Inderdaad!quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:53 schreef Luigi het volgende:
Het is kiezen tussen aids en ebola maar doe dan maar Sinterklaas. Da's tenminste nog oprecht leuk voor kleine kinderen, iig tot ze 'niet meer geloven'. Kerst is een oubollig trutten feest voor Libelle lezeressen en homo's die van knipperlichtjes houden.
Juk, dat klinkt helemaal niet gezellig. Lekker ontspannen als iedereen 'wacht op oma'. Officieel protocolair gedoe.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:32 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Inderdaad!
Sinterklaas heeft iets echts. De kerst is voor mij altijd zo fake geweest, en zo geforceerd. Al helemaal toen ik kerst ging vieren bij de familie van mn stiefpa...Iedereen zat met grote ogen naar oma te kijken tot ze toestemming gaf om te beginnen.
quote:Op donderdag 1 november 2012 10:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kerst, met Sinterklaas heb ik helemaal niets.
Jaa moet je doen, is leukquote:Op woensdag 21 november 2012 20:35 schreef Natalie het volgende:
Ik zit eraan te denken om stiekem iets in de schoen van m'n man te doen morgen
Hier hangt ook de verlichting weer in de winkelstraat. Maar het is niet duidelijk Sinterklaas of Kerst. Het zijn vooral... lampjes.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:27 schreef Karina het volgende:
Wat ik jammer vind is dat hier in de buurt niets te zien is van Sinterklaas, in de winkelstraat hier vlakbij hangt kerstverlichting...
Ditquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:38 schreef BasEnAad het volgende:
Sinterklaas vind ik echt tof. Heel mooie traditie. Soberso voor kinderen is het altijd iets magisch.
Kerst vind ik zoals het nu door je strot geduwd wordt geen reet aan. Gezellig eten is leuk, maar het draait alleen maar om kitsch, geld en die Angelsaksische invloeden zijn al helemaal smakeloos. Te lelijk en te veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |