Naja de metro tunnels lopen wel lekker onder water, dat gaat nog een ernstig probleem geven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Pierce gebruikte zojuist het woord "apocalyptic" op CNN... nu word ik bang
Vooral zout water, met allemaal dat metaal.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:21 schreef VacaLoca het volgende:
Water in het subway systeem, dat is ook weer fiks aantal miljoenen schade
Voor de duidelijkheid: 14ft is het algemeen peil nu hè. Dus niet dat New York nu onder bijna vijf meter water staat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:27 schreef Lemans24 het volgende:
14 ft in New York, dat gaat dan tegen de 20 worden verder westelijk.
Natuurlijk, zo gaat de Yosemite vulkaan nog ontploffenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Pierce gebruikte zojuist het woord "apocalyptic" op CNN... nu word ik bang
Van een NYFD scannerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:25 schreef stoeltafel het volgende:
Hoop dat NY niet te veel schade heeft. Moet er om met oud en nieuw heen.
Doet me denken aan een Amerikaanse vrouw die in een docu over de tsunami in Azië zei dat ze eerst dacht dat de tsunami een aanval was van terroristenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Is wel de enige stad op aarde waar dat kan, gebouwen die kaasrecht naar beneden storten.
Dus je weet maar nooit..
Anyway, ik ga maffen.
Weet ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: 14ft is het algemeen peil nu hè. Dus niet dat New York nu onder bijna vijf meter water staat.
Je kan moeilijk verwachten dat het allemaal meters onder water komt als het gebied zich niet in een dal bevindt zoals met New Orleans. Dan zou je een storm surge van tig meter moeten hebbenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:30 schreef Toverheks het volgende:
nou hoop dat het achteraf allemaal mee valt qua schade en dooie mensen...slaap lekker straks![]()
en iedereen bedankt in dit sub forum heb jullie steeds gelezen en er zaten dingen bij waar ik nooit van gehoord had maar door jullie uitleg is me meer duidelijk geworden.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Op FOX krijgt Obama nu de schuld.
Wacht maar tot die jongens van OccupiedAir moeten plassen, na al dat bier.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:33 schreef VacaLoca het volgende:
Anyway, maximum bereikt, hoger water gaan we niet zien in NJ en NY.
heeft die zijn weathermachine gebruikt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Obama? Ik dacht dat die storm Sandy heette?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Mja, bungelt nu al uren zoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:40 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Kan toch niet lang meer goed gaan met die kraan lijkt me.
[ afbeelding ]
Kabels kunnen een aardig gewicht hebben hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:40 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Kan toch niet lang meer goed gaan met die kraan lijkt me.
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:47 schreef LuciferRising het volgende:
Wij moeten wel want wij zitten onder het zee niveau
storm komt morgen nog eens langs NYC is voorspeld, en dan kan je ook weer lachen met hoogtij..quote:
Ja maar een muurtje van 30cm hoog van zandzakken terwijl een perfect storm wordt voorspeld??quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:47 schreef LuciferRising het volgende:
Wij moeten wel want wij zitten onder het zee niveau
]quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:53 schreef practics het volgende:
Some Subway Tunnels Flood; Pumping Them Out Could Take 4 Days
Benieuwt hoe ernstig het is, maar vooral hoe ze dat gaan oplossen logistiek gezien..![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ja maar een muurtje van 30cm hoog van zandzakken terwijl een perfect storm wordt voorspeld??
Die gozer op CNN zegt nu ook "the sandbags were in place". Ik bedoel kom op zeg
Hahaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezus kom op zeg
Sand Bags Laid Near NYSEquote:
Touwtje springen met special effect is nooit een goed idee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 03:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
"If you see an electric cable on the ground, don't pick it up"
ik las al op twitter ofzo dat er gedacht werd dat in het ergste geval het 29 dagen kon duren voordat de subway weer in gebruik genomen kon worden..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:53 schreef practics het volgende:
Some Subway Tunnels Flood; Pumping Them Out Could Take 4 Days
Benieuwt hoe ernstig het is, maar vooral hoe ze dat gaan oplossen logistiek gezien..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |