Pfoe, heftige straf. Al bleken alle advocaten hier al tijden op te wachten.quote:
http://www.nu.nl/achterkl(...)va-jinek-elkaar.htmlquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
Die Bram
Geen baan meer, relatie over (waarschijnlijk i.v.m. geen baan meer, golddigger dat ze is...)..
Wat je naar buiten brengt hoeft niet de waarheid te zijn hequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)va-jinek-elkaar.html
Laten we even doen alsof ze geen golddigger is. Welke vrouw heeft er zin in een kerel die thuis op de bank zit omdat ie z'n werk niet naar behoren uitvoert?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat je naar buiten brengt hoeft niet de waarheid te zijn heGeen vrouw zal toegeven dat ze een golddigger is natuurlijk
Een kerel die de boel besodemieterd. Goed voor het voor het vertrouwen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laten we even doen alsof ze geen golddigger is. Welke vrouw heeft er zin in een kerel die thuis op de bank zit omdat ie z'n werk niet naar behoren uitvoert?
RTL Boulevard jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
Da's ook weer zo, maar denk niet dat hij thuis zal zitten hoor.. Die vent heeft genoeg te doen....
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
Da's ook weer zo, maar denk niet dat hij thuis zal zitten hoor.. Die vent heeft genoeg te doen....
Ik doelde meer op de morele kwestie dan dat ie heel letterlijk thuis zit te zittenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een kerel die de boel besodemieterd. Goed voor het voor het vertrouwen...
quote:
Ik heb deze in mijn iTunes staan:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik krijg op http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm-bb de melding dat die stream binnenkort niet meer te beluisteren is. Daarna hoor ik al niks meer.. Wat is een werkende stream-url?
Krijg je die melding meteen? Bij mij doet ie het nog gewoon...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik krijg op http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm-bb de melding dat die stream binnenkort niet meer te beluisteren is. Daarna hoor ik al niks meer.. Wat is een werkende stream-url?
Thnx, die levert meteen muziek op.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb deze in mijn iTunes staan:
http://ics2jss.omroep.nl:(...)3fm-bb.pls&stream=ok
Raar. Nu met de link van die blauwe vogel opgelost.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:09 schreef alors het volgende:
[..]
Krijg je die melding meteen? Bij mij doet ie het nog gewoon...
Ik hoor niks bij die stream. De teller loopt tot 11 seconden en dan stopt ie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:09 schreef alors het volgende:
[..]
Krijg je die melding meteen? Bij mij doet ie het nog gewoon...
Zo, zoals ze er daar uit ziet past ze 3x in haar huidige lijf...quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:31 schreef remlof het volgende:
's Avonds aan keukentafel schattige kraanvogeltjes gevouwen van eurobiljetten, middels de Japanse origami-techniek. Heb reeds anderhalve ton in contanten tot gevederde vriend verwerkt. Ben van plan er te zijner tijd de kerstboom mee op te tuigen teneinde een knusse kerstsfeer te bewerkstelligen.
Lief Dagboek: 'Heb Eva gevraagd hoe het mogelijk is dat onze relatie is geseponeerd'
Dat ding is ook veel te grootquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:17 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Die pion donderde steeds van zijn hoofd
Zat in de auto te luisteren, ik denk dat Gerard wel gelijk had met El Gallinero (oid). Hij draaide een andere versie dan die vroeger werd gedraaidquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:51 schreef Pino112 het volgende:
Is een keer wat anders dan zo'n Googletje-Dokter Pop.
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:28 schreef Pino112 het volgende:
"Of een bekende vader als Nikkie Plessen"![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:29 schreef alors het volgende:
Ik denk altijd aan David Coulthard als ik haar zie
ja tochquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:30 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfde kaaklijn
SShhhh, let een beetje op je woordenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:37 schreef wolfrolf het volgende:
Nikki heeft wel zéér appetetteleke tijten anders
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
SShhhh, let een beetje op je woorden![]()
[ afbeelding ]
Watskeburt dusquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:44 schreef alors het volgende:
Ik moest ook aan dat nummer denkenjajajaaa was ist loss, was ist loss?
twitter:Duckstadkrant twitterde op dinsdag 30-10-2012 om 11:28:59Bram Muiszkowicz en Eva Jikwek uit elkaar. Waarom precies blijft geheim. "Ik mag er niets over zeggen van mijn advocaat," aldus Eva. reageer retweet
Je UIquote:
Het zou me juist smerig tegenvallen als hij hem niet in zou hebben gesteldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |