Ik ben nog wel te spreken over Nike sb, maar niet alles en het is niet meer wat het geweest is. Moet er wel een kanttekening bij plaatsen dat ik Nike veel meer leukere dingen zie doen de laatste tijd dan leuke sb colourways.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:03 schreef vault_tec het volgende:
Hoop dat het goed komt. Begin nike SB steeds kutter te vinden en dingen als asics en NB trekken mij steeds meer.
Amen. Weet niet of mijn smaak verandert is of nike sb het kwijt is maar sb brengt weinig wat ik wil hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:03 schreef vault_tec het volgende:
Hoop dat het goed komt. Begin nike SB steeds kutter te vinden en dingen als asics en NB trekken mij steeds meer.
Hahaha, heerlijk die neverending stress altijd. Ben blij dat ik er vanaf benquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Pm gelukkig chill hier met atta over maar geen zin dat iemand anders ze voor mijn neus weg kaapt.
Hoeveel heb je eig weggedaan en waarom? Geen releases van de laatste tijd waar je iets van wilt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:23 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Hahaha, heerlijk die neverending stress altijd. Ben blij dat ik er vanaf ben
Een paar of 50. Waarom? Omdat het nergens op slaat om zoveel schoenen te hebben, en omdat het beter is om het bedrag dat je aan kleding uitgeeft evenredig aan je outfit uit te geven. Is stukken beter dan een 'redelijke' outfit hebben en alleen maar high end schoeisel. En het kostte teveel tijd, geld, opslagruimte.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hoeveel heb je eig weggedaan en waarom? Geen releases van de laatste tijd waar je iets van wilt?
Ik heb er zelf geen stress van iig. Vind het wel leuk om te volgen, maar ben niet zo'n freak erin.
Klopt, zeker qua runners Nike wél gaaf bezig. Free's, flyknits etc.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ben nog wel te spreken over Nike sb, maar niet alles en het is niet meer wat het geweest is. Moet er wel een kanttekening bij plaatsen dat ik Nike veel meer leukere dingen zie doen de laatste tijd dan leuke sb colourways.
Asics ben ik altijd al fan van geweest, NB niet.
Dit snap ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:32 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Een paar of 50. Waarom? Omdat het nergens op slaat om zoveel schoenen te hebben, en omdat het beter is om het bedrag dat je aan kleding uitgeeft evenredig aan je outfit uit te geven. Is stukken beter dan een 'redelijke' outfit hebben en alleen maar high end schoeisel. En het kostte teveel tijd, geld, opslagruimte.
Er zijn genoeg releases die ik wil maar heb gewoon geen zin meer in zo'n enorme kast vol zooi. Beter gewoon af en toe een paartje en dat ook fatsoenlijk dragen. Allemaal mijn mening overigens, wat iemand anders doet mij hij of zij uiteraard zelf weten.
Ik heb geloof ik niet heel veel GR's. Laatste tijd meer collabs gehaald dan andere dingen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:52 schreef Bajskorv het volgende:
Eens. Ik moet wat minder GRs kopen. Leuker om voor de wat mooiere en gelimiteerde versies te gaan. Ook moeilijk en minder verkrijgbaar, dus je koopt direct minder. Wel GRs voor hardlopen en gym.
Nadat ik het schreef, bedacht ik dat ik ook weinig echt GRs heb. Moet alles een keer op een rij zetten. Ook niet echt veel collabs ofzo, maar wel wat lastiger te krijgen spul als de Inneva's, etc.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik niet heel veel GR's. Laatste tijd meer collabs gehaald dan andere dingen.
Vind het nog steeds wel jammer dat ik ze gemist heb, maar ik heb de SNS GT2 en daar ben ik erg blij mee. Nu ook aan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:58 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nadat ik het schreef, bedacht ik dat ik ook weinig echt GRs heb. Moet alles een keer op een rij zetten. Ook niet echt veel collabs ofzo, maar wel wat lastiger te krijgen spul als de Inneva's, etc.
Liep niet echt hard blijkbaar?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:10 schreef acbs2 het volgende:
11:00 release bij sns, refresh, productpage error, paar x refreshen, page online, size in cart, bestellen klaar.
Hebben ze de teller weer gereset; staat weer op 50 min wachttijd. :lol:
CSB
[ afbeelding ]
Liggen bij SNS inderdaad.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:48 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Die zijn toch bij de sneakers te krijgen?
Je kan ook bij sneakers vragen of ze ze willen bijbestellen voor je.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Lagen in Utrecht en Amsterdam niet in 11 bij sneakers en dacht bij Caliroots ook niet.
Zal als ik thuis ben nog even checken, thanks
Soms komen ze bij woei of ze een schoen uit 2004 kunnen bij bestellenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:25 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Je kan ook bij sneakers vragen of ze ze willen bijbestellen voor je.
Kon zoiets maar bij woei of patta
Die zijn keihard @ bajs, vind alleen dat woven materiaal niet zo lekker zacht op dat modelhoop dat het nu iets lekkerder is.
Ik heb die tijdens het EK zien liggen (zonder de free zool) en vond het materiaal niet zo. Die Puma's die je had gepost zijn ook nice in het rood.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:22 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, not so sure... meer pics nodig.
[ afbeelding ]
Klopt, vond het toen ook niks. Denk niet de de Free zool dat verhelpt. Wel aardige nieuws CWs voor Asics in 2013quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb die tijdens het EK zien liggen (zonder de free zool) en vond het materiaal niet zo. Die Puma's die je had gepost zijn ook nice in het rood.
Die eerste zijn zeker okéquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:33 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Klopt, vond het toen ook niks. Denk niet de de Free zool dat verhelpt. Wel aardige nieuws CWs voor Asics in 2013
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens, maar toch dope. Beetje jeugdliefde, die Kill Bill cw.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die eerste zijn zeker okéVind de tweede net iets te Bruce Lee.
Mailtje is uit de deur, thanksquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:25 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Je kan ook bij sneakers vragen of ze ze willen bijbestellen voor je.
Kon zoiets maar bij woei of patta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |