quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat verhaal hebben we al gehoord.
En toch nog boven Ajax.quote:
Je verwart ze met Vitesse.quote:
Ajax B, 10 man van AZ en Feyenoordquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan toch simpel winnen van Ajax, AZ en Feyenoord. Dan wil ik ze wel in vorm zien.
Benfica B en Napoli B ook zeker?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax B, 10 man van AZ en FeyenoordNee, idd.
Napoli wel iigquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Benfica B en Napoli B ook zeker?
wedstrijdje kip eten gedaan met zeefuikquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
Willems
Hij begint trouwens ook een beetje dik te worden lijkt het.
Wel allemaal gewoon gewonnen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Napoli wel iig![]()
Benfica heb ik niet gezien.
Dat ontkende ik ook niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel allemaal gewoon gewonnen.
Jammer.quote:
Voor zijn doen ja, als je Verhoek niet kunt bijhouden moet je gaan Jeu de boulen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
Blind maakt een prima seizoen tot nu toe.
Lekkere Surinaamse kont.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
Willems
Hij begint trouwens ook een beetje dik te worden lijkt het.
Moet je nagaan hoe slecht de selectie van de overige 17 clubs is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dickie heeft het idee dat dit het meest waardeloze team is waarmee hij ooit gewerkt heeft.
Willems, zonder twijfelquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:30 schreef Slobeend het volgende:
Eerst hadden we de discussie Strootman, Anita, Clasie. Nu krijgen we Willems, Blind en BMI.
Doe normaal, overigens vind ik wel dat Strootman zijn plek in het Nederlands elftal terecht is.quote:
gamma boxmeer.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:29 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
http://www.facebook.com/mel.klabbers
mel klabbers
Zo lekker met Sjekkie die de dikke meesteres speeltquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou Ronald waterreus ook aan SM doen?
En aan rochelseks.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou Ronald waterreus ook aan SM doen?
Willems is na 1 jaar nog steeds niet echt gegroeid. Maak me zorgen eigenlijk.quote:
Sterker nog; ik vind hem zwakker.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Willems is na 1 jaar nog steeds niet echt gegroeid. Maak me zorgen eigenlijk.
Dan vergeef ik hem, Sophiequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit heeft Sophie bedacht.
Nee niet zwakker. Maar vorig jaar kon het niet veel slechter.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sterker nog; ik vind hem zwakker.
Maar dat komt misschien omdat hij niemand om zich heen heeft.
Valt wel mee, maar hij moet wel inzien dat je Hans beter kunt negeren momenteel. Sophie haar grap slaat niet niet aan.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]En Hansie is zo dom om altijd weer te happen
Daarvoor wordt 'ie ingehuurd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]En Hansie is zo dom om altijd weer te happen
Arnhemse profetie?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee die worden geen kampioen zo.
PSV en Ajax trouwens ook niet.
Nee, als die zo spelen worden ze ook geen kampioen.quote:
quote:
Gijpie mist maatschappelijk engagement om zo'n film op waarde te kunnen schatten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
rené zou SS Doomtrooper moeten kijken.
Wil je nie alle cheheime van de Herdchang wete dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:02 schreef Type-R het volgende:
Ik ben best wel geïnteresseerd in Lens, maar weiger professioneel mongool acteur Vermeegen te bekijken.
Mij valt het ook op. Dat is echt een raar type.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:00 schreef julian6 het volgende:
[..]
Doet ie nooit, en hij probeert het elke week
Lens zal wat open deuren intrappen. En Vermeegen ga je idd niet vrijwillig zitten kijkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:02 schreef Type-R het volgende:
Ik ben best wel geïnteresseerd in Lens, maar weiger professioneel mongool acteur Vermeegen te bekijken.
Vers van de Pers, maar of hij het direct doet ... .... ...quote:
Thanksquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:25 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Vers van de Pers, maar of hij het direct doet ... .... ...
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)35f-3437b0752613.mp4
toch niet bedanktquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:25 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
2 dagen resterend, hahahaquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:25 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ook de redactie van VI begrijpt dat het niveau alleen omhoog kan gaan van de enige echte EMILIO SCHELVECCHIO. Met capslock aan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond het bij nader inzien niet zo'n topshow trouwens... Gijp was ook raar vandaag, enkel Johan behaalde zijn constante topniveau.
matig ja, maar je bent al een half uur kwijt aan de grapjes over Hans. Begint afgezaagd te worden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond het bij nader inzien niet zo'n topshow trouwens... Gijp was ook raar vandaag, enkel Johan behaalde zijn constante topniveau.
Gijp had het over het zenderaanbod van RTL 7 wat, zoals je weet, voor de helft van de tijd bestaat uit vechtende dwergen, truckers on ice, Operatie Repo en het volledige werk van Jean Claude van Damme, Steven Seagal en jackie chan in herhaling. En Rocky natuurlijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:21 schreef tompsv18 het volgende:
Waar sloeg die opmerking van Gijp over Rocky eigenlijk op? Of mis ik iets?
In tegenstelling tot vrijdag vond ik dit weer echt een topshow. Zo zie je maar hoe de meningen kunnen verschillen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Jij vond de aflevering met Aad300 niet vermakelijk?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:55 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot vrijdag vond ik dit weer echt een topshow. Zo zie je maar hoe de meningen kunnen verschillen.
VI is altijd vermakelijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij vond de aflevering met Aad300 niet vermakelijk?
Dat is het al heel lang...quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:42 schreef macca728 het volgende:
[..]
matig ja, maar je bent al een half uur kwijt aan de grapjes over Hans. Begint afgezaagd te worden.
Vrijdag vond ik een van de beste showtjes ooit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:55 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot vrijdag vond ik dit weer echt een topshow. Zo zie je maar hoe de meningen kunnen verschillen.
lolquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:10 schreef AttunPalalin het volgende:
Het zal me benieuwen hoeveel onnavolgbare grapjes Schelveccio er vrijdag weet uit te persen.
Ik kan sinds kort alle filmpjes van sigaarsnor op youtube weer bekijken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ohhh daarom heeft RTL alles geblokt op youtube, zodat de heren de anekdotes kunnen herhalen
Die van vrijdag is echt genieten ja. Maar die zanger aan het begin vond ik niet zoveel.quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:03 schreef Mandéra het volgende:
Gijp is uitgeroepen tot voetbalanalyticus van het jaar.
Op nu.nl bedoel je?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:03 schreef Mandéra het volgende:
Reactie René in gesprek met Koert Westerman.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:03 schreef Mandéra het volgende:
"Dat tv-wereldje hier in Hilversum staat me he-le-maal niet aan!"quote:
Jij wil "Maar daarom zit je er vijf keer per week! Ha ha ha!!!" van mij horen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:48 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
"Dat tv-wereldje hier in Hilversum staat me he-le-maal niet aan!"
Ik gooi er een muntje in. Dan verwacht ik ook muziek.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wil "Maar daarom zit je er vijf keer per week! Ha ha ha!!!" van mij horen?
Vind Emile eerlijk gezegd beterquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:03 schreef Mandéra het volgende:
Voetbal komiek bedoelen ze. Inhoudelijk heeft hij echt niets te melden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:03 schreef Mandéra het volgende:
Ja dit dus eigenlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:45 schreef franske19 het volgende:
[..]
Voetbal komiek bedoelen ze. Inhoudelijk heeft hij echt niets te melden.
Dus op maandag en vrijdag zoals te doen gebruikelijk VI met als opwarmertje dat zogenaamde VI vandaag. Zouden ze bij RTL7 weleens van de uitdrukking 'overdaad schaadt'gehoord hebben ?quote:
Inderdaad. Moet geen overkill gaan worden, twee keer in de week is prima. Laat lekker gaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:07 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dus op maandag en vrijdag zoals te doen gebruikelijk VI met als opwarmertje dat zogenaamde VI vandaag. Zouden ze bij RTL7 weleens van de uitdrukking 'overdaad schaadt'gehoord hebben ?
Ze proberen kijkers af te snoepen van dat verschillige programma dat dhr. Derksen ooit opbelde toen hij uren in de file had gestaan dat zijn itempje geschrapt was. Met dat walgelijke stukje televisie wil dhr. Derksen dan ook niks meer te maken hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik wil dan eigenlijk naar Matthijs en groene thee drinkende tafeldames kijken..
Dat heeft Johan wel met meer mensen. Zie bijvoorbeeld een Alex Pastoor of Dirk Kuijt. En bijvoorbeeld Cruijff en Van Persie kunnen niets fout doen. Heerlijk man.quote:Op donderdag 1 november 2012 01:20 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind het echt grappig om Derksen elke keer te horen over Martin van Geel. Het maakt niet uit wat hij precies doet, alle grote talenten net op tijd langer vastleggen, transfervrij de selectie versterken, grote bedragen uitonderhandelen voor spelers van wie het contrat afloopt, belangrijke spelers behouden, voor een appel en een ei versterkingen binnenhalen, Johan weet het allemaal wel te bagetalliseren tot toeval of in elk geval niet de verdienste van Martin van Geel![]()
![]()
Ongeveer het omgekeerde als wat hij met Cruijff heeft, die kan echt een drol draaien op de middenstip en dan weet Derksen het nog uit te leggen als een topactie.
En iedere 'beperkte voetballer' wordt topscoorder van Nederland. Zie Vlemminckx.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:28 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat heeft Johan wel met meer mensen. Zie bijvoorbeeld een Alex Pastoor of Dirk Kuijt. En bijvoorbeeld Cruijff en Van Persie kunnen niets fout doen. Heerlijk man.
Maar Martin van Geel is dan ook een geldwolf en kneus eerste klas.quote:Op donderdag 1 november 2012 01:20 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind het echt grappig om Derksen elke keer te horen over Martin van Geel. Het maakt niet uit wat hij precies doet, alle grote talenten net op tijd langer vastleggen, transfervrij de selectie versterken, grote bedragen uitonderhandelen voor spelers van wie het contrat afloopt, belangrijke spelers behouden, voor een appel en een ei versterkingen binnenhalen, Johan weet het allemaal wel te bagetalliseren tot toeval of in elk geval niet de verdienste van Martin van Geel![]()
![]()
Ongeveer het omgekeerde als wat hij met Cruijff heeft, die kan echt een drol draaien op de middenstip en dan weet Derksen het nog uit te leggen als een topactie.
Ho ho, hij blijft zijn hele leven bij 'ons Feyenoord'.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:17 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Maar Martin van Geel is dan ook een geldwolf en kneus eerste klas.
Dat kunnen we niet zeggen over deze waardeloze gozer / Xerxaan....quote:Op donderdag 1 november 2012 13:18 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ho ho, hij blijft zijn hele leven bij 'ons Feyenoord'.
quote:Emile Schelvis speaker op Het Kasteel
Het bestuur van XerxesDZB is bijzonder verheugd dat Emile Schelvis op 1 november stadionspeaker zal zijn bij de bekerwedstrijd XerxesDZB - Feyenoord. Schelvis speelde in het verleden voor Xerxes en DZB/Zevenkamp en is nog steeds actief als zaalvoetballer bij W.I.A. Schelvis heeft daarna een prachtige carriere in de sportjournalistiek opgebouwd. Schelvis is momenteel werkzaam als presentator en commentator van Sport 1 en mede-auteur van het jubileumboek 100 jaar Xerxes.
Maar wel een hele goede technisch directeur (de beste van Nederland).quote:Op donderdag 1 november 2012 13:17 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Maar Martin van Geel is dan ook een geldwolf en kneus eerste klas.
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Maar wel een hele goede technisch directeur (de beste van Nederland).
Dat heeft Johan wel met meer dingen: Toen bekend werd dat Guidetti gehuldigd (wat sowieso bezopen is, maargoed) zou worden voor de wedstrijd, was Johan's eerste reactie " Ja dit is gevaarlijk, publiek nog opfokken, olie op het vuur gooien, etc" Ik weet ook zeker dat, als er wat meer gebeurd zou zijn dan een supporter die door de coke niet meer goed kan mikken en Janmaat uitschakelde, Johan dit argument op maandag gebruikt zou hebben waarom het mis gegaan zou zijn. Nu was het een fantastische sfeervolle wedstrijd en komt Johan met " Ja, dat is heeeel slim gedaan van Feyenoord, door Guidetti van tevoren te huldigen, dat komt de sfeer ten goede"quote:Op donderdag 1 november 2012 01:20 schreef heiden6 het volgende:
![]()
quote:
Ach ja, iedereen komt wel eens ongenuanceerd uit de hoek, maar ik twijfel niet aan de autoriteit van Johan Derksen.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
O ja die vrouw van Van Geel die zich continu op de voorgrond opdringt maar die ik nog nooit heb gezien terwijl ik Feyenoord op de voet volg.
Ik wel. Daarom vind ik het ook zo'n leuk programma.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ach ja, iedereen komt wel eens ongenuanceerd uit de hoek, maar ik twijfel niet aan de autoriteit van Johan Derksen.
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kunnen we niet zeggen over deze waardeloze gozer / Xerxaan....
[..]
Nu ondermijn je zijn gezagquote:Op donderdag 1 november 2012 17:07 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik wel. Daarom vind ik het ook zo'n leuk programma.
Net toen het keihard begon te regenen zongen we nog even massaal "Hansie trek je jassie uit", hij moest er wel om lachen en klapte, helaas hapte hij niet toe als in Praag.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
iedereen wil met hansie hansie op de foto op het kasteel en emile was de speaker als ik het niet verkeerd heb.
was mooi iddquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Net toen het keihard begon te regenen zongen we nog even massaal "Hansie trek je jassie uit", hij moest er wel om lachen en klapte, helaas hapte hij niet toe als in Praag.
En Emile was inderdaad stadionspeaker, al herkende ik hem pas bij het einde. Eerdere sprekingen van hem zongen we er steeds doorheen. Nu kan hij morgen bij VI weer rechtvaardigen dat Xerxes voor hem de club uit Rotterdam is.quote:
zat je achter het doel van fey in de 2e helft?quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
En Emile was inderdaad stadionspeaker, al herkende ik hem pas bij het einde. Eerdere sprekingen van hem zongen we er steeds doorheen. Nu kan hij morgen bij VI weer rechtvaardigen dat Xerxes voor hem de club uit Rotterdam is.
Ja achter goal, fanatieke gedeelte van Feyenoord fans. Alle goals vielen wel aan de andere kant, helaasch.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
zat je achter het doel van fey in de 2e helft?
Want?quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:04 schreef Smoofie het volgende:
Tijd dat gijp eens met ziekteverlof gaat.
Emile 'Ik ben niet voor Feyenoord, ik ben voor Rotterdam' Schelvisquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
En Emile was inderdaad stadionspeaker, al herkende ik hem pas bij het einde. Eerdere sprekingen van hem zongen we er steeds doorheen. Nu kan hij morgen bij VI weer rechtvaardigen dat Xerxes voor hem de club uit Rotterdam is.
Dat wijf nog nooit ergens over gehoord inderdaadquote:Op donderdag 1 november 2012 14:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
O ja die vrouw van Van Geel die zich continu op de voorgrond opdringt maar die ik nog nooit heb gezien terwijl ik Feyenoord op de voet volg.
'een echte rotterdammer is nergens vóór, dies overal tégen'quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Emile 'Ik ben niet voor Feyenoord, ik ben voor Rotterdam' Schelvis
Net als Van Geel zijn vrouw dus, die houdt ook nooit eens haar kop. Wat een vervelend dominant vrouwtje is dat zeg.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:56 schreef Ties02 het volgende:
Dat is een van de dingen die Johan altijd oeverloos herhaalt maar waar eigenlijk geen reet van klopt
quote:Nodig Humberto een keer uit altijd lachen met die man
De kans dat Humberto komt is op zijn zachtst gezegd zeer gering. Hij valt voor Derksen waarschijnlijk in de zelfde categorie als Peter R. de Vries. 'Als hij komt, kom ik niet.'quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een barbaars volk reageert er daar op facebook van VI.... Velen haten op deze eindbaas, en dan het bericht met het meeste likes........:
[..]![]()
![]()
Wat voor een achterlijk volk is dat, ik vind dat er grote zuiveringen moeten worden toegepast binnen de VI Hooligans.
Smakeloos.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een barbaars volk reageert er daar op facebook van VI.... Velen haten op deze eindbaas, en dan het bericht met het meeste likes........:
[..]![]()
![]()
Wat voor een achterlijk volk is dat, ik vind dat er grote zuiveringen moeten worden toegepast binnen de VI Hooligans.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ha jij ook weer een keer hier!quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:57 schreef ZuidGrens het volgende:
Heerlijk man, dadelijk lekker op het bankie. Ik ben er aan toe!
Tja, Strootman is soms ook een beetje raar.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Elke werkdag van half acht tot 8 uur met Genee en Derksen
En VI redacteuren, op maandag en vrijdag vervangt Koert Genee.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Elke werkdag van half acht tot 8 uur met Genee en Derksen
Sport Inside stopt ermee, nu is het voetbal en een klein stukje andere sporten.quote:
Ja ja, jullie vinden hem geweldig omdat hij doet alsof hij een grote clubman is. Een Feyenoordhand is snel gevuld.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:34 schreef Grifte het volgende:
Blijft mooi, die mensen die altijd maar denken dat we alleen om Guidetti geven vanwege zijn doelpunten
quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:38 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ja ja, jullie vinden hem geweldig omdat hij doet alsof hij een grote clubman is. Een Feyenoordhand is snel gevuld.
Grote clubman. Buitenlander die totaal geen binding met Rotterdam heeft die maar een paar maanden gespeeld heeftquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:38 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ja ja, jullie vinden hem geweldig omdat hij doet alsof hij een grote clubman is. Een Feyenoordhand is snel gevuld.
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |