Maar contant is gewoon een heel fijne, praktische manier van betalen!quote:
Het zat er dik in dat zijn hoogmoed hem de kop ging kosten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:09 schreef eriksd het volgende:
Kijk, we hadden het er hier net over op kantoor: hij had er gewoon naartoe moeten gaan en het boetekleed aan moeten trekken. In plaats daarvan kwam hij niet, trok van leer tegen deken, ging in Boulevard zitten en maakte er een of andere onnodige principezaak van. Kennelijk is men helemaal klaar met hem.
http://nos.nl/artikel/434863-moszkowicz-uit-ambt-gezet.htmlquote:
quote:Gisteren werd ook bekend dat Moszkowicz en journaliste Eva Jinek na ruim twee jaar hun relatie hebben verbroken.
Yep. Nou moet je daar als advocaat natuurlijk ook geen vaste gast zijn imo. Een keertje kan, maar je moet niet continue tussen de royalty deskundige gaan zitten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus het enige wat hij nog over heeft is een stoel bij boulevard?
Ja ik vind het ook wel jammer om hem niet meer als advocaat te zien. De man stond wel voor z'n principes en dat kon ik altijd wel waarderen bij hem.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:48 schreef Keyos het volgende:
Aardig heftig die straf. Ik ga er maar vanuit dat Bram in beroep zal gaan. Hij zal vast en zeker gaan schreeuwen van "karaktermoord" in de Telegraaf en Boulevard.
Ondanks dat ik het jammer vind om hem niet meer als advocaat te zien, zal de straf vast en zeker wel terecht zijn. Omdat hij bekend was onder de "normale" burger heeft hij het aardig hoog in de bol gekregen.
Goh, toevallig hier ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:09 schreef eriksd het volgende:
Kijk, we hadden het er hier net over op kantoor: hij had er gewoon naartoe moeten gaan en het boetekleed aan moeten trekken. In plaats daarvan kwam hij niet, trok van leer tegen deken, ging in Boulevard zitten en maakte er een of andere onnodige principezaak van. Kennelijk is men helemaal klaar met hem.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:09 schreef eriksd het volgende:
Werkt prima hoor. Ze persen zo veel stof in een semester dat er (bijna) geen ruimte is voor echte diepgang waardoor alleen het kennen van de rechtsregel van een arrest meer dan genoeg is om goed te presteren op een tentamen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:57 schreef Morera het volgende:
[..]
Je leest dus wel het arrest en vat het vervolgens zelf samen. Wat ik bedoel is dat mensen gewoon de samenvatting op internet opzoeken en het arrest verder niet lezen.
Uiteraard is dit afhankelijk van het vak zelf en of je wel of geen arresten bij het tentamen mag houden (op de EUR). Wanneer je geen arresten bij het tentamen mag houden is het kennen van de rechtsregel meestal voldoende, maar wanneer je wel arresten bij het tentamen mag houden dan worden de vragen over arresten ook gedetailleerder.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:23 schreef tonyfaileronie het volgende:
Werkt prima hoor. Ze persen zo veel stof in een semester dat er (bijna) geen ruimte is voor echte diepgang waardoor alleen het kennen van de rechtsregel van een arrest meer dan genoeg is om goed te presteren op een tentamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |