Halo 4quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welcome on board Aquila. Welke launchgames haal jij?
Dit, jammer genoeg..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:10 schreef speknek het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens precies wanneer de release date is. Dat zegt wel genoeg over mijn hype.
Mooi, alle twintig releasegames te reviewen voor je. Binnen twee weken gerne.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben hyped als een motherfucker en zou mijn ziel nog verkopen om een Nintendo-console op launch te hebben. BAM.
Je bent met elke release van Nintendo hyped al gaat het enkel om een ander kleurtjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben hyped als een motherfucker en zou mijn ziel nog verkopen om een Nintendo-console op launch te hebben. BAM.
Ik heb anders geen 3DSXLquote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Je bent met elke release van Nintendo hyped al gaat het enkel om een ander kleurtje
What happened?quote:
Binnenkort weer een Direct om de hype op te wekken, geen zorgenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mijn enthousiasme is ook nog vrij hoog, alleen wel iets gedaald t.o.v. die nieuwsstroom die we een maandje geleden hadden. Straks zal dat wel weer bijtrekken als de 30e dichterbij komt
Nintendo gooit het qua marketing toch maar weer op blije gezinnen.quote:
Ah ja, de muziek was me nog niet eens zo opgevallen eigenlijk. Dubstep wordt al zo vaak onder trailers gezet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar nu met kindvriendelijke dubstep!
Dit ziet er al 100x beter uit dan die andere....quote:
Zullen we helaas nooit zien...quote:Op zondag 4 november 2012 11:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit ziet er al 100x beter uit dan die andere....
Onofficieel als in niet van Nintendo?quote:
Inderdaad; heeft degene zelf gemaakt.quote:Op zondag 4 november 2012 11:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Onofficieel als in niet van Nintendo?
Deze vind ik echt ijzersterk.
De beschrijving van het filmpje geeft het wel een beetje wegquote:Op zondag 4 november 2012 11:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Onofficieel als in niet van Nintendo?
Deze vind ik echt ijzersterk.
Ja, die is ook goed (er is ook nog een 18 minuten ‘Mariocompilatie’).quote:Op zondag 4 november 2012 11:53 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De beschrijving van het filmpje geeft het wel een beetje wegHet was opzich een aardig filmpje geweest als dat meisje Engels kon spreken.
Maar bij een nieuwe console wil je niet de aandacht op het oude richten.
Overigens:
Zo gaaf.
Die trailer heeft mij zo zwaar opgehypet voor de Wii toentertijd, dat was echt niet normaalquote:Op zondag 4 november 2012 11:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Inderdaad; heeft degene zelf gemaakt.
Doet me ook denken aan de zelfgemaakte ‘Revolution video’ uit 2005.
Kan het altijd proberen tochquote:Op zondag 4 november 2012 13:35 schreef E.b het volgende:
Zal er ook 29 november een nachtopening zijn voor de Wii u of zullen ze hem donderdag al stiekem verkopen of pas alleen de 30e (wil eigenlijk niet meer wachten en er eentje willen hebben)....
Nu nog de mogelijkheid een spel op meerdere systemen installeren.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo neemt afscheid van Friend Codes
Onbekend.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:40 schreef So_Surreal het volgende:
Hoe zal de online dienst zijn met bijvoorbeeld games als Black ops ?
Zal dit net zo goed zijn als op de Playstation 3 ?
Ik kan me herinneren dat dit op de Wii nooit zo goed werkte allemaal.
En is het niet zo dat Fifa 13 voor de WiiU ook vet gaar is vergeleken met de versies voor de PS3 en Xbox360?
Waarom scheelt het qua prijs zoveel om die zwarte te pre-ordenen bij verschillende bedrijven ?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onbekend.
Onbekend.
Ja, maar met controller-specifieke features.
Anders nog iets?
Basisprijzen zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 14:58 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Waarom scheelt het qua prijs zoveel om die zwarte te pre-ordenen bij verschillende bedrijven ?
http://www.nintendo.nl/Wii-U/Wii-U-344102.html
Is het al bekend of alle pre-orders nu al geleverd kunnen wachten, of is nu al zeker dat er gewacht moet worden op een volgende levering aan Nederland ?
Maar wel uitverkochtquote:Op woensdag 7 november 2012 16:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gamemania heeft de ZombiU bundel voor 364
quote:Nintendo maakt duidelijk dat het proces gelijkwaardig zal zijn aan het overzetten van Nintendo DS-software op de Nintendo 3DS. Je stopt ten eerste een lege SD-kaart in je Wii U om het proces te starten. Vervolgens start je de Wii System Transfer App die in de Wii U zal zitten. Hierna haal je de SD-kaart weer uit de Wii U, waarna je deze in de Wii stopt. Dan is het de noodzaak dat je de Transfer App vanuit het Wii Winkelkanaal downloadt op je Wii. Wanneer je deze opstart, zal alle data van je Mii op de SD-kaart gezet worden. Vervolgens stop je deze SD-kaart weer terug in de Wii U, waarna alle data overgezet zal worden op de Wii U en verwijderd zal worden van de SD-kaart.
In totaal zullen de volgende dingen kunnen worden overgezet van de Wii naar de Wii U:
• Wii Software save data
• WiiWare-games en save data
• Virtual Console-games en save data
• Aangeschafte DLC
• Wii Points
• Wii Winkelkanaal activiteit
• Mii-personages
Het is wel een idiote servicequote:Op woensdag 7 november 2012 22:34 schreef nomar83 het volgende:
Nintendo onthult hoe je Wii-software over kunt zetten naar de Wii U
[..]
Zolang er geen accountsysteem is zal er zo'n omweg gemaakt moeten worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is wel een idiote service
duurt niet langquote:Op donderdag 8 november 2012 13:02 schreef Aether het volgende:
[..]
Zolang er geen accountsysteem is zal er zo'n omweg gemaakt moeten worden.
Met Wiimotes is het gewoon synchen met Wii U en klaar. Zo werkt dat nu ook...quote:Op donderdag 8 november 2012 13:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Vind het ook wat veel gedoe. Ik backup eerst ff al mijn saves op een SD kaartje denk ik maar en dan daarna die transfer uitvoeren.
Irritant gewoon dat je 2 systemen tegelijk aangesloten moet hebben. Ben heel benieuwd hoe dat met de Wii motes zal gaan
Een Wiimote is altijd maar aan één systeem vast gekoppeld. Je kunt wel een tijdelijke/losse koppeling tussen Wiimote en Wii maken. (Weet niet hoe dat reageert als beide systemen in dezelfde kamer staanquote:Op donderdag 8 november 2012 15:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja maar als hij nou ook al gesynct is met de gewone Wii...
Dan vervalt die synch.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja maar als hij nou ook al gesynct is met de gewone Wii...
Ik voorzie een hoop telefoontjes naar Nintendo's helpdeskquote:
Ben je nu wel hyped? HYPED!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:59 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/unboxing-van-de-wii-u/
Gaan jullie ook met die handschoentjes aan spelen?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben je nu wel hyped? HYPED!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
YouTube is bezaaid nu met unboxing-filmpjes van de Wii U, en het valt me erg op dat zowel de console als de gamepad ontzettend vingerafdrukgevoelig zijn. Dat valt me eerlijk gezegd zwaar tegen van Nintendo. Waarom kiezen voor dat soort glanzend afwerking van het plastic, en geen mat als bij de 3DS XL nu. Vooral op zwart ziet het er niet uit. Dus ik zou bijna zeggen: je kunt er maar beter een setje handschoentjes bij gaan kopen ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gaan jullie ook met die handschoentjes aan spelen?
Want af en toe een doekje eroverheen halen is teveel gevraagd? Je ziet het toch alleen maar als er licht fel op staat, glans zwart is tevens ook veel sexierquote:Op donderdag 8 november 2012 21:20 schreef nomar83 het volgende:
[..]
YouTube is bezaaid nu met unboxing-filmpjes van de Wii U, en het valt me erg op dat zowel de console als de gamepad ontzettend vingerafdrukgevoelig zijn. Dat valt me eerlijk gezegd zwaar tegen van Nintendo. Waarom kiezen voor dat soort glanzend afwerking van het plastic, en geen mat als bij de 3DS XL nu. Vooral op zwart ziet het er niet uit. Dus ik zou bijna zeggen: je kunt er maar beter een setje handschoentjes bij gaan kopen ja.
Er komt een hele shitload aan 3rd party games en niet de minste. Black Ops 2, Ninja Gaiden 3, Mass Effect, ZombiU en nog veel meer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:23 schreef Deezertje het volgende:
Kan uiteindelijk de Wii U Premium krijgen voor 265 euro (kortingsbonnen e.d.), maar twijfel nog enorm of ik hem wel wil halen. Heb ook een 3DS welke ik eigenlijk nooit meer gebruik. Op de een of andere manier zijn de games van Nintendo zelf de laatste jaren steeds korter en makkelijk geworden, en om dan 40-50 euro voor een spel uit te geven vind ik een beetje een jammer....
Nog meer mensen die twijfelen?
Komen er nog vette games uit van andere ontwikkelaars dan Nintendo? En dan heb ik het niet over uitgekleden console versies zoals in het verleden op de Wii...
Geen analoge schouderknoppen is jammer, dan haal ik NFS Most Wanted dus voor PS3 ipv Wii U...quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:02 schreef Aether het volgende:
Ten things that surprised us about the Wii U hardware.
Whehe. Jessica Chobot is toch een leuker poesje.quote:
Of Xenoblade. Op een manier dat je partner niet gestoord raakt en op een goede controller.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is wel de meest veilige vorm van BC natuurlijk, maar jammer, laatste beetje hoop op VC op je controller nu vervlogen
twitter:NintendoNL twitterde op woensdag 14-11-2012 om 12:01:06Over twee weken starten we met een #WiiU Winkelcentrum Tour. Zie voor data en locaties onze Wii U Facebook Pagina! http://t.co/B8KB5x8a reageer retweet
Dat is nog een grote maaaaaybe. Ik hoop het ten zeerste, maar ik ga er niet van uit.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
http://nintendoeverything(...)ad-more/#more-105349
Met een toekomstige update kan vc worden gespeelt op gamepad. Ollee?!
VC draait nu in Wii-mode. Zou betekenen dat ze waarschijnlijk alle emulatoren moeten herschrijven.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
quote:Why the 8GB Wii U can only store 3GB of downloaded games and DLC
Formatting, system software eat up at least 5GB of built-in storage
Nintendo is selling the Wii U in two configurations, with either 8GB or 32GB of built-in storage space. Those figures sound a whole lot better than the 3GB and 25GB, respectively, that the models actually offer to the end user.
In a new Nintendo Direct video posted last night (and helpfully translated by Kotaku), the company explained that formatting the internal drives for Wii U data takes up about 10 percent of the available storage space from the get-go. This reduces the usable space on the 8GB system to 7.2GB and the 32GB system to about 29GB.
After that, an additional 4.2GB of data is taken up by data preloaded on the system. Kotaku's translation says this is for "things like account data," but that space is already spoken for on our Deluxe Wii U test unit—even though we haven't been able to set up our online Nintendo Network ID yet (we're still waiting for a promised prelaunch system update to try out those features). More likely, this space is set aside for the system software and data about the Miis that will fill up the WaraWara plaza home screen.
In the end, the Basic Wii U model only has 3GB of space left over to store things like downloaded games and save files (the latter of which take up a few megabytes each). That isn't even enough to hold a 3.2GB downloaded copy of NintendoLand, and can just barely hold a 2GB copy of New Super Mario Bros. U. Wii U discs can hold up to 25GB of data, so downloadable versions of some larger retail games are going to be tough to squeeze on to the Deluxe edition's 25GB of available space (and Nintendo has promised that most retail Wii U titles will be offered as downloads the same day they launch in stores).
Of course, the Wii U's built-in storage can be expanded with SD cards and USB hard drives of up to 2TB, which seems like a must for anyone serious about skipping trips to the local Gamestop (Edit: Thank to reader Mario for pointing out that Nintendo's Wii U FAQ, which says that SD cards can only be used to store Miis and images, and "not as an external storage device for Wii U software"). Nintendo warns that USB flash drives are not recommended for the system, though, because the read/write cycling speed may negatively affect gameplay performance.
Tuurlijk, ging ik al van uit. Moeten we waarschijnlijk wel betalen om een update van een game te kopen die we al hebben.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ninty is niet van het betalen, zeker niet voor een update/patch. uberhaupt betalen voor een gameupdatequote:Op donderdag 15 november 2012 19:50 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ging ik al van uit. Moeten we waarschijnlijk wel betalen om een update van een game te kopen die we al hebben.
Ik zeg altijd: bij twijfel niet doen. Maar daar ben ik afgelopen jaar vanaf gestapt. Gewoon doen. Sowieso is Mario overslaan een beetje gek. Daar koop je Nintendo-consoles voor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Twijfel nog steeds of ik Mario wel zal halen. Ik haat twijfelen.
En misschien Nintendoland of Rabbids erbij doen, toch leuk met vrienden. Al is het misschien beter om op een nieuwe Mario Party te wachten.
New Super Mario Bros U review: The best 2D Mario in decadesquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Twijfel nog steeds of ik Mario wel zal halen. Ik haat twijfelen.
Linkje? Kan hem niet vindenquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:43 schreef speknek het volgende:
ZombiU krijgt een 4.5/10 van Gamespot. Lijkt erop dat Ubisoft een nieuwe Red Steel doet. Nu wel blij dat ik hem niet gepreorderd heb.
Weer zo'n vrouw die er achter loopt met Vertical Video Syndrome.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:47 schreef nomar83 het volgende:
Ze liggen al klaar voor de winkels in Amerika. Benieuwd naar alle content die morgen het web gaat overspoelen.
Schijnen al enkele winkels te zijn die verkopen. Ik denk om middernacht dat hij overal verkrijgbaar is. Dus een uur of 6 hier. Morgenochtend idd de berichtjes en vooral stortvloed aan reviews.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:51 schreef JK het volgende:
Hehe ohja nieuwjaarsfeestje, dat ze iedereen opbellen. Gewoon teveel leuke dingen, er zit ook wat rommel tussen, maar het meeste is gewoon echt om te lachen. En het is niet 1x leuk om te zien, maar ik kan het zo een paar keer kijken en blijven lachen. Ze doen ook nog een Mario Bros 1 in een filmpje, maar met die videospellen ben ik snel uitgekeken die ze samen spelen, op Rock Band na dan.
Maargoed, hoe vroeg kunnen ze in Amerika die Wii U ophalen, om middernacht?
Dan moet je dus morgenochtend (hier) wel de eerste berichten en filmpjes zien verschijnen.
Hmm opmerkelijk dat het dan nog niet op de gewone site staat. Ben benieuwd wat het morgen wordt met de reviews.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:04 schreef speknek het volgende:
[..]
http://m.uk.gamespot.com/(...)meplay-movie-6400269
Jammer van het stukje op 1:18, waar de zombie deels in de muur verdwijnt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:04 schreef speknek het volgende:
[..]
http://m.uk.gamespot.com/(...)meplay-movie-6400269
Men is zeker vergeten hoe CoD2 er op 360 uit zag bij launch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Meer negatief nieuws:
http://www.kotaku.com.au/(...)about-wii-u-visuals/
Zo te lezen ben je niet bekend met Scribblenauts op DS? Die was namelijk al erg tof, en toen waren de controls van Max erg kut. Je kunt veel puzzels oplossen met touw en een helicopter, maar de uitdaging zit 'm vooral in de restricties die je jezelf oplegt. Originele oplossingen die je niet eerder gebruikt hebt bijvoorbeeld. Ik zal de game niet nog eens kopen denk ik, het concept is hetzelfde gebleven natuurlijk, maar een Scribblenauts spelen is wel echt de moeite waard.quote:Op zondag 18 november 2012 09:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja ik vind het ook wat gezeik. De eerste games zien er nooit heel denderend uit aangezien tijdens een gedeelte van de ontwikkeling de hardware misschien niet eens beschikbaar was.
Scribblenauts 8.8 van IGN trouwens. Zal het zelf alleen niet zo snel kopen. Vind het maar een vaag concept en lijkt me te makkelijk.
WiiU - 2 GB DDR3 17,5 GB/squote:PCPer did a teardown. Great stuff... they actually read off the RAM chip (SMRT!). There's only 4 chips.
Samsung K4W4G1646B -> DDR3 4Gbit, 1.5V, 800/933/1066 speed bins -> I'm pretty sure that means "DDR3-1600/1866/2133" data rate.
256Mx16 would imply 16-bit I/O per DRAM... So... 17GB/s at most for main memory bandwidth. They didn't mention the rest of the numbers on the DRAM, but they ought to have high res photos later.
http://forum.beyond3d.com/showthread.php?p=1680114#post1680114
De hardware was al vrij vlot beschikbaar. Gezien het prototype waar pers aan mocht zitten al anderhalf jaar in omloop was. Of EA nu een tijd heeft geslapen of dat de hardware eigenlijk niet zo denderend is blijft dan de vraag. Maar dat de ontwikkelaar pas laat aan hardware heeft kunnen zitten is gewoonweg niet waarquote:Op zondag 18 november 2012 09:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja ik vind het ook wat gezeik. De eerste games zien er nooit heel denderend uit aangezien tijdens een gedeelte van de ontwikkeling de hardware misschien niet eens beschikbaar was.
Het kind zal gewoon 18+ selecteren zodat ie meer games kan spelen.quote:Op zondag 18 november 2012 16:36 schreef JK het volgende:
Hehe en het kind kan zeker niet de cc van papa of mama jatten en het één en ander invullen?
Mooi extra centje voor Nintendo!
Oh dacht dat dit ging om aankopen te doen op het Nintendo Network.quote:Op zondag 18 november 2012 17:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Het kind zal gewoon 18+ selecteren zodat ie meer games kan spelen.
quote:Nintendo Wii U
7.0 VERGE SCORE
GOOD STUFF
When it's used right, the GamePad is a great feature
More portable than most consoles
Online features are well-implemented
BAD STUFF
Clunky, cheap build quality
Laggy interface
GamePad's use is confusing and unclear
Ik was er al bang voorquote:Op zondag 18 november 2012 18:54 schreef Deezertje het volgende:
Lees in sommige reviews dat de hardware nogal van goedkope/slordige bouwkwaliteit is....
[..]
OK, lees nu dat de PS360 versies video zijn en de WiiU realtime.quote:Op zondag 18 november 2012 19:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Vooral bij die schaduw goed zichtbaar. De rest valt mij niet heel veel verschil op
Ja, anti-aliassing op de Wii U is minder.quote:Op zondag 18 november 2012 19:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Vooral bij die schaduw goed zichtbaar. De rest valt mij niet heel veel verschil op
Ongeveer 110 ~ 120 % van een Xbox360.quote:Op zondag 18 november 2012 22:40 schreef Haantje_pappie het volgende:
Is de hardware nou sterker/zwakker of even sterk als de ps3/xbox 360 daar is zoveel onduidelijkheid over??????
Meer RAM, maar langzamer.quote:Op zondag 18 november 2012 22:40 schreef Haantje_pappie het volgende:
Is de hardware nou sterker/zwakker of even sterk als de ps3/xbox 360 daar is zoveel onduidelijkheid over??????
Ninja edit ahahaquote:Op zondag 18 november 2012 22:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ongeveer 110 ~ 120 % van een Xbox360.
Volgens mij sterker. Maar dat komt pas later tot z'n recht. De ontwikkelaars moeten de hardware nog beter leren kennen, voordat ze het maximale er uit halen. Vandaar ook dat sommige ports op de Wii U er minder uit zien dan op de PS3/XBOX 360.quote:Op zondag 18 november 2012 22:40 schreef Haantje_pappie het volgende:
Ja maar het oog wil ook wat als je begrijpt wat ik bedoel en ik koop Nintendo games voor Pokemon/Marioquote:Op zondag 18 november 2012 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meer RAM, maar langzamer.
Overall vergelijkbaar vermoed ik, net als dat Xbox 360 en PS3 vergelijkbaar zijn. De ene keer is X wat beter, dan weer Y en daarna Z misschien een keer. Maar dat is geneuzel in de marge. Men koopt een Nintendo-console toch ook gewoon voor first party-games?
Raymanquote:Op zondag 18 november 2012 22:51 schreef RaymanNL het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik wel ff klaar met Mario, laat Nintendo maar eens komen met een goede nieuwe IP, ipv New super Mario bros 2, Galaxy 3 of wat dan ook
Rayman Legendsquote:
Dat was toch ook al bekend?quote:Op zondag 18 november 2012 22:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Tank Tank Tank is zoals eigenlijk verwacht ruk. Hoopte stiekem dat het goed uitgevoerd zou zijn want het concept is wel tof, maar blijkt toch niks uiteindelijk
Een beetje als het systeem zelf.quote:Op zondag 18 november 2012 22:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hoopte stiekem dat het goed uitgevoerd zou zijn want het concept is wel tof, maar blijkt toch niks uiteindelijk
Ik heb hem al eens bij de Post E3 event mogen testen, altijd spannendquote:Op zondag 18 november 2012 23:06 schreef RaymanNL het volgende:
Weet je dat ik twee weken terug op een beurs was waar ik de Wii U kon uitproberen, maar ik niet eens de interesse had om dat ook daadwerkelijk te gaan doenWhat's happend with me
Dikke 9 van Eurogamer.quote:Op maandag 19 november 2012 10:00 schreef Twiitch het volgende:
Eh, Zombiu lijkt steeds meer een tegenvaller.
Tja, daar staan ook sites als Gamespot tussen. Eurogamer heeft me nog zelden teleurgesteld, bovendien weet ik wat ik zelf leuk vindt en zijn scores niet zo belangrijk.quote:Op maandag 19 november 2012 10:02 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En een voorlopige 7 op Metacritic.....tja
Bij Gamemania is dat pakket 369-,quote:Op maandag 19 november 2012 10:33 schreef Cid het volgende:
Word toch nog een dure grap! Dacht dat de Pro controller ook bij het Deluxe pakket zat maar niet dus.
Dan word het toch 400 euro voor het pakket met ZombiU (voor de controller) + Black Ops 2...en Mario
Bedoel je die ‘MiiVersie-hack’ of iets anders?quote:Op maandag 19 november 2012 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wii U mogelijk al gehackt, zie NeoGAF.
Linkje?quote:Op maandag 19 november 2012 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wii U mogelijk al gehackt, zie NeoGAF.
Was toch een webinterface die maar 20 minuten online is geweest?quote:Op maandag 19 november 2012 13:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=500411
Oooow... sjonge jonge dat is toch geen hack?quote:Op maandag 19 november 2012 13:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=500411
Da's toch niet vreemdquote:Op maandag 19 november 2012 13:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)i-u-blootgelegd.html
Wii U heeft meer RAM dan PS3,beide PowerPC gebaseerd
Ik dacht dat Roy dit bedoelde.quote:Op maandag 19 november 2012 14:07 schreef Cid het volgende:
[..]
Oooow... sjonge jonge dat is toch geen hack?
Dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 19 november 2012 14:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
ZombiU lijkt heel persoonlijk te zien gezien de review.
Eerlijk gezegd denk ik dat beiden vrij snel niet meer gespeeld worden. Ik heb die bundel zelf ook puur omdat die extra controller daarin zit die ik anders toch ook zou kopen.
Mario? Kan je met zijn 5e spelen zelfs.quote:Op maandag 19 november 2012 14:40 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik denk toch langer plezier te hebben van nintendoland. Zombiu lijkt een beetje keer op keer hetzelfde met maar 1 doel: zo lang mogelijk levend blijven. Bij nintendoland heb je nog iets meer variatie.
lastige keuze, beide wil ik ze in ieder geval niet. Daar zijn ze niet interessant genoeg voor.
Geen Cellquote:Op maandag 19 november 2012 14:20 schreef Aether het volgende:
[..]
Da's toch niet vreemd
Het is nog onduidelijk om wat voor PowerPC processor gaat.
quote:Wie op een Wii U een Nintendo Network-account aanmaakt, kan die gebruiken om maximaal 12 individuele Nintendo Network ID's aan te maken, zodat een heel gezin een eigen ID kan hebben op het apparaat. Ook met een dergelijk, individueel ID kan niet ingelogd worden op een andere Wii U, zodat bijvoorbeeld savegames niet overgezet kunnen worden op een andere console. Dit betekent dat de accountgegevens van alle ID's verloren gaan als de console kapot gaat.
maar is niet icm de wii u te koop. Alleen los toch.quote:Op maandag 19 november 2012 14:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Mario? Kan je met zijn 5e spelen zelfs.
Erg geloofwaardig ook..quote:Op maandag 19 november 2012 15:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
http://www.xgn.nl/wu/nieuws/41764/komt-yoshis-land-naar-wii-u/
JAAAAAAAAAA Yoshi!
En overigens ook Donkey Kong en Metroid in het lijstje, maar iedereen kon wel bedenken dat die gingen komen.
Final Fantasy zal wel weer een Crystal Chronicles zijn helaas. Vond die aardig op de Gamecube, maar de gewone serie is zo veel leuker
Waarom haal je Black-ops op de Wii U?quote:Op maandag 19 november 2012 10:33 schreef Cid het volgende:
Word toch nog een dure grap! Dacht dat de Pro controller ook bij het Deluxe pakket zat maar niet dus.
Dan word het toch 400 euro voor het pakket met ZombiU (voor de controller) + Black Ops 2...en Mario
Die wil ik ook heel graag. Waarom niet? Lijkt me wel een leuke ervaring met het extra schermpje en daarnaast heb ik geen playstation of xbox.quote:Op maandag 19 november 2012 16:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarom haal je Black-ops op de Wii U?
Er komt nog wel eens iemand op bezoek om een avondje multiplayer COD te spelen met een kratje bier enzo... dan is allebei tegelijk spelen (1 op TV, 1 op de gamepad) een dikke winquote:Op maandag 19 november 2012 16:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarom haal je Black-ops op de Wii U?
Dan is het wel een goed idd maar normaal zou ik zeggen ga 100 % voor de 360 of PS3 versie want Multiplayer gaat toch niet echt leven op de WiiU.quote:Op maandag 19 november 2012 16:03 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Die wil ik ook heel graag. Waarom niet? Lijkt me wel een leuke ervaring met het extra schermpje en daarnaast heb ik geen playstation of xbox.
Bron? url?quote:Op maandag 19 november 2012 16:09 schreef AQuila360 het volgende:
want Multiplayer gaat toch niet echt leven op de WiiU.
Nee dat niet maar als je premium koopt heb je voor 50 euro meer mario en sowieso nntendoland.quote:Op maandag 19 november 2012 15:31 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
maar is niet icm de wii u te koop. Alleen los toch.
Uit te breiden door een externe harde schijf eraan te koppelen. De kosten bepaal je dus min of meer zelf.quote:Op maandag 19 november 2012 17:39 schreef Catkiller het volgende:
Met die 32 GB opslag wat er bij zit heb je dat ding toch zo vol zitten? BF3 patches en DLC bijvoorbeeld kosten mijn Xbox al iets in de 20 GB ruimte. Hoe makkelijk is dit uit te breiden dan op de Wii U en wat kost het? Lijkt mij namelijk een heel groot minpunt wel.
Heb wel een Wii maar ben in dit ding totaal (nog) niet geïnteresseerd tot nu toe.
Er was wel iemand van FOK! die zei dat het wat tegen viel doordat je hele stukken niet me Rayman speelde ofzo. Weet het niet meer precies, maar het leek wel een beetje een domper. Neemt niet weg dat zeker met die muziek het nog steeds echt wel tof is allemaal. Ik wilde m eerst ook bij de release halen, maar ja, hij is uitgesteld...quote:
Ja, want is de datum nu ergens in maart 2013? Bij bol.com staat die 30 november dit jaarquote:Op maandag 19 november 2012 17:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Er was wel iemand van FOK! die zei dat het wat tegen viel doordat je hele stukken niet me Rayman speelde ofzo. Weet het niet meer precies, maar het leek wel een beetje een domper. Neemt niet weg dat zeker met die muziek het nog steeds echt wel tof is allemaal. Ik wilde m eerst ook bij de release halen, maar ja, hij is uitgesteld...
Er zijn stukken dat je alleen met gamepad speelt en stukken met de normale controller, maar volgens mij konmje beide stukken sowieso met normale controller spelen.quote:Op maandag 19 november 2012 17:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Er was wel iemand van FOK! die zei dat het wat tegen viel doordat je hele stukken niet me Rayman speelde ofzo. Weet het niet meer precies, maar het leek wel een beetje een domper. Neemt niet weg dat zeker met die muziek het nog steeds echt wel tof is allemaal. Ik wilde m eerst ook bij de release halen, maar ja, hij is uitgesteld...
Kan je dan een video/foto's maken?quote:Op maandag 19 november 2012 16:05 schreef Cid het volgende:
[..]
Er komt nog wel eens iemand op bezoek om een avondje multiplayer COD te spelen met een kratje bier enzo... dan is allebei tegelijk spelen (1 op TV, 1 op de gamepad) een dikke win
Even een persbericht van Ubisoft voor je opgesnord:quote:Op maandag 19 november 2012 17:47 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja, want is de datum nu ergens in maart 2013? Bij bol.com staat die 30 november dit jaar
quote:Vandaag kondigt Ubisoft® aan dat er bij de lancering van de Wii U op 30 november zes Ubisoft-games verkrijgbaar zijn. Dit zijn ZombiU™, Assassin’s Creed® III, Sports Connection, Just Dance® 4, Rabbids® Pretpark en Your Shape®: Fitness Evolved 2013. Ubisoft heeft momenteel de meeste Wii U-titels aangekondigd van alle third party-ontwikkelaars. Dit komt op 25% van alle launch-titels voor de console. Er verschijnen binnenkort meer Ubisoft-games voor Wii U, waaronder Rayman® Legends en Marvel Avengers Battle for Earth.
Dat is wel erg matig. Kan wellicht verbeterd worden met updates.quote:
Yoshi is ook een baasquote:Op maandag 19 november 2012 15:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Wacht 10 december nou maar af.
Yoshi Island zou geweldig zijn.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat een bazengame.
Al zou er alleen Mario op komen zou ik dat ding nog halen. Coin battlenquote:Op maandag 19 november 2012 21:47 schreef E.b het volgende:
Ik haal hem zeker, maakt me niet zoveel uit als ze zeggen dat ie niet zo goed is kunnen nu ook in hd spelen en daar gaat het om en het verschil tussen de Wii u en de andere nieuwe consoles zal niet zo groot zijn als toen tussen de Wii en de xbox/ps3 als je al kijkt wat ie er nu al uitperst aan graphics wordt het alleen maar beter.
Morgen? Zal er toch niet voor de 30e zijn lijkt mij?quote:Op maandag 19 november 2012 21:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Als dat er is ga ik morgen ff spelen ergens, ben toch nog een dagje vrij doordat ik om 12 uur nog niet wist of ik morgen fit zou zijn
Nee, denk het ook niet. Mijn brein was weer eens wat enthousiastquote:Op maandag 19 november 2012 21:57 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Morgen? Zal er toch niet voor de 30e zijn lijkt mij?
Ik bedoel die oudequote:Op maandag 19 november 2012 22:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Komt er ook een versie voor de wii??
8 werelden, veel bonus materiaal, en eventueel dlc in de toekomst.quote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Hmm mario.. Misschien ook wel leuk om te halen. Heeft het wel een hoop maps en levels? Niet dat je het na 3 uur al uit hebt gespeeld..
Van de nieuwe mario wii u dan die ' nog spectaculairder en moeilijker ' blijkt te ijn.
Denk dat ik toch maar zombiu neem dan. Als ik nintendoland neem en straks ook nog eens mario + mario party dan heb ik wel erg veel mario.quote:Op maandag 19 november 2012 22:19 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
8 werelden, veel bonus materiaal, en eventueel dlc in de toekomst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je weet het met Nintendo en coquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hoeveel meer zou zo'n grotere batterij nou kosten, maak dan het ding gewoon een tientje duurder
Dikke kans dat als er losse gamepads op de markt komen deze wel een grotere batterij hebben natuurlijk
quote:Op maandag 19 november 2012 23:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wii U batterij is maar 1500mAh?ZOMG, echt die ongebruikte ruimte. En straks met een batterypack komen zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elke andere fabrikant wil elke mm ruimte gebruiken voor stroom, Nintendo zorgt ervoor dat er nog een zwerver in kan schuilen voor de regen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Zal ook wel met gewicht te maken te hebben.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hoeveel meer zou zo'n grotere batterij nou kosten, maak dan het ding gewoon een tientje duurder
Dikke kans dat als er losse gamepads op de markt komen deze wel een grotere batterij hebben natuurlijk
Nintendo heeft aangegeven dat na ongeveer 500x opladen, de batterij nog 70% van zijn capaciteiten over heeft. Maar ervan wat je wilquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:07 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ach, gewoon die gamepad aan het stroom koppelen na t spelen. Ben alleen bang voor afname van batterijcapaciteit na enkele jaren. Daarom was het juist handig dat de Wii-motes gewone batterijen hadden.
Gaat best snel ja. Ook als je die ruimte ziet, had er best een grotere accu in gemogen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hmm, stel dat je fanatiek spelletjes speelt en dat eens per dag doet. Dan is de capaciteit na anderhalf jaar nog maar 70%, na 3 jaar 49% en na 4,5 jaar 34,5%
Big N en gedoequote:Op dinsdag 20 november 2012 08:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZOMG, echt die ongebruikte ruimte. En straks met een batterypack komen zekerElke andere fabrikant wil elke mm ruimte gebruiken voor stroom, Nintendo zorgt ervoor dat er nog een zwerver in kan schuilen voor de regen
Eerst hardcore, daarna casual....nu dan de nieuwe doelgroep, hobo's?!quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZOMG, echt die ongebruikte ruimte. En straks met een batterypack komen zekerElke andere fabrikant wil elke mm ruimte gebruiken voor stroom, Nintendo zorgt ervoor dat er nog een zwerver in kan schuilen voor de regen
De WiiU is niet krachtiger dan de 360, qua processor zelfs iets trager volgens de verwachtingen. Qua GPU kan ie wel goed meekomen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik zat het nog ff een beetje uit verveling te checken trouwens. De Wii was destijds ietsjes krachtiger dan de X-box en nu is de Wii U weer ietsjes krachtiger dan de Xbox-360. Dus wat dat betreft loopt het aardig synchroon.
Welke experts?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja gelijk ongeveer dan, ik heb daar de ballen verstand van, maar als ik het totaalplaatje mag geloven van "experts" is hij iets krachtiger
Welke mediamarkt ben je dan geweest??? Hoeveelste was je dan want bij ons ben ik de eerste op de lijst maar ze zeiden dat ze er genoeg binnenkregen!quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:26 schreef Snoepje5 het volgende:
Lastig hoor. nergens heb ik zekerheid dat ik 'm de 30e in huis kan hebben.
Mediamarkt niet
Ze hebben het ding nog niet eens officieel aangekondigd geloof ik? Dat duurt dus nog wel langer dan een jaar, ik gok dat zowel MS als Sony pas in 2014 met een nieuwe console komen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:56 schreef Snoepje5 het volgende:
xbox 720 duurt nog een jaar ofzo toch? Dat is het wachten nu niet waard..
Eind 2013 kan ook wel hoor, dat ze ook net voor de feestdagen dat ding willen lanceren. Met al die verwende kutkinderen van tegenwoordig eist iedereen dan zo'n dingquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:12 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ze hebben het ding nog niet eens officieel aangekondigd geloof ik? Dat duurt dus nog wel langer dan een jaar, ik gok dat zowel MS als Sony pas in 2014 met een nieuwe console komen.
Ja maar dan zou die dus waarschijnlijk op de E3 officieel aangekondigd worden en dan amper een half jaar later al in de winkel liggen, dat is geloof ik nog nooit vertoond met een console.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Eind 2013 kan ook wel hoor, dat ze ook net voor de feestdagen dat ding willen lanceren. Met al die verwende kutkinderen van tegenwoordig eist iedereen dan zo'n ding
Mediamarkt internet kan niks zeggen. Voor de winkel kan ik niet telefonisch reserverenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:07 schreef E.b het volgende:
[..]
Welke mediamarkt ben je dan geweest??? Hoeveelste was je dan want bij ons ben ik de eerste op de lijst maar ze zeiden dat ze er genoeg binnenkregen!
Dat klopt ik woon er 5min vanaf en kon reserveren moest wel aanbetalen maar dat maakt niks uit anders kijk nog eens bij nedgame die boden er twee dagen geleden nog aan met garantie dat je hem de 30e nog krijgt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:22 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Mediamarkt internet kan niks zeggen. Voor de winkel kan ik niet telefonisch reserverenen ik ga geen 45 min rijden om even een reservering te plaatsen. Dus de mm valt daardoor af.
Heb m daar ook gepreorderd, die winkel zit hier in de buurt. Morgen even bellen want bij die van 399 stond geen 'garantie' maar bij die vn 345 nog wel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:28 schreef E.b het volgende:
[..]
Dat klopt ik woon er 5min vanaf en kon reserveren moest wel aanbetalen maar dat maakt niks uit anders kijk nog eens bij nedgame die boden er twee dagen geleden nog aan met garantie dat je hem de 30e nog krijgt.
Nedgame heeft nintentoland premium pCk nog leverbaar de 30e volgens de site.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Twijfel nog steeds ZombiU te cancellen voor Nintendoland. Enige probleem is dan, waar ga ik die op releasedag halen
Helemaal ideaal zou zijn als je gewoon ZombiU om kon ruilen voor Nintendoland
Nintendo zal gewoon weer veruit de meeste consoles verkopen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
De nieuwe xbox kan goed al snel op zo'n X event worden aangekondigd
Wat er in dat laatste nummer van Xboxworld staat klinkt in elk geval super vet en denk dat de WiiU dan ook kan inpakken daarna![]()
Daar is het Nintendolandbundeltje 5 euro goedkoper dan de ZombiU bij Gamemania. Zal m moeten laten staan. Zucht, ik zie me dan wel weer die 50e neerpleuren op de releasedag voor Nintendoland, puur omdat ik Donkey Kongs Crash Course wil spelenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:33 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Nedgame heeft nintentoland premium pCk nog leverbaar de 30e volgens de site.
Ik zou zombiu houden. Multiplayer op zombiu lijkt ook wel leuk. Nintendoland ben je naar 1 dag op uitgekeken tenzij je een verjaardagsfeestje houd is t weer ff leuk.
Daar kreeg je tenminste nog een WM+ dingetje bijquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ook ooit op diezelfde manier 50e gedokt voor Wii Sports Resort, omdat ik daar ff zin in had
Die moet ik nog steeds weggeven. Heb alleen maar Wii-motes met ingebouwd +quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Daar kreeg je tenminste nog een WM+ dingetje bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |