SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarop het briljante antwoord komt van onze vriendin xAnoukie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een ander topic heeft Mat350 grote zorgen!:
ik wordt geil van blote borsten, is dit normaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het niveau van het hele forum
Er zitten zeker weten nog pareltjes verborgen in dit forum, vind je een leuke, deel hem dan hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Kortspeelplaat op 30-10-2012 00:54:14 ]![]()
Het zou natuurlijk ook HELEMAAL GEEN leuk idee zijn om te gaan trollen en het resultaat hier te posten!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:45 schreef Taperol het volgende:
![]()
Mat moet trouwens wel een troll zijn.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kortspeelplaat op 30-10-2012 01:32:16 ]![]()
Dankjewel!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:48 schreef R.DJ het volgende:
Gvd wat slecht xD.
Nette OP trouwens, mag ook wel eens gezegt worden in ONZ.
(complimentje op Fok!? Wat krijgen we nou?)![]()
Tering, sommige zijn serieus maar soms denk ik ook, in wat voor een wereld leven wij.
ben betrapt ..... tik gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het eerste wat in mij op komt:
Edit: Helemaal niks.![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door TheWhitePrinceOfBel-Air op 30-10-2012 01:21:26 ]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is absoluut het beste topic in ONZ op dit moment. Wel jammer dat ik morgen veel te doen heb, want dat gaat nu niet meer gebeuren.-nee-![]()
Zou ik mee uitkijken. Staan lange bans op.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:52 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Het eerste wat in mij op komt:
Een Fok-overtake van trol users op dat forum.![]()
![]()
welnee, in 1999 kon dat gewoon en toen werd het zelfs gewaardeerd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:10 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zou ik mee uitkijken. Staan lange bans op.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Hier? Of daar? Dat ik geband word bij de kindertelefoon kan me niet zo veel schelen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:10 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zou ik mee uitkijken. Staan lange bans op.
Anders verwijder ik hem zo wel ff.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Jongens nog ff niet het forum trollen ik moet nu slapen:')![]()
Hier een jongen genaamd "stofmuis" met een GROOT PROBLEEM!!!1!
BEN HEEL BANG VOOR EEN SOA SINDS IK.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn neef zien rukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit moet een Fokker zijn🐱![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke FOK!er?![]()
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
![]()
![]()
Geweldig om te lezen...mobiel online en lukt mij niet om het in een spoiler te zetten...dan maar even zo.
http://forum.kindertelefo(...)20-cm-ben-15-a-2492/
Die Skeet is vast ook een FOK!er met zijn 30cm![]()
![]()
damn de jeugd van tegenwoordig
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Maar opzich wel ziek dat iemand op leeftijd daar mod is ofzoiets
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:29 schreef Kortspeelplaat het volgende:
Hier een jongen genaamd "stofmuis" met een GROOT PROBLEEM!!!1!
BEN HEEL BANG VOOR EEN SOA SINDS IK.....Wat heeft die dr mee gedaan dan?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast geen beslag gemixt voor een lekkere cake.....My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: