abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118614751
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 11:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik zit in de trein.
Ah dat verklaart.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 11:23 schreef tonyfaileronie het volgende:

[..]

Werkt prima hoor. Ze persen zo veel stof in een semester dat er (bijna) geen ruimte is voor echte diepgang waardoor alleen het kennen van de rechtsregel van een arrest meer dan genoeg is om goed te presteren op een tentamen.
Goed presteren op je tentamen is ook niet àlles. Het is ook wel handig als je wat casus kent van arresten. Dan herken je soms ook sneller toepasselijke situaties.
pi_118616837
Tentamen staatsrecht gehad. Ging erg goed. Helaas kwam ik erachter dat ik op
Het schrapformulier mn handtekening ben vergeten(eerste tentamen enzo..)
De rest staat erop, naam, klas, vak, studentnummer.

Mijn id en collegekaart zijn gecontroleerd, en ik heb me afgemeld dmv een handtekening + studentnr.

SLB'er maar een mailtje gestuurd. Maar ik vrees voor het ergste, ondanks dat het naar mijn inzien nog steeds waterdicht is..

Er staat niks over in de OER, behalve het afmelden.
pi_118616913
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:35 schreef deman13 het volgende:
Tentamen staatsrecht gehad. Ging erg goed. Helaas kwam ik erachter dat ik op
Het schrapformulier mn handtekening ben vergeten(eerste tentamen enzo..)
De rest staat erop, naam, klas, vak, studentnummer.

Mijn id en collegekaart zijn gecontroleerd, en ik heb me afgemeld dmv een handtekening + studentnr.

SLB'er maar een mailtje gestuurd. Maar ik vrees voor het ergste, ondanks dat het naar mijn inzien nog steeds waterdicht is..
zou wel heel mierenneukerig zijn :')
pi_118616988
Vind ik ook. Ik hoop dat ze coulant reageren, maar om nu mn volgende tentamen voor te bereiden wetend dat ik misschien nu al een herkansing heb vind ik erg zuur.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:49:22 #80
256090 Giku
graag verwijderen
pi_118617302
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:39 schreef deman13 het volgende:
Vind ik ook. Ik hoop dat ze coulant reageren, maar om nu mn volgende tentamen voor te bereiden wetend dat ik misschien nu al een herkansing heb vind ik erg zuur.
Eerste tentamen, dus misschien wel waarschuwing oid?

Over Moszkowicz: Nu klaagt hij(z'n advocaat) dat 'de media' de BN'ers willen pakken, afgunst, dit dat zus zo. Naar mijn mening moet je dan ook niet bij Boulevard willen zitten.
graag verwijderen
pi_118617509
Voor de Tchock en Yreal, hadden jullie je ingeschreven voor intensief nationaal en internationaal burgerlijk procesrecht? Kwam er vrijdag achter dat we dat vak intensief moesten volgen om het vak te kunnen halen dus nu maar na-inschrijving aangevraagd en hopen dat ik daar mee erin kom. Anders jaartje studievertraging :{
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_118617928
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:54 schreef dreamzk het volgende:
Voor de Tchock en Yreal, hadden jullie je ingeschreven voor intensief nationaal en internationaal burgerlijk procesrecht? Kwam er vrijdag achter dat we dat vak intensief moesten volgen om het vak te kunnen halen dus nu maar na-inschrijving aangevraagd en hopen dat ik daar mee erin kom. Anders jaartje studievertraging :{
Yes. Vind hem persoonlijk erg krom. Is er geen wgv voor dat vak?
pi_118618030
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:05 schreef Yreal het volgende:

[..]

Yes. Vind hem persoonlijk erg krom. Is er geen wgv voor dat vak?
Nee helaas niet, moeten een presentatie geven tijdens de werkgroepen wat vereist is voor dit vak. Typisch UvA dat ze dit dan ook pas vorige week communiceren.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_118618057
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:09 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Nee helaas niet, moeten een presentatie geven tijdens de werkgroepen wat vereist is voor dit vak. Typisch UvA dat ze dit dan ook pas vorige week communiceren.
was opzich al wel bekend (ja ik ben een zeikerd) maar dat mensen het in augustus niet wisten is best begrijpelijk
pi_118618063
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:54 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb na-inschrijving gedaan en werkgroep. Klopt dat je het niet extensief kunt volgen ja :Y Trouwens, je kunt wel volgend semester dit vak volgen en dan vertraag je dus niet.
pi_118618085
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:09 schreef dreamzk het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik heb na-inschrijving gedaan en werkgroep. Klopt dat je het niet extensief kunt volgen ja :Y Trouwens, je kunt wel volgend semester dit vak volgen en dan vertraag je dus niet.
dat ook ja, in s2 wordt het ook aangeboden
pi_118618090
quote:

[..]

Dan heb ik al 3 vakken dat blok dus wordt dan al een erg zwaar blok.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_118618121
quote:

[..]

Maar heb jij al bericht gekregen van de studiebalie dat je bent ingedeeld voor wg?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_118618123
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:11 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Dan heb ik al 3 vakken dat blok dus wordt dan al een erg zwaar blok.
Dan moet je hopen op na-inschrijving of wachten. :P
pi_118618127
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:11 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Maar heb jij al bericht gekregen van de studiebalie dat je bent ingedeeld voor wg?
Ja, al lang.
pi_118618158
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, al lang.
Inschrijvingen toch pas sinds vorige week open?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_118618245
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:13 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Inschrijvingen toch pas sinds vorige week open?
23e om 12:00 opende dat. Vorige week donderdag was ik al geplaatst.
pi_118618366
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

23e om 12:00 opende dat. Vorige week donderdag was ik al geplaatst.
Hm dan geef ik mezelf weinig kans. Hopen dat er veel mensen niet komen opdagen voor eerste werkgroep :P
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_118618434
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Hm dan geef ik mezelf weinig kans. Hopen dat er veel mensen niet komen opdagen voor eerste werkgroep :P
Volgens rooster.uva zijn er 9 werkcolleges, en allemaal vinden ze plaats in zalen met 40-50 personen als capaciteit. Dus gewoon proberen :)
pi_118619115
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

Volgens rooster.uva zijn er 9 werkcolleges, en allemaal vinden ze plaats in zalen met 40-50 personen als capaciteit. Dus gewoon proberen :)
The fuck. Dat is toch geen werkcollege meer :r

Ik heb werkgroepen gehad met 10 man, dat was baas _O_

Oh T, mag ik jouw strafprocesrecht boek binnenkort even lenen? Moet mij daar even in verdiepen.
pi_118619129
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

Oh dus het zijn niet eens normale werkgroepen. Nou goed, net email gestuurd naar vak coordinator, even kijken wat daaruit komt.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_118619165
En presenteren voor 40-50 man?? Dat is goed kut, hou er niet van om te presenteren.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_118619175
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:40 schreef Yreal het volgende:

[..]

The fuck. Dat is toch geen werkcollege meer :r

Ik heb werkgroepen gehad met 10 man, dat was baas _O_

Oh T, mag ik jouw strafprocesrecht boek binnenkort even lenen? Moet mij daar even in verdiepen.
Het zijn ook geen werkgroepen, maar werkcolleges. Naam zegt al dat het groter is. Wat betreft dat boek: zodra ik mijn cijfer terug heb ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:40 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Oh dus het zijn niet eens normale werkgroepen. Nou goed, net email gestuurd naar vak coordinator, even kijken wat daaruit komt.
Nee, zoals ik hierboven zei, ze zijn groter. En ze duren ook langer, 3 uur per keer :)
pi_118619228
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:41 schreef dreamzk het volgende:
En presenteren voor 40-50 man?? Dat is goed kut, hou er niet van om te presenteren.
Mwah, minstens 3 kwart zit te sms'en, lekker boeiend dus :P
pi_118619257
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:41 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb geen idee of je moet presenteren en jij ook niet :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')