Halo 4quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welcome on board Aquila. Welke launchgames haal jij?
Dit, jammer genoeg..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:10 schreef speknek het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens precies wanneer de release date is. Dat zegt wel genoeg over mijn hype.
Mooi, alle twintig releasegames te reviewen voor je. Binnen twee weken gerne.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben hyped als een motherfucker en zou mijn ziel nog verkopen om een Nintendo-console op launch te hebben. BAM.
Je bent met elke release van Nintendo hyped al gaat het enkel om een ander kleurtjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben hyped als een motherfucker en zou mijn ziel nog verkopen om een Nintendo-console op launch te hebben. BAM.
Ik heb anders geen 3DSXLquote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Je bent met elke release van Nintendo hyped al gaat het enkel om een ander kleurtje
What happened?quote:
Binnenkort weer een Direct om de hype op te wekken, geen zorgenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mijn enthousiasme is ook nog vrij hoog, alleen wel iets gedaald t.o.v. die nieuwsstroom die we een maandje geleden hadden. Straks zal dat wel weer bijtrekken als de 30e dichterbij komt
Nintendo gooit het qua marketing toch maar weer op blije gezinnen.quote:
Ah ja, de muziek was me nog niet eens zo opgevallen eigenlijk. Dubstep wordt al zo vaak onder trailers gezet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar nu met kindvriendelijke dubstep!
Dit ziet er al 100x beter uit dan die andere....quote:
Zullen we helaas nooit zien...quote:Op zondag 4 november 2012 11:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit ziet er al 100x beter uit dan die andere....
Onofficieel als in niet van Nintendo?quote:
Inderdaad; heeft degene zelf gemaakt.quote:Op zondag 4 november 2012 11:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Onofficieel als in niet van Nintendo?
Deze vind ik echt ijzersterk.
De beschrijving van het filmpje geeft het wel een beetje wegquote:Op zondag 4 november 2012 11:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Onofficieel als in niet van Nintendo?
Deze vind ik echt ijzersterk.
Ja, die is ook goed (er is ook nog een 18 minuten ‘Mariocompilatie’).quote:Op zondag 4 november 2012 11:53 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De beschrijving van het filmpje geeft het wel een beetje wegHet was opzich een aardig filmpje geweest als dat meisje Engels kon spreken.
Maar bij een nieuwe console wil je niet de aandacht op het oude richten.
Overigens:
Zo gaaf.
Die trailer heeft mij zo zwaar opgehypet voor de Wii toentertijd, dat was echt niet normaalquote:Op zondag 4 november 2012 11:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Inderdaad; heeft degene zelf gemaakt.
Doet me ook denken aan de zelfgemaakte ‘Revolution video’ uit 2005.
Kan het altijd proberen tochquote:Op zondag 4 november 2012 13:35 schreef E.b het volgende:
Zal er ook 29 november een nachtopening zijn voor de Wii u of zullen ze hem donderdag al stiekem verkopen of pas alleen de 30e (wil eigenlijk niet meer wachten en er eentje willen hebben)....
Nu nog de mogelijkheid een spel op meerdere systemen installeren.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo neemt afscheid van Friend Codes
Onbekend.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:40 schreef So_Surreal het volgende:
Hoe zal de online dienst zijn met bijvoorbeeld games als Black ops ?
Zal dit net zo goed zijn als op de Playstation 3 ?
Ik kan me herinneren dat dit op de Wii nooit zo goed werkte allemaal.
En is het niet zo dat Fifa 13 voor de WiiU ook vet gaar is vergeleken met de versies voor de PS3 en Xbox360?
Waarom scheelt het qua prijs zoveel om die zwarte te pre-ordenen bij verschillende bedrijven ?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onbekend.
Onbekend.
Ja, maar met controller-specifieke features.
Anders nog iets?
Basisprijzen zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 14:58 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Waarom scheelt het qua prijs zoveel om die zwarte te pre-ordenen bij verschillende bedrijven ?
http://www.nintendo.nl/Wii-U/Wii-U-344102.html
Is het al bekend of alle pre-orders nu al geleverd kunnen wachten, of is nu al zeker dat er gewacht moet worden op een volgende levering aan Nederland ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |