Maar contant is gewoon een heel fijne, praktische manier van betalen!quote:
Het zat er dik in dat zijn hoogmoed hem de kop ging kosten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:09 schreef eriksd het volgende:
Kijk, we hadden het er hier net over op kantoor: hij had er gewoon naartoe moeten gaan en het boetekleed aan moeten trekken. In plaats daarvan kwam hij niet, trok van leer tegen deken, ging in Boulevard zitten en maakte er een of andere onnodige principezaak van. Kennelijk is men helemaal klaar met hem.
http://nos.nl/artikel/434863-moszkowicz-uit-ambt-gezet.htmlquote:
quote:Gisteren werd ook bekend dat Moszkowicz en journaliste Eva Jinek na ruim twee jaar hun relatie hebben verbroken.
Yep. Nou moet je daar als advocaat natuurlijk ook geen vaste gast zijn imo. Een keertje kan, maar je moet niet continue tussen de royalty deskundige gaan zitten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus het enige wat hij nog over heeft is een stoel bij boulevard?
Ja ik vind het ook wel jammer om hem niet meer als advocaat te zien. De man stond wel voor z'n principes en dat kon ik altijd wel waarderen bij hem.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:48 schreef Keyos het volgende:
Aardig heftig die straf. Ik ga er maar vanuit dat Bram in beroep zal gaan. Hij zal vast en zeker gaan schreeuwen van "karaktermoord" in de Telegraaf en Boulevard.
Ondanks dat ik het jammer vind om hem niet meer als advocaat te zien, zal de straf vast en zeker wel terecht zijn. Omdat hij bekend was onder de "normale" burger heeft hij het aardig hoog in de bol gekregen.
Goh, toevallig hier ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:09 schreef eriksd het volgende:
Kijk, we hadden het er hier net over op kantoor: hij had er gewoon naartoe moeten gaan en het boetekleed aan moeten trekken. In plaats daarvan kwam hij niet, trok van leer tegen deken, ging in Boulevard zitten en maakte er een of andere onnodige principezaak van. Kennelijk is men helemaal klaar met hem.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:09 schreef eriksd het volgende:
Werkt prima hoor. Ze persen zo veel stof in een semester dat er (bijna) geen ruimte is voor echte diepgang waardoor alleen het kennen van de rechtsregel van een arrest meer dan genoeg is om goed te presteren op een tentamen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:57 schreef Morera het volgende:
[..]
Je leest dus wel het arrest en vat het vervolgens zelf samen. Wat ik bedoel is dat mensen gewoon de samenvatting op internet opzoeken en het arrest verder niet lezen.
Uiteraard is dit afhankelijk van het vak zelf en of je wel of geen arresten bij het tentamen mag houden (op de EUR). Wanneer je geen arresten bij het tentamen mag houden is het kennen van de rechtsregel meestal voldoende, maar wanneer je wel arresten bij het tentamen mag houden dan worden de vragen over arresten ook gedetailleerder.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:23 schreef tonyfaileronie het volgende:
Werkt prima hoor. Ze persen zo veel stof in een semester dat er (bijna) geen ruimte is voor echte diepgang waardoor alleen het kennen van de rechtsregel van een arrest meer dan genoeg is om goed te presteren op een tentamen.
Ah dat verklaart.quote:
Goed presteren op je tentamen is ook niet àlles. Het is ook wel handig als je wat casus kent van arresten. Dan herken je soms ook sneller toepasselijke situaties.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:23 schreef tonyfaileronie het volgende:
[..]
Werkt prima hoor. Ze persen zo veel stof in een semester dat er (bijna) geen ruimte is voor echte diepgang waardoor alleen het kennen van de rechtsregel van een arrest meer dan genoeg is om goed te presteren op een tentamen.
zou wel heel mierenneukerig zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:35 schreef deman13 het volgende:
Tentamen staatsrecht gehad. Ging erg goed. Helaas kwam ik erachter dat ik op
Het schrapformulier mn handtekening ben vergeten(eerste tentamen enzo..)
De rest staat erop, naam, klas, vak, studentnummer.
Mijn id en collegekaart zijn gecontroleerd, en ik heb me afgemeld dmv een handtekening + studentnr.
SLB'er maar een mailtje gestuurd. Maar ik vrees voor het ergste, ondanks dat het naar mijn inzien nog steeds waterdicht is..
Eerste tentamen, dus misschien wel waarschuwing oid?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:39 schreef deman13 het volgende:
Vind ik ook. Ik hoop dat ze coulant reageren, maar om nu mn volgende tentamen voor te bereiden wetend dat ik misschien nu al een herkansing heb vind ik erg zuur.
Yes. Vind hem persoonlijk erg krom. Is er geen wgv voor dat vak?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:54 schreef dreamzk het volgende:
Voor de Tchock en Yreal, hadden jullie je ingeschreven voor intensief nationaal en internationaal burgerlijk procesrecht? Kwam er vrijdag achter dat we dat vak intensief moesten volgen om het vak te kunnen halen dus nu maar na-inschrijving aangevraagd en hopen dat ik daar mee erin kom. Anders jaartje studievertraging
Nee helaas niet, moeten een presentatie geven tijdens de werkgroepen wat vereist is voor dit vak. Typisch UvA dat ze dit dan ook pas vorige week communiceren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Yes. Vind hem persoonlijk erg krom. Is er geen wgv voor dat vak?
was opzich al wel bekend (ja ik ben een zeikerd) maar dat mensen het in augustus niet wisten is best begrijpelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee helaas niet, moeten een presentatie geven tijdens de werkgroepen wat vereist is voor dit vak. Typisch UvA dat ze dit dan ook pas vorige week communiceren.
Ik heb na-inschrijving gedaan en werkgroep. Klopt dat je het niet extensief kunt volgen jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:54 schreef dreamzk het volgende:
Voor de Tchock en Yreal, hadden jullie je ingeschreven voor intensief nationaal en internationaal burgerlijk procesrecht? Kwam er vrijdag achter dat we dat vak intensief moesten volgen om het vak te kunnen halen dus nu maar na-inschrijving aangevraagd en hopen dat ik daar mee erin kom. Anders jaartje studievertraging
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee helaas niet, moeten een presentatie geven tijdens de werkgroepen wat vereist is voor dit vak. Typisch UvA dat ze dit dan ook pas vorige week communiceren.
dat ook ja, in s2 wordt het ook aangebodenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb na-inschrijving gedaan en werkgroep. Klopt dat je het niet extensief kunt volgen jaTrouwens, je kunt wel volgend semester dit vak volgen en dan vertraag je dus niet.
Dan heb ik al 3 vakken dat blok dus wordt dan al een erg zwaar blok.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb na-inschrijving gedaan en werkgroep. Klopt dat je het niet extensief kunt volgen jaTrouwens, je kunt wel volgend semester dit vak volgen en dan vertraag je dus niet.
Maar heb jij al bericht gekregen van de studiebalie dat je bent ingedeeld voor wg?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moet je hopen op na-inschrijving of wachten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:11 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dan heb ik al 3 vakken dat blok dus wordt dan al een erg zwaar blok.
Ja, al lang.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:11 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Maar heb jij al bericht gekregen van de studiebalie dat je bent ingedeeld voor wg?
Inschrijvingen toch pas sinds vorige week open?quote:
23e om 12:00 opende dat. Vorige week donderdag was ik al geplaatst.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:13 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Inschrijvingen toch pas sinds vorige week open?
Hm dan geef ik mezelf weinig kans. Hopen dat er veel mensen niet komen opdagen voor eerste werkgroepquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
23e om 12:00 opende dat. Vorige week donderdag was ik al geplaatst.
Volgens rooster.uva zijn er 9 werkcolleges, en allemaal vinden ze plaats in zalen met 40-50 personen als capaciteit. Dus gewoon proberenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hm dan geef ik mezelf weinig kans. Hopen dat er veel mensen niet komen opdagen voor eerste werkgroep
The fuck. Dat is toch geen werkcollege meerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens rooster.uva zijn er 9 werkcolleges, en allemaal vinden ze plaats in zalen met 40-50 personen als capaciteit. Dus gewoon proberen
Oh dus het zijn niet eens normale werkgroepen. Nou goed, net email gestuurd naar vak coordinator, even kijken wat daaruit komt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens rooster.uva zijn er 9 werkcolleges, en allemaal vinden ze plaats in zalen met 40-50 personen als capaciteit. Dus gewoon proberen
Het zijn ook geen werkgroepen, maar werkcolleges. Naam zegt al dat het groter is. Wat betreft dat boek: zodra ik mijn cijfer terug hebquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
The fuck. Dat is toch geen werkcollege meer![]()
Ik heb werkgroepen gehad met 10 man, dat was baas![]()
Oh T, mag ik jouw strafprocesrecht boek binnenkort even lenen? Moet mij daar even in verdiepen.
Nee, zoals ik hierboven zei, ze zijn groter. En ze duren ook langer, 3 uur per keerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:40 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Oh dus het zijn niet eens normale werkgroepen. Nou goed, net email gestuurd naar vak coordinator, even kijken wat daaruit komt.
Mwah, minstens 3 kwart zit te sms'en, lekker boeiend dusquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:41 schreef dreamzk het volgende:
En presenteren voor 40-50 man?? Dat is goed kut, hou er niet van om te presenteren.
Ik heb geen idee of je moet presenteren en jij ook nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:41 schreef dreamzk het volgende:
En presenteren voor 40-50 man?? Dat is goed kut, hou er niet van om te presenteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |