Met die zool wil ik ze wel proberen, maar denk dat ik het nog steeds geen hit vind...quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:15 schreef SHOOOTO het volgende:
andere hoek, Nike Free Woven NRG
[ afbeelding ]
Ik vind ze niet zo.. Die lunar force 1 vind ik wel erg erg geslaagd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:17 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Met die zool wil ik ze wel proberen, maar denk dat ik het nog steeds geen hit vind...
Ik vind ze ook niet zo, maar compleet woven + free... Dat moet vrij lekker zitten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo.. Die lunar force 1 vind ik wel erg erg geslaagd.
Ik vond het materiaalgebruik op die vorige woven dingen helemaal niet zo fijn. Voelde helemaal niet zo soepel imo.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:26 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet zo, maar compleet woven + free... Dat moet vrij lekker zitten.
AF1's waren nooit gangster... Imhoquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:55 schreef Atta-boy het volgende:
Nee leek net staaldraad ofzo. Hoop dat deze wat lekkerder materiaal hebben.
Weet niet wat ik van die af1's moet vinden.
Vind ze gelijk een stuk minder gangster
AF1 is DE thug schoen manquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:56 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
AF1's waren nooit gangster... Imho![]()
Vorige material was idd klote, hier zit leer doorheen, hopelijk maakt dat het wat fijner...
North Face, had er een TNF van moeten maken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:13 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
AF1 is DE thug schoen man![]()
Wat voor schoen is dat? Ken nf geloof ik niet. Of bedoel je naked&famous?
Ziet er best cool uit als winterschoen al zijn het mij iets te veel kleuren, miss dat donkerblauwe veters al helpen though.
Die adidas vind ik ook echt zo Nice hè.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:40 schreef Bajskorv het volgende:
Net bewezen dat ik echt wel discipline heb, geen van onderstaande sneakers gekocht deze week![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ik begrijpen maar dit heeft ook zeer zeker wat. Morgen misschien even langs een adidas winkel om te checken of ze er liggen om te zien hoe ze irl zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:47 schreef Bajskorv het volgende:
Ik ook. Had hem nog mooier gevonden als het niet zwart, maar donkerblauw was geweest.
Ja, ze zijn helemaal verrotquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:52 schreef acbs2 het volgende:
Jezus atta, zijn dat nou gewoon express slechte pickupfoto's om de beater status te maskeren of valt het mee
Jawel, maar ik krijg gewoon echt niet dezelfde hits als bijvoorbeeld .co.uk. Weird?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:14 schreef Atta-boy het volgende:
Als je ebay.com doet wel toch of niet?
die htm's zijn nice man, hoeveel vraagt hij er voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |