Dan ga je toch leg pressen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:40 schreef Questular het volgende:
Om op de leeftijd vraag terug te komen : 32.
Vraagje: Ik wil ook beginnen met squaten, deadlift etc maar ik twijfel of ik er wel goed aan doe, dankzij jaren lang voetbal (14 jaar ofzo) heb ik een niet al te beste linker knie, slechte enkels en hamstrings met de rek ter groote van een pindanoot. Ook heb ik een beenlengte verschil waardoor ik aangemeten zolen heb in mn schoenen. Squaten op platte schoenen gaat hem dus sowieso niet worden. Kun je dan uberthaupt wel een goede form aannemem?
Trial & error met een lege barbell. En doe stretch oefeningen om wat flexibeler in je hamstrings te worden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:40 schreef Questular het volgende:
Vraagje: Ik wil ook beginnen met squaten, deadlift etc maar ik twijfel of ik er wel goed aan doe, dankzij jaren lang voetbal (14 jaar ofzo) heb ik een niet al te beste linker knie, slechte enkels en hamstrings met de rek ter groote van een pindanoot. Ook heb ik een beenlengte verschil waardoor ik aangemeten zolen heb in mn schoenen. Squaten op platte schoenen gaat hem dus sowieso niet worden. Kun je dan uberthaupt wel een goede form aannemem?
Idd. Hamstrings beetje stretchen is kinderwerk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Trial & error met een lege barbell. En doe stretch oefeningen om wat flexibeler in je hamstrings te worden.
Voor speciale gevallen zou ik eerst een sportarts of sportfysio raadplegen. M.b.t. leniger worden: een tijdje yoga wil wel helpen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:40 schreef Questular het volgende:
Als je het droog bewaard wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:31 schreef Levolution het volgende:
Is creatine een beetje lang houdbaar?
Zó blij met onze Trap barquote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:36 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Omhoog gaat ie hier wel schadevrij. Omlaag heb ik wat meer moeite. En een witte trainingsbroek met oranje knieeenziet er wel een beetje vies uit soms.
Nog nooit gezien zo'n dingquote:
Ik vind niet dat je doorgeslagen bent, ze stoppen kinderen tegenwoordig vol met suikers.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:52 schreef MrNiles het volgende:
beetje offtopic..maar ik vraag me af of ik overdrijf of dat andere mensen echt niet beter weten.
dankzij dit topic ben ik bewust gaan eten, kijk altijd op de verpakking wat ik binnen krijg.
Nu heeft mijn dochtertje van 8 maanden op het dagverblijf moeite met het eten van een broodkorst,
dus willen ze haar in Liga geven...dat mag ze gerust hebben..daar zit toch niets in.
Voor de zekerheid zelf even op het pak gekregen..zo'n liga bestaat voor bijna 25% uit suiker.
1 Liga heeft meer suiker dan een suikerklontje...
Nee, niet geven!
dus....ben ik nu doorgeslagen??
Sorry voor offtopic
ah de pavlov methodequote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:55 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou dr van het begin af aan een simple carbvafkeer aanleren, met uitzondering van fruit.
Ook elke keer als je langs de Mac rijdt een keer op dr neus slaan, zodat de afkeer daar tegen ook van jongs af aan ingebakken zit.
Ik had dat serieus als kindquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:55 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou dr van het begin af aan een simple carbvafkeer aanleren, met uitzondering van fruit.
Ook elke keer als je langs de Mac rijdt een keer op dr neus slaan, zodat de afkeer daar tegen ook van jongs af aan ingebakken zit.
True true, maar besef dat junkfood relatief weinig voedzaam is voor de kcal die het bevat. Kinderen eten vooral graag dingen met veel suiker. Waar zijn dan de eiwitten en goede vetten?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:04 schreef RickoKun het volgende:
Ik betwijfel het ten zeerste als je kinderen vanaf hun geboorte gaat blootstellen aan bodybuild dieeten en andere 'gezonde' shit.
Zo'n kind heeft erg veel energie nodig omdat het groeit, en ook de hersenen.
Tevens zal het later toch wel in aanrakin komen met suiker en omdat je het kind als een dictator van 'ongezonde' zaken hebt afgehouden zal t later toch wel overstappen op de heerlijke junkfood dingen.
Je kan t beter zelf kennis laten maken en op een sport gaan zetten.
Junkfood moet dan ook hoogstens bij grote uitzondering gebruikt worden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
True true, maar besef dat junkfood relatief weinig voedzaam is voor de kcal die het bevat. Kinderen eten vooral graag dingen met veel suiker. Waar zijn dan de eiwitten en goede vetten?
En bovendien lusten ze ook niets meer omdat hun smaakpapillen verpest zijn door alle troep.
Af en toe junk moet kunnen, maar als ik moet kiezen tussen een junkdieet en een bb-dieet voor mijn kinderen, dan liever het laatste.
Waarom?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van: je kan beter een ligaatje aan t kind af en toe meegeven dan telkens een gekookt ei met wortelen.
Dit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:19 schreef Levolution het volgende:
Ik wil dat mijn kinderen blij zijn als ik eten voor ze kook en niet net als veel kinderen zeuren "aaah, alweer? wanneer gaan we naar de Mac?".
En dat als ik ze een keer op de Mac trakteer, dat ze zeggen "heel leuk en aardig papa, maar wij hebben liever jouw epische kookkunsten".
Het ligt echt aan wat je ze van kleins af aan geeft. Een vriend van me heeft altijd zelf baby voer gemaakt uit groenten, en later met wat vlees er doorheen. Zijn kind heeft dus nooit iets uit een potje gekregen. Het jochie is nu 5 en heeft een smile als je een bord groenten voor hem neerzet. Uiteraard heeft hij nu ook wel koekjes enzo ontdekt, maar hij eet ze bij uitzondering, een koekje is een traktatie zeg maar.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:19 schreef Levolution het volgende:
Ik wil dat mijn kinderen blij zijn als ik eten voor ze kook en niet net als veel kinderen zeuren "aaah, alweer? wanneer gaan we naar de Mac?".
En dat als ik ze een keer op de Mac trakteer, dat ze zeggen "heel leuk en aardig papa, maar wij hebben liever jouw epische kookkunsten".
Baby en peuter voeding bevat soms zoveel suiker, dat het bijna crimineel is.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:19 schreef MrNiles het volgende:
e vind ik dat die mensen niet weten wat ze geven
toen ik ze erop
Nee, in principe niet. Het probleem is alleen dat er nogal een kloof zit tussen wat werkelijk gezond is en de maatschappelijke perceptie ervan. Alcohol en tabak zijn volledig geaccepteerd, maar een wheyshake zijn ongezonde anabolen, om maar eens een voorbeeld te noemen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:52 schreef MrNiles het volgende:
beetje offtopic..maar ik vraag me af of ik overdrijf of dat andere mensen echt niet beter weten.
dankzij dit topic ben ik bewust gaan eten, kijk altijd op de verpakking wat ik binnen krijg.
Nu heeft mijn dochtertje van 8 maanden op het dagverblijf moeite met het eten van een broodkorst,
dus willen ze haar in Liga geven...dat mag ze gerust hebben..daar zit toch niets in.
Voor de zekerheid zelf even op het pak gekregen..zo'n liga bestaat voor bijna 25% uit suiker.
1 Liga heeft meer suiker dan een suikerklontje...
Nee, niet geven!
dus....ben ik nu doorgeslagen??
Sorry voor offtopic
dat is ook mijn idee van (op)voedingquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het ligt echt aan wat je ze van kleins af aan geeft. Een vriend van me heeft altijd zelf baby voer gemaakt uit groenten, en later met wat vlees er doorheen. Zijn kind heeft dus nooit iets uit een potje gekregen. Het jochie is nu 5 en heeft een smile als je een bord groenten voor hem neerzet. Uiteraard heeft hij nu ook wel koekjes enzo ontdekt, maar hij eet ze bij uitzondering, een koekje is een traktatie zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |