Twijfel of daarvoor gecamped wordt. Die Footpatrol release deed ook niet veel, en deze wordt volgens mij op meer plekken verkocht?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:49 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het mailen waar ze mijn maat binnen krijgenfuck kleine maat hebben.
Welke maat had je ook alweer, 40? Wel lelijk idd. Wel handig bij wmn releasesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:49 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het mailen waar ze mijn maat binnen krijgenfuck kleine maat hebben.
Ik weet al van bepaalde shops dat ze ze niet krijgen. Pm gelukkig chill hier met atta over maar geen zin dat iemand anders ze voor mijn neus weg kaapt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:53 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Welke maat had je ook alweer, 40? Wel lelijk idd. Wel handig bij wmn releases.
Ja 4 winkels in Nederland. Maar size 10 gaat volgens mij behoorlijk rap. Gelukkig heb ik de 23e college in A'dam. Ga ik daarvoor langs. Nu nog alleen zorgen dat ik money hebquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Twijfel of daarvoor gecamped wordt. Die Footpatrol release deed ook niet veel, en deze wordt volgens mij op meer plekken verkocht?
Ik heb een 11, die gaat minder hard, maar er zijn er meestal ook minder van. Ik kijk wel of ik ergens een hookup kan vinden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:56 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ja 4 winkels in Nederland. Maar size 10 gaat volgens mij behoorlijk rap. Gelukkig heb ik de 23e college in A'dam. Ga ik daarvoor langs. Nu nog alleen zorgen dat ik money heb.
Van de week even langs woei, informeren of ze mijn kindermaatje krijgen. Geen zin om naar a'dam te gaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:56 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ja 4 winkels in Nederland. Maar size 10 gaat volgens mij behoorlijk rap. Gelukkig heb ik de 23e college in A'dam. Ga ik daarvoor langs. Nu nog alleen zorgen dat ik money heb.
Nieuwe foto's hebben mij ook over gehaald. Mooi schoentje.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:33 schreef don-diablo het volgende:
Ik moet echt even niks halen, maar vind ze beide zo Nice..
Denk trouwens dat No Boys Allowed sowieso wel jouw maat binnen krijgt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:49 schreef vault_tec het volgende:
[..]
quote:Hoi Letates,
Ben inmiddels erg benieuwd wie deze roddel verspreid. De Brick and Mortar pack is namelijk alleen verkrijgbaar in mannenmaten. Dus zeker niet verkrijgbaar bij NO BOYS ALLOWED.
Groeten,
No Boys Allowed
Dit wordt kutten voor ons. Als jij info over woei hebt moet je het laten weten. Ik wil jou niet in de weg zitten mate.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:40 schreef Atta-boy het volgende:
Dit word de fok schoen van 2012.
Grijze in een kleine maat we in this!
Moet nog mailtjes terug krijgen van woei / 75 / pattaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:42 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Vreemd. Nog niks gevonden waar hij komt in us7 dus?
Heb het net ff gevraagd. Hoop vanavond meer info over woei te hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:42 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dit wordt kutten voor ons. Als jij info over woei hebt moet je het laten weten. Ik wil jou niet in de weg zitten mate.
Is cool. Dan doe ik het niet meer.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:45 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Heb het net ff gevraagd. Hoop vanavond meer info over woei te hebben.
Die zijn toch bij de sneakers te krijgen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:47 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Mocht iemand hier die zwarte free 2+ met grijze speckled zool ergens vinden in US11, let me know.
Kan hem nergens vinden, maar ik zoek driftig door
Kunnen waarschijnlijk wel aan andere paartjes komen in die maatquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:46 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Is cool. Dan doe ik het niet meer.Wel fijn dat een van de weinige gasten die ook 7 heeft ook actief is op fok en LB
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |