BIS TASTYquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:52 schreef Kerol het volgende:
Had je vanochtend ook kunnen gaan
Trouwens, vanavond naar de mac sinds jaren. Ik heb 1600 cal 'gereserveerd' voor de mac. Iemand tips?
![]()
Liever wat kleinere dingen zodat ik zatter raakquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:29 schreef Sapstengel het volgende:
Twee quarter pounders en een grote fried (1535 cal).
6 uur slaap kan nog net, daaronder wordt het (zeker na een dag hard werken) licht problematisch.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:53 schreef Sapstengel het volgende:
Dat merk ik ook direct inderdaad. Een dag 6 uur slapen en vervolgens trainen is ook niet ideaal. Kut deadlines, zondag op maandag 4 uur geslapen en afgelopen nacht 6.
dat is inderdaad simpel gezegd het geval, middels gluconeogenesis.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:15 schreef fathank het volgende:
Je kan het toch zo zien dat alle overtollige eiwitten eigenlijk gewoon dure carbs worden op het moment dat ze niet gebruikt kunnen worden? Even simpel gezegd..
Grip is een bitch.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:37 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb vandaag trouwens mijn squat en deadlift laten filmen. Squat ziet er goed uit, maar bij de deadlift ging op mijn laatste rep mijn onderrug er zwaar aan. Ik verloor mijn grip en moest opnieuw vastpakken, waardoor ik mijn focus en controle over de form verloor
Link?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:37 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb vandaag trouwens mijn squat en deadlift laten filmen. Squat ziet er goed uit, maar bij de deadlift ging op mijn laatste rep mijn onderrug er zwaar aan. Ik verloor mijn grip en moest opnieuw vastpakken, waardoor ik mijn focus en controle over de form verloor
Ja, maar je hebt die 'overtollige' eiwitten dus wel in je systeem nodig, omdat dat volgens mij de enige manier is waarop je lichaam in een anaerobe situatie aan glucose kan komen als je glycogeen op is. Zijn er op dat moment geen vrije aminozuren beschikbaar, dan worden die dus gewoon uit je spieren getrokken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
dat is inderdaad simpel gezegd het geval, middels gluconeogenesis.
Nou jongens, flame er maar op los. Op zich is de ronding niet heel erg, maar is wel aanwezig. Op het moment dat ik aan de laatste rep ga trekken merk ik dat mijn grip het begeeeft en moet ik opnieuw pakken, waardoor ik mijn focus en form kwijraak. Let trouwens even op die chick op de achtergrond. Dat is dus een regular die lekker squat, deadlift, rowed enzquote:
Nee, overtollig is dus aminozuurpool = volquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:44 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt die 'overtollige' eiwitten dus wel in je systeem nodig, omdat dat volgens mij de enige manier is waarop je lichaam in een anaerobe situatie aan glucose kan komen als je glycogeen op is. Zijn er op dat moment geen vrije aminozuren beschikbaar, dan worden die dus gewoon uit je spieren getrokken.
Point takenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, overtollig is dus aminozuurpool = volAnders is het niet overtollig
kan het niet heel goed zien, maar je zou eens kunnen proberen je schouders wat meer naar achter te trekken door je schouderbladen wat meer naar elkaar toe te "forceren". Dan krijg je vanzelf meer een holling in je rug. Ik bedoel zodat je schouders op 1 lijn blijven staan ook als er gewicht aan hangt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nou jongens, flame er maar op los. Op zich is de ronding niet heel erg, maar is wel aanwezig. Op het moment dat ik aan de laatste rep ga trekken merk ik dat mijn grip het begeeeft en moet ik opnieuw pakken, waardoor ik mijn focus en form kwijraak. Let trouwens even op die chick op de achtergrond. Dat is dus een regular die lekker squat, deadlift, rowed enz
Had precies hetzelfde gister, hoor te eten om 15:00 maar kwam er in de bus om 17:30 achter dat ik dat nog niet had gedaanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gisteren had ik om zeven het idee van 'kut, ik moet gaan eten, helemaal vergeten'.
Dan eet je van 08:00 - 16:00 ofzo..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:14 schreef MrGuma het volgende:
Over IF. Morgen zou ik mogelijk in de ochtend kunnen gaan trainen. Echter, ik begin pas met eten om 1300. (train dan van 10 tot 11 ongeveer). Hoe doen jullie dat als het trainen niet in de feeding window zit? Gaan jullie alsnog trainen of passen jullie het allemaal wat aan dan?
Weet namelijk niet of ik er op zit te wachten om op een lege maag te gaan trainen.
Korte romp, lange ledematenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:55 schreef RaymondK het volgende:
Wel weer tering duidelijk dat je als je wat korter bent gweoon veel minder diep hoeft te beginnen dan een lang iemand![]()
Nou, ik zie niks verkeerds.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nou jongens, flame er maar op los. Op zich is de ronding niet heel erg, maar is wel aanwezig. Op het moment dat ik aan de laatste rep ga trekken merk ik dat mijn grip het begeeeft en moet ik opnieuw pakken, waardoor ik mijn focus en form kwijraak. Let trouwens even op die chick op de achtergrond. Dat is dus een regular die lekker squat, deadlift, rowed enz
Als ik het vergelijk met mezelf.... Ik begin lager, schouders naar achteren, kont wat meer naar de grond en borst naar voren. Trek een aanzienlijk deel vanuit m'n buik aan het begin van de beweging. Kom dus iets rechter overeind als het ware.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik bedoelde, maar wat Star_patser ook zegt, dit heeft meer met je verhoudingen te maken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:04 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Als ik het vergelijk met mezelf.... Ik begin lager, schouders naar achteren, kont wat meer naar de grond en borst naar voren. Trek een aanzienlijk deel vanuit m'n buik aan het begin van de beweging. Kom dus iets rechter overeind als het ware.
Nee, schouder bladen naar elkaar toe trekken waardoor je schoduer wat naar achter gaan en op 1 lijn blijven, en je borstjes vooruit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:06 schreef Banaanensuiker het volgende:
Schouders moet je toch niet naar achteren trekken? Schouderblad boven de bar, wat Star_gazer ook doet.
Nogmaals:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee, schouder bladen naar elkaar toe trekken waardoor je schoduer wat naar achter gaan en op 1 lijn blijven, en je borstjes vooruit.
Dat is ook zo dan idd. Volgens mij doen wij het op dezelfde manier als ik jou zo hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:11 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Volgens mij hang ik dan ook met m'n schouders ter hoogte van de bar.
Het was inderdaad niet zo heel erg, maar helemaal zoals het hoort staat mijn rug ook niet. Als ik die mislukte rep (waar mijn grip faalt) doorgetrokken had, had het wel een ramp geweest overigens.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:13 schreef RaymondK het volgende:
Dat deed Star ook niet trouwens. Hij had het over een bijna bolle rug. (waar overigens nauwelijks sprake van was)
Ben verre van een squat expert, maar je rug kan wel rechter volgens mij. Was af en toe net aan leek het wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:22 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet zo heel erg, maar helemaal zoals het hoort staat mijn rug ook niet. Als ik die mislukte rep (waar mijn grip faalt) doorgetrokken had, had het wel een ramp geweest overigens.
Iemand nog commentaar op mijn squat-filmpje?
Ik heb bij squatten (in tegenstelling tot deadliften) dus een mechanisch nadeel vanwege mijn bouw. Omdat mijn romp kort is ten opzichte van mijn benen, moet ik redelijk ver naar voren leunen om de bar boven het midden te houden. Low bar squat is hoordoor voor mij practisch uitgesloten, omdat ik dan bijna een volledige good morning erbij moet doen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:25 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ben verre van een squat expert, maar je rug kan wel rechter volgens mij. Was af en toe net aan leek het wel.
Verbeter me als ik het fout zie hoor.
Je squat zo te zien op hardloopschoenen oid. Beter op blote voeten of cheapass allstars veel stabieler.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:26 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb bij squatten (in tegenstelling tot deadliften) dus een mechanisch nadeel vanwege mijn bouw. Omdat mijn romp kort is ten opzichte van mijn benen, moet ik redelijk ver naar voren leunen om de bar boven het midden te houden. Low bar squat is hoordoor voor mij practisch uitgesloten, omdat ik dan bijna een volledige good morning erbij moet doen.
Niet op een gymball squattenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je squat zo te zien op hardloopschoenen oid. Beter op blote voeten of cheapass allstars veel stabieler.
face pulls toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:45 schreef Pastapipos het volgende:
Wat doen jullie voor rear delts? En hebben jullie nog tips om hem goed aan te spannen/pakken tijdens een oefening? Loopt bij mij NOGAL achterDoe nu rear delt raise op een bankje, maar ik zie t ook met kabels e.d.
Brah, heb je z'n workout gezien? Zijn hele workout bestond uit 2 lat oefeningen, een rear delt isolatie oefening en een biceps isolatie oefening. Dus niet de compounds die jij noemt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:08 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Bullshit. Uitgebreider? Als je in je workout gewoon squats, deadlifts, shoulder press en bench press implementeert, daar omheen 1 misschien 2 spieroefeningen doet zit je op meer dan voldoende. Zolang je de intensiteit maar goed behoudt en een beginner bent.
Mensen maken vaak de fout dat je in het begin zoveel mogelijk moet pakken, isolatie etc. Minder met meer intensiteit is 10x beter dan 8 oefeningen bij een workout.
Face pullsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:45 schreef Pastapipos het volgende:
Wat doen jullie voor rear delts? En hebben jullie nog tips om hem goed aan te spannen/pakken tijdens een oefening? Loopt bij mij NOGAL achterDoe nu rear delt raise op een bankje, maar ik zie t ook met kabels e.d.
Overheen gelezen. Als dat kon dan was het inderdaad uber.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar ga je niet net iets meer van liften, helaas.
No biggie brah. Bij de laatste rep is je spanning ineens weg doordat je hem even loslaat en dan gaat het altijd minder, heb ik ook. Keep the tension on dem bitches!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
High intensity werkt beter voor mij dan deadlifts, pull ups, barbell rows, dumbbell rows en nog lat pulldowns + 2-3 oefeningen biceps, dus high volume. Gewoon zorgen dat je tot failure gaat op iedere set. Compounds zwaar doen met goede form en isolatie voor rear delts (logisch) en tot failure gaan op een curl om je biceps af te matten. Bij elkaar 16 sets. Dat is hetgene dat bij mij voor resultaten zorgtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:06 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Brah, heb je z'n workout gezien? Zijn hele workout bestond uit 2 lat oefeningen, een rear delt isolatie oefening en een biceps isolatie oefening. Dus niet de compounds die jij noemt.
Ga je iedere dag een marathon lopen ofzo? Waarom zou je zoveel willen eten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:44 schreef EdwinNL het volgende:
Moet binnenkort voor 1.5 maand 6- 7000 per dag binnenkrijgen. Zat te denken aan GOMAD + kip/rijst en dergelijke. Wat zouden jullie doen om 7000 kcal binnen te krijgen per dag?
Moet het clean?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:44 schreef EdwinNL het volgende:
Moet binnenkort voor 1.5 maand 6- 7000 per dag binnenkrijgen. Zat te denken aan GOMAD + kip/rijst en dergelijke. Wat zouden jullie doen om 7000 kcal binnen te krijgen per dag?
Rear delt flyes met machine of dumbbells en wide grip rows to chest zijn de oefeningen waarmee ik ze pak.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:45 schreef Pastapipos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |