homegrowns, moet iets gecleaned en dan is ie good to go.
Zijn us9
Ik heb een 2 persoonsbed bradaquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:47 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik neem ze wel van je over voor 100 euro. Lijkt me een goede deal.
En, wtf... 1 persoonsbed
Ballers hebben natuurlijk meer dan 1 bed.quote:
Nu je het zegt herinner ik het me welquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:52 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ja was een flauw lacebag-gerelateerd grapje
Je moet na een zoekopdracht in het menu links 'Location: worldwide' aanvinken. Listings maken voor international shipping kost ook niks extra's.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:13 schreef Bajskorv het volgende:
Trouwens, waarom krijg je bij ebay niet alle internationale items te zien? Moet je echt elke keer alle verschillende nationale sites af struinen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.abominable creation beats science today.
En toch heb ik dan niet alles. Zoek hard naar Saucony x Solebox collabs, maar die vind ik genoeg op .de voor aardige prijzen. Op ebay.com komt er maar weinig, zeker niet alle .de hits komen terug.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Je moet na een zoekopdracht in het menu links 'Location: worldwide' aanvinken. Listings maken voor international shipping kost ook niks extra's.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:26 schreef acbs2 het volgende:
Pickups binnen.
[ link | afbeelding ]
Converse_x_Missoni_Auckland_Racer(noflash) by acbs2, on FlickrDie levi's chino is Nice. Ik had em in het blauw geprobeerd maar laten liggen. Had de commuter 511 al meegenomen toen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die solebox shadows wil ik eig ook nog steeds. Mooie schoen.Love will tear us apart (Joy Division)
Die shadows staan op ebay.de in 9/9.5 voor 250e, zo meenemen.... Ik zou het er wel voor neerleggen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die levi's chino is Nice. Ik had em in het blauw geprobeerd maar laten liggen. Had de commuter 511 al meegenomen toen.
Die solebox shadows wil ik eig ook nog steeds. Mooie schoen.
Kan het nu ff niet gebruiken, moet 4 nieuwe banden voor m'n auto hebben, maar zal het in de gaten houden. Zijn echt te Nice en wil ze absoluut als ik ze kan krijgen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:58 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Die shadows staan op ebay.de in 9/9.5 voor 250e, zo meenemen.... Ik zou het er wel voor neerleggen.
Geen bieding. Hoe dan ook, nergens in 11 gvd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:03 schreef Atta-boy het volgende:
Gewoon sniperen dan kan je ze wel voor goedkoper krijgen lijkt me toch?
Fuck man.. Nu word ik door het kijken hebberig.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:04 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Geen bieding. Hoe dan ook, nergens in 11 gvd.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Fuck man.. Nu word ik door het kijken hebberig.![]()
Dat had ik wel even nodig. Wil ze heel graag, maar komt nu gewoon niet uit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:10 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snap out of it!!!!
Beide...quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Fuck man.. Nu word ik door het kijken hebberig.de witte of de roze maakt niet uit. Vind beide erg dope.
Zijn niet meer waard als retail als het goed is, en zelfs al zouden ze 2 tientjes meer waard zijn zou ik de moeite niet nemen om ze te verkopenquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:33 schreef Boydie12 het volgende:
Hey had ff een vraagje, had verleden week am1 ACG pickup (CW green/black). Zijn deze dingen nog wat waard of moet ik me er niet teveel bij voorstellen ?!
Ik begrijp ze op een jas ook niet, maar dat zal persoonlijk zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:25 schreef iRemco het volgende:
Die CP Company mutsen kunnen echt niet, op een jas staat het nog wel maar op een muts.. Nee
Ondanks fragment alles vind ik deze schoen niet zo. Model vind ik niet zo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:55 schreef Atta-boy het volgende:
Kan je er eigenlijk wel door kijken btw of zit bij die goggles ook stof?
Wivah:
[ afbeelding ]
Geen probleem.quote:Op zondag 4 november 2012 16:41 schreef vault_tec het volgende:
Zoveel geld uit gegeven in london. Ik ben verliefd op deze stad. Geen schoenen gekocht helaas. Wilde asics maar zijn nog online te bestellen. Atta en don heb niet gevonden wat jullie willen. Alle 5 panels waren corduroy. Supreme x tnf tas wel kwaliteit. Jas hing er niet
Ik moet er 'gewoon' weer een keer naar toe voor een weekend, maar zal nooit hetzelfde zijn als toen ik er een tijdje verbleef vandaar dat ik het blijf uitstellen.quote:Op zondag 4 november 2012 16:56 schreef vault_tec het volgende:
Coolste van alles was het orkest wat 2 uur lang final fantasy muziek speelde. Makers van de spellen etc waren was tof. Volgend jaa weer.
Feesten e.d. krijg ik allemaal al amper meer mee. Ik word oud.quote:Op zondag 4 november 2012 17:02 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Klinkt als een prima weekend vault. Ook nog goed wezen stappen?
Weet niet of het aan mij ligt maar de hele wereld lijkt meer awesome te worden de laatste tijd.
Worden meer vette feesten gegeven, meer toffe artiesten die naar NL komen en meer goede releases! Ik wordt er blij van in ieder geval.
Jammer, maat goed voor m'n portemonnee miss.quote:Op zondag 4 november 2012 16:41 schreef vault_tec het volgende:
Zoveel geld uit gegeven in london. Ik ben verliefd op deze stad. Geen schoenen gekocht helaas. Wilde asics maar zijn nog online te bestellen. Atta en don heb niet gevonden wat jullie willen. Alle 5 panels waren corduroy. Supreme x tnf tas wel kwaliteit. Jas hing er niet
Welk orkest?quote:Op zondag 4 november 2012 16:56 schreef vault_tec het volgende:
Coolste van alles was het orkest wat 2 uur lang final fantasy muziek speelde. Makers van de spellen etc waren was tof. Volgend jaa weer.
Een geen zorgen over het geven van je login details?quote:Op zondag 4 november 2012 18:08 schreef Atta-boy het volgende:
Ik gebruik altijd auctionsniper, is imo erg fijn.
Ik weet het niet meer. Gebruik eBay te weinig. M'n laatste aankoop was wel dmv een sniper iig.quote:Op zondag 4 november 2012 18:07 schreef Bajskorv het volgende:
Sjefs. Ik moet iets van ebay proberen te snipen, maar welke service is daar een beetje betrouwbaar? Je moet overal je ebay login details geven, of niet? Niet riskant?
Chicagoland pops orchestra. Ken het verder niet maar final fantasy music <3quote:
Jawel, hun moeten op jou account snipen dus zonder je gegevens gaat dat niet lukken denk ik. Maar er zijn heel veel gebruikers dus is gewoon betrouwbaar.quote:Op zondag 4 november 2012 18:10 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Een geen zorgen over het geven van je login details?
Zeker te weinig bezig om klanten te begroeten en te helpen. Heb ik in de VS meegemaakt. Was een jongen in de winkel hele tijd aan het rondkijken en had twee verschillende schoenen in z'n hand en toch deed het personeel niets om te vragen of hij iets wilde passen. Hij is weggegaan. Ik zal er ook niet meer terugkomen iig.quote:Op zondag 4 november 2012 18:24 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Chicagoland pops orchestra. Ken het verder niet maar final fantasy music <3
Ow het peraoneel in de supreme store is echt gaar als shit
Ja, ging bij mij ook wel ok.quote:Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef iRemco het volgende:
Ik vond het personeel in Londen juist super klantvriendelijk, hielpen me meteen en kreeg heel wat stickers mee bij m'n aankoop
quote:Nike Sportswear has established the Essentials series with the mission of getting back to basics in terms of both colorways and material selections on the Air Max running classics, but that doesn’t mean all the no-nonsense NSW retro runners will be limited to that line. This newest Nike Air Max 90 comes to us with a Yankees-like combination of Dark Obsidian, greys and white, the latest proof that British sneaker specialists JD Sports both have a sense of humor and love dark blue palettes. Click through for a closer view at this nubuck and mesh AM90 and let us know how they compare to some of JD’s best exclusives over the years.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:BRON: Sneaker News
quote:Op zondag 4 november 2012 20:48 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Air Max 90 – Dark Obsidian – Grey
[..]
[ afbeelding ]Easy pass voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Love will tear us apart (Joy Division)
Nope, dit betekent dat jij na hem het hoogste bedrag hebt geboden. Stel dat jij 100 had geboden, maar hij 150. Dan zou het gewonnen bedrag staan op 101 dollar.quote:Op zondag 4 november 2012 23:08 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, auction verloren, maar precies hetzelfde bedrag geboden als de winnaar? Irritant.
Is je vraag zijn ze nieuw of niet meer te krijgen?quote:Op maandag 5 november 2012 11:38 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Zijn adidas busenitz maroon eigenlijk deadstock?
zijn exclusives (of ook wel SMU's). Zoals wat JD deed in de vroegere jaren met basic cw's op de AF1's en Dunks.quote:Op zondag 4 november 2012 22:54 schreef Bajskorv het volgende:
Size is vrij groot, is van dezelfde kerel als de JD Sports en Footpatrol. Hij kan waarschijnlijk een stuk meer invloed uitoefenen dan Woei, helaas...
Maar ik ken niet echt veel Size? collabs, of wel? Meer exclusives, maar dat is anders.
Niet meer te krijgen? Zie de andere kleuren wel in webshops liggen, maar maroon ontbreekt. (NL webshops)quote:Op maandag 5 november 2012 11:40 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Is je vraag zijn ze nieuw of niet meer te krijgen?
zijn gewoon niet meer te krijgen. Per seizoen komt er een cw uit, daarna is het gewoon op en komt er een andere cw.quote:Op maandag 5 november 2012 11:41 schreef Ierse_Strijder het volgende:
[..]
Niet meer te krijgen? Zie de andere kleuren wel in webshops liggen, maar maroon ontbreekt. (NL webshops)
http://manusskateshop.nl/(...)tz-midcin-runwht-gum
Vind deze ook wel clean though.
Thanks, afwachten dus.quote:Op maandag 5 november 2012 11:48 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zijn gewoon niet meer te krijgen. Per seizoen komt er een cw uit, daarna is het gewoon op en komt er een andere cw.
Black moses teequote:Op maandag 5 november 2012 12:36 schreef vault_tec het volgende:
off topic maar aangezien hier 2 gasten ook hard gaan op supreme: London pick ups. Aan schoenen lag er vrij weinig.
[ afbeelding ]
zijn gundams... Moest zo hard lachen om die black moses tee. Gelijk maar mee genomen. Trui is duur maar wel lekker kwaliteitje.quote:Op maandag 5 november 2012 12:44 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Black moses tee![]()
Wat zijn die dingen rechts btw?
Ik verwacht binnenkort ook een supreme pakketjeis iig al shipped nu.
Waar ben je allemaal langs geweest eigenlijk?quote:Op maandag 5 november 2012 12:36 schreef vault_tec het volgende:
off topic maar aangezien hier 2 gasten ook hard gaan op supreme: London pick ups. Aan schoenen lag er vrij weinig.
[ afbeelding ]
Heel jouw lijstje en de bape store. Verder in soho geweest voor dover street market. Die winkel is absurd. Cheapste wat ik gezien heb was 800 pond olvgens mijquote:Op maandag 5 november 2012 13:16 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Waar ben je allemaal langs geweest eigenlijk?
Dover Street Market kan je inderdaad links laten liggen, is meer voor rijke Russen. Mooi dat je de hele lijst gehad hebt, was 1948 nog wat?quote:Op maandag 5 november 2012 13:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Heel jouw lijstje en de bape store. Verder in soho geweest voor dover street market. Die winkel is absurd. Cheapste wat ik gezien heb was 800 pond olvgens mij
Wel decent. Heb op supreme en bape na vluchtig gekeken.quote:Op maandag 5 november 2012 13:21 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Dover Street Market kan je inderdaad links laten liggen, is meer voor rijke Russen. Mooi dat je de hele lijst gehad hebt, was 1948 nog wat?
Hard gerend? Haha, geinig. Ik besteed meer tijd aan Footpatrol en The Hideout, Bape ben ik nog niet eens geweest.quote:Op maandag 5 november 2012 13:24 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wel decent. Heb op supreme en bape na vluchtig gekeken.
vriend met wie ik was is helemaal japan en bape fan. voor de rest gerend ja. Zo veel te doen daar en zo weinig tijd.quote:Op maandag 5 november 2012 13:25 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hard gerend? Haha, geinig. Ik besteed meer tijd aan Footpatrol en The Hideout, Bape ben ik nog niet eens geweest.
Volgende keer een fiets meenemen...quote:Op maandag 5 november 2012 13:26 schreef vault_tec het volgende:
[..]
vriend met wie ik was is helemaal japan en bape fan. voor de rest gerend ja. Zo veel te doen daar en zo weinig tijd.
betalingen als gift geeft je geen recht op PayPal Protection, mocht er iets misgaan tijdens de transactie.quote:Op maandag 5 november 2012 13:31 schreef Bajskorv het volgende:
Gozers, wat is het verschil tussen een trade via Paypal of via Paypal "as a gift"? Ik begrijp dat het laatste goedkoper is, maar hoe zit het met de risico's? Kan paartje Pink Devils in mijn maat krijgen...
Aha, maar het scheelt hem weer 4%? Hm, lastig. Ben nog niet echt enorm vertrouwd met centen over maken naar figuren op ebay, ben wat wantrouwig van nature. Maar goed, anders kom ik nooit aan die Pink Devils...quote:Op maandag 5 november 2012 13:35 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
betalingen als gift geeft je geen recht op PayPal Protection, mocht er iets misgaan tijdens de transactie.
Ik ook niet, soms kan het niet anders. De 4% zou ik gewoon betalen, scheelt je weer het gezeur met mogelijke claims enzoquote:Op maandag 5 november 2012 13:43 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Aha, maar het scheelt hem weer 4%? Hm, lastig. Ben nog niet echt enorm vertrouwd met centen over maken naar figuren op ebay, ben wat wantrouwig van nature. Maar goed, anders kom ik nooit aan die Pink Devils...
Yup, ik gun hem de 10% van ebay wel, die 4% lijkt me net wel zo fijn. Nu kijken hoe laag hij wil gaan, zijn auction leverde hem niks op...quote:Op maandag 5 november 2012 13:48 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik ook niet, soms kan het niet anders. De 4% zou ik gewoon betalen, scheelt je weer het gezeur met mogelijke claims enzo
Deze...quote:Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef Atta-boy het volgende:
Zou idd niet als gift betalen.
Welke schoenen wil je kopen btw?
Ik twijfel of je die nog voor retail gaat vinden... Als je ze in 11 tegen komt, weet je aan wie je ze kwijt kunt...quote:Op maandag 5 november 2012 16:50 schreef Atta-boy het volgende:
Die zijn erg nice idd als ik die nog eens voor retail tegenkom wil ik ze wel
Gooi jezelf weg.quote:Op maandag 5 november 2012 12:50 schreef vault_tec het volgende:
[..]
. Moest zo hard lachen om die black moses tee.
Hm, heb ze sinds ze uit kwamen eigenlijk voor rond de 500-600e zien doen... Beetje too much.quote:Op maandag 5 november 2012 16:52 schreef Atta-boy het volgende:
tijdje terug gingen die rond retail geloof ik. Laat je wel weten als ik ze ooit tegenkom in je maat.
Vergeet 9,5 niet.quote:Op maandag 5 november 2012 16:52 schreef Atta-boy het volgende:
tijdje terug gingen die rond retail geloof ik. Laat je wel weten als ik ze ooit tegenkom in je maat.
Well played.quote:Op maandag 5 november 2012 19:45 schreef Meneer_Agent het volgende:
Ik hoor jou wel als iemand met een kankervleermuisjes shirt loopt omdat ie het grappig vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |