quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat verhaal hebben we al gehoord.
En toch nog boven Ajax.quote:
Je verwart ze met Vitesse.quote:
Ajax B, 10 man van AZ en Feyenoordquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan toch simpel winnen van Ajax, AZ en Feyenoord. Dan wil ik ze wel in vorm zien.
Benfica B en Napoli B ook zeker?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax B, 10 man van AZ en FeyenoordNee, idd.
Napoli wel iigquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Benfica B en Napoli B ook zeker?
wedstrijdje kip eten gedaan met zeefuikquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
Willems
Hij begint trouwens ook een beetje dik te worden lijkt het.
Wel allemaal gewoon gewonnen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Napoli wel iig![]()
Benfica heb ik niet gezien.
Dat ontkende ik ook niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel allemaal gewoon gewonnen.
Jammer.quote:
Voor zijn doen ja, als je Verhoek niet kunt bijhouden moet je gaan Jeu de boulen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
Blind maakt een prima seizoen tot nu toe.
Lekkere Surinaamse kont.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
Willems
Hij begint trouwens ook een beetje dik te worden lijkt het.
Moet je nagaan hoe slecht de selectie van de overige 17 clubs is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dickie heeft het idee dat dit het meest waardeloze team is waarmee hij ooit gewerkt heeft.
Willems, zonder twijfelquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:30 schreef Slobeend het volgende:
Eerst hadden we de discussie Strootman, Anita, Clasie. Nu krijgen we Willems, Blind en BMI.
Doe normaal, overigens vind ik wel dat Strootman zijn plek in het Nederlands elftal terecht is.quote:
gamma boxmeer.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:29 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
http://www.facebook.com/mel.klabbers
mel klabbers
Zo lekker met Sjekkie die de dikke meesteres speeltquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou Ronald waterreus ook aan SM doen?
En aan rochelseks.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou Ronald waterreus ook aan SM doen?
Willems is na 1 jaar nog steeds niet echt gegroeid. Maak me zorgen eigenlijk.quote:
Sterker nog; ik vind hem zwakker.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Willems is na 1 jaar nog steeds niet echt gegroeid. Maak me zorgen eigenlijk.
Dan vergeef ik hem, Sophiequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit heeft Sophie bedacht.
Nee niet zwakker. Maar vorig jaar kon het niet veel slechter.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sterker nog; ik vind hem zwakker.
Maar dat komt misschien omdat hij niemand om zich heen heeft.
Valt wel mee, maar hij moet wel inzien dat je Hans beter kunt negeren momenteel. Sophie haar grap slaat niet niet aan.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]En Hansie is zo dom om altijd weer te happen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |